- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
НАЦІОНАЛЬНА ЕКСПЕРТНА КОМІСІЯ УКРАЇНИ
З ПИТАНЬ ЗАХИСТУ СУСПІЛЬНОЇ МОРАЛІ
Н А К А З
по установі
Про затвердження Положення про проведення конкурсу та іспиту на заміщення вакантних посад державних службовців апарату Національної експертної комісії України з питань захисту суспільної моралі
На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 15.02.2002
N 169 "Про затвердження Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців" (із змінами і доповненням) та з метою залучення на державну службу висококваліфікованих спеціалістів
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Положення про проведення конкурсу та іспиту на заміщення вакантних посад державних службовців апарату Національної експертної комісії України з питань захисту суспільної моралі (далі - Положення), що додається.
2. Відділу організаційно-кадрового забезпечення та документообігу Управління адміністративно-господарського обслуговування Національної експертної комісії України з питань захисту суспільної моралі (далі - Національна комісія) (Ковпоша І.А.):
2.1. Здійснювати організаційне забезпечення роботи конкурсної комісії відповідно до вимог Положення.
2.2. Довести цей наказ до відома працівників структурних підрозділів апарату Комісії, представників Національної комісії в Автономній Республіці Крим, областях, мм. Києві та Севастополі.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на в.о. першого заступника Голови Національної комісії Салюка Ю.В.
В.о. Голови Комісії | М.І.Бойко |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Національної
експертної комісії України
з питань захисту суспільної
моралі
20.07.2007 N 34-У
ПОЛОЖЕННЯ
про проведення конкурсу та іспиту на заміщення вакантних посад державних службовців апарату Національної експертної комісії України з питань захисту суспільної моралі
Дане Положення визначає правові та організаційні засади проведення конкурсного відбору (далі - конкурс) та іспиту кандидатів, як одного з етапів конкурсу, на заміщення вакантних посад державних службовців апарату Національної експертної комісії України з питань захисту суспільної моралі.
Положення ґрунтується на нормах Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15.02.2002
N 169 (із змінами і доповненнями) та Загального порядку проведення іспиту кандидатів на заміщення вакантних посад державних службовців, затвердженого наказом Головного управління державної служби України, Української академії державного управління при Президентові України від 10.05.2002
N 30/84, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 24.05.2002 за N 446/6734.
Загальні положення
1. Відповідно до цього Положення проводиться конкурс та іспит кандидатів, як один із етапів конкурсу, на заміщення вакантних посад державних службовців апарату Національної експертної комісії України з питань захисту суспільної моралі (далі - Національна комісія) третьої - сьомої категорій, крім випадків, коли законами України встановлено інший порядок заміщення таких посад.
2. Для проведення відбору кандидатів на заміщення вакантних посад державних службовців апарату Національної комісії наказом (розпорядженням) Голови Національної комісії утворюється конкурсна комісія у складі голови, секретаря і членів комісії.
Очолює конкурсну комісію перший заступник Голови Національної комісії. До складу конкурсної комісії входять представники відділу організаційно-кадрового забезпечення та документообігу Управління адміністративно-господарського обслуговування, Відділу юридичного супроводу, Управління аналітичної роботи та стратегічного планування, Управління експертної роботи, а також представник Національної комісії в м. Києві та Київській області.
3. Переведення на рівнозначну або нижчу посаду в апараті Національної комісії, а також просування по службі державних службовців, які зараховані до кадрового резерву апарату Національної комісії чи успішно пройшли стажування у порядку, визначеному Положенням про порядок стажування у державних органах, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01.12.94
N 804, може здійснюватися без конкурсного відбору.
Умови проведення конкурсу
4. Конкурс на заміщення вакантних посад державних службовців апарату Національної комісії повинен забезпечувати конституційне право рівного доступу до державної служби громадян України.
5. Умови проведення конкурсу в Національній комісії відповідно до Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15.02.2002
N 169 (із змінами і доповненнями), визначаються Головою Національної комісії.
Рішення про проведення конкурсу приймається Головою Національної комісії за наявності вакантної посади державного службовця.
6. До участі у конкурсі не допускаються особи, які:
досягли встановленого законодавством граничного віку перебування на державній службі;
визнані в установленому порядку недієздатними;
мають судимість, що є несумісною із зайняттям посади державного службовця;
у разі прийняття на службу будуть безпосередньо підпорядковані або підлеглі особам, які є їх близькими родичами чи свояками;
позбавлені права займати відповідні посади в установленому законом порядку на визначений термін;
в інших випадках, установлених законами.
7. Особи, які подали необхідні документи до Національної комісії для участі у конкурсі, є кандидатами на зайняття вакантної посади державного службовця апарату Національної комісії (далі - кандидати).
8. Конкурс проводиться поетапно:
1) публікація оголошення Національної комісії про проведення конкурсу в пресі або поширення його через інші засоби масової інформації;
2) прийом документів від осіб, які бажають взяти участь у конкурсі, та їх попередній розгляд на відповідність встановленим кваліфікаційним вимогам до відповідного рівня посади;
3) проведення іспиту та відбір кандидатів.
Оголошення про конкурс
9. Національна комісія, у разі проведення конкурсу, зобов'язана опублікувати оголошення про проведення конкурсу в пресі або поширити його через інші офіційні засоби масової інформації не пізніше ніж за місяць до початку конкурсу та довести його до відома працівників апарату Національної комісії.
10. В оголошенні про проведення конкурсу повинні міститися такі відомості:
1) найменування Національної комісії із зазначенням її місцезнаходження, адреси та номерів телефонів;
2) назви вакантних посад із зазначенням, що додаткова інформація щодо основних функціональних обов'язків, розміру та умов оплати праці надається відділом організаційно-кадрового забезпечення та документообігу Управління адміністративно-господарського обслуговування;
3) основні вимоги до кандидатів, визначені Національною комісією згідно Довідника типових професійно-кваліфікаційних характеристик посад державних службовців, затвердженого наказом Головного управління державної служби України від 01.09.99
N 65 (із доповненнями);
4) термін прийняття документів (протягом 30 календарних днів з дня оголошення про проведення конкурсу).
В оголошенні може міститися додаткова інформація, що не суперечить законодавству про державну службу.
11. При заміщенні вакантних посад, призначення на які відповідно до законів, актів Президента України та Кабінету Міністрів України здійснюється за іншою процедурою, а також у разі прийняття Головою Національної комісії рішення про призначення осіб згідно з пунктом 3 цього Положення в межах однієї Національної комісії конкурс не оголошується.
Прийом та розгляд документів на участь у конкурсі
12. Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії Національної комісії такі документи:
заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на державну службу та проходження державної служби;
заповнену особову картку (форма
П-2ДС) з відповідними додатками;
дві фотокартки розміром 4 х 6 см;
копії документів про освіту, засвідчені нотаріально чи в іншому встановленому законодавством порядку;
відомості про доходи та зобов'язання фінансового характеру щодо себе та членів своєї сім'ї;
копію першої та другої сторінок паспорта громадянина України, засвідчену відділом організаційно-кадрового забезпечення та документообігу Управління адміністративно-господарського обслуговування.
Особи, які працюють у апараті Національної комісії і бажають взяти участь у конкурсі, зазначених документів до заяви не додають.
13. Особи можуть подавати додаткову інформацію стосовно своєї освіти, досвіду роботи, професійного рівня і репутації (копії документів про підвищення кваліфікації, присвоєння наукового ступеня або вченого звання, характеристики, рекомендації, наукові публікації тощо).
14. Забороняється вимагати відомості та документи, подання яких не передбачено законодавством.
15. Відділ організаційно-кадрового забезпечення та документообігу Управління адміністративно-господарського обслуговування Національної комісії перевіряє подані документи на відповідність їх встановленим вимогам щодо прийняття на державну службу, передбаченим для кандидатів на посаду державного службовця.
16. Особи, документи яких не відповідають встановленим вимогам, за рішенням голови конкурсної комісії до конкурсу не допускаються, про що їм повідомляється відділом організаційно-кадрового забезпечення та документообігу Управління адміністративно-господарського обслуговування з відповідним обґрунтуванням.
Якщо кандидат наполягає на участі у конкурсі за даних обставин, він допускається до конкурсу, а остаточне рішення приймає конкурсна комісія.
17. Подані документи і матеріали конкурсної комісії зберігаються у відділі організаційно-кадрового забезпечення та документообігу Управління адміністративно-господарського обслуговування.
Загальні умови проведення іспиту
18. Іспит проводиться конкурсною комісією Національної комісії з метою об'єктивної оцінки знань і здібностей кандидатів на заміщення вакантних посад державних службовців апарату Національної комісії.
19. Іспит проходять кандидати на заміщення вакантних посад, документи яких відповідають установленим вимогам щодо прийняття на державну службу, передбаченим для кандидатів на посади державних службовців.
Особи, документи яких не відповідають установленим вимогам, за рішенням голови конкурсної комісії до іспиту не допускаються, про що їм повідомляється відділом організаційно-кадрового забезпечення та документообігу Управління адміністративно-господарського обслуговування з відповідним обґрунтуванням.
Якщо кандидат наполягає на участі в іспиті за даних обставин, він допускається до іспиту, а остаточне рішення приймає конкурсна комісія.
20. Об'єктивність проведення іспиту забезпечується рівними умовами (тривалість іспиту, зміст та кількість питань, підрахунок результатів тощо) та відкритістю інформації про них, єдиними критеріями оцінки.
21. Проведення іспиту для кандидатів на заміщення вакантних посад передбачає перевірку та оцінку їх знань
Конституції України, Законів України
"Про державну службу" та
"Про боротьбу з корупцією", а також законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень Національної комісії та відповідного структурного підрозділу її апарату.
22. Перелік питань для перевірки знання законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень Національної комісії та структурних підрозділів її апарату наведений у додатку 2 до цього Положення. Питання мають бути актуальними, ґрунтуватися на нормах чинного законодавства України. Питання, що грунтуються на правових нормах, які втратили чинність, мають бути своєчасно замінені в установленому порядку.
23. Переліки питань можуть публікуватися у відповідних друкованих засобах масової інформації та обов'язково надаватися для ознайомлення всім учасникам конкурсу при поданні документів для участі в конкурсі.
24. Екзаменаційні білети формуються за формою, наведеною у додатку 3 до цього Положення, та затверджуються головою конкурсної комісії. До кожного білета включається по одному питанню на перевірку знання
Конституції України, Закону України
"Про державну службу", Закону України
"Про боротьбу з корупцією" та два питання на перевірку знання законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень Національної комісії та відповідного структурного підрозділу її апарату - всього 5 питань.
25. Питання 1-3 в екзаменаційних білетах мають містити питання, визначені в додатку 1 до цього Положення, питання 4-5 відбираються з додатку 2 до цього Положення.
26. Кількість білетів має бути не менше 15.
27. З урахуванням специфіки функціональних повноважень Національної комісії та відповідного структурного підрозділу її апарату можливе розроблення кількох варіантів комплектів екзаменаційних білетів у залежності від кваліфікаційних вимог до відповідних рівнів посад.
28. Процедура іспиту складається з 3 етапів:
1) організаційна підготовка до іспиту;
2) складання іспиту;
3) оцінювання та підбиття підсумків іспиту.
29. Відділ організаційно-кадрового забезпечення та документообігу Управління адміністративно-господарського обслуговування за погодженням з головою конкурсної комісії визначає дату проведення іспиту та повідомляє кандидатів про місце і час його проведення.
Організаційна підготовка до іспиту
30. Організаційна підготовка до іспиту проводиться в день проведення іспиту з усіма кандидатами на заміщення вакантних посад.
31. Секретар конкурсної комісії інформує про тривалість та процедуру складання іспиту.
32. До початку іспиту секретар конкурсної комісії відповідає на запитання кандидатів щодо процедури іспиту. Інформація секретаря про умови складання іспиту має бути достатньою для кандидатів. Він повинен упевнитися, що всі кандидати зрозуміли умови іспиту, в іншому випадку надати додаткові пояснення. У разі виникнення спірних питань вони мають бути розв'язані головою конкурсної комісії.
Складання іспиту
33. Під час підготовки відповідей на запитання екзаменаційного білета мають бути присутніми не менше трьох членів конкурсної комісії.
34. Іспит складається одночасно для кандидатів на заміщення однієї вакантної посади. У разі невеликої кількості кандидатів та за наявності відповідних умов, передбачених пунктом 35 цього Положення, іспит може проводитися одночасно на заміщення декількох вакантних посад.
35. Приміщення для складання іспиту має відповідати умовам зручного розміщення, що унеможливлює спілкування кандидатів та забезпечує індивідуальну підготовку відповідей на питання білета. Кандидати не можуть самостійно залишати приміщення, в якому складається іспит, до його закінчення.
36. Іспит складається письмово за екзаменаційними білетами, які пропонуються кандидату за його вибором і відкриваються у присутності кандидатів на заміщення вакантних посад під час складання іспиту.
37. Іспит складається державною мовою.
38. При підготовці відповідей на питання білета кандидат здійснює записи на аркуші із штампом органу, в якому проводиться конкурс. Перед відповіддю обов'язково вказуються прізвище, ім'я та по-батькові кандидата, номер білета та питання, зазначені в білеті.
Після підготовки відповідей на аркуші проставляються підпис кандидата та дата складання іспиту.
39. Загальний час для підготовки відповіді на екзаменаційний білет має становити не більше 60 хвилин.
Оцінювання та підбиття підсумків іспиту
40. Для оцінки знань кандидатів використовується п'ятибальна система.
П'ять балів виставляються кандидатам, які виявили глибокі знання
Конституції України, Законів України
"Про державну службу" та
"Про боротьбу з корупцією" та успішно справилися із запитаннями на перевірку знання законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень Національної комісії та відповідного структурного підрозділу її апарату.
Три бали виставляються кандидатам, які виявили розуміння поставлених питань в обсязі, достатньому для подальшої роботи.
Два бали виставляється кандидатам, які розуміють основні поняття нормативно-правових актів, але в процесі відповіді допустили значну кількість помилок.
Один бал виставляється кандидатам, які не відповіли на питання у встановлений строк.
41. По закінченні часу, відведеного на складання іспиту, проводиться перевірка відповідей та їх оцінювання. Оцінка проводиться всіма членами комісії. Члени конкурсної комісії приймають спільне рішення щодо оцінки відповіді на кожне питання екзаменаційного білета. Такі оцінки виставляються на аркуші з відповідями кандидата.
42. Підбиття підсумку здійснюється шляхом додавання балів за кожне питання і занесення загальної суми балів в екзаменаційну відомість, форма якої наведена в додатку 4. З результатами іспиту кандидат ознайомлюється.
43. Аркуші з відповідями кандидатів зберігаються разом з іншими матеріалами та документами конкурсної комісії у відділі організаційно-кадрового забезпечення та документообігу Управління адміністративно-господарського обслуговування.
44. Кандидати, які набрали загальну суму балів, що не є нижчою 50 відсотків від максимальної суми балів, яка може бути виставлена при наданні відповідей, вважаються такими, що успішно склали іспит.
45. Кандидати, які набрали менше 50 відсотків від максимальної суми балів, вважаються такими, що не склали іспит.
46. Кандидати, які не склали іспит, не можуть бути рекомендовані конкурсною комісією для призначення на посаду.
47. Результати іспиту можуть бути оскаржені в порядку, передбаченому для оскарження рішень конкурсної комісії.
Відбір кандидатів
48. Конкурсна комісія на підставі розгляду поданих документів, результатів іспиту та співбесіди з кандидатами, які успішно склали іспит, на своєму засіданні здійснює відбір осіб для зайняття вакантних посад державних службовців апарату Національної комісії.
49. Інші кандидати, які успішно склали іспит, але не були відібрані для призначення на посади, у разі їх згоди, за рішенням конкурсної комісії можуть бути рекомендовані для зарахування до кадрового резерву апарату Національної комісії і протягом року прийняті на вакантну рівнозначну або нижчу посаду без повторного конкурсу.
Якщо за результатами конкурсу не відібрано жодного з кандидатів для призначення на посаду, конкурсна комісія не може рекомендувати цих кандидатів до кадрового резерву.
50. Якщо жоден з кандидатів не рекомендований конкурсною комісією для зайняття вакантної посади державного службовця, оголошується повторний конкурс.
51. Засідання конкурсної комісії вважається правомочним, якщо на ньому присутні не менше ніж 2/3 її складу.
52. Рішення комісії приймається простою більшістю голосів присутніх на її засіданні членів конкурсної комісії. У разі рівного розподілу голосів вирішальним є голос голови комісії.
................Перейти до повного тексту