- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Роз"яснення
МІНІСТЕРСТВО ДОХОДІВ І ЗБОРІВ УКРАЇНИ
Інформаційно-комунікаційний департамент
РОЗ'ЯСНЕННЯ
Порядок накладення електронних цифрових підписів посадових осіб СГ на податкову звітність
Платник податків створює податковий документ в електронному вигляді відповідно до затвердженого формату (стандарту) за допомогою спеціалізованого програмного забезпечення.
Після підготовки платником податків податкового документа в електронному вигляді на нього накладаються електронні цифрові підписи (далі - ЕЦП) посадових осіб платника податків у такому порядку:
- першим - ЕЦП головного бухгалтера (бухгалтера),
- другим - ЕЦП керівника,
- третім - ЕЦП, що є аналогом відбитка печатки платника податків.
За відсутності у платника податків посади бухгалтера електронні цифрові підписи посадових осіб платника податків накладаються у такому порядку:
- першим - ЕЦП керівника,
- другим - ЕЦП, що є аналогом відбитка печатки платника податків.
Платником податків - фізичною особою - суб'єктом підприємницької діяльності електронні цифрові підписи накладаються у такому порядку:
- першим - ЕЦП платника податків - фізичної особи,
- другим - ЕЦП, що є аналогом відбитка печатки платника податків (за наявності).
( Текст взято з сайту Міндоходів України http://minrd.gov.ua )
Перейти до повного тексту