1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Лист


ДЕРЖАВНА АВІАЦІЙНА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЛИСТ
12.07.2013 № 2.18-8007
Власникам повітряних суден
авіації загального призначення
З метою забезпечення подальшої експлуатації та підтримання льотної придатності повітряних суден (ПС) категорії ELA1 ПС авіації загального призначення, враховуючи досвід їх технічного обслуговування (ТО), на підставі п. 6 статті 11 Повітряного Кодексу України до набуття чинності положень Правил з підтримання льотної придатності (Part-M), затверджених наказом Мінінфраструктури України від 10.02.2012 № 85, в повному обсязі (01.01.2014 р.) Державна авіаційна служба України (ДАСУ) вважає можливим наступне:
1. Виконання ТО вищезазначеної категорії ПС за формами до "100 годин / 1 рік" включно та передача ПС до експлуатації із записом в формулярі здійснюється пілотом - власником ПС за умови, якщо ці роботи підпадають під обсяг обмеженого ТО, який встановлено у додатку 8 до Part-M, та визначені у програмі ТО даного ПС, що схвалена ДАСУ.
2. Запис про виконання ТО вноситься до формуляру ПС та містить основні деталі виконаного ТО, дані для ТО (AMM, AD, SB, SL), що були використані, місце виконання ТО, дату завершення ТО, прізвище та ініціали, підпис і номер ліцензії пілота-власника, який виконав це ТО.
3. Якщо при виконанні ТО пілот-власник скористався допомогою інших осіб, він повинен впевнитись, що ці особи внесені до Програми ТО ПС та мають:
- діюче свідоцтво персоналу з технічного обслуговування (інженер з ТО ПС, технік з ТО ПС категорії не нижче "B");
- рейтинг даного типу ПС або типу ПС, що входить до групи ПС, до якої відноситься і ПС, що обслуговується;
- практичний досвід протягом останніх 12 місяців з виконання ТО даного типу ПС або типу ПС, що входить до групи ПС, до якої відноситься ПС, що обслуговується.
Пілот-власник має забезпечити безпосередній та постійний контроль при виконанні робіт з ТО.
Перший заступник Голови
Державіаслужби України

О.В. Гречко
( Текст взято з сайту Державіаслужби України http://www.avia.gov.ua )
Перейти до повного тексту