1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО ФІНАНСІВ УКРАЇНИ
ДЕРЖАВНЕ КАЗНАЧЕЙСТВО УКРАЇНИ
Н А К А З
28.07.2009 N 309
Про внесення змін до наказу Державного казначейства України від 26.03.2008 N 99
З метою удосконалення порядку оцінки діяльності органів Державного казначейства України за результатами складання і консолідації звітності про виконання бюджетів
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Зміни до Порядку оцінки діяльності органів Державного казначейства України за результатами складання і консолідації звітності про виконання бюджетів, затвердженого наказом Державного казначейства України від 26.03.2008 N 99 (далі - Порядок), що додаються.
2. Комісії оцінювати діяльність органів Державного казначейства України за результатами складання і консолідації звітності про виконання бюджетів з урахуванням внесених змін.
3. Департаменту методології з обслуговування бюджетів, бухгалтерського обліку та звітності (Сушко Н.І.) довести цей наказ до відома заступників голови, керівників самостійних структурних підрозділів центрального апарату Державного казначейства України та головних управлінь Державного казначейства в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступників голови Державного казначейства України відповідно до розподілу обов'язків.
Голова Т.Я.Слюз
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Державного
казначейства України
28.07.2009 N 309
ЗМІНИ
до Порядку оцінки діяльності органів Державного казначейства України за результатами складання і консолідації звітності про виконання бюджетів, затвердженого наказом Державного казначейства України від 26.03.2008 N 99 ( v0099506-08 )
1. У розділі II Порядку оцінки діяльності органів Державного казначейства України за результатами складання і консолідації звітності про виконання бюджетів, затвердженого наказом Державного казначейства України від 26.03.2008 N 99 (далі - Порядок):
1.1. Пункт 2.1 доповнити новим підпунктом 2.1.16 такого змісту:
"2.1.16. Відсутність простроченої кредиторської заборгованості за отримані послуги зв'язку".
У зв'язку з цим підпункт 2.1.16 вважати підпунктом 2.1.17.
1.2. Підпункт 2.2.3 пункту 2.2 викласти у такій редакції:
"2.2.3. Відповідність кількості бюджетних правопорушень, скоєних при виконанні місцевих бюджетів, кількості протоколів про бюджетне правопорушення".
1.3. Пункт 2.2 доповнити новим підпунктом 2.2.13 такого змісту:
"2.2.13. Відсутність простроченої кредиторської заборгованості за отримані послуги зв'язку".
У зв'язку з цим підпункт 2.2.13 вважати підпунктом 2.2.14.
2. У розділі III Порядку:
2.1. У пункті 3.2:
у другому абзаці цифру "3600" замінити цифрою "3800";
у третьому абзаці цифру "3000" замінити цифрою "3200".
2.2. У пункті 3.3:
друге речення підпункту 3.3.3 викласти у такій редакції:
"За кожний факт бюджетного правопорушення, визначеного статтею 116 Бюджетного кодексу України (дані, наведені у Довідці про кількість та причини бюджетних правопорушень, скоєних при виконанні державного бюджету (Додаток 4) до пояснювальної записки до Інструкції про порядок заповнення органами Державного казначейства України форм річної звітності про виконання державного бюджету, затвердженої наказом Державного казначейства України від 23.01.2009 N 23) , за наслідками скоєння якого не складено протокол про бюджетне правопорушення, знімається 1 бал";
п'яте речення підпункту 3.3.13 викласти у такій редакції:
"Динаміка простроченої кредиторської заборгованості визначається за вирахуванням простроченої кредиторської заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), за спожиті комунальні послуги, енергоносії та за отримані послуги зв'язку, скоригованих на суму небюджетної кредиторської заборгованості, яка входить до її складу";
доповнити новим підпунктом 3.3.16 такого змісту:
"3.3.16. Відсутність простроченої кредиторської заборгованості за отримані послуги зв'язку. У разі наявності простроченої кредиторської заборгованості розпорядників бюджетних коштів за отримані послуги зв'язку за кожний відсоток різниці у бік збільшення між відсотком простроченої кредиторської заборгованості за отримані послуги зв'язку (відношення суми загального обсягу простроченої кредиторської заборгованості за отримані послуги зв'язку до загального обсягу кредиторської заборгованості за отримані послуги зв'язку) окремо взятого органу Державного казначейства України і відсотком простроченої кредиторської заборгованості за отримані послуги зв'язку по всіх органах Державного казначейства України знімається 1 бал. При оцінці цього критерію сума простроченої кредиторської заборгованості за отримані послуги зв'язку має бути скоригована на суму небюджетної кредиторської заборгованості, яка входить до її складу. У разі, коли зміна обсягу перевищує 100% критерій оцінюється у 0 балів".
У зв'язку з цим підпункт 3.3.16 вважати підпунктом 3.3.17.
2.3. У пункті 3.4:
друге речення підпункту 3.4.3 викласти у такій редакції:
"За кожний факт бюджетного правопорушення, визначеного статтею 116 Бюджетного кодексу України (дані, наведені у Довідці про кількість та причини бюджетних правопорушень, скоєних при виконанні місцевого бюджету (Додаток 11) до Інструкції про порядок заповнення форм річної звітності про виконання місцевих бюджетів, затвердженої наказом Державного казначейства України від 26.01.2009 N 28) , за наслідками скоєння якого не складено протокол про бюджетне правопорушення, знімається 1 бал";
п'яте речення підпункту 3.4.10 викласти у такій редакції:
"Динаміка простроченої кредиторської заборгованості визначається за вирахуванням простроченої кредиторської заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), за спожиті комунальні послуги, енергоносії та за отримані послуги зв'язку, скоригованих на суму небюджетної кредиторської заборгованості, яка входить до її складу";
доповнити новим підпунктом 3.4.13 такого змісту:
"3.4.13. Відсутність простроченої кредиторської заборгованості за отримані послуги зв'язку. У разі наявності простроченої кредиторської заборгованості розпорядників бюджетних коштів за отримані послуги зв'язку за кожний відсоток різниці у бік збільшення між відсотком простроченої кредиторської заборгованості за отримані послуги зв'язку (відношення суми загального обсягу простроченої кредиторської заборгованості за отримані послуги зв'язку до загального обсягу кредиторської заборгованості за отримані послуги зв'язку) окремо взятого органу Державного казначейства України і відсотком простроченої кредиторської заборгованості за отримані послуги зв'язку по всіх органах Державного казначейства України знімається 1 бал. При оцінці цього критерію сума простроченої кредиторської заборгованості за отримані послуги зв'язку має бути скоригована на суму небюджетної кредиторської заборгованості, яка входить до її складу. У разі, коли зміна обсягу перевищує 100% критерій оцінюється у 0 балів".
У зв'язку з цим підпункт 3.4.13 вважати підпунктом 3.4.14.
3. У підпункті 4.1.1 пункту 4.1 розділу IV Порядку:
абзац восьмий викласти у такій редакції:
"Результати аналізу даних, проведеного структурними підрозділами Державного казначейства України, відображаються Департаментом консолідованої фінансової звітності у формі, наведеній у Додатку 1 до цього Порядку, та узагальнюються у формі, наведеній у Додатку 2 до цього Порядку, і подаються на розгляд Комісії не пізніше 65 днів після закінчення звітного кварталу для квартальних звітів та не пізніше 1 травня для річних звітів";
абзац дев'ятий виключити.
4. Додаток 1 до Порядку викласти у новій редакції, що додається.
Директор Департаменту
методології
з обслуговування бюджетів,
бухгалтерського обліку
та звітності




Н.І.Сушко
Додаток 1
до Порядку оцінки
діяльності органів
Державного казначейства
України за результатами
складання і консолідації
звітності про виконання
бюджетів
РЕЗУЛЬТАТ АНАЛІЗУ
діяльності органів Державного казначейства України за результатами складання і консолідації звітності про виконання бюджетів
________________________________________________
(найменування органу Державного казначейства України)
за ____________
N
з/п
N
критерію
Назва критерію Кількість
набраних
балів
Примітка
1 2 3 4 5
За результатами складання і консолідації звітності про виконання
державного бюджету
1. 2.1.1. Дотримання термінів здачі
звітів Державному
казначейству України.
2. 2.1.2. Повнота та достовірність
відображення у
бухгалтерському обліку всіх
активів і пасивів,
дотримання вимог розкриття
інформації.
3. 2.1.3. Відповідність кількості
бюджетних правопорушень,
скоєних при виконанні
державного бюджету,
кількості протоколів про
бюджетне правопорушення.
4. 2.1.4. Відповідність даних
консолідованої звітності
органів Державного
казначейства України даним,
наведеним головними
розпорядниками бюджетних
коштів у територіальному
розрізі у довідках до
Порядків складання річних
та квартальних фінансових
звітів установами та
організаціями, які
отримують кошти державного
або місцевих бюджетів:
- про надходження і
використання коштів
загального фонду;
- про надходження і
використання коштів,
отриманих як плата
за послуги, що надаються
бюджетними установами;
- про надходження і
використання коштів,
отриманих за іншими
джерелами власних
надходжень бюджетних
установ;
- про надходження
і використання інших
надходжень спеціального
фонду;
- про надходження і
використання коштів,
отриманих на виконання
програм
соціально-економічного та
культурного розвитку
регіонів;
- про надходження
і використання інших
надходжень спеціального
фонду (позики міжнародних
фінансових організацій);
- про заборгованість за
бюджетними коштами.
5. 2.1.5. Відповідність даних обліку
на центральному рівні
Державного казначейства
України у територіальному
розрізі даним
консолідованої звітності
органів Державного
казначейства України,
наведеним у формах,
затверджених наказом
Державного казначейства
України від 14.01.2008 N 10
"Щодо
затвердження єдиних форм
річної звітності про
виконання державного
бюджету", у частині:
- видатків загального фонду
державного бюджету;
- видатків спеціального
фонду бюджету, проведених
за рахунок інших надходжень
спеціального фонду;
- надання кредитів з
загального фонду державного
бюджету;
- надання кредитів
з спеціального фонду
державного бюджету.
6. 2.1.6. Відсутність розрахунків за
програмами, виконання яких
завершено у минулих
бюджетних періодах.
7. 2.1.7. Відповідність даних,
наведених у формах
звітності, щодо залишків на
початок поточного звітного
періоду залишкам за станом
на кінець попереднього
звітного періоду.
8. 2.1.8. Відповідність даних,
наведених у формах
звітності в частині
міжбюджетних трансфертів.
9. 2.1.9. Відповідність даних,
наведених у формах
звітності в частині коштів,
отриманих як субвенція з
місцевого бюджету на
виконання програм
соціально-економічного та
культурного розвитку
регіонів розпорядниками
коштів державного бюджету.
10. 2.1.10. Відсутність нез'ясованих
надходжень на рахунках
розпорядників бюджетних
коштів.
11. 2.1.11. Відповідність даних
кредиторської
заборгованості
розпорядників бюджетних
коштів кредиторській
заборгованості із
загального обсягу
зареєстрованих фінансових
зобов'язань
12. 2.1.12. Динаміка небюджетних
зобов'язань розпорядників
бюджетних коштів.
13. 2.1.13. Динаміка простроченої
кредиторської
заборгованості.
14. 2.1.14. Відсутність простроченої
кредиторської
заборгованості із
заробітної плати (грошового
забезпечення).
15. 2.1.15. Відсутність простроченої
кредиторської
заборгованості за спожиті
комунальні послуги та
енергоносії.
16. 2.1.16. Відсутність простроченої
кредиторської
заборгованості за отримані
послуги зв'язку
17. 2.1.17 Динаміка простроченої
дебіторської
заборгованості.
За результатами складання і консолідації звітності про виконання
місцевих бюджетів
1. 2.2.1. Дотримання термінів здачі
звітів Державному
казначейству України.
2. 2.2.2. Повнота та достовірність
відображення у
бухгалтерському обліку всіх
активів і пасивів,
дотримання вимог розкриття
інформації.
3. 2.2.3. Відповідність кількості
бюджетних правопорушень,
скоєних при виконанні
місцевих бюджетів,
кількості протоколів про
бюджетне правопорушення.
4. 2.2.4. Відповідність даних,
наведених у формах
звітності, щодо залишків на
початок поточного звітного
періоду залишкам за станом
на кінець попереднього
звітного періоду.
5. 2.2.5. Відповідність даних,
наведених у формах
звітності в частині
міжбюджетних трансфертів.
6. 2.2.6. Відповідність даних,
наведених у формах
звітності в частині коштів,
переданих як субвенція з
місцевого бюджету на
виконання програм
соціально-економічного та
культурного розвитку
регіонів розпорядникам
коштів державного бюджету.
7. 2.2.7. Відсутність нез'ясованих
надходжень на рахунках
розпорядників бюджетних
коштів.
8. 2.2.8. Відповідність даних
кредиторської
заборгованості
розпорядників бюджетних
коштів кредиторській
заборгованості із
загального обсягу
зареєстрованих фінансових
зобов'язань.
9. 2.2.9. Динаміка небюджетних
зобов'язань розпорядників
бюджетних коштів.
10. 2.2.10. Динаміка простроченої
кредиторської
заборгованості.
11. 2.2.11. Відсутність простроченої
кредиторської
заборгованості із
заробітної плати (грошового
забезпечення).
12. 2.2.12. Відсутність простроченої
кредиторської
заборгованості за спожиті
комунальні послуги та
енергоносії.
13. 2.2.13. Відсутність простроченої
кредиторської
заборгованості за отримані
послуги зв'язку
14. 2.2.14. Динаміка простроченої
дебіторської
заборгованості.

................
Перейти до повного тексту