1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Телеграма


ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ ЗАЛІЗНИЧНОГО ТРАНСПОРТУ УКРАЇНИ
Т Е Л Е Г Р А М А
20.09.2011 N ЦМ-8/775
Начальникам служб
комерційної роботи
та маркетингу залізниць
України
Головним комерційним управлінням надається Порядок розрахунку збору при зберіганні вантажів при застосуванні різних за значенням корегуючих коефіцієнтів до Збірника тарифів або різних за розміром ставок зборів.
Начальник Головного управління В.Р.Іващук
Додаток
ПОРЯДОК
розрахунку збору при зберіганні вантажів при застосуванні різних за значенням корегуючих коефіцієнтів до Збірника тарифів ( z0340-09 ) або різних за розміром ставок зборів
При розрахунку збору за термін, протягом якого застосовуються різні за значенням корегуючі коефіцієнти до Збірника тарифів, або відповідно до статті 36 Статуту залізниць України збільшується вдвічі ставка збору, вводиться наступний порядок визначення збору за зберігання вантажів:
1. Визначається загальний термін зберігання (у годинах, при цьому округлення здійснюється аналогічно як при користуванні вагонами). Термін, за який нараховується збір, округлюється до повних діб, при цьому неповна доба округлюється до повної.
2. Пропорційно загальній кількості годин, для яких нараховується збір, визначається частка часу (у годинах), для якого збір повинен нараховуватися за діючими ставками або за однократним розміром, та частка часу (у годинах), для якого збір повинен нараховуватися за новими ставками або за ставкою, збільшеною у 2 рази. Значення часток округлюється до трьох десяткових знаків.
3. При визначенні збору нові або збільшені тарифи повинні застосовуватися лише до тієї частки часу, протягом якої вони діють.
Загальна сума збору за зберігання визначається за формулами:
1) При застосуванні різних за значенням корегуючих коефіцієнтів до Збірника тарифів:
Т = Ч * С * (К1 * j1 + К2 * j2) * P (або N), де:
Т - збір за зберігання;
Ч - кількість діб, за які нараховується збір за зберігання;
С - ставка збору за зберігання (п. 2 розділу III Збірника тарифів) ;
К1 - діючий корегуючий коефіцієнт на момент початку зберігання вантажу;
К2 - новий корегуючий коефіцієнт;
j1 - частка часу зберігання вантажу з початку зберігання до введення нового корегуючого коефіцієнту до тарифів;
j2 - частка часу зберігання вантажу з введення нового корегуючого коефіцієнту до тарифів до закінчення зберігання;
P - маса вантажу;
N - кількість голів тварин, одиниць рухомого складу на своїх осях.
Приклад 1.
Загальний термін, за який нараховується збір за зберігання 60 тонн вантажу складає 121 годину, з них за 49 годин застосовувався діючий корегуючий коефіцієнт станом на 01.04.2011 - К1 = 1,044, за 72 год. - станом на 01.05.2011 - К2 = 1,067.
Ч = 121 : 24 = 5,04 - 6 діб

................
Перейти до повного тексту