15.08.2016 № 167 |
Голова | З. Холоднюк |
I | ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ | |
1. | Освіта | вища |
Ступінь вищої освіти | магістр | |
2. | Стаж роботи (тривалість у роках, у тому числі на посадах певної категорії) | Досвід роботи на посадах державної служби категорій "Б" чи "В" або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 2 років |
3. | Володіння мовами | вільне володіння державною мовою |
II | СПЕЦІАЛЬНІ ВИМОГИ | |
1. | Освіта | у галузі знань "Право" за спеціальністю "Право", у галузі знань "Соціальні та поведінкові науки" за спеціальністю "Економіка", у галузі знань "Управління та адміністрування" за спеціальностями: "Фінанси, банківська справа та страхування", "Облік і оподаткування", "Менеджмент", "Публічне управління та адміністрування" |
2. | Знання законодавства |
1) Конституція України ; 2) Закони України "Про державну службу" , "Про судоустрій і статус суддів" , "Про запобігання корупції" , "Про звернення громадян" , "Про доступ до публічної інформації" , "Про доступ до судових рішень" , "Про інформацію" , "Про очищення влади" , "Про захист персональних даних" , "Про статус народного депутата" , "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" ; 3) Кодекс законів про працю України ; Цивільний кодекс України , Кримінальний кодекс України , Бюджетний кодекс України , Господарський кодекс України , відповідні процесуальні кодекси тощо; 4) рішення Ради суддів України та накази ДСА України з питань організаційного забезпечення діяльності судів; 5) акти Кабінету Міністрів України з питань державної економічної політики, фінансового забезпечення діяльності судів, реалізації державної політики з питань державної служби, що регламентують бюджетні відносини і фінансово-господарську діяльність |
3. | Професійні знання | знання з питань судоустрою та державного управління, управління персоналом та проходження державної служби, планування роботи суду та звітності, діловодства та судової статистики, управління якістю, зв'язків з громадськістю, стратегічного планування |
4. | Спеціальний досвід роботи | досвід роботи на посадах державної служби категорій "Б" чи "В" або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 2 років |
5. | Знання сучасних інформаційних технологій | впевнений користувач ПК (Microsoft Word, Excel, Power Point, Outlook Express, Internet), вільне користування законодавчою базою ЛІГА:ЗАКОН, інформаційно-аналітичною системою "Кадри-ВЕБ" |
6. | Лідерство |
1) встановлення цілей, пріоритетів та орієнтирів; 2) стратегічне планування; 3) вміння працювати з великим обсягом інформації та здатність виконувати одночасно декілька завдань |
7. | Прийняття ефективних рішень |
1) аналіз державної політики; 2) наявність необхідних знань для ефективного розподілу та використання ресурсів (у тому числі людських, фінансових, матеріальних) |
8. | Комунікації та взаємодія |
1) вміння ефективної комунікації та публічних виступів; 2) співпраця та налагодження партнерської взаємодії; 3) відкритість |
9. | Впровадження змін |
1) реалізація плану змін; 2) здатність підтримувати зміни та працювати з реакцією на них; 3) оцінка ефективності здійснених змін |
10. | Управління публічними фінансами |
1) знання основ бюджетного законодавства; 2) знання системи державного контролю у сфері публічних фінансів |
11. | Управління організацією роботи та персоналом |
1) організація і контроль роботи; 2) вміння працювати в команді та керувати командою; 3) мотивування; 4) оцінка і розвиток підлеглих; 5) вміння розв'язання конфліктів |
12. | Особистісні компетенції |
1) аналітичні здібності; 2) дисципліна і системність; 3) інноваційність та неупередженість; 4) самоорганізація та орієнтація на розвиток; 5) дипломатичність та гнучкість; 6) незалежність та ініціативність; 7) стресостійкість; 8) комунікабельність |
13. | Робота з інформацією |
1) знання основ законодавства про інформацію; 2) вміння працювати в умовах електронного урядування |