1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Телеграма


ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ ЗАЛІЗНИЧНОГО ТРАНСПОРТУ УКРАЇНИ
Т Е Л Е Г Р А М А
30.04.2009 N ЦЗМ-14/706
( Телеграма втратила чинність на підставі Телеграми Державної адміністрації залізничного транспорту N ЦЗМ-14/1838 від 15.10.2014 )
Технологія внесення до перевізних документів плати за перевезення вантажів у вагонах ЦВСВ та ЦВРЕФ із нумерацією загального парку
( В доповнення до Телеграми див. Телеграму Державної адміністрації залізничного транспорту N ЦЗМ-12/1374 від 26.05.2009 )
Відповідно до положень Збірника тарифів з 0 годин 01.05.2009 загальна плата за перевезення вантажів у цих вагонах формується з інфраструктурної та вагонної складових із застосуванням коригуючих коефіцієнтів, як для вагонів парку залізниць.
У перевізних документах при відправленні чи при видачі (перевезення у внутрішньому сполученні) форми ГУ-29-О, ГУ-29-Б та у міжнародному сполученні (експортно-імпортне сполучення) СМГС проставляється у чисельнику загальна плата за перевезення із застосуванням коригуючих коефіцієнтів та через дріб у знаменнику - розрахована інфраструктурна складова для вагонів парку залізниць із застосуванням коригуючих коефіцієнтів.
Крім того у перевізних документах форми ГУ-29-О, ГУ-29-Б у графі "Тарифні відмітки" додатково у вільних рядках вноситься відмітка "тариф до сплати" та проставляється сума, яка стягується залізницею за перевезення з платника:
- при відправленні у вільному рядку під словом "провідник";
- при видачі у вільному рядку над словами "разом при видачі".
У груповому перевізному документі форми ГУ-29-Б на зворотному боці в графі "тариф" проти кожного вагону проставляється в чисельнику загальна плата за перевезення із застосуванням коригуючих коефіцієнтів та через дріб у знаменнику - розрахована інфраструктурна складова для вагонів парку залізниць із застосуванням коригуючих коефіцієнтів, а у графі "Разом тариф" проставляється загальна плата для всіх вагонів.

................
Перейти до повного тексту