1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


ДЕРЖАВНЕ АГЕНТСТВО УКРАЇНИ З ІНВЕСТИЦІЙ ТА ІННОВАЦІЙ
Н А К А З
21.09.2009 N 47
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Державного агентства України з інвестицій та розвитку N 128 від 29.11.2010 )
Про внесення змін до наказу Державного агентства України з інвестицій та інновацій від 1 жовтня 2007 року N 99
З метою удосконалення діяльності Державного агентства України з інвестицій та інновацій
НАКАЗУЮ:
1. Унести зміни до Регламенту Державного агентства України з інвестицій та інновацій, затвердженого наказом Державного агентства України з інвестицій та інновацій від 1 жовтня 2007 року N 99 (зі змінами), виклавши його у новій редакції, що додається.
2. Управлінню господарського, документального забезпечення та контролю (Н.Дьяченко) довести цей наказ до відома заступників Голови, керівників самостійних структурних підрозділів Державного агентства України з інвестицій та інновацій, а також керівників підприємств і установ, що належать до сфери управління Державного агентства України з інвестицій та інновацій.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Т.в.о. Голови С.Власенко
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Державного агентства
України з інвестицій
та інновацій
01.10.2007 N 99
( v0099527-07 )
(у редакції наказу
Державного агентства України
з інвестицій та інновацій
21.09.2009 N 47)
РЕГЛАМЕНТ
Державного агентства України з інвестицій та інновацій
I. Загальні положення
1. Цей Регламент встановлює порядок організації діяльності Державного агентства України з інвестицій та інновацій (далі - Держінвестицій), пов'язаної із здійсненням його повноважень.
2. Держінвестицій спрямовує свою діяльність на виконання Конституції і законів України, актів Президента України і постанов Верховної Ради України, прийнятих відповідно до Конституції та законів України, актів Кабінету Міністрів України, Програми діяльності Кабінету Міністрів України, інших актів законодавства.
3. Держінвестицій в межах своїх повноважень на основі та на виконання актів законодавства видає накази, організовує і контролює їх виконання, а в разі потреби видає разом з іншими органами виконавчої влади спільні акти.
У випадках, передбачених законодавством, рішення Держінвестицій, прийняті в межах його повноважень, є обов'язкові для виконання центральними і місцевими органами виконавчої влади, органами влади Автономної Республіки Крим, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями незалежно від форми власності і громадянами.
4. Держінвестицій під час виконання покладених на нього завдань взаємодіє з іншими центральними і місцевими органами виконавчої влади, органами влади Автономної Республіки Крим, органами місцевого самоврядування, а також з відповідними органами інших держав.
5. Діяльність Держінвестицій є відкритою та прозорою, що забезпечується шляхом розміщення інформації про неї на веб-сайті, публікацій у засобах масової інформації, трансляції по радіо і телебаченню репортажів, інтерв'ю, виступів керівних працівників Держінвестицій.
Інформація про діяльність Держінвестицій надається громадянам, представникам засобів масової інформації відповідно до закону.
II. Організація роботи Держінвестицій Планування роботи
6. Планування роботи здійснюється з метою створення умов для послідовних і узгоджених дій самостійних структурних підрозділів апарату Держінвестицій (далі - структурні підрозділи), підприємств та установ, що належать до сфери управління Держінвестицій, а також спрямування їх на ефективне виконання завдань і реалізацію покладених функцій.
7. Держінвестицій розробляє та затверджує схвалений на засіданні колегії і погоджений Міністром економіки України план роботи Держінвестицій на відповідний рік (далі - річний план).
Завдання (роботи), передбачені у річному плані, повинні відповідати схваленим на засіданні колегії Держінвестицій і затвердженим Міністром економіки України заходам з реалізації основних напрямів та стратегічних цілей діяльності Держінвестицій, напрямам робіт, визначених бюджетними програмами, а результативні показники річного плану - результативним показникам відповідних бюджетних програм.
8. У річному плані визначаються:
перелік завдань (робіт), що повинні бути виконані;
відповідальні за виконання завдань (робіт);
строки виконання завдань (робіт), проведення оцінки та підготовки звітності;
результативні показники виконання плану.
9. Річний план розробляється Організаційно-аналітичним департаментом відповідно до поданих структурними підрозділами, підприємствами та установами, що належать до сфери управління Держінвестицій, пропозицій.
Пропозиції до проекту річного плану готуються структурними підрозділами, підприємствами та установами, що належать до сфери управління Держінвестицій, на основі аналізу діяльності Держінвестицій з урахуванням актів Президента України і постанов Верховної Ради України, актів та доручень Кабінету Міністрів України, державних цільових програм, основних напрямів та стратегічних цілей діяльності Держінвестицій, визначених Міністром економіки України, тощо і погоджуються першим заступником або заступником Голови Держінвестицій (відповідно до розподілу обов'язків).
Після погодження пропозиції до проекту річного плану подаються до Організаційно-аналітичного департаменту до 1 листопада відповідного року.
Підготовлений Організаційно-аналітичним департаментом проект річного плану в установленому порядку виноситься на розгляд колегії Держінвестицій, погоджується Міністром економіки України та затверджується Головою Держінвестицій.
Затверджений річний план розміщується на веб-сайті Держінвестицій.
10. Для розроблення річного плану може бути утворена за рішенням Голови Держінвестицій робоча група з представників структурних підрозділів, центральних і місцевих органів виконавчої влади, науковців, інших фахівців.
11. Після прийняття Закону про Державний бюджет України на відповідний рік річний план у разі необхідності в установленому порядку коригується, затверджується та розміщується на веб-сайті Держінвестицій.
12. Структурні підрозділи, підприємства та установи, що належать до сфери управління Держінвестицій, провадять свою діяльність згідно з квартальними планами, що розробляються на підставі річного плану та затверджуються Головою Держінвестицій або його заступником (відповідно до розподілу обов'язків).
Квартальні плани затверджуються до 25 числа місяця, що передує плановому кварталу.
Заступники Голови Держінвестицій здійснюють контроль виконання квартальних та річних планів роботи Держінвестицій і несуть відповідальність за невиконання (неналежне виконання) відповідних завдань (робіт) у межах своїх повноважень.
13. За результатами виконання завдань (робіт), передбачених річним планом і квартальними планами, та на основі аналізу запланованих результативних показників Організаційно-аналітичним департаментом відповідно до інформації структурних підрозділів, підприємств та установ, що належать до сфери управління Держінвестицій, готуються щорічні та щоквартальні звіти про результати діяльності Держінвестицій за відповідний період.
Структурні підрозділи, підприємства та установи, що належать до сфери управління Держінвестицій, відповідну інформацію, погоджену першим заступником або заступником Голови Держінвестицій (відповідно до розподілу обов'язків) подають до Організаційно-аналітичного департаменту: про результати діяльності за рік - до 10 лютого; про результати діяльності за квартал - до 10 числа місяця, наступного за звітним періодом.
Підготовлені Організаційно-аналітичним департаментом звіти про результати діяльності Держінвестицій за відповідний період подаються на розгляд та затвердження Голові Держінвестицій.
Затверджені Головою Держінвестицій звіти розміщуються на веб-сайті Держінвестицій та направляються Міністру економіки України:
звіт про результати діяльності Держінвестицій за відповідний рік не пізніше 1 березня року, наступного за звітним;
звіт про результати діяльності Держінвестицій за відповідний квартал не пізніше 20 числа місяця, наступного за звітним.
14. Звіт про результати діяльності Держінвестицій за відповідний рік підлягає опублікуванню та громадському обговоренню.
Визначення повноважень керівництва та інших працівників апарату Держінвестицій
15. Повноваження Голови Держінвестицій визначаються законами та іншими нормативно-правовими актами, прийнятими відповідно до Конституції та законів України.
16. Розподіл обов'язків між заступниками Голови Держінвестицій здійснює Голова Держінвестицій відповідно до законодавства.
Розподіл обов'язків затверджується наказом Держінвестицій, проект якого готується юридичною службою Держінвестицій та в якому визначаються:
перелік закріплених за відповідним заступником обов'язків, що випливають з покладених на Держінвестицій завдань та функцій;
перелік структурних підрозділів, діяльність яких координується та контролюється відповідним заступником, а також перелік підприємств та установ, що належать до сфери управління Держінвестицій, із якими відповідний заступник координує взаємодію.
17. Положення про структурний підрозділ розробляється керівником відповідного підрозділу, погоджується із заступником Голови Держінвестицій (відповідно до розподілу обов'язків) і затверджується наказом Держінвестицій.
18. Обов'язки керівника структурного підрозділу визначаються положенням про структурний підрозділ. Обов'язки інших працівників структурних підрозділів визначаються посадовими інструкціями, що розробляються згідно із Довідником типових професійно-кваліфікаційних характеристик посад державних службовців, затвердженим Головним управлінням державної служби України, положеннями про структурні підрозділи та затверджуються заступником Голови Держінвестицій (відповідно до розподілу обов'язків).
Консультативні, дорадчі та інші допоміжні органи
19. Держінвестицій для забезпечення здійснення своїх повноважень може утворювати постійні і тимчасові консультативні, дорадчі та інші допоміжні органи. Рішення про утворення зазначених органів приймає Голова Держінвестицій.
20. Для погодженого вирішення проблемних питань, що належать до компетенції Держінвестицій, та обговорення найважливіших напрямів його діяльності утворюється колегія як консультативно-дорадчий орган, порядок діяльності якого визначається Загальним положенням про колегію центрального органу виконавчої влади і місцевої державної адміністрації, затвердженим Кабінетом Міністрів України, та прийнятим відповідно до нього наказом Держінвестицій.
21. Кількісний і персональний склад консультативних, дорадчих та інших допоміжних органів і положення про них затверджується наказом Держінвестицій.
Управління персоналом та проходження державної служби
22. Організація кадрової роботи у Держінвестицій здійснюється згідно з окремим планом, що складається на підставі річного плану, в якому визначаються заходи з добору, підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників.
23. Прийняття на державну службу в Держінвестицій здійснюється шляхом конкурсного відбору або за іншою процедурою, визначеною законодавством.
Прийняття працівників на роботу до Держінвестицій на посади, що не віднесені до категорій посад державних службовців, та звільнення їх з роботи здійснюється відповідно до законодавства про працю.
24. Тривалість робочого часу державних службовців визначається відповідно до законодавства про працю з урахуванням особливостей, визначених Законом України "Про державну службу".
Для працівників апарату Держінвестицій встановлюється п'ятиденний робочий тиждень з двома вихідними днями - суботою і неділею.
Тривалість робочого часу працівників становить 40 годин на тиждень (за винятком випадків, передбачених законодавством України).
У випадках, передбачених статтею 56 Кодексу законів про працю України, окремим працівникам на їх прохання може встановлюватися неповний робочий день чи тиждень з оплатою праці пропорційно відпрацьованому ними часу.
У апараті Держінвестицій встановлено такий розпорядок роботи:
- початок роботи з 9 години - протягом тижня;
- перерва на обід з 13 години до 13 години 45 хвилин - протягом тижня;
- кінець робочого дня у понеділок, вівторок, середу та четвер - о 18 годині, у п'ятницю - о 16 годині 45 хвилин.
Напередодні святкових і неробочих днів тривалість робочого дня зменшується на одну годину.
25. З метою своєчасного виконання завдань і доручень керівництва Держінвестицій за наказом Держінвестицій можливе залучення окремих працівників до служби у вихідні, святкові та неробочі дні, робота за які компенсується відповідно до законодавства про працю.
Для забезпечення оперативного вирішення завдань, що пов'язані з діяльністю Держінвестицій, у святкові та вихідні дні за наказом Держінвестицій здійснюється чергування заступників Голови Держінвестицій.
Перебування у робочий час працівників структурних підрозділів за межами приміщень Держінвестицій з метою вирішення службових питань погоджується з керівниками відповідних підрозділів. Керівники структурних підрозділів повідомляють про свою відсутність у робочий час у зв'язку із службовою необхідністю заступникам Голови Держінвестицій, які здійснюють координацію відповідними підрозділами, або відповідному керівникові вищого рівня.
26. У Держінвестицій формується кадровий резерв, який підлягає щорічному перегляду та затвердженню. Із зарахованими до кадрового резерву особами проводиться робота, спрямована на підвищення їх кваліфікації.
З метою набуття практичного досвіду, перевірки професійних і ділових якостей осіб, зарахованих до кадрового резерву, або державних службовців, які претендують на зайняття більш високих посад, може проводитися в установленому порядку їх стажування на відповідних посадах у структурних підрозділах.

................
Перейти до повного тексту