1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


ДЕРЖАВНЕ АГЕНТСТВО УКРАЇНИ
З ІНВЕСТИЦІЙ ТА РОЗВИТКУ
Н А К А З
29.11.2010 N 128
Про затвердження Регламенту Державного агентства України з інвестицій та розвитку
Відповідно до пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 19 вересня 2007 року N 1143 "Про затвердження Типового регламенту центрального органу виконавчої влади"
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Регламент Державного агентства України з інвестицій та розвитку, що додається.
2. Визнати такими, що втратили чинність:
наказ Державного агентства України з інвестицій та інновацій від 1 жовтня 2007 року N 99 "Про затвердження Регламенту Державного агентства України з інвестицій та інновацій";
наказ Державного агентства України з інвестицій та інновацій від 11 січня 2008 року N 1 "Про внесення зміни до наказу Державного агентства України з інвестицій та інновацій від 1 жовтня 2007 року N 99";
наказ Державного агентства України з інвестицій та інновацій від 21 вересня 2009 року N 47 "Про внесення змін до наказу Державного агентства України з інвестицій та інновацій від 1 жовтня 2007 року N 99".
3. Відділу документального забезпечення Організаційно-аналітичного департаменту (Н.Дьяченко) довести цей наказ до відома перших заступників Голови, заступників Голови, керівників самостійних структурних підрозділів Державного агентства України з інвестицій та розвитку, а також керівників підприємств і установ, що належать до сфери управління Державного агентства України з інвестицій та розвитку.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Голова О.Таран
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Державного агентства
України з інвестицій
та розвитку
29.11.2010 N 128
РЕГЛАМЕНТ
Державного агентства України з інвестицій та розвитку
I. Загальні положення
1. Цей Регламент встановлює порядок організації діяльності Державного агентства України з інвестицій та розвитку (далі - Держінвестицій), пов'язаної із здійсненням його повноважень.
2. Держінвестицій спрямовує свою діяльність на виконання Конституції і законів України, актів Президента України і постанов Верховної Ради України, прийнятих відповідно до Конституції та законів України, актів Кабінету Міністрів України, Програми діяльності Кабінету Міністрів України, інших актів законодавства.
3. Держінвестицій в межах своїх повноважень на основі та на виконання актів законодавства видає накази, організовує і контролює їх виконання, а в разі потреби видає разом з іншими органами виконавчої влади спільні акти.
У випадках, передбачених законодавством, рішення Держінвестицій, прийняті в межах його повноважень, є обов'язкові для виконання центральними і місцевими органами виконавчої влади, органами влади Автономної Республіки Крим, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями незалежно від форми власності і громадянами.
4. Держінвестицій під час виконання покладених на нього завдань взаємодіє з іншими центральними і місцевими органами виконавчої влади, органами влади Автономної Республіки Крим, органами місцевого самоврядування, а також з відповідними органами інших держав.
5. Діяльність Держінвестицій є відкритою та прозорою, що забезпечується шляхом розміщення інформації про неї на веб-сайті, публікацій у засобах масової інформації, трансляції по радіо і телебаченню репортажів, інтерв'ю, виступів керівних працівників Держінвестицій.
Інформація про діяльність Держінвестицій надається громадянам, представникам засобів масової інформації відповідно до закону.
II. Організація роботи Держінвестицій
Планування роботи
6. Держінвестицій розробляє річний план заходів з виконання покладених на нього завдань (далі - річний план), який затверджує Голова Держінвестицій.
7. Заходи, передбачені у річному плані, повинні відповідати напрямам робіт, визначених бюджетними програмами, а результативні показники річного плану - результативним показникам відповідних бюджетних програм.
8. У річному плані визначаються:
перелік завдань (робіт), що повинні бути виконані;
відповідальні за виконання завдань (робіт);
строки виконання завдань (робіт), проведення оцінки та підготовки звітності;
результативні показники виконання плану.
9. Річний план розробляється Організаційно-аналітичним департаментом відповідно до поданих самостійними структурними підрозділами Держінвестицій пропозицій.
10. Для розроблення річного плану може бути утворена за рішенням Голови Держінвестицій робоча група з представників структурних підрозділів, центральних і місцевих органів виконавчої влади, науковців, інших фахівців.
11. Після прийняття Закону про Державний бюджет України на відповідний рік розроблений річний план у двотижневий строк у разі необхідності коригується і в установленому порядку затверджується та розміщується на веб-сайті Держінвестицій.
12. Структурні підрозділи провадять свою діяльність згідно з квартальними планами, що розробляються на підставі річного плану та затверджуються посадовою особою Держінвестицій, якою спрямовується, координується та контролюється діяльність цього структурного підрозділу (відповідно до розподілу обов'язків).
13. Моніторинг виконання річного плану проводиться щокварталу.
14. По закінченні строку дії річного плану Держінвестицій готує звіт про його виконання, який підлягає опублікуванню та громадському обговоренню.
Визначення повноважень керівництва та інших працівників апарату Держінвестицій
15. Повноваження Голови Держінвестицій визначаються законами та іншими нормативно-правовими актами, прийнятими відповідно до Конституції та законів України.
16. Розподіл обов'язків між першими заступниками та заступниками (далі - заступники) Голови Держінвестицій здійснює Голова Держінвестицій відповідно до законодавства.
Розподіл обов'язків затверджується наказом Держінвестицій, в якому визначаються:
перелік закріплених за відповідним заступником обов'язків, що випливають з покладених на Держінвестицій завдань та функцій;
перелік самостійних структурних підрозділів, діяльність яких спрямовується, координується та контролюється відповідним заступником, а також перелік підприємств та установ, що належать до сфери управління Держінвестицій, із якими відповідний заступник координує взаємодію.
17. Положення про структурний підрозділ розробляється керівником відповідного підрозділу та затверджується посадовою особою Держінвестицій, якою спрямовується, координується та контролюється діяльність цього структурного підрозділу (відповідно до розподілу обов'язків).
18. Обов'язки керівника структурного підрозділу визначаються положенням про структурний підрозділ. Обов'язки інших працівників структурних підрозділів визначаються посадовими інструкціями, що затверджуються заступником Голови Держінвестицій (відповідно до розподілу обов'язків). У разі здійснення спрямування, координації та контролю за діяльністю самостійного структурного підрозділу безпосередньо Головою Держінвестицій посадові інструкції працівників таких структурних підрозділів затверджуються керівниками самостійних структурних підрозділів.
Консультативні, дорадчі та інші допоміжні органи
19. Держінвестицій для забезпечення здійснення своїх повноважень може утворювати постійні і тимчасові консультативні, дорадчі та інші допоміжні органи, у тому числі робочі групи. Рішення про утворення зазначених органів приймає Голова Держінвестицій.
20. Для погодженого вирішення проблемних питань, що належать до компетенції Держінвестицій, та обговорення найважливіших напрямів його діяльності утворюється колегія як консультативно-дорадчий орган, порядок діяльності якого визначається Загальним положенням про колегію центрального органу виконавчої влади і місцевої державної адміністрації, затвердженим Кабінетом Міністрів України, та прийнятим відповідно до нього наказом Держінвестицій.
21. Кількісний і персональний склад консультативних, дорадчих та інших допоміжних органів і положення про них затверджується наказом Держінвестицій.
22. З метою надання практичної та науково-методичної допомоги Голові Держінвестицій за його наказом на громадських засадах із числа досвідчених осіб, які мають практичний досвід і виявили бажання подавати таку допомогу, можуть призначатися радники Голови Держінвестицій.
Управління персоналом та проходження державної служби
23. Організація кадрової роботи у Держінвестицій здійснюється згідно з окремим планом, що складається на підставі річного плану, в якому визначаються заходи з добору, підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників.
24. Прийняття на державну службу в Держінвестицій здійснюється шляхом конкурсного відбору або за іншою процедурою, визначеною законодавством.
Прийняття працівників на роботу до Держінвестицій на посади, що не віднесені до категорій посад державних службовців, та звільнення їх з роботи здійснюється відповідно до законодавства про працю.
25. Тривалість робочого часу державних службовців визначається відповідно до законодавства про працю з урахуванням особливостей, визначених Законом України "Про державну службу".
26. З метою своєчасного виконання завдань і доручень керівництва Держінвестицій за наказом Держінвестицій можливе залучення окремих працівників до служби у вихідні, святкові та неробочі дні, робота за які компенсується відповідно до законодавства про працю.
Перебування у робочий час працівників структурних підрозділів за межами приміщень Держінвестицій з метою вирішення службових питань погоджується з керівниками відповідних підрозділів. Керівники структурних підрозділів повідомляють про свою відсутність у робочий час у зв'язку із службовою необхідністю заступникам Голови Держінвестицій, які спрямовують, координують та контролюють діяльність відповідних підрозділів, або відповідному керівникові вищого рівня.
Заступники Голови Держінвестицій повідомляють про свою відсутність у робочий час у зв'язку із службовою необхідністю Голові Держінвестицій.
27. У Держінвестицій формується кадровий резерв, який підлягає щорічному перегляду та затвердженню. Із зарахованими до кадрового резерву особами проводиться робота, спрямована на підвищення їх кваліфікації.
З метою набуття практичного досвіду, перевірки професійних і ділових якостей осіб, зарахованих до кадрового резерву, або державних службовців, які претендують на зайняття більш високих посад, може проводитися в установленому порядку їх стажування на відповідних посадах у структурних підрозділах.
28. З метою підвищення ефективності роботи державних службовців та відповідальності за доручену справу за наказом Голови Держінвестицій проводиться атестація державних службовців, порядок проведення якої визначається Положенням про проведення атестації державних службовців, затвердженим Кабінетом Міністрів України.
У період між атестаціями за наказом Голови Держінвестицій проводиться щорічна оцінка виконання державними службовцями покладених на них завдань і обов'язків відповідно до Загального порядку проведення щорічної оцінки виконання державними службовцями покладених на них обов'язків і завдань, затвердженого Головним управління державної служби України.
Результати атестації та щорічної оцінки беруться до уваги керівництвом та кадровою службою Держінвестицій під час проведення ротації кадрів на окремих посадах.
29. Держінвестицій розглядає і вносить пропозиції щодо нагородження державними нагородами, здійснює інші заходи щодо заохочення працівників апарату Держінвестицій, підприємств та установ, що належать до сфери його управління.
Відзначення працівників Держінвестицій, підприємств та установ, що належать до сфери його управління, відомчими заохочувальними відзнаками здійснюється відповідно до положень про відомчі заохочувальні відзнаки Держінвестицій, які затверджуються наказом.
III. Нормотворча діяльність
30. Нормотворча діяльність Держінвестицій провадиться на основі та на виконання Конституції та законів України, актів Президента України і постанов Верховної Ради України, прийнятих відповідно до Конституції та законів України, актів Кабінету Міністрів України, Програми діяльності Кабінету Міністрів України, інших актів законодавства, а також з ініціативи Держінвестицій.
31. Підготовка та внесення на розгляд Кабінету Міністрів України проектів нормативно-правових актів здійснюється у порядку, встановленому Регламентом Кабінету Міністрів України, що затверджений Кабінетом Міністрів України, іншими актами законодавства.
32. Розроблення проекту нормативно-правового акта у Держінвестицій покладається на самостійний структурний підрозділ відповідно до його компетенції.

................
Перейти до повного тексту