1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Лист


МІНІСТЕРСТВО ФІНАНСІВ УКРАЇНИ
ДЕРЖАВНЕ КАЗНАЧЕЙСТВО УКРАЇНИ
Л И С Т
10.01.2009 N 15-06/34-325
Головним управлінням
Державного казначейства
України у Автономній
Республіці Крим,
областях, містах
Києві та Севастополі
Про надання роз'яснень
Державне казначейство України на численні звернення структурних підрозділів Державного казначейства України та органів Державного казначейства України стосовно опрацювання органами Державного казначейства України реєстрів на відкриття асигнувань, у разі не затвердження закону України про Державний бюджет України на відповідний рік та розпису державного бюджету у встановлений законодавством термін. Згідно з пунктом 3.8 Порядку обслуговування державного бюджету за видатками, затвердженого наказом Державного казначейства України від 25.05.2004 N 89 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 10 червня 2004 за N 716/9315, тимчасовий розпис за територіями Державним казначейством України не складається. Враховуючи зазначене, планових показників за розписом, які відображаються на рахунках розділу 92 "Асигнування" Плану рахунків, на територіях не має.
Водночас, Порядок відображення у бухгалтерському обліку операцій по виконанню державного бюджету, затверджений наказом Державного казначейства України від 11.08.2008 N 327, передбачає при обробці реєстрів на відкриття асигнувань в Головних управліннях Державного казначейства України у Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі (далі - Головні управління) та перерозподілі відкритих асигнувань розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня одночасне відображення інформації на рахунках 92 розділу Плану рахунків. При відсутності планових показників ППЗ АС "Казна-Видатки" не дозволяє обробити реєстри на відкриття асигнувань або перерозподілити відкриті асигнування.
З метою врегулювання зазначеного питання та до прийняття розпису державного бюджету, обробку реєстрів на відкриття асигнувань в органах Державного казначейства необхідно здійснювати у наступному порядку.

................
Перейти до повного тексту