- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ
Н А К А З
Про утворення робочої групи з удосконалення роботи апарату та підготовки нової редакції Регламенту Головдержслужби, її територіальних органів та підвідомчих установ
З метою подальшого удосконалення роботи апарату Головдержслужби, її територіальних органів та підвідомчих установ
НАКАЗУЮ:
1. Утворити робочу групу з удосконалення роботи апарату та підготовки нової редакції Регламенту Головдержслужби, її територіальних органів та підвідомчих установ (далі - робоча група).
2. Затвердити персональний склад робочої групи (додається).
3. Адміністративно-фінансовому департаменту ознайомити з цим наказом першого заступника, заступників Начальника Головдержслужби України, директора Школи вищого корпусу державної служби, директора Центру адаптації державної служби до стандартів Європейського Союзу, керівників структурних підрозділів та територіальних органів Головдержслужби.
4. Вважати такими, що втратили чинність, накази Головдержслужби України від 11.12.2008
N 363 та від 05.03.2009 N 67.
5. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника Начальника Головдержслужби відповідно до розподілу обов'язків.
Начальник Головдержслужби | Т.Мотренко |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Головдержслужби
13.02.2010 N 36
СКЛАД
робочої групи з удосконалення роботи апарату та підготовки нової редакції Регламенту Головдержслужби, її територіальних органів та підвідомчих установ
Голова робочої групи |
1. |
Вишневський Андрій Володимирович |
- заступник Начальника Головдержслужби |
Члени робочої групи |
2. |
Баланюк Валентина Павлівна |
- в.о. заступника директора юридичного департаменту - начальник відділу нормативно-правової роботи та експертизи |
3. |
Бега Андрій Миколайович |
- перший заступник директора Центру адаптації державної служби до стандартів Європейського Союзу |
4. |
Бондаренко Антоніна Леонідівна |
- заступник начальника управління організаційно-аналітичного забезпечення роботи керівника та кадрової роботи - начальник відділу протоколу та консультацій з громадськістю |
5. |
Земцев Дмитро Дмитрович |
- заступник директора департаменту модернізації державної служби - начальник відділу аналізу політики і стратегічного планування |
6. |
Кучеров Микола Миколайович |
- головний спеціаліст відділу електронного урядування управління аналізу політики і стратегії розвитку державної служби |
7. |
Саєнко Олександр Сергійович |
- перший заступник директора Школи вищого корпусу державної служби |
8. |
Стасюк Оксана Вікторівна |
- головний спеціаліст відділу електронного урядування департаменту модернізації державної служби |
9. |
Титаренко Наталія Валеріївна |
- заступник директора департаменту модернізації державної служби |
10. |
Черниш Микола Михайлович |
- начальник управління організаційної роботи, документообігу та контролю |
11. |
Шапран Олена Юріївна |
- заступник директора департаменту персоналу державних органів та органів місцевого самоврядування |
12. |
Юрченко Юрій Євгенович |
- директор департаменту модернізації державної служби |
13. |
Юхновська Ольга Василівна |
- заступник начальника управління організації професійного навчання державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування - начальник відділу професійної підготовки |
14. |
Яремчук Ігор Миколайович |
- начальник управління - керуючий справами. |
Перейти до повного тексту