1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Лист


МІНІСТЕРСТВО ДОХОДІВ І ЗБОРІВ УКРАЇНИ
ЛИСТ
27.04.2013 № 1700/6/99-99-18-06-05-15
Про розгляд звернення
Міністерство доходів і зборів України розглянуло звернення <...> щодо подання податкової звітності засобами телекомунікаційного зв'язку та повідомляє.
Під час здійснення повноважень щодо приймання податкової звітності та податкових документів в електронній формі засобами телекомунікаційного зв'язку територіальні органи Міністерства доходів і зборів України дотримуються вимог Податкового кодексу України (далі - Кодекс), Закону України від 22 травня 2003 року № 851 "Про електронні документи та електронний документообіг" (далі - Закон № 851), наказу ДПА України від 10.04.2008 № 233 "Про подання електронної податкової звітності", зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 16.04.2008 за № 320/15011.
Статтею 5 Закону № 851 визначено, що електронний документ - це документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов'язкові реквізити документа.
Відповідно до п. 48.3 ст. 48 Кодексу податкова декларація повинна містити обов'язкові реквізити, зокрема підписи посадових осіб платника податку, засвідчені печаткою платника податку.
Електронний підпис є обов'язковим реквізитом електронного документа, який використовується для ідентифікації автора та/або підписувача електронного документа іншими суб'єктами електронного документообігу.
Отже, створення податкового документа в електронному вигляді здійснюється відповідно до затвердженого формату (стандарту) за допомогою спеціалізованого програмного забезпечення з обов'язковим накладанням електронного цифрового підпису посадових осіб платника податків.
Також зазначаємо, що відповідно до п. 49.3 ст. 49 Кодексу податкова декларація подається за вибором платника податків, якщо інше не передбачено Кодексом, в один із таких способів:

................
Перейти до повного тексту