- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ
Н А К А З
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Національного
агентства України з питань державної служби
N 29 від 03.03.2014 )
Про затвердження структури інформації про стан кадрової роботи в міністерствах, інших центральних органах виконавчої влади та місцевих державних адміністраціях
( Із змінами, внесеними згідно з Наказом Головного управління
державної служби
N 168 від 12.07.2011 )
З метою спрощення структури інформаційно-аналітичної довідки про стан кадрової роботи в центральних органах виконавчої влади, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, місцевих державних адміністраціях, яка подається на розгляд Кабінету Міністрів України
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити структуру інформації про стан кадрової роботи в міністерствах, інших центральних органах виконавчої влади та місцевих державних адміністраціях, що додається.
2. Департаменту персоналу державних органів та органів місцевого самоврядування підготувати листи до міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, Ради міністрів Автономної Республіки Крим, обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій щодо подання до Головдержслужби інформації про стан кадрової роботи.
3. Управлінню організації професійного навчання державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування (форма 6) подавати до 2 числа кожного місяця наступного за звітним кварталом до департаменту персоналу державних органів та органів місцевого самоврядування узагальнену інформацію з висновками, які мають містити:
- аналіз ситуації із зазначенням тенденцій, які намітились;
- окреслення основних заходів, що вживаються для виправлення ситуації;
- пропозиції щодо необхідності прийняття відповідних рішень на державному рівні.
( Пункт 3 із змінами, внесеними згідно з Наказом Головного
управління державної служби
N 168 від 12.07.2011 )
4. Адміністративно-фінансовому департаменту ознайомити з цим наказом заступників Начальника Головдержслужби, керівників структурних підрозділів Головдержслужби та керівників територіальних органів Головдержслужби.
5. Визнати таким, що втратив чинність,наказ Головдержслужби від 13.12.2010
N 319 "Про затвердження структури інформації про стан кадрової роботи в міністерствах, інших центральних органах виконавчої влади та місцевих державних адміністраціях".
6. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Начальника Головдержслужби відповідно до розподілу обов'язків.
Начальник Головдержслужби | Т.Мотренко |
Додаток
до наказу Головдержслужби
22.03.2011 N 64
СТРУКТУРА
інформації про стан кадрової роботи в міністерствах, інших центральних органах виконавчої влади та місцевих державних адміністраціях
1. Призначення на посади державних службовців (форма 1).
2. Призначення на посади керівників територіальних органів центральних органів виконавчої влади:
- для центральних органів виконавчої влади (форма 2);
- для Ради міністрів Автономної Республіки Крим, обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій (форма 3).
3. Кількість працівників, яких звільнено з посад державних службовців та кількість накладених дисциплінарних стягнень (форма 4).
4. Наявність вакантних посад державних службовців та тривалість їх збереження (форма 5).
5. Підвищення кваліфікації державних службовців з видачею відповідних посвідчень (форма 6).
Форма 1
КІЛЬКІСТЬ
працівників, призначених на посади державних службовців
в ______________________________
(назва органу)
(Інформація подається щокварталу наростаючим підсумком з
початку року)
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
|Назва органу | Показники відповідного періоду минулого року | Показники звітного періоду |
| |-------------------------------------------------------------------------------------------------+-------------------------------------------------------------------------------------------------|
| |Чисельність | *Фактично |Всього| З них: |Чисельність | *Фактично |Всього| З них: |
| | державних | працюючих |приз- |----------------------------------------------------------------| державних | працюючих |приз- |----------------------------------------------------------------|
| | службовців | державних |начено| На | За резуль- |З кадрового | За переве- | За іншою | службовців | державних |начено| На | За резуль- |З кадрового | За | За іншою |
| | згідно | службовців | | конкурсній | татами | резерву | денням | процедурою | згідно | службовців | | конкурсній | татами | резерву |переведенням| процедурою |
| | штатного | | | основі | стажування | | | | штатного | | | основі | стажу- | | | |
| | розпису | | | | | | | | розпису | | | | вання | | | |
| |------------+------------| |------------+------------+------------+------------+------------+------------+------------| |------------+------------+------------+------------+------------|
| |Всього| із |Всього| із | |Всього| із |Всього| із |Всього| із |Всього| із |Всього| із |Всього| із |Всього| із | |Всього| із |Всього| із |Всього| із |Всього| із |Всього| із |
| | | них | | них | | | них | | них | | них | | них | | них | | них | | них | | | них | | них | | них | | них | | них |
| | |I-IV | |I-IV | | |I-IV | |I-IV | |I-IV | |I-IV | |I-IV | |I-IV | |I-IV | | |I-IV | |I-IV | |I-IV | |I-IV | |I-IV |
| | | (V) | | (V) | | | (V) | | (V) | | (V) | | (V) | | (V) | | (V) | | (V) | | | (V) | | (V) | | (V) | | (V) | | (V) |
| | |кате-| |кате-| | |кате-| |кате-| |кате-| |кате-| |кате-| |кате-| |кате-| | |кате-| |кате-| |кате-| |кате-| |кате-|
| | |горії| |горії| | |горії| |горії| |горії| |горії| |горії| |горії| |горії| | |горії| |горії| |горії| |горії| |горії|
|-------------+------+-----+------+-----+------+------+-----+------+-----+------+-----+------+-----+------+-----+------+-----+------+-----+------+------+-----+------+-----+------+-----+------+-----+------+-----|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------|
| Для центральних органів виконавчої влади (I-IV категорія): |
|-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------|
|Центральний | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|апарат | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|-------------+------+-----+------+-----+------+------+-----+------+-----+------+-----+------+-----+------+-----+------+-----+------+-----+------+------+-----+------+-----+------+-----+------+-----+------+-----|
|ТО | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|центрального | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|органу | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------|
| Для місцевих державних адміністрацій (I-V категорія): |
|-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------|
|Рада | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|міністрів | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|Автономної | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|Республіки | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|Крим | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|-------------+------+-----+------+-----+------+------+-----+------+-----+------+-----+------+-----+------+-----+------+-----+------+-----+------+------+-----+------+-----+------+-----+------+-----+------+-----|
|Апарат | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|обласної | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|(міської) | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|державної | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|адміністрації| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|-------------+------+-----+------+-----+------+------+-----+------+-----+------+-----+------+-----+------+-----+------+-----+------+-----+------+------+-----+------+-----+------+-----+------+-----+------+-----|
|Структурні | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|підрозділи | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|обласної | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|(міської) | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|державної | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|адміністрації| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|-------------+------+-----+------+-----+------+------+-----+------+-----+------+-----+------+-----+------+-----+------+-----+------+-----+------+------+-----+------+-----+------+-----+------+-----+------+-----|
|РДА | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|-------------+------+-----+------+-----+------+------+-----+------+-----+------+-----+------+-----+------+-----+------+-----+------+-----+------+------+-----+------+-----+------+-----+------+-----+------+-----|
|Всього | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Керівник кадрової служби __________________ ___________________
(підпис) (П.І.Б.)
_______________
*У графах не зазначається кількість осіб, які перебувають у відпустці для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку (зазначена категорія осіб відноситься до облікової чисельності працюючих в органі).
Примітка: 1. У графах 7-16 та 22-31 фактично рахується кількість осіб, вказаних у наказах про призначення із відповідними підставами (за конкурсом, за результатами стажування, з кадрового резерву, за переведенням, тощо).
2. Показники графи 6 дорівнює сумі граф 7, 9, 11, 13, 15, графи 21 - сумі граф 22, 24, 26, 28, 30.
Форма 2
ПРИЗНАЧЕННЯ
на посади керівників територіальних органів центральних органів виконавчої влади
_________________________
(назва органу)
(Інформація подається центральним органом виконавчої влади
щокварталу)
------------------------------------------------------------------
| Прізвище, ім'я, | Назва органу | Наявність |Примітка |
| по батькові, | | погодження | |
|посада керівника | | голови | |
| територіального | | відповідної | |
| органу | | місцевої | |
| центрального | | державної | |
|органу виконавчої| |адміністрації| |
| влади, | | (N та дата | |
| призначеного на | | листа)* | |
|посаду у звітному| | | |
| періоді | | | |
|-----------------+----------------------+-------------+---------|
| | | | |
------------------------------------------------------------------
Керівник кадрової служби __________________ __________________
(підпис) (П.І.Б.)
_______________
*У разі відсутності погодження голови місцевої державної адміністрації надаються відповідні пояснення.
Форма 3
ПРИЗНАЧЕННЯ
на посади керівників територіальних органів центральних органів виконавчої влади без погодження з Міністром Ради міністрів Автономної Республіки Крим або головою місцевої державної адміністрації
________________________
(назва органу)
(Інформація подається Радою міністрів Автономної Республіки
Крим, обласними, Київською та Севастопольською міськими державними
адміністраціями щокварталу)
------------------------------------------------------------------
| Прізвище, ім'я, по | Назва центрального | Примітка |
| батькові, посада | (урядового) органу | |
| керівника | виконавчої влади, | |
| територіального |якому підпорядкований | |
|органу центрального | відповідний | |
| органу виконавчої | територіальний орган | |
|влади, призначеного | | |
|на посаду у звітному| | |
| періоді без | | |
| погодження з | | |
| Міністром Ради | | |
|міністрів Автономної| | |
|Республіки Крим або | | |
| головою місцевої | | |
| державної | | |
| адміністрації | | |
|--------------------+----------------------+--------------------|
| | | |
------------------------------------------------------------------
Керівник кадрової служби _________________ ___________________
(підпис) (П.І.Б.)
Форма 4
КІЛЬКІСТЬ
працівників, яких звільнено з посад державних службовців та кількість накладених дисциплінарних стягнень
в ___________________________________________
(назва органу)
(Інформація подається щокварталу наростаючим підсумком з
початку року)
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
|Назва органу | Показники відповідного періоду минулого року |
| |----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------|
| | Фактично | Звільнено, | в тому числі: | Притягнуто до | в тому числі: |
| | працюючих | кількість | | дисциплінарної | |
| | державних | осіб* | | відповідальності,| |
| | службовців | | | осіб | |
| |------------+------------+-------------------------------------------------------------+------------------+-----------------------------------------------------|
| |Всього| із |Всього| із | За власним | Досягнення |Відставка|Скорочення, | З інших | Всього | із них | Догана |Звільнення**| Попередження |Затримка до |
| | | них | | них | бажанням | граничного | (I-II | ліквідація | причин*** | |I-IV (V)| | | про неповну |одного року |
| | |I-IV | |I-IV | | віку | кате- | ОВВ | | | кате- | | | службову |у присвоєнні|
| | | (V) | | (V) | | | горії) | | | | горії | | |відповідність | чергового |
| | |кате-| |кате-| | | | | | | | | | |рангу або у |
| | |горії| |горії| | | | | | | | | | |призначенні |
| | | | | |------------+------------| |------------+------------| | |------------+------------+--------------+------------|
| | | | | |Всього| із |Всього| із | |Всього| із |Всього| із | | |Всього| із |Всього| із |Всього |із них|Всього| із |
| | | | | | | них | | них | | | них | | них | | | | них | | них | | I-IV | | них |
| | | | | | |I-IV | |I-IV | | |I-IV | |I-IV | | | |I-IV | |I-IV | | (V) | |I-IV |
| | | | | | | (V) | | (V) | | | (V) | | (V) | | | | (V) | | (V) | |кате- | | (V) |
| | | | | | |кате-| |кате-| | |кате-| |кате-| | | |кате-| |кате-| |горії | |кате-|
| | | | | | |горії| |горії| | |горії| |горії| | | |горії| |горії| | | |горії|
|------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------|
| Для центральних органів виконавчої влади (I-IV категорія): |
|------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------|
|Центральний | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|апарат | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|-------------+------+-----+------+-----+------+-----+------+-----+---------+------+-----+------+-----+---------+--------+------+-----+------+-----+-------+------+------+-----|
|ТО | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|центрального | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|органу | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------|
| Для місцевих державних адміністрацій (I-V категорія): |
|------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------|
|Рада | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|міністрів | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|Автономної | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|Республіки | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|Крим | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|-------------+------+-----+------+-----+------+-----+------+-----+---------+------+-----+------+-----+---------+--------+------+-----+------+-----+-------+------+------+-----|
|Апарат | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|обласної | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|(міської) | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|державної | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|адміністрації| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|-------------+------+-----+------+-----+------+-----+------+-----+---------+------+-----+------+-----+---------+--------+------+-----+------+-----+-------+------+------+-----|
|Структурні | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|підрозділи | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|обласної | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|(міської) | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
................Перейти до повного тексту