- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Лист
МІНІСТЕРСТВО РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ
ТА БУДІВНИЦТВА УКРАЇНИ
Л И С Т
НВФ "Інпроект"
На виконання рішення науково-технічної ради від 28.08.2009
N 106 Мінрегіонбуд просить розмістити в Збірнику офіційних документів та роз'яснень "Ціноутворення у будівництві" Методичні рекомендації щодо визначення вартості та трудомісткості робіт з перевезення будівельних вантажів власним автомобільним транспортом будівельних організацій при складанні договірної ціни та проведенні взаєморозрахунків за обсяги виконаних робіт, схвалені зазначеним рішенням.
Заступник Міністра | В.А.Негода |
Додаток
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ
щодо визначення вартості та трудомісткості робіт з перевезення будівельних вантажів власним автомобільним транспортом будівельних організацій при складанні договірної ціни та проведенні взаєморозрахунків за обсяги виконаних робіт (на заміну Методики визначення вартості та трудомісткості робіт з перевезення будівельних вантажів власним автомобільним транспортом будівельних організацій при складанні договірної ціни та проведенні взаєморозрахунків за обсяги виконаних робіт, схваленої рішенням науково-технічної ради Держбуду від 12.06.2003 N 48) ( vr048509-03 )
Розділ I. Визначення вартості перевезень будівельних вантажів власним автомобільним транспортом будівельних організацій
1.1. У розділі I Методичних рекомендацій наведено порядок визначення в договірній ціні та при взаєморозрахунках за обсяги виконаних робіт вартості робіт з перевезення будівельних вантажів власним автомобільним транспортом будівельних організацій.
1.2. Прямі витрати визначаються за такими статтями:
- енергоносії (бензин, дизельне паливо, стиснений і зріджений газ, газодизельна суміш);
- мастильні матеріали;
- заробітна плата робітників, зайнятих на керуванні, ремонті та технічному обслуговуванні;
- амортизаційні відрахування;
- вартість матеріальних ресурсів на заміну пневматичних шин;
- вартість матеріальних ресурсів при ремонті та технічному обслуговуванні;
- інші прямі витрати.
1.3. Прямі витрати.
1.3.1. Витрати на енергоносії розраховуються для кожного типу автомобіля окремо (бортові, тягачі, самоскиди, спеціальний транспорт) за формулою:
В = 1 : 100 х (1 + 0,01 х (K + K + K ) х (E х S + E ) х Ц грн.,
е з вд ін л дод
де
K - коефіцієнт, що враховує надбавку до лінійної норми в
з
зимовий період (приймається згідно з Нормами витрат палива і
мастильних матеріалів на автомобільному транспорті, затвердженими
змінами та доповненнями);
K - коефіцієнти, що враховують надбавку або зниження витрат
вд
палива залежно від умов перевезення (згідно з Нормами витрат...)
Норми підвищуються:
а) при роботі в умовах міста:
- з населенням до 0,5 млн.чол. - 5%;
- з населенням від 0,5 млн. до 1 млн.чол. - до 10%;
- з населенням більше 1 млн.чол. - до 15%;
б) для автомобілів, що експлуатуються більше 8 років - до 5%.
Норми знижуються:
а) при роботі за межами приміської зони(*) на дорогах:
- із цементобетону, асфальтобетону, бруківки, мозаїки - до 15%;
- із бітумомінеральної суміші, дьогтебетону, щебеню (гравію) - до 5%;
---------------
(*) Приміською зоною вважається зона за межами міста з чисельністю більше 2,5 млн.чол. - до 50 км від межі міста, для міст з населенням від 0,5 до 2,5 млн.чол. - до 15 км від межі міста і з населенням менше 0,5 млн.чол. - до 5 км.
K - коефіцієнти, що враховують інші умови експлуатації
ін
(робота в гірській місцевості, у важких дорожніх умовах,
перевезення великогабаритних вантажів тощо) (згідно з Нормами
E - лінійна норма витрати палива, л(куб.м)/100 км пробігу
л
E - додаткові витрати палива (на виконання транспортної
дод
роботи, рух з причепом тощо), л(куб.м) (згідно з Нормами
S - загальний пробіг автомобіля, що враховує рух автомобіля з
вантажем, нульовий і холостий пробіг, км;
Ц - ціна енергоносіїв, грн./л, грн./куб.м.
Для бортових автомобілів та бортових автопоїздів
E = H х G х S + Н х S х Q х K
дод g пр w ван a Q
Для самоскидів та самоскидних автопоїздів
E = Н х G х S + g х S х Н + Н / 0,01 (1 + 0,01 (K + K + K ),
дод g пр ван w z з вд ін
де
H - норма витрати палива на одну тонну спорядженої маси
g
причепа або напівпричепа (без вантажу), л(куб.м)/100 т-км (згідно
G - споряджена маса причепа або напівпричепа (без вантажу),
пр
т (згідно з даними техпаспорту);
Н - норма витрати палива на транспортну роботу,
w
S - відстань перевезення, що враховує рух автомобіля з
ван
вантажем, км;
Q - вантажопідйомність автомобіля (автопоїзда), т;
a
K - усереднений коефіцієнт використання вантажопідйомності
Q
автомобіля, приймається за таблицею 7 "Усереднених показників
провізної плати для визначення в інвесторській кошторисній
документації вартості транспортування будівельних вантажів
автомобільним транспортом у поточних цінах";
g - вантажопідйомність причепу, т;
Н - норма витрати палива для автомобілів-самоскидів та
z
автопоїздів із самоскидними кузовами, що враховує збільшення
витрати палива на маневрування та виконання операцій навантаження
і розвантаження при кожному рейсі, л(куб.м) (згідно з Нормами
1.3.2. Витрати на мастильні матеріали розраховуються для кожного типу автомобіля за нормами витрат на 100 л(укб.м) палива (згідно з
Нормами витрат...) :
В = P : 100 х (Н х Ц + Н х Ц + Н х Ц + Н х Ц ) х K грн.,
зм т мм мм тм тм см см п п п
де
P - сумарна витрата енергоносіїв (визначається з урахуванням
т
умов перевезення і коефіцієнтів до лінійної норми витрати палива),
л, куб.м;
Н - норма витрати моторного масла, л/100 л, л/100 куб.м
мм
палива;
Ц - ціна моторного масла, грн./л;
мм
Н - норма витрати трансмісійного масла, л/100 л,
тм
л/100 куб.м палива;
Ц - ціна трансмісійного масла, грн./л;
тм
Н - норма витрати спеціального масла, л/100 л, л/100 куб.м
см
палива;
Ц - ціна спеціального масла, грн./л;
см
Н - норма витрати пластичного мастила, кг/100 л,
п
кг/100 куб.м палива;
Ц - ціна пластичного мастила, грн./кг;
п
K - поправочний коефіцієнт, що враховує термін експлуатації
п
автомобіля:
- норми витрат масел і мастил зменшуються на 50% для
автомобілів, що перебувають в експлуатації до трьох років;
- норми витрат масел і мастил збільшуються до 20% для
автомобілів, що перебувають в експлуатації більше восьми років.
1.3.3. Витрати на заробітну плату робітників, зайнятих на керуванні, ремонті та технічному обслуговуванні, визначаються за формулою:
З = Т х Q х K х В грн.,
П П a Q люд.-год.
де
Т - трудомісткість з перевезення будівельних вантажів,
П
визначена за розділом II Методичних рекомендацій (розрахункові
витрати труда робітників, зайнятих на керуванні, ремонті та
технічному обслуговуванні) на відповідну відстань перевезення,
люд.-год.;
В - вартість людино-години відповідного середнього
люд.-год.
нормативного розряду ланки робітників, зайнятих на керуванні,
ремонті та технічному обслуговуванні, грн.
1.3.4. Амортизаційні відрахування визначаються за формулою:
N х S
р
A = ---------- грн.,
T * V
нр е
де
N - річна сума амортизації, що визначається прямолінійним
р
методом, наведеним у Положенні (стандарті) бухгалтерського обліку
7 "Основні засоби" (П(С)БО)
( z0288-00 ), за яким річна сума
амортизації визначається діленням вартості, що амортизується, на
строк корисного використання об'єкта основних засобів.
Строк корисного використання автотранспортних засобів визначається з урахуванням їх технічного стану, визначеного на підставі технічного діагностування і технічних оглядів, очікуваного використання за потужністю та продуктивністю, передбачуваного фізичного і морального зношування, а також аналізу даних про використання аналогічних автотранспортних засобів у попередні періоди;
T - середньорічний наробіток автомобіля (складає
нр
1750 маш.-год. при однозмінній роботі), маш.-год.;
V - експлуатаційна швидкість, що визначається за розділом II
е
Методичних рекомендацій, км/год.
1.3.5. Витрати на заміну пневматичних шин визначаються за формулою:
Ц х Н х S
ш ш
Вш = ----------------------------------- грн.,
Н х k х k х k х k х k х k
ну 1 2 3 4 5 6
де
Ц - ціна шини (комплекту шини - покришка, камера, ободова
ш
стрічка), грн.;
Н - кількість ходових шин, шт.;
ш
Н - норма середнього ресурсу пневматичних шин для
ну
нормальних умов експлуатації в тис.км, приймається відповідно до
додатка 1 до Експлуатаційних норм середнього ресурсу пневматичних
шин колісних транспортних засобів і спеціальних машин, виконаних
на колісних шасі, затверджених наказом Міністерства транспорту та
зв'язку України від 20.05.2006
N 488;
k - коефіцієнт коригування норм середнього ресурсу
1
пневматичних шин залежно від дорожньо-кліматичних умов
експлуатації згідно з пунктом 6.2.1 Експлуатаційних норм...
k = k х k х k ,
1 11 12 13
де
k - коефіцієнт коригування норм за типом дорожнього
11
покриття;
k - коефіцієнт коригування норм за поздовжнім уклоном
12
дороги;
k - коефіцієнт коригування норм за ступенем хімічного
13
забруднення.
Значення коефіцієнтів коригування приймаються за таблицею 1
Таблиця 1. Коефіцієнти коригування норм
середнього ресурсу пневматичних шин залежно
від дорожньо-кліматичних умов
-------------------------------------------------------------------------------
|Кліматична| Коефіцієнт коригування | Коефіцієнт | Коефіцієнт |
| зона |залежно від типу дорожнього | коригування | коригування |
| | покриття в задовільному | залежно від | залежно від |
| |(незадовільному) технічному | поздовжнього | ступеня |
| | стані | ухилу дороги | хімічного |
| | (k ) | (k ) | забруднення |
| | 11 | 12 | (k ) |
| | | | 13 |
| |----------------------------+-----------------------+-------------|
| |асфальто-|цементо-|бруківка,| не | від | понад | I | II |III,|
| | бетон | бетон | колотий |більше | 40 до | 60 | | | IV |
| | | | камінь | 40 | 60 |проміле| | | |
| | | | |проміле|проміле| | | | |
|----------+---------+--------+---------+-------+-------+-------+---+----+----|
|Північна | 1,0 | 0,88 | 0,84 | 1,0 | 0,98 | 0,96 |1,0|0,98|0,96|
| | (0,96) | (0,80) | (0,76) | | | | | | |
|----------+---------+--------+---------+-------+-------+-------+---+----+----|
|Центральна| 1,0 | 0,88 | 0,84 | 1,0 | 0,98 | 0,96 |1,0|0,98|0,96|
| | (0,96) | (0,80) | (0,76) | | | | | | |
|----------+---------+--------+---------+-------+-------+-------+---+----+----|
|Південна | 0,95 | 0,79 | 0,76 | 1,0 | 0,98 | 0,96 |1,0|0,97|0,95|
| | (0,90) | (0,76) | (0,73) | | | | | | |
|----------+---------+--------+---------+-------+-------+-------+---+----+----|
|Гірська | 0,97 | 0,82 | 0,80 | 1,0 | 0,98 | 0,96 |1,0|1,0 |1,0 |
| | (0,93) | (0,78) | (0,76) | | | | | | |
-------------------------------------------------------------------------------
Якщо маршрут транспортного засобу пролягає по вулично-дорожній мережі з різним типом дорожнього покриття (зі значними коливаннями поздовжнього ухилу дороги, з різним ступенем хімічного забруднення), визначається середньозважене значення коефіцієнта k .
1
k - коефіцієнт коригування норм середнього ресурсу
2
пневматичних шин залежно від інтенсивності експлуатації
пневматичних шин, приймається за таблицею 2 Експлуатаційних
Таблиця 2. Коефіцієнти коригування k норм
2
середнього ресурсу пневматичних шин залежно
від інтенсивності експлуатації шин
------------------------------------------------------------------
| Інтенсивність експлуатації, | Значення коефіцієнта k |
| тис.км/місяць | 2 |
|-------------------------------+--------------------------------|
|від 1,0 до 1,5 | 0,95 |
|-------------------------------+--------------------------------|
|понад 1,5 до 3,0 | 0,98 |
|-------------------------------+--------------------------------|
|понад 3,0 | 1,0 |
------------------------------------------------------------------
k - коефіцієнт коригування норм середнього ресурсу
3
пневматичних шин залежно від тривалості експлуатації пневматичних
шин.
Якщо інтенсивність експлуатації автомобільного транспорту
характеризується середнім місячним пробігом менше однієї тисячі
кілометрів, що відповідає періоду експлуатації шини понад 5 років,
для кожного з наступних за п'ятим роком експлуатації коефіцієнт k
3
для 6-го, 7-го, 8-го, 9-го, 10-го років експлуатації відповідно
становить: 0,96; 0,92; 0,88; 0,82; 0,75.
k - коефіцієнт коригування норм середнього ресурсу
4
пневматичних шин залежно від використання вантажопідйомності
автомобільного транспорту приймається за таблицею 3
Таблиця 3. Коефіцієнти коригування k норм
4
середнього ресурсу пневматичних шин залежно
від коефіцієнта використання вантажопідйомності k
в
------------------------------------------------------------------
| Колісні | Значення коефіцієнта використання |
|транспортні засоби| вантажопідйомності k |
| | в |
| |---------------------------------------------|
| |до 0,4|0,4 |0,5 |0,6 |0,7|0,8 |0,9 |0,95| 1 |
| |---------------------------------------------|
| | Значення коефіцієнта k |
| | 4 |
|------------------+---------------------------------------------|
|Автомобілі | 1,03 |1,03| 1 | 1 | 1 |0,98|0,98|0,97|0,97|
|вантажні бортові, | | | | | | | | | |
|причепи, сідельні | | | | | | | | | |
|тягачі, | | | | | | | | | |
|напівпричепи | | | | | | | | | |
|------------------+------+----+----+----+---+----+----+----+----|
|Автомобілі | 1,03 |1,03|1,02| 1 | 1 | 1 |0,98|0,98|0,97|
|вантажопасажирські| | | | | | | | | |
|------------------+------+----+----+----+---+----+----+----+----|
|Автомобілі- | 1,04 |1,04|1,03|1,03| 1 | 1 | 1 | 1 |0,98|
|самоскиди | | | | | | | | | |
------------------------------------------------------------------
Якщо маршрут руху в певні проміжки часу характеризується
різними значеннями коефіцієнта вантажопідйомності, визначається
середньозважене значення коефіцієнта k .
4
k - коефіцієнт коригування норм середнього ресурсу
5
пневматичних шин для бортових автомобілів-тягачів автопоїздів, які
застосовують з причепом.
Коефіцієнт коригування k норм середнього ресурсу
5
пневматичних шин для бортових автомобілів-тягачів автопоїздів
приймається виходячи з умови, що k = 0,9 у випадку 100%-го
5
пробігу з одним причепом і k = 1, коли пробіг здійснюється без
5
причепу.
k - коефіцієнт коригування норм середнього ресурсу
6
пневматичних шин залежно від відношення пробігу в місті до пробігу
за межами міста, приймається за таблицею 4 Експлуатаційних норм...
Таблиця 4. Коефіцієнти коригування k6 норм
середнього ресурсу пневматичних шин залежно
від відношення пробігу в містах і населених пунктах
до загального пробігу по вулично-дорожній мережі
------------------------------------------------------------------
|Відношення пробігу по | 0 | 20 | 40 | 60 | 80 | 100 |
|вугично-дорожній мережі| | | | | | |
|загального користування| | | | | | |
|в місті до пробігу за | | | | | | |
|містом, % | | | | | | |
|-----------------------+------+------+------+------+------+-----|
|Значення коефіцієнта k | 1,04 | 1,02 | 1,00 | 0,99 | 0,98 |0,97 |
| 6| | | | | | |
------------------------------------------------------------------
Відповідно до п. 6.4
Експлуатаційних норм... сумарне відсоткове зменшення скоригованих норм для фактичних умов експлуатації не повинне перевищувати 25%.
1.3.6. Вартість матеріальних ресурсів при ремонті та технічному обслуговуванні автомобіля визначається за формулою:
В = (В + В ) х K грн.,
рт зч мр е
де
В - вартість запасних частин;
зч
В - вартість матеріальних ресурсів;
мр
K - коефіцієнт згідно з РД 200 УССР 84001-3-88
е
а) норми витрат збільшуються:
- для бортових автомобілів з одним причепом - на 15%;
- для бортових автомобілів з двома причепами - на 20%;
та самоскидів з одним причепом
- для самоскидів з двома причепами - на 25%;
- для автомобілів-самоскидів, що працюють - до 20%;
на коротких плечах (до 5 км)
б) норми витрат знижуються:
- для автомобілів, що мають пробіг - на 50%.
від початку експлуатації менш,
ніж половину встановленого до першого
капітального ремонту
1.3.6.1. Вартість запасних частин визначається за формулою:
H х K х S
зч зч
В = --------------- грн.,
зч 1000
де
Н - норма витрат на запасні частини по конкретній марці
зч
автомобіля на 1000 км пробігу, крб. (РД 200 УССР 84001-3-88)
K - коефіцієнт приведення рівня вартості запасних частин,
зч
врахованого в нормі, до рівня вартості цих частин на момент
складання розрахунку; коефіцієнт визначається, як відношення
вартості запасних частин у період складання розрахунку до вартості
цих частин, врахованої в нормі (за номенклатурою основних запасних
частин з урахуванням конкретного парку автомобілів).
1.3.6.2. Вартість матеріальних ресурсів визначається за формулою:
Н х K х S
м м
В = ------------- грн.,
мр 1000
де
Н - норма вартості матеріальних ресурсів на 1000 км пробігу,
м
K - коефіцієнт приведення рівня вартості матеріальних
м
ресурсів, врахованого в нормі, до рівня вартості цих ресурсів на
момент складання розрахунку; коефіцієнт визначається, як
відношення вартості матеріальних ресурсів у період складання
розрахунку до вартості цих ресурсів, врахованої в нормі (за
номенклатурою основних ресурсів з урахуванням конкретного парку
автомобілів).
1.3.7. Інші прямі витрати.
1.3.7.1. У прямих витратах при визначенні вартості перевезення будівельних вантажів враховуються інші прямі витрати (Іпв), пов'язані з утриманням автотранспортного підрозділу, а саме: амортизація, витрати на утримання та експлуатацію будівель і споруд автотранспортного підрозділу. Обчислення цих витрат здійснюється на підставі даних будівельної організації за попередній звітний період з урахуванням сумарного середньорічного наробітку машино-годин усього парку автомобільного транспорту (середньорічний наробіток автомобіля становить 1750 маш.-год. при однозмінній роботі автомобіля).
Разом прямі витрати складають:
ПВ = В + В + ЗП + А + В + В + І грн.
е зм ш рт пв
1.4. Непрямі витрати.
1.4.1. Податки, збори та обов'язкові платежі, установлені законодавством, що враховуються у вартості перевезення будівельних вантажів.
1.4.1.1. Податок з власників транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів (П) визначається на підставі даних будівельної організації за попередній звітний період з урахуванням сумарного середньорічного наробітку машино-годин усього парку автомобільного транспорту.
1.4.1.2. Збір за забруднення навколишнього природного
середовища (П ) (для пересувних джерел забруднення) обчислюється
зс
на підставі нормативів збору за викиди в атмосферне повітря
забруднюючих речовин, виду та кількості використаного пального,
визначеного за нормативами, затвердженими наказом Міністерства
транспорту України від 10.02.99 N 43.
1.4.1.3. Плата за проведення технічних оглядів підрозділами
ДАІ (П ) визначається на підставі даних будівельної організації
то
за попередній звітний період з урахуванням сумарного
середньорічного наробітку машино-годин всіх автотранспортних
засобів, які підлягають періодичному огляду в органах ДАІ.
1.4.1.4. Податок (плата) за землю (П ), що її зайнято
з
автотранспортним підрозділом, визначається на підставі даних
будівельної організації за попередній звітний період з урахуванням
сумарного середньорічного наробітку машино-годин усього парку
автомобільного транспорту.
Разом прямі витрати та податки, збори, обов'язкові платежі,
що враховуються у вартості перевезення будівельних вантажів (В),
складають:
В = ПВ + П + П + П + П грн.
зс то з
1.4.2. Непрямі витрати, що не враховані вартістю перевезення будівельних вантажів, а саме: загальновиробничі витрати, прибуток, адміністративні витрати, податки, збори, обов'язкові платежі, встановлені законодавством і не враховані складовими вартості перевезень будівельних вантажів, розраховуються в цілому на об'єкт будівництва.
Примітки.
1. Витрати палива, мастильних матеріалів, середній ресурс шин приймаються за нормативами, затвердженими наказами Міністерства транспорту України від 10.02.98
N 43 та від 20.05.2006
N 488.
2. Виписку з
РД 200 УРСР 84001-3-88 для визначення норм витрат на ремонт і технічне обслуговування автомобіля наведено в додатку 1 до Методичних рекомендацій.
Розділ II. Визначення трудомісткості робіт при перевезенні будівельних вантажів власним автотранспортом підрядних будівельних організацій
2.1. У розділі II наведено порядок визначення трудомісткості робіт з перевезення будівельних вантажів власним автотранспортом підрядних будівельних організацій при складанні договірної ціни і проведенні взаєморозрахунків за обсяги виконаних робіт.
2.2. Трудомісткість при перевезенні будівельних вантажів враховує витрати труда:
а) водія на підготовчо-заключні роботи;
б) водія при русі автомобіля з вантажем (включаючи нульовий і холостий пробіги);
в) робітників при щоденному і періодичному обслуговуваннях і ремонті автомобіля;
г) витрати робочого часу водія при навантаженні і розвантаженні вантажів.
2.3. Трудомісткість перевезення (ТП) розраховується на 1 тонну вантажу на відповідну відстань за такою формулою:
ТП = ((Т / П + Т / П + Т / П + Т / 1000 + В ) х (S0 + S + S )) / (Q х K ) люд.-год.,
ео зм то1 пр1 то2 пр2 р вNе ван х а Q
де
Т - трудомісткість щоденного обслуговування, люд.-год.
ео
(приймається за таблицею 5 розділу II Методичних рекомендацій);
Т і Т - трудомісткість технічних обслуговувань,
то1 то2
люд.-год. (приймається за таблицею 5 розділу II Методичних
рекомендацій);
Т - трудомісткість ремонту, люд.-год. (приймається за
р
таблицею 5 розділу II Методичних рекомендацій);
П і П - періодичність видів технічних обслуговувань, км
пр1 пр2
(при Т - П = 4000; при Т - П = 16000);
то1 пр1 то2 пр2
П - пробіг автомобіля за зміну (включаючи нульовий і
зм
холостий пробіг), км, розраховується за формулою:
П = V х (t - В ) км,
зм е зм впз
де
V - експлуатаційна швидкість*, км/год., розраховується за
е
формулою:
V х S
т
V * = -------------- км/год.,
е S + t х V
нр т
де
V - середня технічна швидкість, км/год. (приймається за
т
таблицею 7 розділу II Методичних рекомендацій);
S0 - відстань нульового пробігу на один рейс, км. При
кількості рейсів більше одного в робочу зміну відстань нульового
пробігу визначається шляхом ділення цієї відстані на кількість
рейсів;
S - відстань перевезення, що враховує рух автомобіля з
ван
вантажем, км;
S - відстань холостого пробігу автомобіля, км;
х
t - загальний час навантаження і розвантаження, год.,
нр
визначається за формулою:
t + t
н р
t = --------- ,
нр 60
де
t і t - час навантаження і розвантаження, хв. (визначається
н р
за таблицями розділу III Методичних рекомендацій з урахуванням
вантажопідйомності автомобіля);
t - тривалість зміни, год.;
зм
В - витрати труда водія на підготовчо-заключні роботи,
впз
приймаються рівними 0,38 год. у зміну;
В - витрати труда водія за годину, дорівнюють 1 люд.-год.;
в
Q - вантажопідйомність автомобіля, т;
а
K - усереднений коефіцієнт використання вантажопідйомності
Q
автомобіля, приймається за таблицею 7 "Усереднених показників
провізної плати для визначення в інвесторській кошторисній
документації вартості транспортування будівельних вантажів
автомобільним транспортом у поточних цінах".
Примітка. Якщо маршрут перевезення проходить і в межах міста,
і поза межами міста, експлуатаційна швидкість (V ) розраховується
е
як середня величина, що враховує різні технічні швидкості (V ) у
т
межах міста і поза межами міста, наведені в таблиці 7 Методичних
рекомендацій.
2.4. Нормативи трудомісткості робіт з технічного
обслуговування і ремонту автотранспортних засобів (Виписка з
наказу Мінтрансу України
N 102 від 30.03.98)
Таблиця 5
------------------------------------------------------------------
| Типи | Вантажопід- | Трудомісткість |
| автомобільного | йомність |-------------------------------|
| транспорту | транспортних |Т |Т |Т | Т |
| | засобів, т | ео | то1| то2 | р |
| | |---------------+---------------|
| | | люд.-год. на | люд.-год. на |
| | | одне | 1000 км |
| | |обслуговування | |
|----------------+---------------+---------------+---------------|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
|----------------+---------------+----+----+-----+---------------|
| З бензиновими | | | | | |
| двигунами | | | | | |
................Перейти до повного тексту