1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Лист


ПРОФЕСІЙНА АСОЦІАЦІЯ РЕЄСТРАТОРІВ І ДЕПОЗИТАРІЇВ
Л И С Т
N 01-03/131 від 09.04.2001
Про місце та термін зберігання документів системи реєстру
На Ваш запит про визначення місця та терміну зберігання документів системи реєстру акціонерного товариства (далі - АТ), визнаного банкрутом, відповідаємо наступне.
Положенням про порядок ведення реєстрів власників іменних цінних паперів, затвердженим рішенням Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку (далі - ДКЦПФР) від 26.05.98 р. N 60 (далі - Положення), прямо не визначений порядок передачі реєстру та документів системи реєстру у випадку ліквідації АТ. Порядком скасування реєстрації випусків акцій та анулювання свідоцтв про реєстрацію випуску акцій, затвердженим рішенням ДКЦПФР від 30.12.98 р. N 222 (далі - Порядок), ці питання також не врегульовані.
Проте згідно з ч. 4, 5, 6, 7 п. 3.2.2 Положення документи, які були підставою для внесення змін до особових рахунків зареєстрованих осіб та емітента, повинні зберігатись у реєстратора протягом терміну існування відповідного рахунка у системі реєстру та протягом трьох років з моменту його закриття. Інші документи щодо системи реєстру мають зберігатись реєстратором протягом трьох років з моменту їх надходження.
Крім того, п. 8.18 Положення встановлює, що реєстроутримувач, який здійснював ведення реєстру відповідно до договору про ведення реєстру, несе відповідальність за збереження протягом трьох років від дати передачі реєстру первинних документів, на підставі яких він здійснював зміни в системі реєстру.

................
Перейти до повного тексту