1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО З ПИТАНЬ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО
ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ
Н А К А З
06.07.2010 N 212
Про затвердження Внутрішнього регламенту розгляду пропозицій (зауважень), заяв (клопотань) і скарг громадян у Міністерстві з питань житлово-комунального господарства України
Відповідно до Інструкції про порядок розгляду пропозицій (зауважень), заяв (клопотань) і скарг громадян у Міністерстві з питань житлово-комунального господарства України (далі - Інструкція), затвердженої наказом Мінжитлокомунгоспу від 28.10.2008 N 320 та зареєстрованої у Мін'юсті 13.11.2008 за N 1103/15794, директивного наказу від 21.06.2010 N 201 "Про взаємовідносини з Державною житлово-комунальною інспекцією" та з метою уточнення повноважень щодо розгляду звернень громадян Мінжитлокомунгоспом і Держжитлокомунінспекцією
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Внутрішній регламент розгляду пропозицій (зауважень), заяв (клопотань) і скарг громадян у Міністерстві з питань житлово-комунального господарства України (далі - Регламент), що додається.
2. Першому заступникові Міністра, заступникам Міністра, начальникові (заступникам начальника) Держжитлокомунінспекції, керівникам структурних підрозділів центрального апарату Міністерства, прийняти Регламент для керівництва у роботі.
3. Керівникам структурних підрозділів центрального апарату Міністерства забезпечити доведення Регламенту до усіх співробітників і організувати роботу зі зверненнями громадян згідно з вимогами Інструкції та цього Регламенту.
4. Установити, що керівники структурних підрозділів Міністерства несуть персональну відповідальність за дотримання співробітниками вимог Регламенту.
5. Контроль за виконанням наказу покласти на першого заступника та заступників Міністра відповідно до розподілу обов'язків.
Міністр Ю.Є.Хіврич
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства з питань
житлово-комунального
господарства України
06.07.2010 N 212
ВНУТРІШНІЙ РЕГЛАМЕНТ
розгляду пропозицій (зауважень), заяв (клопотань) і скарг громадян у Міністерстві з питань житлово-комунального господарства України
1. Відповідно до абзацу другого п. 2.2 Інструкції про порядок розгляду пропозицій (зауважень), заяв (клопотань) і скарг громадян у Міністерстві з питань житлово-комунального господарства України (далі - Інструкція), затвердженої наказом Мінжитлокомунгоспу від 28.10.2008 N 320 та зареєстрованої у Мін'юсті 13.11.2008 за N 1103/15794, первинний розгляд письмових звернень громадян проводиться Департаментом організаційного забезпечення та роботи з персоналом, Міністром, першим заступником або заступниками Міністра відповідно до розподілу функціональних обов'язків.

................
Перейти до повного тексту