1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО ФІНАНСІВ УКРАЇНИ
ДЕРЖАВНЕ КАЗНАЧЕЙСТВО УКРАЇНИ
Н А К А З
26.03.2008 N 99
Про затвердження Порядку оцінки діяльності органів Державного казначейства України за результатами складання і консолідації звітності про виконання бюджетів
( Із змінами, внесеними згідно з Наказами Державного казначейства N 301 від 18.07.2008 N 414 від 02.10.2008 N 309 від 28.07.2009 N 312 від 30.07.2009 N 148 від 05.05.2010 N 152 від 13.05.2010 )
З метою проведення оцінки діяльності органів Державного казначейства України за результатами складання і консолідації звітності про виконання бюджетів
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Порядок оцінки діяльності органів Державного казначейства України за результатами складання і консолідації звітності про виконання бюджетів (Додаток 1).
2. Затвердити склад Комісії з питань проведення оцінки діяльності органів Державного казначейства України за результатами складання і консолідації звітності про виконання бюджетів (далі - Комісія) (Додаток 2).
3. Комісії оцінювати діяльність органів Державного казначейства України відповідно до Порядку оцінки діяльності органів Державного казначейства України за результатами складання і консолідації звітності про виконання бюджетів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника голови Державного казначейства України Чечуліну О.О.
Голова Т.Я.Слюз
Додаток 1
до наказу Державного
казначейства України
26.03.2008 N 99
ПОРЯДОК
оцінки діяльності органів Державного казначейства України за результатами складання і консолідації звітності про виконання бюджетів
I. Загальні положення
1.1. Основною метою проведення оцінки діяльності органів Державного казначейства України щодо казначейського обслуговування бюджетів є визначення якості та ефективності діяльності органів Державного казначейства України та їх керівників із здійснення ними контрольних повноважень по дотриманню вимог Бюджетного кодексу України, Закону України про Державний бюджет України на відповідний рік, інших законів України, постанов Кабінету Міністрів України, розпорядчих документів Державного казначейства України та інших нормативно-правових актів з питань ведення бухгалтерського обліку та складання звітності.
1.2. Оцінка діяльності органів Державного казначейства України здійснюється на підставі аналізу даних звітності про виконання бюджетів, пояснювальної записки до звітності про виконання державного бюджету, інформації щодо уточнення окремих показників звітних даних про виконання місцевих бюджетів, отриманих від Головних управлінь Державного казначейства України.
1.3. Оцінка діяльності органів Державного казначейства України проводиться за результатами складання і консолідації квартальної та річної звітності про виконання бюджетів.
II. Критерії оцінки діяльності органів Державного казначейства України
2.1. Оцінка діяльності органів Державного казначейства України за результатами складання і консолідації звітності про виконання державного бюджету передбачає наступні критерії:
2.1.1. Дотримання термінів здачі звітів Державному казначейству України.
2.1.2. Повнота та достовірність відображення у бухгалтерському обліку всіх активів і пасивів, дотримання вимог розкриття інформації.
2.1.3. Відповідність кількості бюджетних правопорушень, скоєних при виконанні державного бюджету, кількості протоколів про бюджетне правопорушення.
2.1.4. Відповідність даних консолідованої звітності органів Державного казначейства України даним, наведеним головними розпорядниками бюджетних коштів у територіальному розрізі у довідках до Порядків складання річних та квартальних фінансових звітів установами та організаціями, які отримують кошти державного або місцевих бюджетів:
- про надходження і використання коштів загального фонду;
- про надходження і використання коштів, отриманих як плата за послуги, що надаються бюджетними установами;
- про надходження і використання коштів, отриманих за іншими джерелами власних надходжень бюджетних установ;
- про надходження і використання інших надходжень спеціального фонду;
- про надходження і використання коштів, отриманих на виконання програм соціально-економічного та культурного розвитку регіонів;
- про надходження і використання інших надходжень спеціального фонду (позики міжнародних фінансових організацій);
- про заборгованість за бюджетними коштами.
2.1.5. Відповідність даних обліку на центральному рівні Державного казначейства України у територіальному розрізі даним консолідованої звітності органів Державного казначейства України, наведеним у річних формах, затверджених наказом Державного казначейства України від 03.02.2010 N 33 "Про затвердження форм звітності про виконання державного бюджету", у частині:
( Абзац перший розділу II підпункту 2.1.5 пункту 2.1 в редакції Наказу Державного казначейства N 148 від 05.05.2010 )
- видатків загального фонду державного бюджету;
- видатків спеціального фонду бюджету, проведених за рахунок інших надходжень спеціального фонду;
- надання кредитів з загального фонду державного бюджету;
- надання кредитів з спеціального фонду державного бюджету.
2.1.6. Відсутність розрахунків за програмами, виконання яких завершено у минулих бюджетних періодах.
( Підпункт 2.1.6 пункту 2.1 розділу II із змінами, внесеними згідно з Наказом Державного казначейства N 301 від 18.07.2008 )
2.1.7. Відповідність даних, наведених у формах звітності, щодо залишків на початок поточного звітного періоду залишкам за станом на кінець попереднього звітного періоду.
2.1.8. Відповідність даних, наведених у формах звітності в частині міжбюджетних трансфертів.
2.1.9. Відповідність даних, наведених у формах звітності в частині коштів, отриманих як субвенція з місцевого бюджету на виконання програм соціально-економічного та культурного розвитку регіонів розпорядниками коштів державного бюджету.
2.1.10. Відсутність нез'ясованих надходжень на рахунках розпорядників бюджетних коштів.
2.1.11. Відповідність даних кредиторської заборгованості розпорядників бюджетних коштів кредиторській заборгованості із загального обсягу зареєстрованих фінансових зобов'язань.
2.1.12. Динаміка небюджетних зобов'язань розпорядників бюджетних коштів.
( Підпункт 2.1.12 пункту 2.1 розділу II в редакції Наказу Державного казначейства N 301 від 18.07.2008 )
2.1.13. Динаміка простроченої кредиторської заборгованості.
( Підпункт 2.1.13 пункту 2.1 розділу II в редакції Наказу Державного казначейства N 301 від 18.07.2008 ) ( Підпункт 2.1.14 пункту 2.1 розділу II виключено на підставі Наказу Державного казначейства N 301 від 18.07.2008 )
2.1.14. Відсутність простроченої кредиторської заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення).
2.1.15. Відсутність простроченої кредиторської заборгованості за спожиті комунальні послуги та енергоносії.
( Підпункт 2.1.16 пункту 2.1 розділу II виключено на підставі Наказу Державного казначейства N 148 від 05.05.2010 )
2.1.16. Динаміка простроченої дебіторської заборгованості.
( Підпункт пункту 2.1 розділу II в редакції Наказу Державного казначейства N 301 від 18.07.2008 ) ( Підпункт 2.1.17 пункту 2.1 розділу II виключено на підставі Наказу Державного казначейства N 301 від 18.07.2008 )
2.2. Оцінка діяльності органів Державного казначейства України за результатами складання і консолідації звітності про виконання місцевих бюджетів передбачає наступні критерії:
2.2.1. Дотримання термінів здачі звітів Державному казначейству України.
2.2.2. Повнота та достовірність відображення у бухгалтерському обліку всіх активів і пасивів, дотримання вимог розкриття інформації.
2.2.3. Відповідність кількості бюджетних правопорушень, скоєних при виконанні місцевих бюджетів, кількості протоколів про бюджетне правопорушення.
( Підпункт 2.2.3 пункту 2.2 розділу II в редакції Наказу Державного казначейства N 309 від 28.07.2009 )
2.2.4. Відповідність даних, наведених у формах звітності, щодо залишків на початок поточного звітного періоду залишкам за станом на кінець попереднього звітного періоду.
2.2.5. Відповідність даних, наведених у формах звітності в частині міжбюджетних трансфертів.
2.2.6. Відповідність даних, наведених у формах звітності в частині коштів, переданих як субвенція з місцевого бюджету на виконання програм соціально-економічного та культурного розвитку регіонів розпорядникам коштів державного бюджету.
2.2.7. Відсутність нез'ясованих надходжень на рахунках розпорядників бюджетних коштів.
2.2.8. Відповідність даних кредиторської заборгованості розпорядників бюджетних коштів кредиторській заборгованості із загального обсягу зареєстрованих фінансових зобов'язань.
2.2.9. Динаміка небюджетних зобов'язань розпорядників бюджетних коштів.
( Підпункт 2.2.9 пункту 2.2 розділу II в редакції Наказу Державного казначейства N 301 від 18.07.2008 )
2.2.10. Динаміка простроченої кредиторської заборгованості.
( Підпункт 2.2.10 пункту 2.2 розділу II в редакції Наказу Державного казначейства N 301 від 18.07.2008 ) ( Підпункт 2.2.11 пункту 2.2 розділу II виключено на підставі Наказу Державного казначейства N 301 від 18.07.2008 )
2.2.11. Відсутність простроченої кредиторської заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення).
2.2.12. Відсутність простроченої кредиторської заборгованості за спожиті комунальні послуги та енергоносії.
( Підпункт 2.2.13 пункту 2.2 розділу II виключено на підставі Наказу Державного казначейства N 148 від 05.05.2010 )
2.2.13. Динаміка простроченої дебіторської заборгованості.
( Підпункт пункту 2.2 розділу II в редакції Наказу Державного казначейства N 301 від 18.07.2008 ) ( Підпункт 2.2.14 пункту 2.2 розділу II виключено на підставі Наказу Державного казначейства N 301 від 18.07.2008 )
III. Система проведення оцінки за критеріями та підведення її результатів
3.1. Оцінка здійснюється за стобальною шкалою. Максимальна кількість балів за кожним критерієм - 100 балів, за винятком критеріїв 2.1.4 та 2.1.5 пункту 2.1, максимальна кількість балів за критерієм 2.1.4 становить - 700 балів, а за критерієм 2.1.5 - 400 балів (кожний підкритерій оцінюється у 100 балів).
3.2. Максимальна кількість балів за всіма критеріями (підкритеріями) при умові відсутності порушень бюджетного законодавства:
- за результатами складання і консолідації річної звітності - 3800 балів;
( Абзац другий пункту 3.2 розділу III із змінами, внесеними згідно з Наказами Державного казначейства N 301 від 18.07.2008, N 309 від 28.07.2009 )
- за результатами складання і консолідації квартальної звітності - 3200 балів.
( Абзац третій пункту 3.2 розділу III із змінами, внесеними згідно з Наказами Державного казначейства N 301 від 18.07.2008, N 309 від 28.07.2009 )
3.3. У залежності від кількості порушень (відхилення від норми, визначеної критерієм) за результатами складання і консолідації звітності про виконання державного бюджету проставляється кількість балів по критерію:
3.3.1. Дотримання термінів здачі звітів Державному казначейству України - за кожний день затримки звіту знімається 1 бал.
3.3.2. Повнота та достовірність відображення у бухгалтерському обліку всіх активів і пасивів, дотримання вимог розкриття інформації. Оцінюється, відповідність даних, наведених у звітних формах і довідках, наявність у пояснювальній записці до звітності про виконання державного бюджету інформації, що містить додатковий аналіз статей звіту, потрібний для забезпечення її зрозумілості та доречності. За недотримання однієї з цих вимог знімається від 1 до 5 балів, у залежності від значимості та наслідків.
3.3.3. Відповідність кількості бюджетних правопорушень, скоєних при виконанні державного бюджету, кількості протоколів про бюджетне правопорушення. За кожний факт бюджетного правопорушення, визначеного статтею 116 Бюджетного кодексу України (дані, наведені у Довідці про кількість та причини бюджетних правопорушень, скоєних при виконанні державного бюджету (Додаток 11 до Інструкції про порядок складання органами Державного казначейства України форм звітності про виконання державного бюджету, затвердженої наказом Державного казначейства України від 10.03.2010 N 77), за наслідками скоєння якого не складено протокол про бюджетне правопорушення, знімається 1 бал. Оцінка за цим критерієм здійснюється тільки за результатами складання і консолідації річної звітності.
( Підпункт 3.3.3 пункту 3.3 розділу III із змінами, внесеними згідно з Наказами Державного казначейства N 309 від 28.07.2009, N 148 від 05.05.2010 )
3.3.4. Відповідність даних консолідованої звітності органів Державного казначейства України даним, наведеним головними розпорядниками бюджетних коштів у територіальному розрізі у довідках до Порядків складання річних та квартальних фінансових звітів установами та організаціями, які отримують кошти державного або місцевих бюджетів:
- про надходження і використання коштів загального фонду - за кожну невідповідність даних знімається 1 бал;
- про надходження і використання коштів, отриманих як плата за послуги, що надаються бюджетними установами - за кожну невідповідність даних знімається 1 бал;
- про надходження і використання коштів, отриманих за іншими джерелами власних надходжень бюджетних установ - за кожну невідповідність даних знімається 1 бал;
- про надходження і використання інших надходжень спеціального фонду - за кожну невідповідність даних знімається 1 бал;
- про надходження і використання коштів, отриманих на виконання програм соціально-економічного та культурного розвитку регіонів - за кожну невідповідність даних знімається 1 бал;
- про надходження і використання інших надходжень спеціального фонду (позики міжнародних фінансових організацій) - за кожну невідповідність даних знімається 1 бал;
- про заборгованість за бюджетними коштами - за кожну невідповідність даних знімається 1 бал.
3.3.5. Відповідність даних обліку на центральному рівні Державного казначейства України у територіальному розрізі даним консолідованої звітності органів Державного казначейства України, наведеним у формах, затверджених наказом Державного казначейства України від 03.02.2010 N 33 "Про затвердження форм звітності про виконання державного бюджету", у частині:
( Абзац перший підпункту 3.3.5 пункту 3.3 розділу III в редакції Наказу Державного казначейства N 148 від 05.05.2010 )
- видатків загального фонду державного бюджету - за кожну невідповідність даних знімається 1 бал;
- видатків спеціального фонду бюджету, проведених за рахунок інших надходжень спеціального фонду - за кожну невідповідність даних знімається 1 бал;
- надання кредитів з загального фонду державного бюджету - за кожну невідповідність даних знімається 1 бал;
- надання кредитів з спеціального фонду державного бюджету - за кожну невідповідність даних знімається 1 бал.
Оцінка за цим критерієм здійснюється тільки за результатами складання і консолідації річної звітності.
3.3.6. Відсутність розрахунків за програмами, виконання яких завершено у минулих бюджетних періодах. За наявність таких розрахунків по кожній окремій програмі, яка необґрунтована у пояснювальній записці до звіту знімається 1 бал.
( Підпункт 3.3.6 пункту 3.3 розділу III в редакції Наказу Державного казначейства N 301 від 18.07.2008 )
3.3.7. Відповідність даних, наведених у формах звітності, щодо залишків на початок поточного звітного періоду залишкам за станом на кінець попереднього звітного періоду - за кожну невідповідність, яка необґрунтована у пояснювальній записці до звіту, знімається 1 бал.
3.3.8. Відповідність даних, наведених у формах звітності в частині міжбюджетних трансфертів - за кожну невідповідність знімається 1 бал.
3.3.9. Відповідність даних, наведених у формах звітності в частині коштів, отриманих як субвенція з місцевого бюджету на виконання програм соціально-економічного та культурного розвитку регіонів розпорядниками коштів державного бюджету - за кожну невідповідність знімається 1 бал.
3.3.10. Відсутність нез'ясованих надходжень на рахунках розпорядників бюджетних коштів. За наявність таких надходжень на рахунках розпорядників бюджетних коштів знімається 5 балів. Оцінка за цим критерієм здійснюється тільки за результатами складання і консолідації квартальної звітності.
3.3.11. Відповідність даних кредиторської заборгованості розпорядників бюджетних коштів кредиторській заборгованості із загального обсягу зареєстрованих фінансових зобов'язань - максимальна кількість балів проставляється у разі 100% реєстрації кредиторської заборгованості, за кожний відсоток різниці між 100% і фактичним відсотком реєстрації знімається 1 бал (оцінюється кожна невідповідність даних, причина виникнення якої не обґрунтована у пояснювальній записці до звіту).
3.3.12. Динаміка небюджетних зобов'язань розпорядників бюджетних коштів. При оцінці динаміки небюджетних зобов'язань розпорядників бюджетних коштів за кожний відсоток різниці у бік збільшення між відсотком зміни обсягу небюджетних зобов'язань (відношення обсягу небюджетних зобов'язань на кінець звітного періоду до обсягу небюджетних зобов'язань на початок звітного періоду) окремого органу Державного казначейства України і відсотком зміни обсягу небюджетних зобов'язань по всіх органах Державного казначейства України знімається 1 бал. Оцінка за цим критерієм здійснюється тільки за результатами складання і консолідації річної звітності.
( Підпункт 3.3.12 пункту 3.3 розділу III в редакції Наказів Державного казначейства N 301 від 18.07.2008, N 148 від 05.05.2010 )
3.3.13. Динаміка простроченої кредиторської заборгованості. При оцінці динаміки простроченої кредиторської заборгованості розпорядників бюджетних коштів за кожний відсоток різниці у бік збільшення між відсотком зміни обсягу простроченої кредиторської заборгованості (відношення обсягу простроченої кредиторської заборгованості на кінець звітного періоду до обсягу простроченої кредиторської заборгованості на початок звітного періоду) окремо взятого органу Державного казначейства України і відсотком зміни обсягу простроченої кредиторської заборгованості по всіх органах Державного казначейства України знімається 1 бал. Початком звітного періоду за результатами квартальної та річної звітності вважаються відповідно дати початку звітного кварталу та року. При оцінці цього критерію сума простроченої кредиторської заборгованості має бути скоригована на суму небюджетної кредиторської заборгованості, яка входить до її складу. Динаміка простроченої кредиторської заборгованості визначається за вирахуванням простроченої кредиторської заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), за спожиті комунальні послуги, енергоносії та за отримані послуги зв'язку, скоригованих на суму небюджетної кредиторської заборгованості, яка входить до її складу. У разі, коли зміна обсягу перевищує 100%, критерій оцінюється у 0 балів.
( Підпункт 3.3.13 пункту 3.3 розділу III в редакції Наказу Державного казначейства N 301 від 18.07.2008; із змінами, внесеними згідно з Наказами Державного казначейства N 414 від 02.10.2008, N 309 від 28.07.2009 ) ( Підпункт 3.3.14 пункту 3.3 розділу III виключено на підставі Наказу Державного казначейства N 301 від 18.07.2008 )
3.3.14. Відсутність простроченої кредиторської заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення). У разі наявності простроченої кредиторської заборгованості розпорядників бюджетних коштів із заробітної плати (грошового забезпечення) за кожний відсоток різниці у бік збільшення між відсотком простроченої кредиторської заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення) (відношення суми загального обсягу простроченої кредиторської заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення) до загального обсягу кредиторської заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення) окремо взятого органу Державного казначейства України і відсотком простроченої кредиторської заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення) по всіх органах Державного казначейства України знімається 1 бал. При оцінці цього критерію сума простроченої кредиторської заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення) має бути скоригована на суму небюджетної кредиторської заборгованості, яка входить до її складу. У разі, коли зміна обсягу перевищує 100%, критерій оцінюється у 0 балів.
( Підпункт 3.3.14 пункту 3.3 розділу III в редакції Наказу Державного казначейства N 301 від 18.07.2008 )
3.3.15. Відсутність простроченої кредиторської заборгованості за спожиті комунальні послуги та енергоносії. У разі наявності простроченої кредиторської заборгованості розпорядників бюджетних коштів за спожиті комунальні послуги та енергоносії за кожний відсоток різниці у бік збільшення між відсотком простроченої кредиторської заборгованості за спожиті комунальні послуги та енергоносії (відношення суми загального обсягу простроченої кредиторської заборгованості за спожиті комунальні послуги та енергоносії до загального обсягу кредиторської заборгованості за спожиті комунальні послуги та енергоносії) окремо взятого органу Державного казначейства України і відсотком простроченої кредиторської заборгованості за спожиті комунальні послуги та енергоносії по всіх органах Державного казначейства України знімається 1 бал. При оцінці цього критерію сума простроченої кредиторської заборгованості за спожиті комунальні послуги та енергоносії має бути скоригована на суму небюджетної кредиторської заборгованості, яка входить до її складу. У разі, коли зміна обсягу перевищує 100%, критерій оцінюється у 0 балів.
( Підпункт 3.3.15 пункту 3.3 розділу III в редакції Наказу Державного казначейства N 301 від 18.07.2008 )( Підпункт 3.3.16 пункту 3.3 розділу III виключено на підставі Наказу Державного казначейства N 148 від 05.05.2010 )
3.3.16. Динаміка простроченої дебіторської заборгованості. При оцінці динаміки простроченої дебіторської заборгованості розпорядників бюджетних коштів за кожний відсоток різниці у бік збільшення між відсотком зміни обсягу простроченої дебіторської заборгованості (відношення обсягу простроченої дебіторської заборгованості на кінець звітного періоду до обсягу простроченої дебіторської заборгованості на початок звітного періоду) окремо взятого органу Державного казначейства України і відсотком зміни обсягу простроченої дебіторської заборгованості по всіх органах Державного казначейства України знімається 1 бал. У разі, коли зміна обсягу перевищує 100%, критерій оцінюється у 0 балів. Початком звітного періоду за результатами квартальної та річної звітності вважаються відповідно дати початку звітного кварталу та року.
( Підпункт пункту 3.3 розділу III в редакції Наказу Державного казначейства N 301 від 18.07.2008; із змінами, внесеними згідно з Наказом Державного казначейства N 414 від 02.10.2008 ) ( Підпункт 3.3.17 пункту 3.3 розділу III виключено на підставі Наказу Державного казначейства N 301 від 18.07.2008 )
3.4. У залежності від кількості порушень (відхилення від норми, визначеної критерієм) за результатами складання і консолідації звітності про виконання місцевих бюджетів проставляється кількість балів по критерію:
3.4.1. Дотримання термінів здачі звітів Державному казначейству України - за кожний день затримки звіту знімається 1 бал.
3.4.2. Повнота та достовірність відображення у бухгалтерському обліку всіх активів і пасивів, дотримання вимог розкриття інформації. Оцінюється, відповідність даних, наведених у звітних формах і довідках, наявність у інформації щодо уточнення окремих показників звітних даних про виконання місцевих бюджетів інформації, що містить додатковий аналіз статей звіту, потрібний для забезпечення її зрозумілості та доречності. За недотримання однієї з цих вимог знімається від 1 до 5 балів, у залежності від значимості та наслідків.
3.4.3. Відповідність кількості бюджетних правопорушень, скоєних при виконанні місцевих бюджетів, кількості протоколів про бюджетне правопорушення. За кожний факт бюджетного правопорушення, визначеного статтею 116 Бюджетного кодексу України (дані, наведені у Довідці про кількість та причини бюджетних правопорушень, скоєних при виконанні місцевого бюджету (Додаток 11) до Інструкції про порядок складання органами Державного казначейства України форм звітності про виконання місцевих бюджетів, затвердженої наказом Державного казначейства України від 10.03.2010 N 78, за наслідками скоєння якого не складено протокол про бюджетне правопорушення, знімається 1 бал. Оцінка за цим критерієм здійснюється тільки за результатами складання і консолідації річної звітності.
( Підпункт 3.4.3 пункту 3.4 розділу III із змінами, внесеними згідно з Наказами Державного казначейства N 414 від 02.10.2008, N 309 від 28.07.2009, N 148 від 05.05.2010 )
3.4.4. Відповідність даних, наведених у формах звітності, щодо залишків на початок поточного звітного періоду залишкам за станом на кінець попереднього звітного періоду - за кожну невідповідність, яка необґрунтована у пояснювальній записці до звіту, знімається 1 бал.
3.4.5. Відповідність даних, наведених у формах звітності в частині міжбюджетних трансфертів - за кожну невідповідність знімається 1 бал.
3.4.6. Відповідність даних, наведених у формах звітності в частині коштів, переданих як субвенція з місцевого бюджету на виконання програм соціально-економічного та культурного розвитку регіонів розпорядникам коштів державного бюджету - за кожну невідповідність знімається 1 бал.
3.4.7. Відсутність нез'ясованих надходжень на рахунках розпорядників бюджетних коштів. За наявність таких надходжень на рахунках розпорядників бюджетних коштів знімається 5 балів. Оцінка за цим критерієм здійснюється тільки за результатами складання і консолідації квартальної звітності.
3.4.8. Відповідність даних кредиторської заборгованості розпорядників бюджетних коштів кредиторській заборгованості із загального обсягу зареєстрованих фінансових зобов'язань - максимальна кількість балів проставляється у разі 100% реєстрації кредиторської заборгованості, за кожний відсоток різниці між 100% і фактичним відсотком реєстрації знімається 1 бал (оцінюється кожна невідповідність даних, причина виникнення якої не обґрунтована у пояснювальній записці до звіту).
3.4.9. Динаміка небюджетних зобов'язань розпорядників бюджетних коштів. При оцінці динаміки небюджетних зобов'язань розпорядників бюджетних коштів за кожний відсоток різниці у бік збільшення між відсотком зміни обсягу небюджетних зобов'язань (відношення обсягу небюджетних зобов'язань на кінець звітного періоду до обсягу небюджетних зобов'язань на початок звітного періоду) окремого органу Державного казначейства України і відсотком зміни обсягу небюджетних зобов'язань по всіх органах Державного казначейства України знімається 1 бал. Оцінка за цим критерієм здійснюється тільки за результатами складання і консолідації річної звітності.

................
Перейти до повного тексту