1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО УКРАЇНИ У СПРАВАХ СІМ'Ї,
МОЛОДІ ТА СПОРТУ
Н А К А З
19.10.2009 N 3647
Про організацію роботи тендерного комітету Міністерства України у справах сім'ї, молоді та спорту
Відповідно Положення про закупівлю товарів, робіт та послуг за державні кошти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17.10.2008 N 921 (із змінами), наказу Міністерства економіки України "Про затвердження Типового положення про тендерний комітет" від 20.05.2009 N 470, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 07.08.2009 за N 740/16756, та у зв'язку із змінами у складі центрального апарату Міністерства
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Положення про тендерний комітет Міністерства України у справах сім'ї, молоді та спорту, що додається.
2. Затвердити склад тендерного комітету Міністерства України у справах сім'ї, молоді та спорту, що додається.
3. Визнати таким, що втратив чинність, наказ Міністерства України у справах сім'ї, молоді та спорту "Про організацію роботи Постійного тендерного комітету Міністерства України у справах сім'ї, молоді та спорту" від 31.03.2008 N 1277.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Міністр Ю.О.Павленко
ЗАТВЕРДЖУЮ
Міністр України
у справах сім'ї,
молоді та спорту
Ю.О.Павленко
ПОЛОЖЕННЯ
про тендерний комітет Міністерства України у справах сім'ї, молоді та спорту
I. Порядок створення та організація діяльності тендерного комітету
1. Тендерний комітет - група спеціалістів, призначених замовником відповідальними за проведення процедур закупівель згідно з Положенням про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 17.10.2008 N 921 (із змінами) (далі - Положення).
2. Метою створення тендерного комітету Міністерства України у справах сім'ї, молоді та спорту (далі - замовника) є організація та проведення процедур закупівель на засадах колегіальності в прийнятті рішень, відсутності конфлікту інтересів, членів тендерного комітету та їх неупередженості.
3. Тендерний комітет у своїй діяльності керується законодавством, у тому числі Положенням та положенням про тендерний комітет.
4. Склад тендерного комітету та положення про нього затверджуються рішенням замовника.
Членами тендерного комітету є працівники замовника в кількості не менше 5 осіб.
5. До складу тендерного комітету не можуть входити посадові особи та представники учасників, їх близькі родичі, посадові особи об'єднань підприємств, їх представники і близькі родичі.
Членами тендерного комітету можуть бути призначені посадові особи із структурних підрозділів замовника.
Зміни до складу тендерного комітету вносяться за поданням голови тендерного комітету та затверджуються рішенням замовника.
6. Для розв'язання конкретних питань, якщо виникає така потреба, зокрема в разі проведення закупівлі товарів, робіт чи послуг, що мають складний або спеціалізований характер, до роботи тендерного комітету можуть залучатися відповідно до законодавства незалежні кваліфіковані (технічні) експерти та консультанти.
Експерти та консультанти, які залучаються до роботи тендерного комітету на договірних засадах відповідно до законодавства, не можуть бути його членами і не несуть відповідальності за рішення, дії або бездіяльність тендерного комітету та службових осіб замовника, учасника чи інших осіб, за виконання (невиконання) договорів про закупівлю, а також за наслідки, спричинені такими рішеннями, діями або бездіяльністю.
7. Керівництво роботою тендерного комітету здійснює його голова, який призначається рішенням замовника та є особою, що має право на підписання договорів про закупівлю.
8. Голова тендерного комітету організовує його роботу і несе персональну відповідальність за виконання покладених на тендерний комітет функцій.
Голова тендерного комітету призначає заступника (заступників) голови, відповідального секретаря та визначає функції кожного члена тендерного комітету.
У разі відсутності голови тендерного комітету його обов'язки виконує заступник голови тендерного комітету (якщо призначено кількох заступників голови тендерного комітету, то він повинен визначити серед них виконуючого обов'язки голови тендерного комітету на період своєї відсутності).
За рішенням голови тендерного комітету можуть створюватись окремі робочі групи із залученням спеціалістів структурних підрозділів замовника для надання консультацій при вирішенні питань, що виникають у процесі здійснення закупівель, зокрема для оцінки тендерних пропозицій.
9. Робоча група з членів тендерного комітету в складі не менше трьох осіб може призначатися головою тендерного комітету для розкриття тендерних (цінових) пропозицій учасників процедур закупівель. При розкритті тендерних (цінових) пропозицій робочою групою протокол про розкриття тендерних (цінових) пропозицій підписують члени робочої групи.
10. Формою роботи тендерного комітету є засідання, які проводяться у разі потреби.
11. На засіданнях тендерного комітету підлягають розгляду такі питання:
розподіл функцій окремих його робочих груп;
планування здійснення процедур-закупівель;
проведення процедур закупівель і попередньої кваліфікації відповідно до законодавства;
розгляд скарг;
інші питання відповідно до Положення.
12. Рішення тендерного комітету оформляється протоколом, який підписують усі члени тендерного комітету з урахуванням пункту 13 цього розділу.
13. Рішення з питань, що розглядаються на засіданнях тендерного комітету, приймаються простою більшістю голосів від кворуму, який становить 5 осіб.
У разі рівного розподілу голосів голос голови тендерного комітету є вирішальним.
II. Головні функції тендерного комітету
1. Тендерний комітет відповідає за організацію процедур закупівель на всіх етапах їх проведення. У процесі роботи він забезпечує реалізацію таких функцій:
планування здійснення процедур закупівель;
вибір процедури закупівлі відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель;
оприлюднення інформації про здійснення закупівель відповідно до вимог Положення;
підготовка, затвердження та надання особам, що виявили намір взяти участь у процедурі закупівлі (попередній кваліфікації), необхідної для проведення процедур закупівель (попередньої кваліфікації) документації;
надання роз'яснень особам, що виявили намір взяти участь у процедурі закупівлі (попередній кваліфікації), щодо змісту тендерної (кваліфікаційної) документації у разі отримання від останніх відповідних запитів;
визначення необхідності застосування та проведення попередньої кваліфікації;
організація приймання, зберігання, розкриття тендерних (цінових) пропозицій, забезпечення вибору найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції на підставі критеріїв та методики оцінки, визначених у тендерній документації;
проведення переговорів з учасниками при проведенні процедури закупівлі в одного учасника та запрошення учасників до участі у процедурі торгів з обмеженою участю; оформлення документів, необхідних для погодження застосування процедури закупівлі в одного учасника та процедури торгів з обмеженою участю, у встановленому законодавством порядку;
ведення необхідної звітності щодо здійснення процедур закупівель відповідно до вимог законодавства;
забезпечення належного розгляду відповідно до законодавства скарг від учасників процедур закупівель та надання інформації, у тому числі документів, необхідних для розгляду скарг, які було подано до Міністерства економіки України;
сприяння органам, що здійснюють державний нагляд (контроль) у сфері закупівель, у виконанні ними своїх повноважень відповідно до законодавства, зокрема створення належних умов для проведення перевірок, надання у встановлений строк необхідних документів і відповідних пояснень;
здійснення інших функцій, що відповідають меті створення тендерного комітету.

................
Перейти до повного тексту