- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
ПЕНСІЙНИЙ ФОНД УКРАЇНИ
Н А К А З
Про організацію тестового відпрацювання розширення доступу страхувальників до системи подання звітів в електронній формі Пенсійного фонду України
З метою розширення можливостей доступу страхувальників до системи подання звітів до Пенсійного фонду України в електронній формі та забезпечення удосконалення технології та методології подання звітності в електронній формі до Пенсійного фонду України, відповідно до Законів України
"Про електронні документи та електронний документообіг",
"Про електронний цифровий підпис" та
"Про Основні засади розвитку інформаційного суспільства в Україні на 2007-2015 роки", Порядку подання звітів до Пенсійного фонду України в електронній формі, затвердженого постановою правління Пенсійного фонду України від 19.04.2007
N 7-7, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 27.04.2007 за N 436/13703, а також з метою реалізації основних пріоритетів роботи Пенсійного фонду України, визначених Програмою діяльності Уряду "Подолання впливу світової фінансово-економічної кризи та поступальний розвиток", затверджених постановою правління Пенсійного фонду України від 29.01.2009 N 4-1,
НАКАЗУЮ:
1. Департаменту персоніфікованого обліку, інформаційних систем та мереж (Малецький О.М.) протягом другого кварталу 2009 року впровадити в тестову експлуатацію технологію розширення доступу страхувальників до системи подання звітів в електронній формі Пенсійного фонду України.
2. Департаменту персоніфікованого обліку, інформаційних систем та мереж (Малецький О.М.), департаменту надходження доходів (Литвиненко В.В.), начальникам головних управлінь Пенсійного фонду України в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі забезпечити у 2009 році проведення тестової експлуатації технології розширеного доступу страхувальників до системи подання звітів в електронній формі Пенсійного фонду України.
3. Начальникам головних управлінь Пенсійного фонду України в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі інформувати страхувальників щодо розширення можливостей доступу до системи подання звітів до Пенсійного фонду України в електронній формі.
4. Затвердити Методичні рекомендації щодо проведення тестової експлуатації технології розширення доступу страхувальників до системи подання звітів в електронній формі Пенсійного фонду України, що додаються.
5. Департаменту персоніфікованого обліку, інформаційних систем та мереж (Малецький О.М.), департаменту надходження доходів (Литвиненко В.В.) та юридичному управлінню (Рябцева Т.Б.) у строк до 30.06.2009 проаналізувати системи подання звітів в електронній формі Державної податкової адміністрації, фондів загальнообов'язкового державного соціального страхування, інших контролюючих органів та подати пропозиції щодо використання досвіду їх експлуатації в системі подання звітів в електронній формі Пенсійного фонду України.
6. Департаменту персоніфікованого обліку, інформаційних систем та мереж (Малецький О.М.) та юридичному управлінню (Рябцева Т.Б.) у строк до 31.12.2009 проаналізувати результати тестової експлуатації технології розширеного доступу до системи подання звітності в електронній формі Пенсійного фонду України та подати на розгляд правління Пенсійного фонду України проект рішення про внесення змін до Порядку подання звітів до Пенсійного фонду України в електронній формі, затвердженого постановою правління Пенсійного фонду України від 19.04.2007
N 7-7, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 27.04.2007 за N 436/13703.
7. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника Голови правління Колбуна В.А.
Голова правління | О.Зарудний |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Пенсійного фонду
України
27.03.2009 N 43
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ
щодо проведення тестової експлуатації технології розширення доступу страхувальників до системи подання звітів в електронній формі Пенсійного фонду України
1. Загальні положення
1.1. Методичні рекомендації розроблено відповідно до положень Законів України
"Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування",
"Про електронні документи та електронний документообіг",
"Про електронний цифровий підпис", Порядку застосування електронного цифрового підпису органами державної влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями державної форми власності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28.10.2004
N 1452, та Типового порядку здійснення електронного документообігу в органах виконавчої влади, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28.10.2004
N 1453, а також Порядку подання звітів до Пенсійного фонду України в електронній формі, затвердженого постановою правління Пенсійного фонду України від 19.04.2007
N 7-7, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 27.04.2007 за N 436/13703 (далі - Порядок N 7-7).
1.2. Методичні рекомендації визначають механізм відпрацювання технології та методології подання звітності в електронній формі до Пенсійного фонду України за участю посередника з метою розширення можливостей доступу страхувальників до системи подання звітів до Пенсійного фонду України в електронній формі.
2. Терміни та їх визначення
2.1. У Методичних рекомендаціях терміни вживаються у такому значенні:
адресат звітності - відповідне управління Пенсійного фонду України в районах, містах та районах у містах, де страхувальник зареєстрований як платник страхових внесків;
електронний конверт - складова частина електронного документу в системі електронного документообігу, що містить відкриті дані (зокрема, сертифікати відкритих ключів відправника, заголовок електронного документу, відомості про відправника та адресата звітності), призначені для передачі і обробки звітності в електронній формі без ознайомлення зі змістом даного звіту;
єдина електронна база даних - база даних в електронному вигляді, створена на основі показників звітних документів страхувальників та призначена для централізованого накопичення та багаторазового використання в автоматизованих інформаційних системах органів Фонду;
квитанція про одержання звіту в електронній формі (далі - перша квитанція) - електронний документ, який формується центром обробки електронних звітів, що засвідчує факт і час одержання звіту в електронній формі та результати перевірки на цілісність і відповідність формату електронного звіту;
квитанція про приймання та обробку звіту в електронній формі (далі - друга квитанція) - електронний документ, що формується адресатом звітності та засвідчує факт та час внесення звіту до відповідної автоматизованої системи;
повідомлення про відправлення електронного звіту (далі - повідомлення) - відомості, які формуються посередником для засвідчення факту і часу відправлення електронного звіту посередником до центру обробки електронних звітів;
посередник - юридична особа, яка здійснює передавання (доставку) електронних звітів та електронних квитанцій в системі електронної звітності за дорученням страхувальника на підставі відповідних укладених договорів;
суб'єкти електронного документообігу - адресат звітності, страхувальники, посередники, центр обробки електронних звітів, які набувають передбачених законом або договором прав і обов'язків у процесі електронного документообігу;
................Перейти до повного тексту