- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
ДЕРЖАВНА СЛУЖБА УКРАЇНИ З ПИТАНЬ ГЕОДЕЗІЇ, КАРТОГРАФІЇ ТА КАДАСТРУ
НАКАЗ
Про електронний документообіг у Держгеокадастрі
( Із змінами, внесеними згідно з Наказом Державної служби України
з питань геодезії, картографії та кадастру
№ 65 від 14.02.2017 )
1. Реєстрацію документів у Держгеокадастрі здійснювати в автоматизованій системі діловодства на базі "ДОК ПРОФд СТЕП 2.0" (далі - Система).
2. Затвердити повноваження (регламентування прав доступу) користувачів автоматизованої системи діловодства, що додаються.
3. Відділу захисту інформації та електронного урядування Департаменту забезпечення діяльності служби забезпечити:
адміністрування Системи та доступ до неї працівників апарату;
зберігання та захист інформації, яка обробляється в Системі.
4. Управлінню справами забезпечити створення документів постійного зберігання одночасно у паперовій та електронній формах.
5. Департаменту кадрової політики та персоналу своєчасно повідомляти Відділ захисту інформації та електронного урядування Департаменту забезпечення діяльності служби про кадрові зміни у штатному розписі апарату Держгеокадастру.
6. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
В.о. Голови |
Л.М. Шемелинець |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Держгеокадастру
05.01.2016 № 5
(у редакції
наказу Держгеокадастру
ПОВНОВАЖЕННЯ
(регламентування прав доступу) користувачів автоматизованої системи діловодства
Загальний відділ Управління справами:
реєстрація вхідної, вихідної кореспонденції; внутрішніх документів (наказів Держгеокадастру з основних питань діяльності, наказів з адміністративно-господарських питань, доповідних записок, окремих доручень керівництва, протоколів нарад керівництва, актів перевірок, які проводяться працівниками апарату Держгеокадастру тощо) з нанесенням штрих-коду та скануванням документів;
обмін документами з центральними органами виконавчої влади та державними установами і організаціями, які є учасниками системи електронної взаємодії органів виконавчої влади;
редагування документів;
створення реєстрів відправки кореспонденції;
ведення реєстрів передачі паперових оригіналів документів у структурні підрозділи;
обмін документами з територіальним органами Держгеокадастру з використанням Системи;
формування конвертів для вихідних документів;
формування зведеної номенклатури справ;
моніторинг проходження документів, які зареєстровані загальним відділом;
формування звітів та підготовка оперативної інформації;
формування та облік справ;
аудит подій;
візування документів.
Відділ захисту інформації та електронного урядування Департаменту забезпечення діяльності служби:
підтримка роботи програмного та апаратного забезпечення Системи, встановлення клієнтських робочих місць системи автоматизованого документообігу;
створення облікових записів користувачів та адміністрування їх прав;
підтримка системних довідників журналів;
підтримка службових довідників журналів (штатний розклад, структура, види документів, кореспонденти, тощо);
візування документів.
Відділ організаційного забезпечення Департаменту забезпечення діяльності служби:
підготовка проектів резолюцій;
доступ до картотек в режимі "Перегляд";
поточна робота з документами;
візування документів.
Відділ аналітики та взаємодії з органами державної влади Департаменту забезпечення діяльності служби:
реєстрація звернень громадян, які надходять на "гарячу лінію";
взяття на контроль та зняття з контролю звернень громадян, які надходять на "гарячу лінію";
моніторинг проходження звернень громадян, які надходять на "гарячу лінію";
внесення даних про виконання документів;
формування звітів та підготовка оперативної інформації щодо звернень громадян, які надходять на "гарячу лінію";
формування та облік справ;
доступ до картотек в режимі "Перегляд";
поточна робота з документами;
візування документів.
Відділ консультацій громадськістю та зв'язків зі ЗМІ Департаменту забезпечення діяльності служби:
ведення реєстру публічної інформації;
доступ до картотеки "Накази з основної діяльності" в режимі "Перегляд";
поточна робота з документами, які надійшли на виконання до підрозділу;
візування документів.
Сектор контролю:
поточна робота з документами;
................Перейти до повного тексту