1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Лист


МІНІСТЕРСТВО АВТОМОБІЛЬНОГО ТРАНСПОРТУ
УКРАЇНСЬКОЇ РСР
Л И С Т
20.05.1988 N 3/12-35-06/208
Керівникам державних
виробничих об'єднань
Щодо введення в дію РД 200 УРСР 84001-3-88
( Із змінами, внесеними згідно з Листом Міністерства транспорту УРСР N 4/12-38-06-56 від 28.12.88 )
У зв'язку зі зміною періодичності технічного обслуговування автомобілів, зміною цін на запасні частини та введенням нових тарифних ставок робітників з 1 липня 1988 р. вводяться в дію Норми витрат на технічне обслуговування та поточний ремонт автомобілів і автобусів РД 200 УРСР 84001-3-88.
Вищевказаний керівний документ прийміть для керівництва та доведіть до підвідомчих підприємств.
Керівний документ Норми витрат на технічне обслуговування та поточний ремонт автомобілів і автобусів РД 200 УРСР 107-82 вважати таким, що втратив чинність.
Заступник Міністра А.М.Артеменко
ЗАТВЕРДЖУЮ
Заступник Міністра
автомобільного транспорту
УРСР
А.М.Артеменко
20.05.1988
НОРМИ
витрат на технічне обслуговування та поточний ремонт автомобілів і автобусів РД 200 УРСР 84001-3-88
Дані норми витрат на технічне обслуговування та поточний ремонт автомобілів і автобусів встановлені у вартісному вираженні для другої категорії умов експлуатації рухомого складу автомобільного транспорту.
1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
Норми витрат поширюються на всі автотранспортні підприємства (АТП), авторемонтні заводи (АРЗ) і станції технічного обслуговування автомобілів (СТОА) Міністерства автомобільного транспорту УРСР.
У норми трудових витрат включені:
основна заробітна плата;
премії з фонду заробітної плати;
додаткова заробітна плата і нарахування на соцстрах - 5,3%.
Норми витрат на матеріали включають витрати на ремонтні матеріали, мастильні матеріали та воду, що йдуть на технологічні потреби та миття автомобілів.
У Нормах витрат на технічне обслуговування та поточний ремонт автомобілів і автобусів враховані оптові ціни, введені в дію з 1 січня 1982 р.
2. НОРМИ ВИТРАТ НА ТЕХНІЧНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ ТА ПОТОЧНИЙ РЕМОНТ
2.1. Норми витрат на технічне обслуговування (ТО) розроблені за видами обслуговування: щоденне обслуговування (ЩО), технічне обслуговування 1 (ТО-1), технічне обслуговування 2 (ТО-2) та поточний ремонт (ПР).
2.2. Норми витрат містять:
1) витрати на ТО на 1000 км пробігу транспортного засобу (у тому числі заробітну плату робітників, зайнятих на ТО та ПР, матеріали і запасні частини);
2) витрати на 1 технічне обслуговування (у тому числі на заробітну плату робітників, зайнятих на ТО та ПР, і матеріали).
2.3. Норми витрат на ТО та ПР за рухомим складом автомобільного транспорту наведені в додатку. При плануванні технічного обслуговування та поточного ремонту автомобілів, на підприємствах і в організаціях, залежно від модифікації рухомого складу дозволяється застосовувати:
2.3.1. Для всіх марок автомобілів і автобусів вітчизняного виробництва, не зазначених у нормах:
норми витрат, установлені для автомобілів однакової вантажопідйомності або класу автобуса.
2.3.2. Для автомобілів іноземних марок, не зазначених у даних нормах витрат:
коефіцієнт 1,5 до норм, установлених для автомобілів вітчизняного виробництва однакової вантажопідйомності або класу (довжини) автобуса.
2.3.3. Для автомобілів-самоскидів, не зазначених у даних нормах, - коефіцієнт 1,15 до норм витрат базового автомобіля-самоскида.
2.3.4. Залежно від категорій та умов експлуатації застосовуються коефіцієнти коригування і нормативи.
2.3.4.1. Під час роботи автомобіля в умовах першої категорії коефіцієнт коригування 0,84, другої - 1,0, третьої - 1,25, четвертої - 1,45, п'ятої - 1,8.
2.3.4.2. Під час роботи автомобілів з причепами норми витрат збільшуються:
для бортових автомобілів з одним причепом на 15%;
для бортових автомобілів з двома причепами та самоскидів з одним причепом на 20%;
для самоскидів з двома причепами на 25%;
для автомобілів, що мають пробіг з початку експлуатації менше половини встановленого до першого капітального ремонту, норми витрат на ПР слід знизити на 50%;
для автомобілів-самоскидів, що працюють на коротких плечах (до 5 км) норми витрат збільшуються до 20%.
( Пункт 2.3.4 в редакції Листа Міністерства транспорту УРСР N 4/12-38-06-56 від 28.12.88 )
2.3.5. Норми витрат на ТО та ПР для автомобілів із спеціалізованими кузовами застосовуються за базовим автомобілем із збільшенням:
на 50% для цистерн-цементовозів, муковозів і фургонів-рефрижераторів;
на 30% для цистерн, призначених для перевезення молока, харчових продуктів, автомобілів-фургонів з ізотермічними кузовами та вузькоспеціалізованих фургонів;
на 25% для фургонів загального призначення;
на 15% для цистерн, призначених для перевезення води.
2.3.6. Для автопоїздів-важковозів вантажопідйомністю 40, 60, 120 т у зв'язку з деяким ускладненням технічного обслуговування та ремонту норми витрат збільшуються на 25%.
2.4. Норми розроблені відповідно до:
1) годинних тарифних ставок робітників відрядників, передбачених постановою Держкомітету Ради Міністрів СРСР з питань праці та заробітної плати і Секретаріату ВЦРПС від 17 вересня 1986 р. N 1115;
2) розрядів робіт, прийнятих на підставі випусків 1 і 2 Єдиного тарифно-кваліфікаційного довідника робіт та професій робітників, затверджених постановою Державного комітету Ради Міністрів СРСР з питань праці та заробітної плати від 16 січня 1985 р. N 17/2-54;
3) чинних нормативів трудомісткості, передбачених Положенням щодо технічного обслуговування та ремонту рухомого складу автомобільного транспорту (Частини 1 і 2), М., "Транспорт", 1986.
2.5. Коефіцієнти та нормативи, зазначені в розділі 2, поширюються на всі складові норми витрат.
( Розділ 2 доповнено пунктом 2.5 згідно з Листом Міністерства транспорту УРСР N 4/12-38-06-56 від 28.12.88 )
Додаток
Обов'язковий
Модель автомобіля
(після
модернізації)
Види обслуговування
та ремонту
Норма витрат на одне
обслуговування
Норма витрат на ТО та ПР на
1000 км пробігу
Всього у тому числі Всього у тому числі
зарпла-
та
матеріа-
ли
зарпла-
та
зап.
частини
матеріа-
ли
1 2 3 4 5 6 7 8
Легкові автомобілі
Москвич-2136
Москвич-2138
ЩО 0,32 0,21 0,11 2,66 1,74 - 0,92
ТО-1 2,83 1,88 0,95 0,69 0,44 - 0,25
ТО-2 9,49 7,71 1,78 0,78 0,60 - 0,18
ПР - - - 6,77 3,49 1,90 1,38
Разом - - - 10,90 6,27 1,90 2,73
Москвич-412
Москвич-427
ЩО 0,30 0,20 0,10 2,52 1,62 - 0,90
ТО-1 2,58 1,66 0,92 0,69 0,44 - 0,25
ТО-2 9,78 7,88 1,90 0,87 0,70 - 0,17
ПР - - - 6,55 3,27 2,30 0,98
Разом - - - 10,63 6,03 2,30 2,30
Москвич-2140
Москвич-2137
ЩО 0,31 0,21 0,10 2,64 1,74 - 0,90
ТО-1 2,78 1,88 0,90 0,68 0,44 - 0,24
ТО-2 9,60 7,71 1,89 0,77 0,60 - 0,17
ПР - - - 6,57 3,49 2,10 0,98
Разом - - - 10,66 6,27 2,10 2,29
ГАЗ-24 "Волга"
ГАЗ-24-02
ЩО 0,59 0,25 0,34 3,23 2,03 - 1,20
ТО-1 3,64 2,04 1,60 0,85 0,48 - 0,37
ТО-2 12,50 8,80 3,70 0,98 0,69 - 0,29
ПР - - - 7,27 3,73 2,15 1,39
Разом - - - 12,33 6,93 2,15 3,25
ГАЗ-24-01
ГАЗ-24-04
ЩО 0,59 0,25 0,34 2,24 1,04 - 1,20
ТО-1 3,64 2,04 1,60 0,86 0,48 - 0,38
ТО-2 12,50 8,80 3,70 0,98 0,69 - 0,29
ПР - - - 7,27 3,73 2,15 1,39
Разом - - - 11,35 5,94 2,15 3,25
ГАЗ-3102
ЩО 0,64 0,25 0,39 3,39 2,03 - 1,36
ТО-1 3,64 2,04 1,60 0,91 0,48 - 0,43
ТО-2 12,45 8,80 3,65 1,02 0,69 - 0,33
ПР - - - 7,38 3,73 2,15 1,50
Разом - - - 12,70 6,93 2,15 3,62
ГАЗ-31021
ЩО 0,64 0,25 0,39 2,40 1,04 - 1,36
ТО-1 3,64 2,04 1,60 0,91 0,48 - 0,43
ТО-2 12,45 8,80 3,65 1,02 0,69 - 0,33
ПР - - - 7,38 3,73 2,15 1,50
Разом - - - 11,71 5,94 2,15 3,62
УАЗ-469
УАЗ-469Б
ЩО 0,44 0,31 0,13 3,65 2,54 - 1,11
ТО-1 3,60 2,55 1,05 0,88 0,60 - 0,28
ТО-2 13,31 11,05 2,26 1,06 0,86 - 0,20
ПР - - - 8,91 4,68 2,72 1,51
Разом - - - 14,50 8,68 2,72 3,10
Автобуси
УАЗ-452В
ЩО 0,53 0,32 0,21 3,14 2,13 - 1,01
ТО-1 3,32 2,45 0,87 1,31 0,98 - 0,33
ТО-2 15,03 12,58 2,45 1,50 1,26 - 0,24
ПР - - - 10,06 6,37 2,16 1,53
Разом - - - 16,01 10,74 2,16 3,11
НЫСА-521М
НЫСА-522М
ЩО 0,57 0,36 0,21 3,90 2,92 - 0,98
ТО-1 4,20 3,27 0,93 1,62 1,26 - 0,36
ТО-2 15,14 12,58 2,56 1,51 1,26 - 0,25
ПР - - - 13,58 5,70 6,29 1,59
Разом - - - 20,61 11,14 6,29 3,18
РАФ-977ДМ
ЩО 0,68 0,36 0,32 3,41 1,88 - 1,53
ТО-1 4,60 3,59 1,01 1,77 1,38 - 0,39
ТО-2 17,21 14,01 3,20 1,66 1,35 - 0,31
ПР - - - 10,57 6,37 2,50 1,70
Разом - - - 17,41 10,98 2,50 3,93
РАФ-2203
ЩО 0,68 0,36 0,32 4,44 2,92 - 1,52
ТО-1 4,32 3,27 1,05 1,66 1,26 - 0,40
ТО-2 15,85 12,58 3,27 1,58 1,26 - 0,32
ПР - - - 9,65 5,73 2,20 1,72
Разом - - - 17,33 11,17 2,20 3,96
КАВЗ-685
КАВЗ-685М
ЩО 0,83 0,50 0,33 4,08 2,50 - 1,58
ТО-1 5,50 4,49 1,01 2,74 2,24 - 0,50
ТО-2 17,97 15,10 2,87 2,25 1,89 - 0,36
ПР - - - 11,25 6,75 2,53 1,97
Разом - - - 20,32 13,38 2,53 4,41
ПАЗ-672
ЩО 0,85 0,50 0,35 4,31 2,50 - 1,81
ТО-1 5,87 4,49 1,38 2,44 1,87 - 0,57
ТО-2 19,02 15,10 3,92 1,98 1,57 - 0,41
ПР - - - 12,40 6,75 3,36 2,29
Разом - - - 21,13 12,69 3,36 5,08
ПАЗ-3201
ЩО 0,98 0,62 0,36 4,95 3,11 - 1,84
ТО-1 7,15 5,61 1,54 2,92 2,33 - 0,59
ТО-2 23,25 18,88 4,37 2,39 1,97 - 0,42
ПР - - - 14,78 8,44 3,98 2,36
Разом - - - 25,04 15,85 3,98 5,21
ЛАЗ-695М, Н
ЩО 1,02 0,57 0,45 4,81 2,86 - 1,95
ТО-1 6,50 4,74 1,76 2,46 1,78 - 0,68
ТО-2 25,15 20,14 5,01 2,37 1,89 - 0,48
ПР - - - 16,62 8,28 5,07 3,27
Разом - - - 26,26 14,81 5,07 6,38
ЛАЗ-695МГ, НГ
ЩО 1,10 0,61 0,49 5,20 3,09 - 2,11
ТО-1 7,04 5,12 1,92 2,67 1,92 - 0,75
ТО-2 27,18 21,75 5,43 2,56 2,04 - 0,52
ПР - - - 17,54 8,94 5,07 3,53
Разом - - - 27,97 15,99 5,07 6,91
ЛАЗ-697М, Н, Р
ЩО 1,02 0,57 0,45 4,24 2,29 - 1,95
ТО-1 6,50 4,74 1,76 2,46 1,78 - 0,68
ТО-2 25,15 20,14 5,01 2,37 1,89 - 0,48
ПР - - - 16,44 8,28 4,89 3,27
Разом - - - 25,51 14,24 4,89 6,38
ЛАЗ-699Н, Р
ЩО 1,09 0,61 0,48 4,54 3,06 - 2,09
ТО-1 6,98 5,07 1,90 2,64 1,91 - 0,74
ТО-2 26,93 21,55 5,38 2,54 2,02 - 0,51
ПР - - - 17,19 8,86 5,43 3,50
Разом - - - 27,51 15,85 5,43 6,84
ЛАЗ-4202
ЩО 1,38 0,64 0,74 6,88 3,06 - 3,82
ТО-1 8,75 5,96 2,79 3,36 2,29 - 1,07
ТО-2 28,85 20,14 8,71 2,78 1,94 - 0,84
ПР - - - 19,90 8,37 6,62 4,91
Разом - - - 32,92 15,66 6,62 10,64
ЛАЗ-42021
ЩО 1,31 0,58 0,67 6,54 2,91 - 3,63
ТО-1 7,89 5,36 2,53 3,20 2,18 - 1,03
ТО-2 26,00 18,13 7,87 2,64 1,84 - 0,80
ПР - - - 18,90 7,95 6,29 4,67
Разом - - - 31,28 14,88 6,29 10,13
ЛиАЗ-677
ЛиАЗ-677М,
МБ
ЩО 1,28 0,79 0,49 6,25 3,74 - 2,51
ТО-1 8,86 6,13 2,73 3,16 2,19 - 0,97
ТО-2 34,03 26,43 7,60 3,04 2,36 - 0,68
ПР - - - 20,79 8,66 8,17 3,96
Разом - - - 33,24 16,95 8,17 8,12
Икарус-260
ЩО 1,67 0,86 0,81 8,24 4,08 - 4,16
ТО-1 11,28 7,76 3,52 3,17 1,82 - 1,35
ТО-2 39,81 29,36 10,45 3,29 2,29 - 1,00
ПР - - - 49,83 10,94 34,26 4,63
Разом - - - 64,53 19,13 34,26 11,14
Икарус-280
ЩО 2,17 1,29 0,88 10,66 6,12 - 4,54
ТО-1 13,46 10,03 3,43 3,90 2,58 - 1,32
ТО-2 51,02 39,43 11,59 4,19 3,08 - 1,11
ПР - - - 61,21 14,16 41,35 5,70
Разом - - - 79,96 25,94 41,35 12,67
Икарус-250
ЩО 1,80 1,00 0,80 7,44 4,00 - 3,44
ТО-1 11,12 8,17 2,95 3,05 1,91 - 1,14
ТО-2 41,47 32,68 8,79 3,39 2,55 - 0,84
ПР - - - 45,34 11,58 29,17 4,59
Разом - - - 59,22 20,04 29,17 10,01
Икарус-255
ЩО 1,79 1,00 0,79 7,44 4,00 - 3,44
ТО-1 11,11 8,17 2,94 3,04 1,91 - 1,13
ТО-2 41,44 32,68 8,76 3,39 2,55 - 0,84
ПР - - - 45,86 11,58 29,77 4,51
Разом - - - 59,73 20,04 29,77 9,92
Вантажні автомобілі загального призначення
УАЗ-451ДМ
ЩО 0,31 0,22 0,09 2,64 1,90 - 0,74
ТО-1 2,60 1,96 0,64 1,18 0,89 - 0,29
ТО-2 8,58 6,80 1,78 0,97 0,77 - 0,30
ПР - - - 7,45 3,91 2,05 1,49
Разом - - - 12,24 7,47 2,05 2,72
УАЗ-452Д
УАЗ-3303-01
ЩО 0,32 0,22 0,10 2,70 1,90 - 0,80
ТО-1 1,99 1,23 0,76 0,79 0,49 - 0,30
ТО-2 8,63 6,46 2,17 0,87 0,65 - 0,22
ПР - - - 8,43 4,73 2,14 1,56
Разом - - - 12,79 7,77 2,14 2,88
ГАЗ-51А
ЩО 0,39 0,29 0,10 2,62 1,80 - 0,82
ТО-1 3,05 2,43 0,62 1,74 1,39 - 0,35
ТО-2 11,25 9,55 1,70 1,60 1,36 - 0,24
ПР - - - 12,86 7,60 3,12 2,14
Разом - - - 18,82 12,15 3,12 3,55
ГАЗ-5203
ГАЗ-5204
ЩО 0,40 0,29 0,11 2,25 1,39 - 0,86
ТО-1 3,02 2,29 0,73 1,56 1,14 - 0,42
ТО-2 11,03 9,06 1,97 1,41 1,13 - 0,28
ПР - - - 9,20 4,79 2,14 2,27
Разом - - - 14,42 8,45 2,14 3,83
ГАЗ-52-07
ГАЗ-52-27
ЩО 0,43 0,31 0,12 2,42 1,50 - 0,92
ТО-1 3,25 2,47 0,78 1,68 1,23 - 0,45
ТО-2 11,90 9,78 2,12 1,55 1,22 - 0,33
ПР - - - 9,93 5,17 2,31 2,45
Разом - - - 15,58 9,12 2,31 4,15
ГАЗ-53А
ЩО 0,42 0,30 0,12 2,46 1,45 - 1,01
ТО-1 2,79 1,80 0,99 1,11 0,72 - 0,39
ТО-2 10,37 7,64 2,73 1,03 0,76 - 0,27
ПР - - - 10,29 5,59 2,16 2,54
Разом - - - 14,89 8,52 2,16 4,21
ГАЗ-53-07
ГАЗ-53-19
ГАЗ-53-27
ЩО 0,45 0,32 0,13 2,73 1,56 - 1,17
ТО-1 3,00 1,94 1,06 1,19 0,77 - 0,42
ТО-2 11,94 8,25 2,94 1,11 0,82 - 0,29
ПР - - - 11,10 6,03 2,33 2,74
Разом - - - 16,13 9,18 2,33 4,62
ГАЗ-66
ГАЗ-66-11
ЩО 0,51 0,38 0,13 3,44 2,36 - 1,08
ТО-1 3,19 2,25 0,94 1,32 0,89 - 0,43
ТО-2 12,04 9,54 2,50 1,24 0,95 - 0,29
ПР - - - 10,88 5,99 2,88 2,01
Разом - - - 16,88 10,19 2,88 3,81
ЗИЛ-164А
ЩО 0,67 0,40 0,27 3,11 1,91 - 1,20
ТО-1 3,68 2,84 0,84 2,10 1,62 - 0,48
ТО-2 13,62 11,21 2,41 1,94 1,60 - 0,34
ПР - - - 15,88 8,41 4,51 2,96
Разом - - - 23,03 13,54 4,51 4,98
ЗИЛ-175К
ЩО 0,69 0,40 0,29 3,76 2,47 - 1,29
ТО-1 3,92 2,70 1,22 1,78 1,22 - 0,56
ТО-2 14,45 11,07 3,38 1,65 1,26 - 0,39
ПР - - - 17,54 7,32 6,90 3,32
Разом - - - 24,73 12,27 6,90 5,56
АВИА-А31Н
ЩО 0,55 0,45 0,10 6,44 5,22 - 1,22
ТО-1 3,60 2,50 1,10 1,51 1,10 - 0,41
ТО-2 14,22 11,20 3,02 1,31 1,03 - 0,28
ПР - - - 13,16 4,56 6,71 1,89
Разом - - - 22,45 11,91 6,71 3,80
ЗИЛ-130; 130-80
ЗИЛ-130Г; 130Г-80
ЗИЛ-431410
ЩО 0,60 0,32 0,28 2,80 1,56 - 1,24
ТО-1 3,19 2,01 1,18 1,29 0,82 - 0,47
ТО-2 12,30 8,89 3,41 1,23 0,89 - 0,34
ПР - - - 11,54 5,30 2,96 3,28
Разом - - - 16,86 8,57 2,96 5,33
ЗИЛ-431810
(ЗИЛ-138)
ЗИЛ-431610
(ЗИЛ-138А)
ЩО 0,64 0,34 0,30 3,01 1,68 - 1,33
ТО-1 3,45 2,18 1,27 1,38 0,88 - 0,50
ТО-2 13,28 9,60 3,68 1,32 0,96 - 0,36
ПР - - - 12,45 5,72 3,19 3,54
Разом - - - 18,16 9,24 3,19 5,73
ЗИЛ-4331
ЩО 0,83 0,41 0,42 3,48 1,84 - 1,84
ТО-1 4,45 2,09 2,36 1,16 0,54 - 0,82
ТО-2 17,57 13,84 3,73 1,83 1,34 - 0,49
ПР - - - 16,18 6,45 5,92 3,81
Разом - - - 22,65 9,97 5,92 6,76
ЗИЛ-131
ЩО 0,77 0,40 0,37 4,15 2,52 - 1,63
ТО-1 4,35 2,55 1,80 1,84 1,02 - 0,82
ТО-2 15,90 11,12 4,78 1,66 1,11 - 0,55
ПР - - - 17,60 6,62 7,33 3,65
Разом - - - 25,25 11,27 7,33 6,65
ЗИЛ-133Г1
ЩО 0,79 0,36 0,34 3,21 1,73 - 1,48
ТО-1 3,89 2,61 1,28 1,77 1,19 - 0,58
ТО-2 17,88 14,18 3,70 2,04 1,61 - 0,43
ПР - - - 15,57 6,82 4,80 3,95
Разом - - - 22,59 11,35 4,80 6,44
Урал-375Н
Урал-375НМ;
375ДМ1
ЩО 1,00 0,50 0,50 5,41 3,11 - 2,30
ТО-1 6,03 3,88 2,15 2,74 1,76 - 0,98
ТО-2 23,37 17,30 6,07 2,66 1,96 - 0,70
ПР - - - 21,23 9,47 7,63 4,13
Разом - - - 32,04 16,30 7,63 8,11
Урал-377
Урал-377Н
ЩО 0,79 0,40 0,39 3,60 1,90 - 1,70
ТО-1 4,23 2,85 1,38 1,93 1,30 - 0,63
ТО-2 18,34 13,84 4,50 2,09 1,57 - 0,52
ПР - - - 16,33 7,57 5,07 3,69
Разом - - - 23,95 12,34 5,07 6,54
МАЗ-500
МАЗ-500А
МАЗ-5335
ЩО 0,53 0,22 0,31 2,40 1,06 - 1,34
ТО-1 4,05 2,78 1,27 1,62 1,11 - 0,51
ТО-2 15,36 11,58 3,78 1,54 1,16 - 0,38
ПР - - - 16,48 7,77 5,02 3,69
Разом - - - 22,04 11,10 5,02 5,92
МАЗ-516Б
ЩО 0,61 0,26 0,35 2,56 1,02 - 1,54
ТО-1 4,58 3,29 1,29 1,91 1,32 - 0,59
ТО-2 17,66 13,82 3,84 1,81 1,37 - 0,44
ПР - - - 17,49 8,79 5,15 3,55
Разом - - - 23,77 12,50 5,15 6,12
КрАЗ-255Б;
255Б1
ЩО 0,88 0,37 0,51 4,01 1,79 - 2,25
ТО-1 4,79 2,68 2,11 1,92 1,07 - 0,85
ТО-2 19,77 13,50 6,27 1,98 1,35 - 0,63
ПР - - - 23,28 8,66 9,12 6,50
Разом - - - 31,19 12,84 9,12 9,23
КрАЗ-257
КрАЗ-257Б1
ЩО 0,90 0,37 0,53 4,06 1,76 - 2,30
ТО-1 5,01 2,88 2,13 2,00 1,15 - 0,85
ТО-2 18,55 12,30 6,25 1,86 1,23 - 0,63
ПР - - - 20,71 7,90 6,67 6,14
Разом - - - 28,63 12,04 6,67 9,92
ЗИЛ-133ГЯ
КамАЗ-53212
ЩО 1,16 0,58 0,59 4,87 2,30 - 2,57
ТО-1 6,22 2,92 3,29 1,62 0,76 - 0,86
ТО-2 19,75 14,53 5,22 2,56 1,88 - 0,68
ПР - - - 22,65 9,03 8,18 5,33
Разом - - - 31,70 13,97 8,18 9,44
КамАЗ-5320
ЩО 1,11 0,55 0,56 4,64 2,19 - 2,45
ТО-1 5,92 2,78 3,14 1,54 0,72 - 0,82
ТО-2 18,81 13,84 4,97 2,44 1,79 - 0,65
ПР - - - 21,57 8,60 7,89 5,08
Разом - - - 30,19 13,30 7,89 9,00
Автомобілі-тягачі з напівпричепами
ГАЗ-51П
ЩО 0,66 0,43 0,23 3,53 2,50 - 1,03
ТО-1 4,02 3,31 0,71 2,40 1,96 - 0,44
ТО-2 18,08 15,99 2,09 2,37 2,05 - 0,32
ПР - - - 15,57 9,81 3,52 2,24
Разом - - - 23,87 16,32 3,52 4,03
ЗИЛ-157КВ
ЩО 0,99 0,59 0,40 5,23 3,48 - 1,75
ТО-1 5,26 3,79 1,47 2,39 1,72 - 0,67
ТО-2 20,60 16,52 4,28 2,34 1,85 - 0,49
ПР - - - 21,84 11,00 7,73 3,11
Разом - - - 31,80 18,05 7,73 6,02
КрАЗ-255В
ЩО 1,20 0,61 0,59 5,56 2,96 - 2,60
ТО-1 6,95 4,55 2,40 2,79 1,82 - 0,97
ТО-2 27,30 19,90 7,40 2,73 1,99 - 0,74
ПР - - - 27,86 11,59 9,79 6,48
Разом - - - 38,94 18,36 9,79 10,79
КрАЗ-258
ЩО 1,25 0,61 0,64 5,76 2,96 - 2,80
ТО-1 7,46 4,85 2,61 2,98 1,94 - 1,04
ТО-2 26,60 18,94 7,66 2,66 1,89 - 0,77
ПР - - - 24,82 11,67 7,32 5,83
Разом - - - 36,22 18,46 7,32 10,44
КамАЗ-5410
ЩО 1,53 0,83 0,70 6,30 3,25 - 3,05
ТО-1 7,75 3,88 3,87 2,02 1,01 - 1,01
ТО-2 25,52 19,43 6,09 3,32 2,53 - 0,79
ПР - - - 25,79 12,26 8,79 4,74
Разом - - - 37,43 19,05 8,79 9,59
Шкода-706
РТТН
ЩО 1,07 0,64 0,43 4,99 3,09 - 1,90
ТО-1 5,78 3,86 1,92 2,63 1,76 - 0,87
ТО-2 21,36 15,96 5,40 2,43 1,81 - 0,62
ПР - - 25,53 10,06 11,90 3,57
Разом - - - 35,58 16,72 11,90 6,96
ЗИЛ-130В1;
ЗИЛ-130В1-80
ЗИЛ-441510
ЩО 0,85 0,50 0,35 3,94 2,42 - 1,52
ТО-1 4,33 2,90 1,43 1,71 1,14 - 0,57
ТО-2 17,56 13,39 4,17 1,78 1,36 - 0,42
ПР - - - 13,59 7,20 3,40 2,99
Разом - - - 21,02 12,12 3,40 5,50
ЗИЛ-131В
ЩО 1,98 0,55 0,43 5,29 3,42 - 1,87
ТО-1 4,79 3,20 1,59 2,01 1,28 - 0,73
ТО-2 19,41 14,73 4,68 2,00 1,47 - 0,53
ПР - - - 19,88 8,00 8,73 3,15
Разом - - - 29,18 14,17 8,73 6,28
КАЗ-608
КАЗ-608В;
608В1;
608В2
ЩО 0,82 0,46 0,36 3,79 2,22 - 1,57
ТО-1 5,18 3,88 1,30 2,34 1,76 - 0,58
ТО-2 18,34 14,57 3,77 2,09 1,66 - 0,43
ПР - - - 15,54 8,01 4,43 3,10
Разом - - - 23,76 13,65 4,43 5,68
МАЗ-504
МАЗ-504А
МАЗ-5429
МАЗ-5430
ЩО 0,83 0,44 0,39 3,99 2,29 - 1,70
ТО-1 5,23 3,68 1,55 2,09 1,47 - 0,62
ТО-2 21,11 16,40 4,71 2,09 1,62 - 0,47
ПР - - - 20,27 9,54 6,01 4,72
Разом - - - 28,44 14,92 6,01 7,51
КрАЗ-255Л
ЩО 1,18 0,57 0,51 5,44 2,75 - 2,69
ТО-1 16,58 4,10 12,48 2,64 1,65 - 0,99
ТО-2 26,72 19,36 7,36 2,68 1,94 - 0,74
ПР - - - 25,74 11,83 7,92 5,99
Разом - - - 36,50 18,17 7,92 10,41
МАЗ-504В
ЩО 1,00 0,49 0,61 4,58 2,36 - 2,22
ТО-1 5,56 3,73 1,83 2,32 1,49 - 0,83
ТО-2 19,03 15,27 3,76 1,96 1,53 - 0,43
ПР - - - 21,05 10,61 6,25 4,19
Разом - - - 29,91 15,99 6,25 7,67
Урал-377С
ЩО 1,16 0,69 0,47 6,04 3,96 - 2,08
ТО-1 5,82 3,87 1,95 2,64 1,75 - 0,89
ТО-2 23,75 18,17 5,58 2,82 2,18 - 0,64
ПР - - - 19,96 9,94 5,67 4,35
Разом - - - 31,46 17,83 5,67 7,96
Автомобілі-самоскиди
ГАЗ-93А
ЩО 0,54 0,33 0,21 2,98 2,07 - 0,91
ТО-1 5,14 2,80 2,34 2,08 1,72 - 0,36
ТО-2 12,66 10,98 1,68 1,95 1,69 - 0,26
ПР - - - 13,92 8,76 3,21 1,95
Разом - - - 20,93 14,24 3,21 3,48
ЗИЛ-ММЗ-555
ЗИЛ-ММЗ-554
ЗИЛ-ММЗ-4502
-
ЩО 0,70 0,37 0,33 3,70 1,80 - 1,90
ТО-1 7,30 2,35 4,95 1,81 0,94 - 0,87
ТО-2 13,77 10,23 3,54 1,64 1,02 - 0,62
ПР - - - 13,35 6,11 3,67 3,57
Разом - - - 20,50 9,87 3,67 6,96
ГАЗ-САЗ-53Б
САЗ-3502;
3507
ЩО 0,57 0,34 0,23 3,16 2,16 - 1,00
ТО-1 6,04 2,07 3,97 1,28 0,83 - 0,45
ТО-2 11,52 8,78 2,74 1,19 0,88 - 0,31
ПР - - - 10,20 5,38 2,21 2,61
Разом - - - 15,83 9,29 2,21 4,37
САЗ-3503
САЗ-3504
ЩО 0,54 0,33 0,21 2,98 2,07 - 0,91
ТО-1 6,08 1,97 4,11 1,45 0,98 - 0,47
ТО-2 11,43 8,68 2,75 1,39 1,08 - 0,31
ПР - - - 9,69 5,24 2,19 2,26
Разом - - - 15,51 9,37 2,19 3,95
МАЗ-503А
МАЗ-503Б
МАЗ-5551
ЩО 0,67 0,29 0,38 3,06 1,41 - 1,65
ТО-1 9,16 3,02 6,14 1,82 1,21 - 0,61
ТО-2 17,29 12,50 4,79 1,73 1,25 - 0,48
ПР - - - 17,72 8,80 5,47 3,45
Разом - - - 24,33 12,67 5,47 6,19
КамАЗ-5511
ЩО 1,38 0,63 0,75 6,32 3,03 - 3,29
ТО-1 11,60 3,19 8,41 1,92 0,83 - 1,09
ТО-2 22,45 15,92 6,53 2,92 2,07 - 0,85
ПР - - - 24,26 10,89 9,10 4,27
Разом - - - 35,42 16,82 9,10 9,50
БелАЗ-540А
БелАЗ-7510
ЩО 3,51 0,83 2,63 15,78 4,23 - 11,55
ТО-1 70,70 11,03 59,67 11,82 5,01 - 6,81
ТО-2 89,31 50,76 38,55 10,17 5,77 - 4,40
ПР - - - 57,47 25,93 19,95 11,59
Разом - - - 95,24 40,94 19,95 34,35
БелАЗ-548А
ЩО 4,42 0,88 3,54 19,77 4,23 - 15,54
ТО-1 82,22 11,19 71,03 14,44 5,60 - 8,84
ТО-2 102,68 56,38 46,30 12,84 7,05 - 5,79
ПР - - - 72,28 28,93 28,86 11,49
Разом - - - 119,33 45,81 28,86 44,66
БелАЗ-7525
ЩО 4,42 0,88 3,54 19,77 4,23 - 15,54
ТО-1 82,20 11,19 71,01 14,43 5,60 - 8,83
ТО-2 102,65 56,38 46,27 12,84 7,05 - 5,79
ПР - - - 72,28 28,93 28,86 14,49
Разом - - - 119,32 45,81 28,86 44,65
ИФА-В50Л/К
ЩО 0,75 0,43 0,32 3,45 2,04 - 1,41
ТО-1 8,42 2,92 5,50 1,95 1,33 - 0,62
ТО-2 15,48 11,68 3,80 1,76 1,33 - 0,43
ПР - - - 17,91 7,35 7,77 2,79
Разом - - - 25,07 12,05 7,77 5,25
ТАТРА-148С;
148С1;
148С3
ЩО 1,25 0,76 0,49 7,13 3,66 - 3,47
ТО-1 14,99 5,92 9,07 3,95 2,69 - 1,26
ТО-2 32,91 26,63 6,28 5,08 3,03 - 2,05
ПР - - - 48,03 14,11 30,40 3,52
Разом - - - 64,19 23,49 30,40 10,30
ТАТРА-138С
ЩО 1,24 0,76 0,48 7,08 3,66 - 3,42
ТО-1 14,27 5,92 8,35 3,86 2,69 - 1,17
ТО-2 32,39 26,63 5,76 3,90 3,03 - 0,87
ПР - - - 47,84 14,11 30,40 3,33
Разом - - - 62,68 23,49 30,40 8,79
ТАТРА-815С,
815С1
815СВ2
815СВ3
ЩО 1,32 0,76 0,54 7,48 3,66 - 3,82
ТО-1 15,89 5,92 9,97 4,08 2,69 - 1,39
ТО-2 33,54 26,33 6,91 5,28 3,03 - 2,25
ПР - - - 51,42 14,11 33,44 3,87
Разом - - - 68,20 23,49 33,44 11,33
КрАЗ-256Б
КрАЗ-256Б1
ЩО 0,94 0,33 0,61 4,28 1,59 - 2,69
ТО-1 13,10 3,05 10,05 2,23 1,22 - 1,01
ТО-2 10,66 12,34 7,32 1,96 1,23 - 0,73
ПР - - - 20,22 8,16 6,76 5,30
Разом - - - 28,69 12,20 6,76 9,73
Спеціалізований рухомий склад
Москвич-433
Москвич-2733
ЩО 0,26 0,16 0,10 2,24 1,39 - 0,85
ТО-1 4,37 1,98 2,39 1,17 0,90 - 0,27
ТО-2 8,24 6,65 1,59 0,93 0,75 - 0,18
ПР - - - 7,74 3,87 2,48 1,39
Разом - - - 12,08 6,91 2,48 2,69
Москвич-434
Москвич-2734
ИЖ-2715-01-014
ИЖ-27151-01-014
ЩО 0,26 0,16 0,10 2,22 1,39 - 0,83
ТО-1 4,31 1,98 2,33 1,16 0,90 - 0,26
ТО-2 8,18 6,65 1,53 0,92 0,75 - 0,17
ПР - - - 7,18 3,87 2,34 0,97
Разом - - - 11,48 6,91 2,34 2,23
УАЗ-451 М
ЩО 0,32 0,22 0,10 2,75 1,90 - 0,85
ТО-1 4,52 1,96 2,56 1,18 0,89 - 0,29
ТО-2 8,57 6,80 1,77 0,97 0,77 - 0,20
ПР - - - 7,32 3,91 2,07 1,34
Разом - - - 12,22 7,47 2,07 2,68
УАЗ-452
ЩО 0,33 0,22 0,11 2,82 1,90 - 0,92
ТО-1 4,27 1,23 3,04 0,79 0,49 - 0,30
ТО-2 8,62 6,46 2,16 0,87 0,65 - 0,22
ПР - - - 8,31 4,73 2,17 1,41
Разом - - - 12,79 7,77 2,17 2,85
ЕрАЗ-762А
ЩО 0,43 0,24 0,19 3,65 2,09 - 1,56
ТО-1 5,90 2,16 3,74 1,41 0,98 - 0,43
ТО-2 10,16 7,48 2,68 1,16 0,85 - 0,31
ПР - - - 7,80 4,29 1,82 1,69
Разом - - - 14,02 8,21 1,82 3,99
ГЗСА-892
ГЗСА-3704
ЩО 0,45 0,32 0,13 3,87 2,78 - 1,09
ТО-1 5,92 2,52 3,40 1,68 1,26 - 0,42
ТО-2 12,38 9,97 2,41 1,55 1,25 - 0,30
ПР - - - 10,00 5,26 2,14 2,60
Разом - - - 17,10 10,55 2,14 4,41
ГЗСА-3721
ГЗСА-53
ПКТБ А130
ЩО 0,50 0,35 0,16 4,35 3,06 - 1,29
ТО-1 5,88 2,08 3,80 1,51 1,04 - 0,47
ТО-2 11,11 8,82 2,71 1,45 1,10 - 0,35
ПР - - - 10,62 5,52 2,27 2,82
Разом - - - 17,93 10,72 2,27 4,93
ГЗСА-950
ГЗСА-3706
ФИАР-53
ЩО 0,48 0,33 0,15 4,14 2,91 - 1,23
ТО-1 5,60 1,98 3,62 1,44 0,99 - 0,45
ТО-2 10,58 8,40 2,58 1,38 1,05 - 0,33
ПР - - - 10,11 5,26 2,16 2,69
Разом - - - 17,07 10,21 2,16 4,70
АВИА-А31КСИ
ЩО 0,55 0,45 0,10 6,44 5,22 - 1,22
ТО-1 4,10 2,50 1,10 1,51 1,10 - 0,41
ТО-2 14,22 11,20 3,02 1,31 1,03 - 0,28
ПР - - - 13,62 4,77 6,74 2,11
Разом - - - 22,82 12,06 6,74 4,02
АВИА-А-30КСИ
ЩО 0,55 0,45 0,10 6,34 5,22 - 1,12
ТО-1 4,10 2,50 1,10 1,51 1,10 - 0,41
ТО-2 14,42 11,20 3,02 1,31 1,03 - 0,28
ПР - - - 12,81 4,77 6,15 1,89
Разом - - - 21,97 12,12 6,15 3,70
АВИА-А21Ф
ЩО 0,52 0,45 0,07 6,01 5,22 - 0,79
ТО-1 3,70 2,50 0,70 1,39 1,10 - 0,29
ТО-2 13,26 11,20 2,16 1,23 1,03 - 0,20
ПР - - - 10,67 4,11 5,00 1,56
Разом - - - 19,30 11,46 5,00 2,84
АЦПТ-1,9
ЩО 0,44 0,32 0,12 3,74 2,78 - 0,96
ТО-1 5,30 2,67 2,63 1,89 1,52 - 0,37
ТО-2 12,35 10,50 1,85 1,77 1,50 - 0,27
ПР - - - 14,35 8,76 3,12 2,47
Разом - - - 21,75 14,56 3,12 4,67
АТЗ-3,8-130
ЩО 0,55 0,37 0,18 4,75 3,29 - 1,46
ТО-1 6,85 2,35 4,50 1,59 1,07 - 0,52
ТО-2 13,45 10,23 3,22 1,52 1,16 - 0,36
ПР - - - 12,38 6,11 2,96 3,31
Разом - - - 20,24 11,63 2,96 5,65
АЦМ-4-157К
ЩО 0,62 0,41 0,21 5,30 3,60 - 1,70
ТО-1 8,30 2,82 5,48 1,91 1,28 - 0,63
ТО-2 15,47 11,58 3,89 1,75 1,31 - 0,44
ПР - - - 18,32 7,66 6,90 3,76
Разом - - - 27,28 13,85 6,90 6,53
Перейти до повного тексту