- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Лист
ДЕРЖАВНЕ КАЗНАЧЕЙСТВО УКРАЇНИ
Л И С Т
24.07.2003 N 07-04/1437-6563
Про порядок складання звітності
На численні звернення розпорядників бюджетних коштів Державне казначейство України надає роз'яснення з окремих питань складання фінансової звітності.
1. Стосовно форм звітності про виконання кошторису
Відповідно до ст.
85 Бюджетного кодексу України бюджетним установам заборонено здійснення видатків, пов'язаних з їх утриманням з основної діяльності, одночасно з різних бюджетів, тобто передбачати видатки на виплату заробітної плати працівникам та нарахувань на неї, поточні видатки, пов'язані з функціонуванням цієї установи, поточний та капітальний ремонт приміщень тощо.
При цьому, згідно п. 43 Закону України
"Про місцеве самоврядування в Україні", обласні та районні ради можуть затверджувати програми соціально-економічного та культурного розвитку відповідних областей і районів та контролювати їх виконання. Такі програми пов'язані із виконанням заходів, передбачених загальнодержавними програмами, забезпеченням життєдіяльності населення (наприклад, закупівля інсуліну) тощо.
Для виконання цих програм визначаються конкретні виконавці.
Якщо установи, які утримуються за рахунок коштів державного бюджету, виконують програми, затверджені у відповідному місцевому бюджеті, то про рух коштів, отриманих із місцевого бюджету, такі установи складають відповідні форми фінансової звітності:
-
2мм,
2км "Звіт про виконання загального фонду кошторису установи";
-
4-3мм,
4-3км "Звіт про надходження і використання інших надходжень спеціального фонду".
Якщо установи, які утримуються за рахунок коштів місцевого бюджету, виконують програми, передбачені в державному бюджеті, то про рух коштів, отриманих із державного бюджету, такі установи складають відповідні форми фінансової звітності:
-
2мд,
2кд "Звіт про виконання загального фонду кошторису установи";
................Перейти до повного тексту