1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Рішення


АУДИТОРСЬКА ПАЛАТА УКРАЇНИ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішення Аудиторської
палати України
21.05.2009 N 202/4
ПЛАН РОБОТИ
Аудиторської палати України на 2009 рік
ЗМІСТ
I. Вступ.
II. Формулювання задачі АПУ
III. Повноваження АПУ.
IV. Заплановані заходи по виконанню повноважень АПУ
1. З питань впровадження стандартів аудиту в національну практику
2. З питань сертифікації та освіти аудиторів
3. З питань зовнішніх зв'язків та інформаційного забезпечення аудиту
4. З питань контролю якості аудиторських послуг та професійної етики
5. З питань моніторингу та законодавчого регулювання аудиту.
Вступ
Аудиторська палата України (далі - АПУ) створена і працює згідно з Законом України "Про аудиторську діяльність" в редакції Закону України від 14 вересня 2006 року N 140-V для забезпечення регулювання і вдосконалення аудиторської діяльності в Україні, як системи міжнародного фінансового контролю.
АПУ є юридичною особою і сформована на паритетних засадах, шляхом делегування до її складу аудиторів та представників державних органів.
Згідно Закону для виконання своїх функцій АПУ може створювати комісії, із числа її членів. Також до роботи в комісіях можуть залучатися експерти, які не є членами АПУ.
Формулювання задачі АПУ
З метою захисту інтересів користувачів фінансової та іншої економічної інформації та слугування інтересам аудиторської професії, АПУ продовжить курс по зміцненню незалежного фінансового контролю, шляхом продовження впровадження в національну практику аудиторських стандартів та норм кодексу професійної етики.
АПУ, її комісії, персонал та уповноважені представники у регіонах у своїй діяльності дотримуватимуться основним принципам: компетентність (професіоналізм), чесність, прозорість.
Повноваження АПУ
Законом України "Про аудиторську діяльність" визначені такі основні повноваження АПУ, а саме:
1. Ведення реєстру;
2. Затвердження стандартів аудиту;
3. Здійснення сертифікації осіб, які мають намір займатися аудиторською діяльністю;
4. Затвердження програм професійної підготовки аудиторів;
5. Здійснення контролю за дотриманням аудиторськими фірмами вимог Закону, стандартів аудиту, норм професійної етики та інші повноваження передбачені Законом та Статутом АПУ.
Для виконання своїх функцій АПУ із числа її членів створила комісії по напрямкам діяльності.
Заплановані заходи по виконанню повноважень АПУ
1. З питань впровадження стандартів аудиту в національну практику:
- Організація перекладу на державну мову, експертиза, редагування та видання стандартів аудиту.
- Розробка макету науково-практичного коментарю до Міжнародних стандартів аудиту.
- Співпраця з Державною комісією з регулювання ринку фінансових послуг України, з Державною комісією з цінних паперів та фондового ринку України та з Національним банком України з питань підготовки регуляторних актів щодо аудиту.
- Участь у конференціях, семінарах та круглих столах з метою популяризації стандартів аудиту, надання впевненості та етики, а також Положень з практики аудиту.
- Сприяння розробці та впровадженню нового програмного забезпечення, комп'ютерних технологій у практику аудиту.
- Організація перекладу матеріалів з питань бухгалтерського обліку та аудиту, що надходять до АПУ від Міжнародної федерації бухгалтерів. Європейської федерації бухгалтерів малого та середнього бізнесу, інших міжнародних організацій та міжнародних науково-практичних конференцій та інформування аудиторської спільноти.
- Здійснення аналізу тестів та ситуаційних завдань, які використовуються при проведенні кваліфікаційного іспиту на отримання сертифікату аудитора України, а також тестів які використовуються при проведенні контрольного тестування по результатам удосконалення знань аудиторів. Надання рекомендацій по їх удосконаленню, доповненню з урахуванням вимог стандартів аудиту, надання впевненості та етики.
- Участь у системі постійного удосконалення знань практикуючих аудиторів по програмах, затверджених АПУ.
2. З питань сертифікації та освіти аудиторів:
- Організація роботи по забезпеченню сертифікації аудиторів:
- прийняття та перевірка документів від кандидатів, які мають намір отримати сертифікат аудитора на відповідність вимогам Положення про сертифікацію аудиторів;
- перевірка документів на відповідність вимогам Порядку сертифікації аудиторів банків;
- організація і забезпечення розробки, розгляд та затвердження на засіданні Комісії тестів та ситуаційних завдань для проведення кваліфікаційних іспитів;
- організація роботи робочих груп, щодо здійснення заходів по забезпеченню проведення кваліфікаційного іспиту (адміністрування, кодування, перевірку екзаменаційних робіт, розкодування).
- Прийняття документів щодо продовження терміну чинності сертифікатів аудиторів та їх перевірка на відповідність вимогам Положення про сертифікацію аудиторів.
- Перевірка документів щодо контрольного тестування аудиторів, які надаються Центрами, що здійснюють організацію постійного удосконалення професійних знань аудиторів.
- Організація підготовки програм постійного удосконалення професійних знань аудиторів на 2009 рік та винесення на затвердження АПУ.
- Підготовка та надання матеріалів для розміщення на сайті АПУ та публікації в офіційному виданні АПУ журналі "Аудитор України":

................
Перейти до повного тексту