1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ
Н А К А З
31.03.2009 N 101
Про затвердження Примірних посадових інструкцій для головних спеціалістів територіальних органів Головдержслужби України
З метою упорядкування функціональних обов'язків спеціалістів територіальних органів Головдержслужби України
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Примірні посадові інструкції для головних спеціалістів територіальних органів Головдержслужби України (далі - Примірні посадові інструкції) (додатки 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9).
2. Керівникам територіальних органів Головдержслужби України:
- при складанні посадових інструкцій для головних спеціалістів керуватись Примірними посадовими інструкціями.
- при складанні посадових інструкцій для головних спеціалістів, які виконують функції юрисконсульта або відповідальні за кадрову роботу, керуватись відповідно постановами Кабінету Міністрів України від 26.11.2008 N 1040 "Про затвердження Загального положення про юридичну службу міністерства, іншого органу виконавчої влади, державного підприємства, установи та організації" та від 02.08.96 N 912 "Про затвердження Типового положення про кадрову службу органу виконавчої влади" (зі змінами).
3. Управлінню організаційної роботи, документообігу та контролю ознайомити з цим наказом першого заступника Начальника Головдержслужби України, заступників Начальника Головдержслужби України, керівників структурних підрозділів Головдержслужби України та територіальних органів Головдержслужби України.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Начальника Головдержслужби відповідно до розподілу обов'язків.
Начальник Головдержслужби Т.Мотренко
Додаток 1
до наказу Головного
управління державної
служби України
31.03.2009 N 101
ПРИМІРНА ПОСАДОВА ІНСТРУКЦІЯ
головного спеціаліста територіального органу Головдержслужби України, відповідального за здійснення організаційної роботи, ведення діловодства та контролю
Загальні положення
Посада головного спеціаліста ________________________________
_________________________________________________________________,
(назва відділу/сектору/Управління)
визначена штатним розписом Управління та безпосередньо
підпорядковується начальнику/завідувачу __________________________
_________________________________________________________________.
(назва відділу/сектору/Управління)
Основна мета діяльності - здійснення організаційних заходів, поточного контролю та діловодства в Управлінні.
Порядок призначення - призначається на посаду та звільняється з неї начальником Управління у порядку, визначеному чинним законодавством.
Головний спеціаліст, відповідальний за проведення організаційної роботи, діловодства та контролю при реалізації функціональних повноважень керується: Конституцією України, законодавством України з питань проходження державної служби та боротьби з корупцією, нормативно-правовими актами Президента України та Кабінету Міністрів України, постановою Кабінету Міністрів України від 17.10.97 N 1153 "Про затвердження Примірної інструкції з діловодства у міністерствах, інших центральних органах виконавчої влади, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, місцевих органах виконавчої влади" (із змінами), Положенням про Головне управління державної служби України, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 26.09.2007 N 1180 (із змінами), Регламентом Головного управління державної служби України та його територіальних органів, затвердженим наказом Головдержслужби від 26.03.2008 N 71 (із змінами), організаційно-розпорядчими документами Головдержслужби та її територіальних органів, що стосуються ведення документообігу та здійснення поточного контролю, нормативно-правовими актами з питань функціонування системи управління якістю Головдержслужби України ДСТУ ISO 9001-2001, Політикою Головдержслужби, методиками процесів системи управління якості: "Моніторинг діяльності та удосконалення", "Виконання актів та доручень Президента України і Кабінету Міністрів України, Начальника Головдержслужби" та іншими, наказами і розпорядженнями Начальника Головдержслужби України та керівника Управління, а також цією Інструкцією.
Кваліфікаційні вимоги - вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста, магістра. Стаж роботи за фахом в державній службі на посаді провідного спеціаліста не менше 1 року, або стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 3 років.
Вимоги до спеціальних знань - основні принципи роботи на ПЕОМ та відповідні програми (MS Windows XP, MS Word, MS Excel, MS Internet Explorer, MS Outlook Express).
У разі відсутності головного спеціаліста його обов'язки
виконує головний спеціаліст ______________________________________
_______________________________________________________ і навпаки.
(назва відділу/сектору/Управління/ПІП)
Завдання та обов'язки
Завдання головного спеціаліста:
бере участь в межах повноважень Управління у формуванні та реалізації єдиної державної політики у сфері державної служби;
бере участь у підготовці та проведенні організаційних заходів, які проводяться в Управлінні;
бере участь у підготовці Орієнтовних планів проведення організаційних заходів на рік та квартал;
здійснює облік та аналіз виконання рішень проведених організаційних заходів та готує звітність із зазначених питань;
забезпечує ведення протоколів організаційних заходів Управління;
здійснює аналіз протокольних доручень організаційних заходів Управління;
бере участь у розробці проектів організаційних та розпорядчих документів Управління;
вносить пропозицій щодо удосконалення системи управління якістю Управління;
здійснює поточний контроль та діловодство в Управлінні;
забезпечує розміщення на суб-сайті Управління інформації, що
належить до компетенції __________________________________________
_________________________________________________________________;
(назва відділу/сектору/Управління)
виконує інші доручення керівництва.
Головний спеціаліст зобов'язаний:
сумлінно виконувати покладені на нього обов'язки та завдання; постійно спрямовувати свою діяльність на забезпечення конституційних прав і свобод людини та удосконалення управлінської діяльності на основі конструктивного вирішення питань, що належать до його повноважень;
дотримуватись норм законодавства та при необхідності відстоювати принципи верховенства права та законності в своїй діяльності;
не допускати дій і вчинків, що можуть зашкодити інтересам державної служби чи негативно вплинути на репутацію державного службовця;
дотримуватись правил внутрішнього трудового розпорядку;
дотримуватися КЗпП України, етики поведінки державного службовця та високої культури спілкування відповідно до вимог статті 5 Закону України "Про державну службу".
Права
Головний спеціаліст має право:
за дорученням керівництва одержувати від місцевих органів виконавчої влади інформацію, статистичні дані, матеріали з питань, що належать до компетенції Управління;
за дорученням керівництва представляти Управління та Головдержслужбу України під час виконання завдань та участі у заходах відповідно до компетенції Управління;
вносити пропозиції з питань своєї безпосередньої діяльності і Управління в цілому;
брати участь у нарадах з питань, віднесених до своєї службової діяльності;
знайомитись з матеріалами, що стосуються проходження ним державної служби, вимагати службового розслідування з метою зняття безпідставних, на його думку, звинувачень або підозри, у необхідних випадках давати особисті пояснення;
на оплату праці відповідно до посади, яку займає, присвоєного рангу, стажу роботи, а також досвіду, обсягу та якості виконання службових доручень, включаючи компенсацію за працю у вихідні, святкові, інші неробочі дні відповідно до чинного законодавства;
на щорічні та додаткові відпустки відповідно до вимог статті 35 Закону України "Про державну службу";
на просування по службі з урахуванням кваліфікації, здібностей, сумлінного виконання своїх обов'язків, участі у конкурсах на заміщення посад більш високої категорії, проходження стажування;
на соціальний правовий захист відповідно до статусу державного службовця;
захищати свої законні права та інтереси в органах вищого рівня та у судовому порядку;
на здорові, безпечні та належні для високопродуктивної роботи умови праці.
Відповідальність
Головний спеціаліст несе відповідальність за невиконання чи не належне виконання службових обов'язків, перевищення своїх повноважень, порушень етики поведінки державного службовця та інших обмежень, передбачених Законами України "Про державну службу" та "Про боротьбу з корупцією", пов'язаних з проходженням державної служби.
Взаємодія
У розділі зазначається від кого, у які терміни і яку інформацію одержує працівник; кому, яку і в які терміни представляє; з ким погоджує проекти документів, що готуються; з ким спільно готує документи, а також розглядаються інші питання інформаційних взаємозв'язків працівника з підрозділами, особами, організаціями, установами.
Додаток 2
до наказу Головного
управління державної
служби України
31.03.2009 N 101
ПРИМІРНА ПОСАДОВА ІНСТРУКЦІЯ
головного спеціаліста територіального органу Головдержслужби України, відповідального за надання методично-консультативної допомоги з питань проходження державної служби та служби в органах місцевого самоврядування
Загальні положення
Посада головного спеціаліста ________________________________
_________________________________________________________________,
(назва відділу/сектору/Управління)
визначена штатним розписом Управління та безпосередньо
підпорядковується начальнику/завідувачу __________________________
_________________________________________________________________.
(назва відділу/сектору/Управління)
Основна мета діяльності - надання методично-консультативної допомоги з питань проходження державної служби та служби в органах місцевого самоврядування.
Порядок призначення - призначається на посаду та звільняється з неї начальником Управління у порядку, визначеному чинним законодавством.
Головний спеціаліст, відповідальний за надання методично-консультативної допомоги з питань проходження державної служби та служби в органах місцевого самоврядування, при реалізації функціональних повноважень керується: Конституцією України, законодавством України з питань проходження державної служби та служби в органах місцевого самоврядування, нормативно-правовими актами Президента України та Кабінету Міністрів України, Положенням про Головне управління державної служби України, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 26.09.2007 N 1180 (із змінами), Регламентом Головного управління державної служби України та його територіальних органів, затвердженим наказом Головдержслужби від 26.03.2008 N 71 (із змінами), організаційно-розпорядчими документами Головдержслужби та її територіальних органів, нормативно-правовими актами з питань функціонування системи управління якістю Головдержслужби України ДСТУ ISO 9001-2001, Політикою Головдержслужби, методиками процесів системи управління якості: "Методичне керівництво роботою з кадровим резервом на посади державних службовців", "Розгляд звернень громадян, листів установ та організацій з питань проходження державної служби та служби в органах місцевого самоврядування", "Підготовка пропозицій для органів державної влади щодо підвищення ефективності державної служби", "Розробка та участь у розробці нормативно-правових актів з питань державної служби та служби в органах місцевого самоврядування", "Погодження продовження терміну перебування на державній службі", "Методичне керівництво атестацією та щорічною оцінкою діяльності державних службовців" та іншими, наказами і розпорядженнями Начальника Головдержслужби України та керівника Управління, а також цією Інструкцією.
Кваліфікаційні вимоги - вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста, магістра. Стаж роботи за фахом в державній службі на посаді провідного спеціаліста не менше 1 року, або стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 3 років.
Вимоги до спеціальних знань - основні принципи роботи на ПЕОМ та відповідні програми (MS Windows XP, MS Word, MS Excel, MS Internet Explorer, MS Outlook Express).
У разі відсутності головного спеціаліста його обов'язки
виконує головний спеціаліст ______________________________________
_______________________________________________________ і навпаки.
(назва відділу/сектору/Управління/ПІП)
Завдання та обов'язки
Завдання головного спеціаліста:
бере участь в межах повноважень Управління у формуванні та реалізації єдиної державної політики у сфері державної служби;
вносить пропозиції щодо вдосконалення системи державної служби;
узагальнює практику застосування законодавства з питань державної служби, що належать до компетенції Управління, готує пропозиції щодо його вдосконалення;
бере участь у проведенні функціонального обстеження діяльності місцевих органів виконавчої влади, територіальних підрозділів центральних органів виконавчої влади, вносить Головдержслужбі пропозиції щодо удосконалення їх структури;
надає методично-консультаційну допомогу з питань проходження державної служби та служби в органах місцевого самоврядування;
готує для надання до центрального апарату Головдержслужби висновки щодо погодження продовження терміну перебування на державній службі державним службовцям, які досягли граничного віку перебування на державній службі;
готує проекти відповідей на запити центральних органів виконавчої влади, місцевих державних адміністрацій, органів місцевого самоврядування, а також підприємств, установ, організацій та громадян з питань проходження державної служби та служби в органах місцевого самоврядування;
бере участь у проведенні Управлінням прямих телефонних ліній;
бере участь в організації та проведенні конференцій, семінарів, нарад тощо з питань державної служби та служби в органах місцевого самоврядування;
готує інформаційні матеріали з питань проходження державної служби та служби в органах місцевого самоврядування для розміщення на суб-сайті Управління;
виконує інші доручення керівництва.
Головний спеціаліст зобов'язаний:
сумлінно виконувати покладені на нього обов'язки та завдання; постійно спрямовувати свою діяльність на забезпечення конституційних прав і свобод людини та удосконалення управлінської діяльності на основі конструктивного вирішення питань, що належать до його повноважень;
дотримуватись норм законодавства та при необхідності відстоювати принципи верховенства права та законності в своїй діяльності;
не допускати дій і вчинків, що можуть зашкодити інтересам державної служби чи негативно вплинути на репутацію державного службовця;
дотримуватись правил внутрішнього трудового розпорядку;
дотримуватися КЗпП України, етики поведінки державного службовця та високої культури спілкування відповідно до вимог статті 5 Закону України "Про державну службу".
Права
Головний спеціаліст має право:
за дорученням керівництва одержувати від місцевих органів виконавчої влади інформацію, статистичні дані, матеріали з питань, що належать до компетенції Управління;
за дорученням керівництва представляти Управління та Головдержслужбу України під час виконання завдань та участі у заходах відповідно до компетенції Управління;
вносити пропозиції з питань своєї безпосередньої діяльності і Управління в цілому;
брати участь у нарадах з питань, віднесених до своєї службової діяльності;
знайомитись з матеріалами, що стосуються проходження ним державної служби, вимагати службового розслідування з метою зняття безпідставних, на його думку, звинувачень або підозри, у необхідних випадках давати особисті пояснення;
на оплату праці відповідно до посади, яку займає, присвоєного рангу, стажу роботи, а також досвіду, обсягу та якості виконання службових доручень, включаючи компенсацію за працю у вихідні, святкові, інші неробочі дні відповідно до чинного законодавства;
на щорічні та додаткові відпустки відповідно до вимог статті 35 Закону України "Про державну службу";
на просування по службі з урахуванням кваліфікації, здібностей, сумлінного виконання своїх обов'язків, участі у конкурсах на заміщення посад більш високої категорії, проходження стажування;
на соціальний правовий захист відповідно до статусу державного службовця;
захищати свої законні права та інтереси в органах вищого рівня та у судовому порядку;
на здорові, безпечні та належні для високопродуктивної роботи умови праці.
Відповідальність
Головний спеціаліст несе відповідальність за невиконання чи не належне виконання службових обов'язків, перевищення своїх повноважень, порушень етики поведінки державного службовця та інших обмежень, передбачених Законами України "Про державну службу" та "Про боротьбу з корупцією", пов'язаних з проходженням державної служби.
Взаємодія
У розділі зазначається від кого, у які терміни і яку інформацію одержує працівник; кому, яку і в які терміни представляє; з ким погоджує проекти документів, що готуються; з ким спільно готує документи, а також розглядаються інші питання інформаційних взаємозв'язків працівника з підрозділами, особами, організаціями, установами.
Додаток 3
до наказу Головного
управління державної
служби України
31.03.2009 N 101
ПРИМІРНА ПОСАДОВА ІНСТРУКЦІЯ
головного спеціаліста територіального органу Головдержслужби України, відповідального за організацію планування та аналіз діяльності
Загальні положення
Посада головного спеціаліста ________________________________
_________________________________________________________________,
(назва відділу/сектору/Управління)
визначена штатним розписом Управління та безпосередньо
підпорядковується начальнику/завідувачу __________________________
_________________________________________________________________.
(назва відділу/сектору/Управління)
Основна мета діяльності - здійснення планування, статистичного аналізу та забезпечення підготовки щорічних аналітичних матеріалів щодо діяльності Управління, проведення аналізу політики.
Порядок призначення - призначається на посаду та звільняється з неї начальником Управління у порядку, визначеному чинним законодавством.
Головний спеціаліст, відповідальний за організацію планування та аналіз діяльності при реалізації функціональних повноважень керується: Конституцією України, законодавством України з питань проходження державної служби та боротьби з корупцією, нормативно-правовими актами Президента України та Кабінету Міністрів України, Положенням про Головне управління державної служби України, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 26.09.2007 N 1180 (із змінами), Регламентом Головного управління державної служби України та його територіальних органів, затвердженим наказом Головдержслужби від 26.03.2008 N 71 (зі змінами), організаційно-розпорядчими документами Головдержслужби та її територіальних органів, нормативно-правовими актами з питань функціонування системи управління якістю Головдержслужби України ДСТУ ISO 9001-2001, Політикою Головдержслужби, методикою процесу системи управління якості "Стратегічне планування діяльності та бюджетних видатків", наказами і розпорядженнями Начальника Головдержслужби та керівника Управління, а також цією Інструкцією. Кваліфікаційні вимоги - вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста, магістра. Стаж роботи за фахом в державній службі на посаді провідного спеціаліста не менше 1 року, або стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 3 років.
Вимоги до спеціальних знань - основні принципи роботи на ПЕОМ та відповідні програми (MS Windows XP, MS Word, MS Excel, MS Internet Explorer, MS Outlook Express).
У разі відсутності головного спеціаліста його обов'язки
виконує головний спеціаліст ______________________________________
_______________________________________________________ і навпаки.
(назва відділу/сектору/Управління/ПІП)
Завдання та обов'язки
Завдання головного спеціаліста:
бере участь в межах повноважень Управління у формуванні та реалізації єдиної державної політики у сфері державної служби;
здійснює аналіз політики;
вносить пропозиції щодо впровадження стандартів та процедур стратегічного планування у практику Управління;
забезпечує формування планів діяльності Управління відповідно до Стратегічного плану діяльності Головдержслужби України, моніторинг їх виконання;
здійснює підготовку квартальних та річних звітів про діяльність Управління та забезпечує своєчасну та якісну обробку інформаційних, аналітичних та звітних матеріалів;
виконує інші доручення керівництва.
Головний спеціаліст зобов'язаний:
сумлінно виконувати покладені на нього обов'язки та завдання;
постійно спрямовувати свою діяльність на забезпечення конституційних прав і свобод людини та удосконалення управлінської діяльності на основі конструктивного вирішення питань, що належать до його повноважень;
дотримуватись норм законодавства та при необхідності відстоювати принципи верховенства права та законності в своїй діяльності;
не допускати дій і вчинків, що можуть зашкодити інтересам державної служби чи негативно вплинути на репутацію державного службовця;
дотримуватись правил внутрішнього трудового розпорядку;
дотримуватися КЗпП України, етики поведінки державного службовця та високої культури спілкування відповідно до вимог статті 5 Закону України "Про державну службу".
Права
Головний спеціаліст має право:
за дорученням керівництва одержувати від місцевих органів виконавчої влади інформацію, статистичні дані, матеріали з питань, що належать до компетенції Управління;
за дорученням керівництва представляти Управління та Головдержслужбу України під час виконання завдань та участі у заходах відповідно до компетенції Управління;
вносити пропозиції з питань своєї безпосередньої діяльності і Управління в цілому;
брати участь у нарадах з питань, віднесених до своєї службової діяльності;
знайомитись з матеріалами, що стосуються проходження ним державної служби, вимагати службового розслідування з метою зняття безпідставних, на його думку, звинувачень або підозри, у необхідних випадках давати особисті пояснення;
на оплату праці відповідно до посади, яку займає, присвоєного рангу, стажу роботи, а також досвіду, обсягу та якості виконання службових доручень, включаючи компенсацію за працю у вихідні, святкові, інші неробочі дні відповідно до чинного законодавству;
на щорічні та додаткові відпустки відповідно до вимог статті 35 Закону України "Про державну службу";
на просування по службі з урахуванням кваліфікації, здібностей, сумлінного виконання своїх обов'язків, участі у конкурсах на заміщення посад більш високої категорії, проходження стажування;
на соціальний правовий захист відповідно до статусу державного службовця;
захищати свої законні права та інтереси в органах вищого рівня та у судовому порядку;
на здорові, безпечні та належні для високопродуктивної роботи умови праці.
Відповідальність
Головний спеціаліст несе відповідальність за невиконання чи не належне виконання службових обов'язків, перевищення своїх повноважень, порушень етики поведінки державного службовця та інших обмежень, передбачених Законами України "Про державну службу" та "Про боротьбу з корупцією", пов'язаних з проходженням державної служби.
Взаємодія
У розділі зазначається від кого, у які терміни і яку інформацію одержує працівник; кому, яку і в які терміни представляє; з ким погоджує проекти документів, що готуються; з ким спільно готує документи, а також розглядаються інші питання інформаційних взаємозв'язків працівника з підрозділами, особами, організаціями, установами.
Додаток 4
до наказу Головного
управління державної
служби України
31.03.2009 N 101
ПРИМІРНА ПОСАДОВА ІНСТРУКЦІЯ
головного спеціаліста територіального органу Головдержслужби України, відповідального за функціонування системи управління якістю
Загальні положення
Посада головного спеціаліста ________________________________
_________________________________________________________________,
(назва відділу/сектору/Управління)
визначена штатним розписом Управління та безпосередньо
підпорядковується начальнику/завідувачу __________________________
_________________________________________________________________.
(назва відділу/сектору/Управління)
Основна мета діяльності - забезпечення функціонування системи управління якістю.
Порядок призначення - призначається на посаду та звільняється з неї начальником Управління у порядку, визначеному чинним законодавством.
Головний спеціаліст, відповідальний за впровадження системи управління якістю при реалізації функціональних повноважень керується: Конституцією України, законодавством України з питань проходження державної служби та боротьби з корупцією, нормативно-правовими актами Президента України та Кабінету Міністрів України, Положенням про Головне управління державної служби України, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 26.09.2007 N 1180 (із змінами), Регламентом Головного управління державної служби України та його територіальних органів, затвердженим наказом Головдержслужби від 26.03.2008 N 71 (зі змінами), організаційно-розпорядчими документами Головдержслужби та її територіальних органів, нормативно-правовими актами з питань функціонування системи управління якістю Головдержслужби України ДСТУ ISO 9001-2001, Політикою Головдержслужби, методикою процесу системи управління якості "Вивчення очікувань та задоволеності споживачів", наказами і розпорядженнями Начальника Головдержслужби та керівника Управління, а також цією Інструкцією.
Кваліфікаційні вимоги - вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста, магістра. Стаж роботи за фахом в державній службі на посаді провідного спеціаліста не менше 1 року, або стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 3 років.
Вимоги до спеціальних знань - основні принципи роботи на ПЕОМ та відповідні програми (MS Windows XP, MS Word, MS Excel, MS Internet Explorer, MS Outlook Express).
У разі відсутності головного спеціаліста його обов'язки
виконує головний спеціаліст ______________________________________
_______________________________________________________ і навпаки.
(назва відділу/сектору/Управління/ПІП)
Завдання та обов'язки
Завдання головного спеціаліста:
бере участь в межах повноважень Управління у формуванні та реалізації єдиної державної політики у сфері державної служби;
бере участь у моніторингу та аналізі виконання вимог процесу "Стратегічний аналіз і планування" системи управління якістю ДСТУ ISO 9001-2001;
забезпечує впровадження та функціонування системи управління якістю у діяльність Управління;
надає консультативно-методичну допомогу місцевим органам виконавчої влади з питань впровадження та функціонування системи якістю;
приймає участь в аудитах функціонування системи управління якістю в межах компетенції Управління;
виконує інші доручення керівництва.
Головний спеціаліст зобов'язаний:
сумлінно виконувати покладені на нього обов'язки та завдання;
постійно спрямовувати свою діяльність на забезпечення конституційних прав і свобод людини та удосконалення управлінської діяльності на основі конструктивного вирішення питань, що належать до його повноважень;
дотримуватись норм законодавства та при необхідності відстоювати принципи верховенства права та законності в своїй діяльності;
не допускати дій і вчинків, що можуть зашкодити інтересам державної служби чи негативно вплинути на репутацію державного службовця;
дотримуватись правил внутрішнього трудового розпорядку;
дотримуватися КЗпП України, етики поведінки державного службовця та високої культури спілкування відповідно до вимог статті 5 Закону України "Про державну службу".
Права
Головний спеціаліст має право:
за дорученням керівництва одержувати від місцевих органів виконавчої влади інформацію, статистичні дані, матеріали з питань, що належать до компетенції Управління;
за дорученням керівництва представляти Управління та Головдержслужбу України під час виконання завдань та участі у заходах відповідно до компетенції Управління;
вносити пропозиції з питань своєї безпосередньої діяльності і Управління в цілому;
брати участь у нарадах з питань, віднесених до своєї службової діяльності;
знайомитись з матеріалами, що стосуються проходження ним державної служби, вимагати службового розслідування з метою зняття безпідставних, на його думку, звинувачень або підозри, у необхідних випадках давати особисті пояснення;
на оплату праці відповідно до посади, яку займає, присвоєного рангу, стажу роботи, а також досвіду, обсягу та якості виконання службових доручень, включаючи компенсацію за працю у вихідні, святкові, інші неробочі дні відповідно до чинного законодавству;
на щорічні та додаткові відпустки відповідно до вимог статті 35 Закону України "Про державну службу";
на просування по службі з урахуванням кваліфікації, здібностей, сумлінного виконання своїх обов'язків, участі у конкурсах на заміщення посад більш високої категорії, проходження стажування;
на соціальний правовий захист відповідно до статусу державного службовця;
захищати свої законні права та інтереси в органах вищого рівня та у судовому порядку;
на здорові, безпечні та належні для високопродуктивної роботи умови праці.
Відповідальність
Головний спеціаліст несе відповідальність за невиконання чи не належне виконання службових обов'язків, перевищення своїх повноважень, порушень етики поведінки державного службовця та інших обмежень, передбачених Законами України "Про державну службу" та "Про боротьбу з корупцією", пов'язаних з проходженням державної служби.
Взаємодія
У розділі зазначається від кого, у які терміни і яку інформацію одержує працівник; кому, яку і в які терміни представляє; з ким погоджує проекти документів, що готуються; з ким спільно готує документи, а також розглядаються інші питання інформаційних взаємозв'язків працівника з підрозділами, особами, організаціями, установами.
Додаток 5
до наказу Головного
управління державної
служби України
31.03.2009 N 101
ПРИМІРНА ПОСАДОВА ІНСТРУКЦІЯ
головного спеціаліста територіального органу Головдержслужби України, відповідального за взаємодію із засобами масової інформації та громадськістю
Загальні положення
Посада головного спеціаліста ________________________________
_________________________________________________________________,
(назва відділу/сектору/Управління)
визначена штатним розписом Управління та безпосередньо
підпорядковується начальнику/завідувачу __________________________
_________________________________________________________________.
(назва відділу/сектору/Управління)
Основна мета діяльності - організація заходів щодо взаємодії із засобами масової інформації та громадськістю.
Порядок призначення - призначається на посаду та звільняється з неї начальником Управління у порядку, визначеному чинним законодавством.
Головний спеціаліст, відповідальний за взаємодію із засобами масової інформації та громадськістю при реалізації функціональних повноважень керується: Конституцією України, законодавством України з питань проходження державної служби та боротьби з корупцією, нормативно-правовими актами Президента України та Кабінету Міністрів України, положеннями Закону України "Про інформацію", Положенням про Головне управління державної служби України, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 26.09.2007 N 1180 (із змінами), Регламентом Головного управління державної служби України та його територіальних органів, затвердженим наказом Головдержслужби від 26.03.2008 N 71 (зі змінами), організаційно-розпорядчими документами Головдержслужби та її територіальних органів, нормативно-правовими актами з питань функціонування системи управління якістю Головдержслужби України ДСТУ ISO 9001-2001, Політикою Головдержслужби, методиками процесів системи управління якості: "Консультації з громадськістю", "Інформування громадськості", "Організація видання та поширення "Вісника державної служби України", наказами і розпорядженнями Начальника Головдержслужби та керівника Управління, а також цією Інструкцією. Кваліфікаційні вимоги - вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста, магістра. Стаж роботи за фахом в державній службі на посаді провідного спеціаліста не менше 1 року, або стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 3 років.
Вимоги до спеціальних знань - основні принципи роботи на ПЕОМ та відповідні програми (MS Windows XP, MS Word, MS Excel, MS Internet Explorer, MS Outlook Express).
У разі відсутності головного спеціаліста його обов'язки
виконує головний спеціаліст ______________________________________
_______________________________________________________ і навпаки.
(назва відділу/сектору/Управління/ПІП)
Завдання та обов'язки
Завдання головного спеціаліста:
бере участь в межах повноважень Управління у формуванні та реалізації єдиної державної політики у сфері державної служби;
здійснює інформаційно-просвітницький супровід реалізації державної політики у сфері державної служби;
забезпечує реалізацію заходів по формуванню позитивної громадської думки про діяльність Управління, а також про діяльність Головдержслужби України в цілому;
здійснює взаємодію з регіональними ЗМІ, громадськими організаціями і об'єднаннями регіону;
забезпечує оперативне інформування керівництва Управління про позицію регіональних ЗМІ і стан громадської думки в регіоні щодо діяльності Управління і Головдержслужби України;
визначає тематичну спрямованість публікацій, що готуються, виходячи із стратегічних завдань Уряду України, що реалізуються Головдержслужбою України;
організовує інформаційне супроводження офіційних заходів за участю керівництва Управління в регіоні;
організовує проведення прес-конференцій, брифінгів, круглих столів і інших заходів від імені Управління;
надає методичну допомогу журналістам регіональних ЗМІ, висвітлюючи питання проходження державної служби;
готує анонси, прес-релізи, тексти офіційних коментарів з актуальних питань, віднесених до компетенції Управління;
організовує роботу щодо розміщення повідомлень про діяльність Управління в регіональних ЗМІ;
проводить моніторинг і аналіз публікацій у ЗМІ, повідомлень на радіо і телебаченні регіону за результатами висвітлення діяльності Управління;
створює архів виступів керівництва Управління у ЗМІ, зокрема, аудіо і відео матеріалів, стенограм прес-конференцій;
готує інформації про участь керівництва Управління у суспільно значущих заходах (колегіях, нарадах, круглих столах, семінарах, конференціях та інших заходах);
здійснює організацію роботи щодо передплати журналу "Вісник державної служби України";
систематично готує аналітичні матеріали (заготовки статей) з актуальної для регіону тематики (не рідше одного разу на місяць);
регулярно направляє до Головдержслужби України найбільш значущі публікації регіональних ЗМІ щодо питань проходження державної служби (не рідше одного разу на тиждень);
готує та подає на затвердження план роботи Управління по взаємодії із ЗМІ та громадськістю на місяць (щомісяця до 25 числа);
готує проект річного звіту про діяльність Управління в частині взаємодії із ЗМІ та громадськістю (до 1 лютого поточного року);
оперативно інформує Головдержслужбу України про інформаційну ситуацію в регіоні з питань, що відносяться до компетенції Головдержслужби України;
вносить пропозиції до Головдержслужби України щодо вдосконалення роботи в частині об'єктивного інформування громадськості щодо діяльності Управління;
виконує інші доручення керівництва.
Головний спеціаліст зобов'язаний:
сумлінно виконувати покладені на нього обов'язки та завдання;
постійно спрямовувати свою діяльність на забезпечення конституційних прав і свобод людини та удосконалення управлінської діяльності на основі конструктивного вирішення питань, що належать до його повноважень;
дотримуватись норм законодавства та при необхідності відстоювати принципи верховенства права та законності в своїй діяльності;
не допускати дій і вчинків, що можуть зашкодити інтересам державної служби чи негативно вплинути на репутацію державного службовця;
дотримуватись правил внутрішнього трудового розпорядку;
дотримуватися КЗпП України, етики поведінки державного службовця та високої культури спілкування відповідно до вимог статті 5 Закону України "Про державну службу".
Права
Головний спеціаліст має право:
за дорученням керівництва одержувати від місцевих органів виконавчої влади інформацію, статистичні дані, матеріали з питань, що належать до компетенції Управління;
за дорученням керівництва представляти Управління та Головдержслужбу України під час виконання завдань та участі у заходах відповідно до компетенції територіального органу;

................
Перейти до повного тексту