1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


АДМІНІСТРАЦІЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ СПЕЦІАЛЬНОГО ЗВ’ЯЗКУ
ТА ЗАХИСТУ ІНФОРМАЦІЇ УКРАЇНИ
НАКАЗ
м. Київ
03.01.2012 N 1
Про основні напрями бюджетної політики Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України у 2012 році
( Із змінами, внесенними згідно з Наказами Адміністрації Держспецзв’язку N 108 від 16.03.2012 N 149 від 16.04.2012 N 321 від 14.06.2012 )
Відповідно до вимог частини п’ятої статті 22 Бюджетного кодексу України, частини 2 статті 17 Закону України "Про Державну службу спеціального зв'язку та захисту інформації України", з метою ефективного використання Державною службою спеціального зв’язку та захисту інформації України бюджетних коштів і створення дієвого механізму реалізації програм та заходів, що проводяться за рахунок коштів Державного бюджету України,
НАКАЗУЮ:
1. Керівникам регіональних органів та територіальних підрозділів, навчальних, медичних, санаторно-курортних та інших закладів, а також науково-дослідних та науково-виробничих установ Держспецзв’язку (далі – органи, підрозділи, заклади та установи Держспецзв’язку):
1) здійснювати програми та заходи, що проводяться за рахунок державних коштів, виключно в межах обсягів асигнувань, установлених кошторисами на 2012 рік;
2) утримувати чисельність осіб рядового і начальницького складу та працівників Держспецзв’язку у межах, затверджених штатним розписом органу, підрозділу, закладу та установи Держспецзв’язку, при цьому здійснювати фактичні видатки на грошове забезпечення та заробітну плату виключно в межах затвердженого фонду грошового забезпечення та заробітної плати з урахуванням вимог пункту 6 цього наказу;
3) забезпечити контроль за дотриманням затверджених Адміністрацією Держспецзв’язку лімітів на утримання транспортних засобів, використання енергоносіїв та комунальних послуг, оплату послуг службового стільникового зв’язку, не допускаючи при цьому виникнення кредиторської заборгованості;
4) не допускати неефективного використання бюджетних коштів;
5) вжити заходів щодо повного та своєчасного погашення в 2012 році кредиторської та дебіторської заборгованостей, які утворилася станом на 1 січня 2012 року;
6) у договорах (контрактах) про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти обов'язково зазначати код програмної класифікації видатків та кредитування і код економічної класифікації видатків;
7) забезпечити повну відповідність умов договорів (контрактів) на закупівлю товарів, робіт чи послуг за бюджетні кошти вимогам Цивільного та Господарського кодексів України, Методичних рекомендацій щодо переліку підтвердних документів, які надаються розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів на стадії реєстрації зобов'язань та оплати рахунків, затверджених наказом Державного казначейства України від 14.09.2010 N 330. При цьому до істотних умов таких договорів вносити штрафні санкції за порушення строків виконання зобов’язань та за порушення умов зобов’язання щодо якості (комплектності) товарів (робіт, послуг), а також передбачити можливість зменшення обсягів закупівлі залежно від зменшення обсягів фінансування;
8) заборонити отримання від фізичних та юридичних осіб будь-якого фінансування, у тому числі матеріальної та/або нематеріальної допомоги, безоплатно виконаних робіт, наданих послуг, а також отримання коштів та іншого майна, крім випадків, передбачених законами. При цьому вказане не стосується отримання благодійної допомоги ІСЗЗІ НТУ "КПІ" та ДержНДІ Спецзв’язку для сприяння розвитку освіти і науки, реалізації науково-освітніх програм та Медичного управління – для сприяння розвитку охорони здоров’я в Держспецзв’язку, що передбачено статтею 4 Закону України "Про благодійництво та благодійні організації";
9) подати до Фінансово-економічного департаменту Адміністрації Держспецзв’язку до 1 квітня 2012 року проект кошторису органу, підрозділу, закладу та установи Держспецзв’язку на 2013 рік за загальним та спеціальним фондами з детальними фінансово-економічними розрахунками та обґрунтуваннями, з урахуванням вимог Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28.02.2002 N 228;
10) у процесі виконання кошторису здійснювати управління бюджетними асигнуваннями з урахуванням таких вимог:
у виняткових випадках, за обґрунтованим поданням та не пізніше 3 числа кожного поточного місяця вносити до Фінансово-економічного департаменту Адміністрації Держспецзв’язку пропозиції щодо збільшення обсягів асигнувань за відповідними кодами економічної класифікації видатків загального фонду кошторису в межах затвердженого обсягу річних бюджетних призначень за умови чіткого визначення кодів економічної класифікації видатків, обсяги асигнувань за якими передбачається зменшити;
вносити до Фінансово-економічного департаменту Адміністрації Держспецзв’язку пропозиції щодо зменшення обсягів асигнувань за окремими кодами економічної класифікації видатків кошторису за умови відсутності відповідних зареєстрованих в органах Державної казначейської служби України бюджетних фінансових зобов’язань за тим кодом економічної класифікації видатків, за яким передбачається зменшення асигнувань;
пропозиції щодо коригування обсягів кошторисних призначень за бюджетними програмами 6641020, 6641050, 6641060, 6641080, 6641100, 6641110 та 6641120 надавати до Фінансово-економічного департаменту Адміністрації Держспецзв’язку лише за погодженням цих пропозицій з відповідальними за виконання бюджетних програм;
11) до 3 числа кожного поточного місяця надавати до Фінансово-економічного департаменту Адміністрації Держспецзв’язку щомісячні заявки на відкриття асигнувань за загальним фондом Державного бюджету України в розрізі кодів програмної та економічної класифікації видатків;
12) всі документи, пов’язані з фінансовими питаннями, що готуються органами, підрозділами, закладами та установами Держспецзв’язку, подавати на розгляд до Адміністрації Держспецзв’язку, як мінімум, за двома підписами – керівника та начальника фінансового підрозділу.
2. Визначити у 2012 році відповідальними за виконання бюджетних програм:
1) 6641020 "Розвиток і модернізація державної системи спеціального зв’язку та захисту інформації":
Департамент організації урядового зв’язку Адміністрації Держспецзв’язку – в частині модернізації та розвитку ДСУЗ (крім виконання науково-дослідних і дослідно-конструкторських робіт);
Департамент спеціальних інформаційно-телекомунікаційних систем Адміністрації Держспецзв’язку – в частині розвитку НСКЗ та інших спеціальних інформаційно-телекомунікаційних систем (крім виконання науково-дослідних і дослідно-конструкторських робіт);
Департамент стратегії розвитку зв’язку Адміністрації Держспецзв’язку – в частині заходів зі створення Національного центру оперативно-технічного управління інформаційно-телекомунікаційними мережами;
Науково-технічний департамент Адміністрації Держспецзв’язку – в частині виконання науково-дослідних і дослідно-конструкторських робіт (крім робіт, пов’язаних зі створенням Національного центру оперативно-технічного управління інформаційно-телекомунікаційними мережами);
( Підпункт 1 пункту 2 із змінами, внесенними згідно з Наказом Адміністрації Держспецзв’язку N 321 від 14.06.2012 )
2) Інститут спеціального зв’язку та захисту інформації Національного технічного університету "Київський політехнічний інститут" – 6641050 "Підготовка кадрів для сфери зв'язку вищими навчальними закладами ІІІ та ІV рівнів акредитації";
3) Департамент логістики Адміністрації Держспецзв’язку – 6641060 "Будівництво (придбання) житла для осіб рядового і начальницького складу Адміністрації Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації";
( Підпункт 3 пункту 2 із змінами, внесенними згідно з Наказом Адміністрації Держспецзв’язку N 321 від 14.06.2012 )
4) Департамент стратегії розвитку зв’язку Адміністрації Держспецзв’язку – 6641080 "Прикладні наукові та науково-технічні розробки, виконання робіт за державним замовленням, фінансова підтримка розвитку інфраструктури наукової діяльності у сфері зв'язку, розвиток цифрового телерадіомовлення" та 6641100 "Відшкодування витрат державних підприємств зв'язку на розповсюдження вітчизняних періодичних друкованих видань";
5) Головне управління Державної фельд’єгерської служби України – 6641110 "Доставка дипломатичної кореспонденції за кордон і в Україну" та 6641120 "Доставка спеціальної службової кореспонденції органам державної влади".
Відповідальним за виконання бюджетних програм у встановленому порядку забезпечити в разі необхідності затвердження порядків використання бюджетних коштів за відповідними бюджетними програмами.
3. Керівникам структурних підрозділів Адміністрації, органів, підрозділів, закладів та установ Держспецзв’язку, які визначені у Зведеному тематичному плані Держспецзв’язку та планах централізованого матеріально-технічного та науково-технічного забезпечення Держспецзв’язку відповідальними за виконання окремих заходів, що фінансуються в рамках бюджетних програм 6641020 "Розвиток і модернізація державної системи спеціального зв'язку та захисту інформації" та 6641080 "Прикладні наукові та науково-технічні розробки, виконання робіт за державним замовленням, фінансова підтримка розвитку інфраструктури наукової діяльності у сфері зв'язку, розвиток цифрового телерадіомовлення", надавати відповідальним за виконання бюджетних програм інформацію про виконання укладених на підставі основних показників державного оборонного замовлення державних контрактів – щомісяця до 1 числа місяця, наступного за звітним місяцем, окремо по коштах загального та спеціального фондів за формою N 10, яка затверджена наказом Мінекономіки від 21.06.2011 N 513-дск "Про затвердження форм пропозицій до проекту основних показників державного оборонного замовлення, пропозицій про внесення змін до основних показників державного оборонного замовлення, звіту про результати проведення процедури вибору виконавця державного оборонного замовлення та звіту про використання бюджетних коштів, передбачених для фінансування державного оборонного замовлення".
4. Відповідальним за виконання бюджетних програм надавати до Фінансово-економічного департаменту Адміністрації Держспецзв’язку:
інформацію про виконання укладених на підставі основних показників державного оборонного замовлення державних контрактів – щомісяця до 2 числа місяця, наступного за звітним місяцем, окремо за коштами загального та стабілізаційного фондів за формою № 10, яка затверджена наказом Мінекономіки від 21.06.2011 № 513-дск "Про затвердження форм пропозицій до проекту основних показників державного оборонного замовлення, пропозицій про внесення змін до основних показників державного оборонного замовлення, звіту про результати проведення процедури вибору виконавця державного оборонного замовлення та звіту про використання бюджетних коштів, передбачених для фінансування державного оборонного замовлення";
звіт про використання бюджетних коштів, передбачених для фінансування державного оборонного замовлення – щоквартально до 5 числа місяця, наступного за звітним кварталом, окремо за коштами загального та стабілізаційного фондів за формою № 11, яка затверджена наказом Мінекономіки від 21.06.2011 № 513-дск "Про затвердження форм пропозицій до проекту основних показників державного оборонного замовлення, пропозицій про внесення змін до основних показників державного оборонного замовлення, звіту про результати проведення процедури вибору виконавця державного оборонного замовлення та звіту про використання бюджетних коштів, передбачених для фінансування державного оборонного замовлення";
звіт про виконання паспорта бюджетної програми – за формою, яка визначена Правилами складання паспортів бюджетних програм, звіту про їх виконання, а також здійснення оцінки ефективності бюджетних програм, затвердженими наказом Міністерства фінансів України від 29.12.2002 № 1098, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 21.01.2003 за № 47/7368:
за півріччя – до 10 числа місяця, наступного за звітним півріччям;
за рік – до 10 числа місяця, наступного за звітним роком.
( Пункт 4 із змінами, внесенними згідно з Наказом Адміністрації Держспецзв’язку N 321 від 14.06.2012 )
5. Визначити відповідальними за планування видатків на наступні бюджетні періоди:
за бюджетною програмою 6641020 "Розвиток і модернізація державної системи спеціального зв’язку та захисту інформації" – Науково-технічний департамент Адміністрації Держспецзв’язку та Департамент стратегії розвитку зв’язку Адміністрації Держспецзв’язку (в частині заходів зі створення Національного центру оперативно-технічного управління інформаційно-телекомунікаційними мережами);
за іншими бюджетними програмами – підрозділи, зазначені у підпунктах 2) – 5) пункту 2 цього наказу.
( Пункт 5 доповнено згідно з Наказом Адміністрації Держспецзв’язку N 321 від 14.06.2012 )
6. Директору Фінансово-економічного департаменту Адміністрації Держспецзв’язку:
1) затверджувати кошториси Адміністрації, органів, підрозділів, закладів та установ Держспецзв’язку, а також зміни за загальним та спеціальним фондами кошторису за умови виконання керівниками органів, підрозділів, закладів та установ Держспецзв’язку вимог бюджетного законодавства в частині дотримання порядку їх складання та за наявності відповідних розрахунків та обґрунтувань;
2) на підставі інформації Державної казначейської служби України щодо зареєстрованих бюджетних фінансових зобов’язань, а також поданих заявок розпорядників бюджетних коштів на відкриття асигнувань здійснювати розподіл відкритих асигнувань загального фонду Державного бюджету України у розрізі кодів економічної класифікації видатків у межах затверджених річних кошторисних призначень і помісячних планів асигнувань;
3) здійснювати погодження пропозицій щодо рішень керівництва Держспецзв’язку, які впливають на видаткову частину кошторису Держспецзв’язку, лише за наявності для цього відповідних кошторисних призначень та за умови детального економічного обґрунтування цих пропозицій.
7. У 2012 році здійснювати видатки на оплату праці особового складу з дотриманням таких вимог:
1) спрямувати до преміального фонду кошти у розмірі не менше 10 відсотків посадових окладів та економії фонду грошового забезпечення і заробітної плати;
2) премію при виплаті грошового забезпечення під час перебування особи рядового чи начальницького складу у розпорядженні та при одноразових виплатах у розмірі місячного грошового забезпечення обчислювати у розмірі 50 % посадових окладів;

................
Перейти до повного тексту