- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Лист
МІНІСТЕРСТВО ДОХОДІВ І ЗБОРІВ УКРАЇНИ
ЛИСТ
31.03.2014 № 5790/5/99-99-22-02-05-16 |
Міністерство доходів і зборів України розглянуло звернення щодо удосконалення практики застосування підзаконних нормативних актів та повідомляє таке.
На сьогодні пріоритетним напрямом роботи Міністерства доходів і зборів України є удосконалення системи адміністрування податків і зборів та запровадження електронних сервісів обслуговування платників податків.
У зв'язку з цим Міністерством доходів і зборів України запроваджується сервіс "Електронна перевірка", який дасть змогу вирішити проблеми дистанційного обслуговування платників податків, підвищити якість та зменшити термін проведення перевірки; надасть як платникам податків, так і контролюючим органам впевненості у правильності та в повноті оподаткування здійснених фінансово-господарських операцій, мінімізує вплив людського фактору.
Щодо переліку питань, які в 2014 році перевіряються при проведенні електронної перевірки
Згідно з підпунктом 75.1.2 пункту 75 статті
75 Податкового кодексу України (далі - Кодекс) документальною перевіркою вважається перевірка, предметом якої є своєчасність, достовірність, повнота нарахування та сплати усіх передбачених Кодексом податків та зборів та яка проводиться на підставі податкових декларацій (розрахунків), фінансової, статистичної та іншої звітності, регістрів податкового та бухгалтерського обліку, ведення яких передбачено законом, первинних документів, які використовуються в бухгалтерському та податковому обліку і пов'язані з нарахуванням і сплатою податків та зборів.
Документальною невиїзною позаплановою електронною перевіркою (далі - електронна перевірка) є перевірка, що проводиться на підставі заяви, поданої платником податків з незначним ступенем ризику, визначеним відповідно до пункту 77.2 статті
77 Кодексу , до контролюючого органу, в якому він перебуває на податковому обліку. Заява подається за 10 календарних днів до очікуваного початку проведення електронної перевірки. Форма заяви, порядок її подання, прийняття рішення про проведення електронної перевірки встановлюються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику.
Щодо можливості проведення електронної перевірки за податкові періоди до 01.01.2014 р.
Як передбачено підпунктами 2.2 та 2.4 розділу II Порядку
№ 143 , платником податків у заяві про проведення документальної невиїзної позапланової електронної перевірки (далі - Заява) крім загальних облікових даних в обов'язковому порядку зазначається інформація про податкові періоди господарської діяльності, що підлягають електронній перевірці. Електронна перевірка може бути проведена за визначені платником податків податкові періоди, за які не проводились документальні планові або позапланові перевірки (з відповідних питань, які платник податків має намір перевірити), та у разі надання до територіального органу Міндоходів відповідних декларацій (розрахунків). Такий податковий період не може становити менше одного базового податкового (звітного) періоду з відповідного податку (збору).
Щодо оскарження рішення про відмову у проведенні електронної перевірки
................Перейти до повного тексту