- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Рішення
КОЛЕГІЯ ДЕРЖАВНОГО КОМІТЕТУ АРХІВІВ УКРАЇНИ
Р І Ш Е Н Н Я
Про стан використання бюджетних коштів Державним комітетом архівів України та центральними державними архівними установами у 2008 році
( Рішення введено в дію Наказом Державного комітету архівів
N 48 від 20.03.2009 )
Заслухавши і обговоривши інформацію заступника Голови Держкомархіву Музичук О.В. про стан використання бюджетних коштів Державним комітетом архівів України та центральними державними архівними установами у 2008 році, колегія відзначає, що Законом України
"Про Державний бюджет України на 2008 рік" Держкомархіву, як головному розпоряднику коштів, за п'ятьма бюджетними програмами були передбачені бюджетні призначення на загальну суму 106077,9 млн. гривень за такими бюджетними програмами:
6111010 |
Керівництво та управління у сфері архівної справи |
6111020 |
Прикладні розробки у сфері архівної справи |
6111030 |
Архівна справа |
6111040 |
Пошук і впорядкування поховань жертв війни та політичних репресій |
6111810 |
Реконструкція комплексу споруд центральних державних архівних установ. |
За останні два роки обсяги бюджетних призначень загального фонду державного бюджету на фінансування видатків Держкомархіву та центральних державних архівних установ зросли з 31,8 млн.грн. у 2007 році до 49,1 млн.грн. у 2008 році, тобто в 1,5 рази.
Законом України
"Про Державний бюджет України на 2008 рік" за Держкомархівом було закріплено контроль за виконанням бюджетної програми КПК 6111040 "Пошук і впорядкування поховань жертв війни та політичних репресій", на яку було виділено 6942,9 тис.грн., що на 1543,5 тис.грн. більше, ніж у 2007 році. Фінансування зазначеної програми здійснювалося протягом I півріччя, після чого її було переведено під контроль Українського інституту національної пам'яті.
2008 року вперше серед кодів програмної класифікації видатків державного бюджету було зафіксовано заходи з фінансування реконструкції комплексу споруд центральних державних архівних установ, на що передбачалося 50 млн. грн. Протягом звітного періоду надане фінансування було успішно освоєно: побудовано 8 поверхів (з 15-ти) для нового корпусу ЦДІАК, 4 поверхи корпусу для розміщення новоствореного ЦДАЗУ та УНДІАСД, розпочато будівництво 3-поверхового корпусу для розміщення сучасних читальних залів центральних архівів та корпусу для розміщення ДЕКС ЦДАУ; здійснено заходи щодо облаштування архівосховищ сучасними системами кондиціонування, пожежної безпеки, спеціального обладнання для надійного збереження національної спадщини України.
У розрізі бюджетних програм найбільше (у 2 рази) зросли бюджетні призначення на здійснення прикладних розробок у сфері архівної справи та на забезпечення діяльності центральних державних архівних установ (за бюджетними програмами КПКВ 6111020 та 6111030).
Збільшення обсягів зумовлено в першу чергу збільшенням видатків на оплату праці: протягом року тричі підвищувався розмір мінімальної зарплати, було введено III етап
Єдиної тарифної сітки, відбулося підвищення зарплати державних службовців.
Із загальної суми коштів видатки на утримання та розвиток Держкомархіву та центральних державних архівних установ було розподілено таким чином:
25664,4 тис.грн. становили видатки на оплату праці із нарахуваннями на зарплату;
1062,8 тис.грн. - видатки на оплату комунальних послуг та енергоносіїв;
72309,7 тис.грн. - видатки на утримання архівних установ, у т.ч. на капітальні видатки 12190,3 тис.грн. та на реконструкцію комплексу споруд ЦДА 50 млн.грн.
Використання коштів головним розпорядником у 2008 році становило 90,8%. З них, зокрема, найбільш ефективно надане бюджетне фінансування використали Держкомархів (98,5%), УНДІАСД (99,3%), ДЦЗД (99,6%), ЦДКФФА (99%), ЦДНТА (99%).
Так, зокрема, на 10% були скорочені видатки на комунальні послуги, на 20% - на послуги зв'язку, не використано 386 тис.грн. на здійснення відряджень, 401 тис. грн. на придбання предметів постачання і матеріалів, оплату послуг та інші видатки за КЕКВ 1130, та 953 тис.грн. на придбання обладнання та предметів довгострокового користування за КЕКВ 2110. Не вдалося здійснити запланований капітальний ремонт у ЦДІАЛ, що також пояснюється неможливістю отримання проектно-кошторисної документації на реконструкцію споруди - пам'ятки архітектури.
................Перейти до повного тексту