- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Лист
ВИКОНАВЧА ДИРЕКЦІЯ ФОНДУ СОЦІАЛЬНОГО СТРАХУВАННЯ
З ТИМЧАСОВОЇ ВТРАТИ ПРАЦЕЗДАТНОСТІ
Л И С Т
Заступнику Голови
Харківської обласної
організації партії
"Реформи і Порядок"
<...>
Шановний <...>!
Виконавча дирекція Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, розглянувши Ваше звернення, повідомляє.
Відповідно до пункту 8 частини другої статті
27 Закону України "Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням" від 18.01.2001 р.
N 2240 страхувальники зобов'язані вести облік коштів загальнообов'язкового державного соціального страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням, і своєчасно надавати органам Фонду встановлену звітність щодо цих коштів.
Порядок подання звітності до органів Фонду встановлено Інструкцією про порядок надходження, обліку та витрачання коштів Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, затвердженою постановою правління Фонду від 26.06.2001 р.
N 16, із змінами і доповненнями (далі - Інструкція N 16).
Окрім того, Методичними рекомендаціями по заповненню звіту за формою Ф4-ФСС з
ТВП та додатка до нього за формою
Ф14, затвердженими постановою правління Фонду від 18.05.2006 р.
N 48, із змінами та доповненнями, передбачено, що звіт по коштах Фонду подається незалежно від того чи проводилися нарахування заробітної плати, страхових внесків до Фонду та здійснювалися витрати за рахунок страхових внесків протягом звітного кварталу. Звітність, у якій зазначено відсутність нарахування заробітної плати, є для Фонду також інформативною.
................Перейти до повного тексту