- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Лист
ВИКОНАВЧА ДИРЕКЦІЯ ФОНДУ СОЦІАЛЬНОГО СТРАХУВАННЯ
З ТИМЧАСОВОЇ ВТРАТИ ПРАЦЕЗДАТНОСТІ
Л И С Т
Щодо нарахування та виплати допомоги по тимчасовій непрацездатності, вагітності та пологах добровільно застрахованим особам
З 1 січня 2011 року набув чинності Закон України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування" від 08.07.2010
N 2464 (далі - Закон N 2464), яким визначено, що фізичні особи-підприємці, платники єдиного податку, беруть участь у загальнообов'язковому державному соціальному страхуванні у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням, за умови добровільної сплати єдиного внеску.
Нарахування та виплата допомоги по тимчасовій непрацездатності, вагітності та пологах добровільно застрахованим особам здійснювались робочими органами Фонду на підставі Порядку обчислення середньої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення) для розрахунку виплат за загальнообов'язковим державним соціальним страхуванням, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.09.2001
N 1266 (далі - Порядок)
У зв'язку з тим, що
Порядок не був приведений у відповідність до вимог Закону
N 2464, Мінсоцполітики як орган, якому надано право надавати роз'яснення щодо застосування норм Порядку листом від 22.07.2011 р.
N 7475/0/14-11/18 надало виконавчій дирекції Фонду роз'яснення щодо права добровільно застрахованих осіб на отримання матеріального забезпечення за рахунок коштів Фонду та порядку розрахунку їм допомоги по тимчасовій непрацездатності, вагітності та пологах.
................Перейти до повного тексту