1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО ФІНАНСІВ УКРАЇНИ
ДЕРЖАВНЕ КАЗНАЧЕЙСТВО УКРАЇНИ
Н А К А З
18.07.2008 N 301
Про внесення змін до наказу Державного казначейства України від 26.03.2008 N 99
З метою удосконалення порядку оцінки діяльності органів Державного казначейства України за результатами складання і консолідації звітності про виконання бюджетів
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Зміни до Порядку оцінки діяльності органів Державного казначейства України за результатами складання і консолідації звітності про виконання бюджетів, затвердженого наказом Державного казначейства України від 26.03.2008 N 99 (Додаток 1).
2. Унести зміни до складу Комісії з питань проведення оцінки діяльності органів Державного казначейства України за результатами складання і консолідації звітності про виконання бюджетів (далі - Комісія), виклавши його в новій редакції (Додаток 2).
3. Комісії оцінювати діяльність органів Державного казначейства України за результатами складання і консолідації звітності про виконання бюджетів з урахуванням внесених Змін.
4. Департаменту методології з обслуговування бюджетів, бухгалтерського обліку та звітності (Сушко Н.І.) довести цей наказ до відома та керівництва в роботі Головним управлінням Державного казначейства в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі та самостійних структурних підрозділів Державного казначейства України.
5. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступників голови Державного казначейства України відповідно до розподілу обов'язків.
Голова Т.Я.Слюз
Додаток 1
до наказу Державного
казначейства України
18.07.2008 N 301
ЗМІНИ ДО ПОРЯДКУ
оцінки діяльності органів Державного казначейства України за результатами складання і консолідації звітності про виконання бюджетів ( v0099506-08 )
1. У розділі II "Критерії оцінки діяльності органів Державного казначейства України":
1.1. У пункті 2.1:
у підпункті 2.1.6 слово "фінансування" замінити словом "виконання";
підпункт 2.1.12 викласти у такій редакції:
"Динаміка небюджетних зобов'язань розпорядників бюджетних коштів";
підпункт 2.1.13 викласти у такій редакції:
"Динаміка простроченої кредиторської заборгованості";
підпункт 2.1.14 виключити, у зв'язку з цим підпункти 2.1.15 - 2.1.18 вважати відповідно 2.1.14 - 2.1.17;
підпункт 2.1.16 викласти у такій редакції:
"Динаміка простроченої дебіторської заборгованості";
підпункт 2.1.17 виключити.
1.2. У пункті 2.2:
підпункт 2.2.9 викласти у такій редакції:
"Динаміка небюджетних зобов'язань розпорядників бюджетних коштів";
підпункт 2.2.10 викласти у такій редакції:
"Динаміка простроченої кредиторської заборгованості";
підпункт 2.2.11 виключити, у зв'язку з цим підпункти 2.2.12 - 2.2.15 вважати відповідно 2.2.11 - 2.2.14;
підпункт 2.2.13 викласти у такій редакції:
"Динаміка простроченої дебіторської заборгованості";
підпункт 2.2.14 виключити.
2. У розділі III "Система проведення оцінки за критеріями та підведення її результатів":
2.1. У пункті 3.2:
в абзаці другому цифру "4000" замінити цифрою "3600";
в абзаці третьому цифру "3400" замінити цифрою "3000".
2.2.У пункті 3.3:
підпункт 3.3.6 викласти у такій редакції:
"Відсутність розрахунків за програмами, виконання яких завершено у минулих бюджетних періодах. За наявність таких розрахунків по кожній окремій програмі, яка необґрунтована у пояснювальній записці до звіту знімається 1 бал";
підпункт 3.3.12 викласти у такій редакції:
"Динаміка небюджетних зобов'язань розпорядників бюджетних коштів. При оцінці динаміки небюджетних зобов'язань розпорядників бюджетних коштів за кожний відсоток різниці у бік збільшення між відсотком відношення зміни небюджетної заборгованості з початку року до загальної суми небюджетної заборгованості окремого органу Державного казначейства України і по всіх органах Державного казначейства України знімається 1 бал. Оцінка за цим критерієм здійснюється тільки за результатами складання і консолідації річної звітності";
підпункт 3.3.13 викласти у такій редакції:
"Динаміка простроченої кредиторської заборгованості. При оцінці динаміки простроченої кредиторської заборгованості розпорядників бюджетних коштів за кожний відсоток різниці у бік збільшення між відсотком зміни обсягу простроченої кредиторської заборгованості (відношення обсягу простроченої кредиторської заборгованості на кінець звітного періоду до обсягу простроченої кредиторської заборгованості на початок звітного періоду) окремо взятого органу Державного казначейства України і відсотком зміни обсягу простроченої кредиторської заборгованості по всіх органах Державного казначейства України знімається 1 бал. При оцінці цього критерію сума простроченої кредиторської заборгованості має бути скоригована на суму небюджетної кредиторської заборгованості, яка входить до її складу. Динаміка простроченої кредиторської заборгованості визначається за вирахуванням простроченої кредиторської заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення) та за спожиті комунальні послуги та енергоносії, скоригованих на суму небюджетної кредиторської заборгованості, яка входить до її складу. У разі, коли зміна обсягу перевищує 100%, критерій оцінюється у 0 балів";
підпункт 3.3.14 виключити, у зв'язку з цим підпункти 3.3.15 - 3.3.18 вважати відповідно 3.3.14 - 3.3.17;
підпункт 3.3.14 викласти у такій редакції:
"Відсутність простроченої кредиторської заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення). У разі наявності простроченої кредиторської заборгованості розпорядників бюджетних коштів із заробітної плати (грошового забезпечення) за кожний відсоток різниці у бік збільшення між відсотком простроченої кредиторської заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення) (відношення суми загального обсягу простроченої кредиторської заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення) до загального обсягу кредиторської заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення) окремо взятого органу Державного казначейства України і відсотком простроченої кредиторської заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення) по всіх органах Державного казначейства України знімається 1 бал. При оцінці цього критерію сума простроченої кредиторської заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення) має бути скоригована на суму небюджетної кредиторської заборгованості, яка входить до її складу. У разі, коли зміна обсягу перевищує 100%, критерій оцінюється у 0 балів";
підпункт 3.3.15 викласти у такій редакції:
"Відсутність простроченої кредиторської заборгованості за спожиті комунальні послуги та енергоносії. У разі наявності простроченої кредиторської заборгованості розпорядників бюджетних коштів за спожиті комунальні послуги та енергоносії за кожний відсоток різниці у бік збільшення між відсотком простроченої кредиторської заборгованості за спожиті комунальні послуги та енергоносії (відношення суми загального обсягу простроченої кредиторської заборгованості за спожиті комунальні послуги та енергоносії до загального обсягу кредиторської заборгованості за спожиті комунальні послуги та енергоносії) окремо взятого органу Державного казначейства України і відсотком простроченої кредиторської заборгованості за спожиті комунальні послуги та енергоносії по всіх органах Державного казначейства України знімається 1 бал. При оцінці цього критерію сума простроченої кредиторської заборгованості за спожиті комунальні послуги та енергоносії має бути скоригована на суму небюджетної кредиторської заборгованості, яка входить до її складу. У разі, коли зміна обсягу перевищує 100%, критерій оцінюється у 0 балів";
підпункт 3.3.16 викласти у такій редакції:
"Динаміка простроченої дебіторської заборгованості. При оцінці динаміки простроченої дебіторської заборгованості розпорядників бюджетних коштів за кожний відсоток різниці у бік збільшення між відсотком зміни обсягу простроченої дебіторської заборгованості (відношення обсягу простроченої дебіторської заборгованості на кінець звітного періоду до обсягу простроченої дебіторської заборгованості на початок звітного періоду) окремо взятого органу Державного казначейства України і відсотком зміни обсягу простроченої дебіторської заборгованості по всіх органах Державного казначейства України знімається 1 бал. У разі, коли зміна обсягу перевищує 100%, критерій оцінюється у 0 балів";
підпункт 3.3.17 виключити.
2.3. У пункті 3.4:
підпункт 3.4.9 викласти у такій редакції:
"Динаміка небюджетних зобов'язань розпорядників бюджетних коштів. При оцінці динаміки небюджетних зобов'язань розпорядників бюджетних коштів за кожний відсоток різниці у бік збільшення між відсотком відношення зміни небюджетної заборгованості з початку року до загальної суми небюджетної заборгованості окремого органу Державного казначейства України і по всіх органах Державного казначейства України знімається 1 бал. Оцінка за цим критерієм здійснюється тільки за результатами складання і консолідації річної звітності";
підпункт 3.4.10 викласти у такій редакції:
"Динаміка простроченої кредиторської заборгованості. При оцінці динаміки простроченої кредиторської заборгованості розпорядників бюджетних коштів за кожний відсоток різниці у бік збільшення між відсотком зміни обсягу простроченої кредиторської заборгованості (відношення обсягу простроченої кредиторської заборгованості на кінець звітного періоду до обсягу простроченої кредиторської заборгованості на початок звітного періоду) окремо взятого органу Державного казначейства України і відсотком зміни обсягу простроченої кредиторської заборгованості по всіх органах Державного казначейства України знімається 1 бал. При оцінці цього критерію сума простроченої кредиторської заборгованості має бути скоригована на суму небюджетної кредиторської заборгованості, яка входить до її складу. Динаміка простроченої кредиторської заборгованості визначається за вирахуванням простроченої кредиторської заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення) та за спожиті комунальні послуги та енергоносії, скоригованих на суму небюджетної кредиторської заборгованості, яка входить до її складу. У разі, коли зміна обсягу перевищує 100%, критерій оцінюється у 0 балів";
підпункт 3.4.11 виключити, у зв'язку з цим підпункти 3.4.12 - 3.4.15 вважати відповідно 3.4.11 - 3.4.14;
підпункт 3.4.11 викласти у такій редакції:
"Відсутність простроченої кредиторської заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення). У разі наявності простроченої кредиторської заборгованості розпорядників бюджетних коштів із заробітної плати (грошового забезпечення) за кожний відсоток різниці у бік збільшення між відсотком простроченої кредиторської заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення) (відношення суми загального обсягу простроченої кредиторської заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення) до загального обсягу кредиторської заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення) окремо взятого органу Державного казначейства України і відсотком простроченої кредиторської заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення) по всіх органах Державного казначейства України знімається 1 бал. При оцінці цього критерію сума простроченої кредиторської заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення) має бути скоригована на суму небюджетної кредиторської заборгованості, яка входить до її складу. У разі, коли зміна обсягу перевищує 100%, критерій оцінюється у 0 балів";
підпункт 3.4.12 викласти у такій редакції:
"Відсутність простроченої кредиторської заборгованості за спожиті комунальні послуги та енергоносії. У разі наявності простроченої кредиторської заборгованості розпорядників бюджетних коштів за спожиті комунальні послуги та енергоносії за кожний відсоток різниці у бік збільшення між відсотком простроченої кредиторської заборгованості за спожиті комунальні послуги та енергоносії (відношення суми загального обсягу простроченої кредиторської заборгованості за спожиті комунальні послуги та енергоносії до загального обсягу кредиторської заборгованості за спожиті комунальні послуги та енергоносії) окремо взятого органу Державного казначейства України і відсотком простроченої кредиторської заборгованості за спожиті комунальні послуги та енергоносії по всіх органах Державного казначейства України знімається 1 бал. При оцінці цього критерію сума простроченої кредиторської заборгованості за спожиті комунальні послуги та енергоносії має бути скоригована на суму небюджетної кредиторської заборгованості, яка входить до її складу. У разі, коли зміна обсягу перевищує 100 %, критерій оцінюється у 0 балів";
підпункт 3.4.13 викласти у такій редакції:
"Динаміка простроченої дебіторської заборгованості. При оцінці динаміки простроченої дебіторської заборгованості розпорядників бюджетних коштів за кожний відсоток різниці у бік збільшення між відсотком зміни обсягу простроченої дебіторської заборгованості (відношення обсягу простроченої дебіторської заборгованості на кінець звітного періоду до обсягу простроченої дебіторської заборгованості на початок звітного періоду) окремо взятого органу Державного казначейства України і відсотком зміни обсягу простроченої дебіторської заборгованості по всіх органах Державного казначейства України знімається 1 бал. У разі, коли зміна обсягу перевищує 100%, критерій оцінюється у 0 балів";
підпункт 3.4.14 виключити.
3. У розділі IV "Етапи оцінки за критеріями":
3.1. У пункті 4.1:
у підпункті 4.1.1 за текстом назву "Департамент міжбюджетних відносин" замінити на "Департамент видатків місцевих бюджетів та міжбюджетних відносин" та назву "Управління внутрішнього фінансового контролю та аудиту" замінити на "Департамент відомчого контролю".
4. Додаток 1 до Порядку оцінки діяльності органів Державного казначейства України за результатами складання і консолідації звітності про виконання бюджетів викласти у новій редакції, що додається.
Директор Департаменту
методології з обслуговування
бюджетів, бухгалтерського
обліку та звітності



Н.І.Сушко

................
Перейти до повного тексту