1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


ДЕРЖАВНИЙ ДЕПАРТАМЕНТ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ ВИКОНАННЯ ПОКАРАНЬ
Н А К А З
07.04.2009 N 64
Про затвердження Положення про приймальню Державного департаменту України з питань виконання покарань та Порядку особистого прийому громадян
На виконання Закону України "Про звернення громадян", Указу Президента України від 7 лютого 2008 року N 109 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування", постанови Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 р. N 348 "Про затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації", з метою вдосконалення організації особистого прийому громадян у Державному департаменті України з питань виконання покарань (далі - Департамент)
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити:
1.1. Положення про приймальню Державного департаменту України з питань виконання покарань, що додається.
1.2. Порядок особистого прийому громадян, що додається.
2. Першому заступнику та заступникам Голови Департаменту, керівникам структурних підрозділів Департаменту забезпечити виконання вимог цього наказу та дотримання графіка особистого прийому громадян.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника Голови, заступників Голови та управління справами Департаменту (Вєлков О.Ю.).
Голова В.В.Кощинець
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Державного
департаменту України
з питань виконання покарань
07.04.2009 N 64
ПОЛОЖЕННЯ
про приймальню Державного департаменту України з питань виконання покарань
1. Загальні положення
1.1. Приймальня Державного департаменту України з питань виконання покарань (далі - Приймальня) входить до складу відділу документального забезпечення та роботи із зверненнями громадян управління справами (далі - УС) Державного департаменту України з питань виконання покарань.
1.2. Організація діяльності Приймальні здійснюється відповідно до вимог Конституції України, законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, цього Положення, а також нормативно-правових актів Державного департаменту України з питань виконання покарань (далі - Департамент), що регламентують порядок організації особистого прийому громадян та роботи з їх зверненнями в Департаменті.
1.3. Роботу Приймальні організовує юрисконсульт відділу документального забезпечення та роботи із зверненнями громадян УС, який підпорядковується керівництву УС.
1.4. Приміщення Приймальні закріплюються за УС і використання їх не за призначенням забороняється.
1.5. У Приймальні на видному місці розташовується розклад її роботи, порядок особистого прийому громадян, графік їх прийому керівництвом Департаменту та керівниками структурних підрозділів Департаменту, інші довідкові матеріали, що стосуються організації особистого прийому громадян.
1.6. Відповідальність за організацію особистого прийому громадян у Приймальні покладається на УС, а забезпечення прийому персоналом структурних підрозділів Департаменту - на керівників цих структурних підрозділів.
1.7. Приймальня забезпечується необхідними меблями, комп'ютерною та оргтехнікою, засобами зв'язку та пожежогасіння, медикаментами, канцелярським приладдям та юридичною літературою згідно з додатком до цього Положення.
1.8. Приймальня має мастичну печатку із своїм найменуванням.
2. Основні завдання Приймальні
2.1. Забезпечення особистого прийому громадян у Приймальні керівництвом Департаменту, керівниками структурних підрозділів Департаменту, персоналом УС та іншими кваліфікованими посадовими особами Департаменту.
2.2. Здійснення реєстрації звернень громадян під час їх особистого прийому та контроль за своєчасністю й повнотою виконання доручень, даних Головою Департаменту, його першим заступником, заступниками на особистому прийомі.
2.3. Забезпечення спільно з іншими структурними підрозділами Департаменту належних умов для здійснення особистого прийому громадян та підготовка необхідних інформаційно-довідкових матеріалів.
2.4. Узагальнення й аналіз звернень громадян, що надходять під час їх особистого прийому до Приймальні, унесення пропозицій керівництву Департаменту щодо поліпшення й удосконалення вказаного напрямку роботи.
2.5. Забезпечення спільно з Центральною базою забезпечення Департаменту належних комунально-побутових умов у Приймальні для прийому громадян відповідно до Інструкції про порядок розгляду звернень громадян, їх особистого прийому в органах, установах виконання покарань, слідчих ізоляторах і навчальних закладах Державної кримінально-виконавчої служби України, затвердженої наказом Департаменту від 30.07.2008 N 208, зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 03.11.2008 за N 1065/15756.
2.6. Проведення узагальнення і аналізу практики прийому, характеру звернень громадян, внесення пропозицій керівництву УС щодо вдосконалення прийому, а також усунення наявних причин, що породжують обґрунтовані скарги.
Начальник управління справами
Державного департаменту України
з питань виконання покарань
полковник внутрішньої служби



О.Ю.Вєлков
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Державного
департаменту України
з питань виконання покарань
07.04.2009 N 64
ПОРЯДОК
особистого прийому громадян
1. Загальні положення
1.1. Особистий прийом громадян здійснюється у приймальні Державного департаменту України з питань виконання покарань (далі - Приймальня) щоденно, крім вихідних та святкових днів, з 09.00 до 18.00 (напередодні вихідних і святкових днів - з 09.00 до 16.45) із перервою на обід з 13.00 до 13.45 за адресою: м. Київ, вул. Мельникова, 81. У вихідні дні прийом заяв від громадян здійснює черговий Державного департаменту України з питань виконання покарань (далі - Департамент) з подальшою передачею їх до управління справами Департаменту (далі - УС).
Вхід громадян до приймальні Департаменту вільний і не потребує оформлення перепустки та пред'явлення документів, що посвідчують особу.
1.2. Особистий прийом громадян керівництвом Департаменту здійснюється згідно з графіком, який затверджується Головою Департаменту, та проводиться у Приймальні. Графік прийому громадян керівництвом Департаменту оновлюється щорічно і в обов'язковому порядку розміщується на веб-сайті Департаменту.
1.3. Громадяни, які прибули на особистий прийом, попередньо реєструються юрисконсультом відділу документального забезпечення та роботи із зверненнями громадян УС (далі - юрисконсульт) у приміщенні Приймальні.
Для цього такі громадяни:
пред'являють документи, які посвідчують їх особу, а також, у разі необхідності, документи, які підтверджують їх повноваження щодо представництва інших осіб. Відсутність таких документів є підставою для відмови в особистому прийомі.

................
Перейти до повного тексту