1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


ДЕРЖАВНА ПЕНІТЕНЦІАРНА СЛУЖБА УКРАЇНИ
НАКАЗ
01.12.2011 № 565
Про затвердження Регламенту Державної пенітенціарної служби України
( Із змінами, внесеними згідно з наказом ДПтС України від 23.07.2014 № 400/ОД-14 )
З метою приведення у відповідність до законодавства актів Державного департаменту України з питань виконання покарань у зв'язку з утворенням Державної пенітенціарної служби України (далі - ДПтС України)
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Регламент Державної пенітенціарної служби України , що додається.
2. Визнати таким, що втратив чинність, наказ Державного департаменту України з питань виконання покарань від 16.11.2007 № 298 "Про затвердження Регламенту Державного департаменту України з питань виконання покарань".
3. Наказ оголосити персоналу апарату ДПтС України та органів і установ, що належать до сфери її управління.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника Голови ДПтС України генерал-майора внутрішньої служби Сидоренка С.М. і департамент організаційно-аналітичного, документального та правового забезпечення (Скоков С.І.)
Голова
генерал-лейтенант
внутрішньої служби


О.В. Лісіцков
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Державної
пенітенціарної служби України
01.12.2011 № 565
РЕГЛАМЕНТ
Державної пенітенціарної служби України
I. Загальні положення
1. Цей Регламент встановлює порядок організації діяльності Державної пенітенціарної служби України (далі - ДПтС України), пов'язаної із здійсненням її повноважень.
ДПтС України є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра юстиції України.
Завдання та повноваження ДПтС України визначені у Положенні про Державну пенітенціарну службу України, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 2 липня 2014 р. № 225.
2. ДПтС України спрямовує свою діяльність на виконання Конституції і законів України, актів Президента України і постанов Верховної Ради України, прийнятих відповідно до Конституції та законів України, актів Кабінету Міністрів України, Програми діяльності Кабінету Міністрів України, інших актів законодавства.
3. ДПтС України у межах своїх повноважень на основі та на виконання актів законодавства видає накази, організовує і контролює їх виконання.
У випадках, передбачених законодавством, рішення ДПтС України, прийняті в межах її повноважень, є обов'язковими для виконання центральними і місцевими органами виконавчої влади, органами влади Автономної Республіки Крим, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями незалежно від форми власності і громадянами.
4. ДПтС України під час виконання покладених на неї завдань взаємодіє з іншими центральними і місцевими органами виконавчої влади, органами влади Автономної Республіки Крим, органами місцевого самоврядування, а також з відповідними органами інших держав.
5. Діяльність ДПтС України є відкритою та прозорою, що забезпечується шляхом розміщення інформації про неї на веб-сайті, публікацій у засобах масової інформації, трансляції по радіо і телебаченню репортажів, інтерв'ю, виступів керівників та відповідальних працівників ДПтС України.
Інформація про діяльність ДПтС України надається громадянам, представникам засобів масової інформації відповідно до закону.
II. Організація роботи Державної пенітенціарної служби України
Планування роботи
6. ДПтС України розробляє та подає на затвердження Міністру юстиції України плани роботи ДПтС України (далі - річний план).
7. Річний план повинен передбачати:
заходи, спрямовані на реалізацію пріоритетів діяльності ДПтС України, визначених Міністром юстиції України, і шляхи виконання покладених завдань;
заходи, спрямовані на виконання Конституції України, законів України, актів Президента України та Кабінету Міністрів України, наказів Міністерства юстиції України, ДПтС України, інших актів законодавства, доручень Президента України, Прем'єр-міністра України, Міністра юстиції України та керівництва ДПтС України;
актуальні питання, пов'язані з реалізацією державної політики у сфері виконання кримінальних покарань;
конгреси, форуми, семінари, наради, інші заходи (в тому числі міжнародні);
питання організації діяльності структурних підрозділів ДПтС України та їх територіальних органів з виконання актів законодавства, доручень Президента України, Прем'єр-міністра України, Міністра юстиції України та керівництва ДПтС України;
пропозиції щодо визначення основних напрямів діяльності органів і установ, що належать до сфери управління ДПтС України.
До річного плану включаються такі розділи:
організаційні заходи;
аналітична та інформаційно-методична робота;
нормотворча діяльність;
зміцнення законності і правопорядку, забезпечення охорони, режиму тримання, оперативно-розшукової роботи;
соціально-виховна та психологічна робота;
виробничо-господарська та фінансова діяльність;
матеріально-побутове та ресурсне забезпечення;
медико-санітарне забезпечення;
питання організації виконання покарань, не пов'язаних з позбавленням волі;
питання кадрового забезпечення та роботи з персоналом;
питання технічного забезпечення та інформатизації;
міжнародне співробітництво;
взаємодія із засобами масової інформації та громадськістю.
До річного плану ДПтС України можуть включатись інші питання, необхідні для забезпечення реалізації державної політики у сфері виконання кримінальних покарань.
8. У річному плані визначаються:
перелік завдань (робіт), що повинні бути виконані;
відповідальні за виконання завдань (робіт);
строки виконання завдань (робіт), проведення оцінки та підготовки звітності;
результативні показники виконання плану.
9. Річний план розробляється управлінням організаційно-аналітичного та документального забезпечення.
10. Для розроблення річного плану за рішенням Голови ДПтС України може бути утворена робоча група з представників структурних підрозділів ДПтС України, центральних і місцевих органів виконавчої влади, науковців, інших фахівців.
11. Проект річного плану до 15 грудня року, що передує звітному, подається до Міністерства юстиції України для затвердження Міністром.
12. Структурні підрозділи ДПтС України провадять свою діяльність згідно з піврічними, квартальним або місячним планами, що розробляються на підставі річного плану та затверджуються Головою ДПтС України, його першим заступником або заступником (відповідно до розподілу повноважень).
13. Моніторинг виконання річного плану проводиться щокварталу.
14. Звіти про виконання річного плану за попередній рік готує управління організаційно-аналітичного та документального забезпечення на підставі інформації структурних підрозділів ДПтС України та до 25 січня поточного року звітує перед Міністерством юстиції України.
Визначення повноважень керівництва та іншого персоналу апарату Державної пенітенціарної служби України
15. Повноваження Голови ДПтС України визначаються законодавством України.
16. Голова ДПтС України розподіляє обов'язки та повноваження між своїми заступниками, визначає ступінь їх відповідальності.
Розподіл повноважень затверджується наказом ДПтС України, в якому визначаються:
перелік закріплених за відповідним заступником обов'язків та повноважень, що випливають із покладених на ДПтС України завдань та функцій;
перелік структурних підрозділів ДПтС України, а також територіальних органів ДПтС України, діяльність яких спрямовується, координується та контролюється відповідним заступником.
17. Положення про самостійний структурний підрозділ ДПтС України розробляється керівником відповідного підрозділу, погоджується із першим заступником або заступником Голови ДПтС України (відповідно до розподілу повноважень) і затверджується наказом ДПтС України.
18. Обов'язки керівника структурного підрозділу визначаються положенням про цей структурний підрозділ. Обов'язки іншого персоналу структурних підрозділів визначаються посадовими інструкціями, що затверджуються першим заступником або заступником Голови ДПтС України (відповідно до розподілу повноважень).
Консультативні, дорадчі та інші допоміжні органи
19. Для забезпечення здійснення своїх повноважень ДПтС України може утворювати постійні і тимчасові консультативні, дорадчі та інші допоміжні органи.
Рішення про утворення зазначених органів приймає Голова ДПтС України.
20. Для підготовки рекомендацій щодо виконання своїх завдань, погодженого вирішення питань, що належать до компетенції ДПтС України, та для колективного і вільного обговорення найважливіших напрямів діяльності утворюється колегія як консультативно-дорадчий орган, порядок діяльності якого визначається Типовим положенням про колегію міністерства, іншого центрального органу виконавчої влади і місцевої державної адміністрації, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 2 жовтня 2003 р. № 1569.
21. Кількісний і персональний склад консультативних, дорадчих та інших допоміжних органів і положення про них затверджує Голова ДПтС України.
III. Управління персоналом та кадрове забезпечення
22. Організація кадрової роботи у ДПтС України здійснюється згідно з окремими планами, що складаються на підставі річного плану, в яких визначаються заходи з добору, підготовки, перепідготовки, підвищення кваліфікації, виховання персоналу, зміцнення дисципліни і законності.
23. На службу (роботу) до ДПтС України приймаються на конкурсній, добровільній, контрактній основі громадяни України, які спроможні за своїми особистими, діловими та моральними якостями, віком, освітнім і професійним рівнем та станом здоров'я ефективно виконувати відповідні службові обов'язки. Кваліфікаційні вимоги до професійної придатності визначаються наказами ДПтС України. При прийнятті на службу (роботу) може бути встановлений строк випробування до шести місяців.
Не можуть бути прийняті на службу (роботу) особи, які раніше засуджувалися за вчинення злочину.
ДПтС України організовує виховну роботу з персоналом, вживає заходи щодо зміцнення дисципліни і законності, забезпечує виконання ним вимог антикорупційного законодавства.
24. Тривалість робочого часу персоналу визначається відповідно до законодавства.
25. З метою своєчасного та в повному обсязі виконання завдань і доручень керівництва ДПтС України встановлюється в разі потреби чергування персоналу структурних підрозділів (згідно з графіком, затвердженим Головою ДПтС України, його першим заступником або заступником).
Перебування у робочий час персоналу структурних підрозділів за межами території адміністративного будинку ДПтС України з метою вирішення службових питань погоджується з керівниками відповідних підрозділів. Керівники структурних підрозділів ДПтС України повідомляють про свою відсутність у робочий час у зв'язку із службовою необхідністю Голові ДПтС України, його першому заступнику або заступнику відповідно до розподілу повноважень.
26. У ДПтС України формується кадровий резерв, який підлягає щорічному перегляду та затвердженню. Із зарахованими до кадрового резерву особами проводиться робота, спрямована на підвищення їх кваліфікації.
З метою набуття практичного досвіду, перевірки професійних і ділових якостей осіб, зарахованих до кадрового резерву, в установленому порядку проводиться їх стажування.
27. З метою підвищення ефективності роботи персоналу та відповідальності за доручену справу проводиться його атестація у терміни та порядку, визначеному законодавством.
У період між атестаціями державних службовців в установленому порядку проводиться щорічна оцінка виконання покладених на них завдань і обов'язків.
Результати атестації та щорічної оцінки беруться до уваги під час проведення, у разі необхідності, ротації кадрів на відповідних посадах.
28. ДПтС України розглядає і вносить пропозиції щодо нагородження державними нагородами, здійснює інші заходи щодо заохочення персоналу апарату ДПтС України, її територіальних органів, установ виконання покарань, слідчих ізоляторів, воєнізованих формувань, навчальних закладів, закладів охорони здоров'я, підприємств установ виконання покарань, інших підприємств, установ і організацій, що належать до сфери управління ДПтС України.
IV. Нормотворча діяльність
29. Нормативно-правові акти з питань діяльності ДПтС України видаються Міністром юстиції України.
Нормативно-правові акти, що стосуються прав, свобод та законних інтересів громадян або мають міжвідомчий характер, підлягають в установленому порядку реєстрації в Міністерстві юстиції України.
ДПтС України видає накази організаційно-розпорядчого характеру, які підписуються Головою ДПтС України.
30. Нормотворча діяльність ДПтС України провадиться на основі та на виконання Конституції України, законів України, актів Президента України і постанов Верховної Ради України, прийнятих відповідно до Конституції та законів України, актів Кабінету Міністрів України, Програми діяльності Кабінету Міністрів України, інших актів законодавства, а також з ініціативи ДПтС України.
31. Підготовка проектів нормативно-правових актів здійснюється у порядку, встановленому Регламентом Кабінету Міністрів України, що затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 18 липня 2007 р. № 950 (зі змінами), Порядком взаємодії Міністерства юстиції України з центральними органами виконавчої влади, діяльність яких спрямовується та координується Кабінетом Міністрів України через Міністра юстиції України, затвердженим наказом Міністерства юстиції України від 06.06.2011 № 1495/5, іншими актами законодавства.
32. Розроблення проекту нормативно-правового акта у ДПтС України покладається на структурний підрозділ відповідно до його компетенції.
33. Для розроблення проекту нормативно-правового акта може утворюватися за наказом ДПтС України робоча група.
34. У процесі розроблення проекту нормативно-правового акта:
проводиться аналіз стану справ у відповідній сфері правового регулювання та причин, що обумовлюють необхідність підготовки проекту;
визначається предмет правового регулювання, механізм вирішення питання, що потребує врегулювання;
перевіряється його відповідність актам законодавства вищої юридичної сили, чинним міжнародним договорам України та забезпечується опрацювання проекту з урахуванням acquis communautaire, якщо проект за предметом правового регулювання належить до сфери, правовідносини в якій регулюються законодавством ЄС;
перевіряється наявність або відсутність у проекті акта правил і процедур, що можуть містити ризики вчинення корупційних правопорушень;
забезпечується погодження проекту з іншими заінтересованими органами виконавчої влади та у разі потреби вносяться необхідні поправки;
у разі коли проект стосується розвитку конкретної адміністративно-територіальної одиниці або інтересів окремої територіальної громади, такий проект надсилається відповідному органу місцевого самоврядування для розгляду і внесення пропозицій;
вживаються заходи до усунення розбіжностей, зокрема організовується та проводиться за участю заінтересованих органів виконавчої влади, які мають зауваження до проекту, детальне обговорення шляхів вирішення спірних питань.
35. Проект нормативно-правового акта перед поданням на розгляд Голові ДПтС України обов'язково узгоджується з усіма заінтересованими структурними підрозділами, юридичною службою та першим заступником, заступником Голови ДПтС України (відповідно до розподілу повноважень).
V. Організація роботи з документами
36. Організація роботи з документами здійснюється відповідно до інструкції з діловодства в ДПтС України, розробленої відповідно до Типової інструкції з діловодства у центральних органах виконавчої влади, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, місцевих органах виконавчої влади, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 30 листопада 2011 р. № 1242, та затвердженої наказом ДПтС України.
37. Порядок організації роботи з документами, які містять службову інформацію, визначається законодавством.
38. Організація діловодства покладається на Голову ДПтС України.
39. До основних видів роботи з документами належать:
реєстрація вхідної кореспонденції;
робота з документами у структурних підрозділах;
підготовка документів для доповіді керівництву;
підготовка та узгодження проектів нормативно-правових актів та актів організаційно-розпорядчого характеру;
організація виконання рішень Кабінету Міністрів України та інших вищестоящих державних органів;
підготовка та оформлення документів до засідань колегії;
оформлення копій та додатків до документів;
реєстрація та відправлення вихідної кореспонденції;
організація та здійснення контролю за виконанням документів;
складення номенклатури та формування справ;

................
Перейти до повного тексту