- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Лист
ДЕРЖАВНА ФІСКАЛЬНА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЛИСТ
13.04.2016 N 8224/6/99-99-11-02-02-15 |
Державна фіскальна служба України розглянула звернення щодо договору про визнання електронних документів і повідомляє.
Відповідно до частини другої статті
19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, у межах повноважень та спосіб, передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до норм
Закону N 851 електронний документообіг здійснюється на підставі договорів, що визначають взаємовідносини суб'єктів електронного документообігу.
Порядок укладання Договору про визнання електронних документів (далі - Договір) між платниками податків та контролюючими органами визначено Інструкцією.
Текст примірного Договору визначено у додатку 1 до Інструкції.
На сьогодні ДФС спрощено процес укладання Договору, а саме платником укладається один Договір з органом ДФС за основним місцем обліку, який надає право подавати електронні документи до будь-якого органу ДФС, в якому такий платник перебуває на обліку.
Відповідно до пункту 1 розділу II
Інструкції платник податків здійснює формування та подання податкових документів в електронному вигляді відповідно до законодавства із застосуванням спеціалізованого програмного забезпечення формування податкових документів, засобу КЗІ, керуючись Інструкцією та Договором.
................Перейти до повного тексту