- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Рішення
НАЦІОНАЛЬНА КОМІСІЯ З ПИТАНЬ РЕГУЛЮВАННЯ ЗВ'ЯЗКУ УКРАЇНИ
Р І Ш Е Н Н Я
( Рішення скасовано на підставі Рішення Національної
комісії з питань регулювання зв'язку
N 373 від 05.08.2010 )
Про затвердження Стандарту надання адміністративної послуги з видачі дозволів на використання номерного ресурсу
На виконання вимог п. 10 Плану заходів щодо реалізації Концепції розвитку системи надання адміністративних послуг органами виконавчої влади, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 27.06.2007
N 494-р, Національна комісія з питань регулювання зв'язку України
ВИРІШИЛА:
1. Затвердити Стандарт надання адміністративної послуги з видачі дозволів на використання номерного ресурсу.
2. Адміністративному управлінню розмістити Стандарт надання адміністративної послуги з видачі дозволів на використання номерного ресурсу на веб-сайті НКРЗ.
Додаток
до рішення НКРЗ
13.12.2007 N 1036
СТАНДАРТ
надання адміністративної послуги з видачі дозволів на використання номерного ресурсу
1. Загальні положення.
1.1. Стандарт надання адміністративної послуги Національною комісією з питань регулювання зв'язку України (далі - Стандарт) розроблений відповідно до розпоряджень Кабінету Міністрів України від 15.02.2006
N 90 "Про схвалення Концепції розвитку системи надання адміністративних послуг органами виконавчої влади" та від 27.06.2007
N 494 "Про затвердження плану заходів щодо реалізації Концепції розвитку системи надання адміністративних послуг органами виконавчої влади" з метою забезпечення розвитку системи надання адміністративних послуг та належної якості їх надання при видачі дозволів на використання номерного ресурсу, відповідно до повноважень Національної комісії з питань регулювання зв'язку України (далі - НКРЗ).
1.2. Забезпечення реалізації цього Стандарту здійснюється із застосуванням таких законодавчих актів:
Закону України "Про телекомунікації" від 18 листопада 2003 р.
N 1280-IV;
Указу Президента України від 21 серпня 2004 року
N 943/2004 "Про Національну комісію з питань регулювання зв'язку України" (Із змінами, внесеними згідно з Указом Президента
N 12/2005 від 05.01.2005);
наказу Міністерства транспорту та зв'язку України від 23.11.2006
N 1105 "Про затвердження Національного плану нумерації України", зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 07.12.2006 за N 1284/13158;
Постанови Кабінету Міністрів України від 05.07.2004
N 839 "Про затвердження розміру плати за виділення номерного ресурсу і порядок її внесення";
рішення НКРЗ від 01.06.2007
N 769 "Про затвердження Положення про державне регулювання номерного ресурсу телекомунікаційної мережі загального користування України", зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 20.06.2007 за N 679/13946 (далі - Положення).
1.3. Наведені в Стандарті терміни вживаються в такому значенні:
адміністративна послуга - результат здійснення владних повноважень НКРЗ, з питань розподілу, присвоєння та обліку номерного ресурсу відповідно до Закону України
"Про телекомунікації" та
Положення;
дозвіл на використання номерного ресурсу (далі - дозвіл) - документ, оформлений на бланку з використанням елементів захисту його від підробки, виданий НКРЗ, що засвідчує право оператора використовувати виділений рішенням НКРЗ номерний ресурс за призначенням у визначеній телекомунікаційній мережі та/або території;
одержувач адміністративної послуги (далі - одержувач) - оператор телекомунікацій, що звернувся за адміністративною послугою безпосередньо або через уповноважений ним орган чи особу до НКРЗ з відповідною заявою про видачу дозволу на використання номерного ресурсу;
інші терміни які вживаються в цьому Стандарті визначаються згідно чинного законодавства України.
1.4. Недотримання або неналежне дотримання працівником НКРЗ Стандарту, встановлення непередбачених Стандартом обов'язків одержувача щодо здійснення дій та надання документів у зв'язку з одержанням адміністративної послуги, порушення встановлених строків надання адміністративної послуги тягне за собою відповідальність, передбачену законодавством.
1.5. Контроль за повнотою та ефективністю застосування Стандарту здійснюється НКРЗ.
2. Перелік категорій одержувачів адміністративної послуги.
Вимоги до категорій одержувачів адміністративної послуги не встановлюються.
3. Перелік документів, необхідних для надання адміністративної послуги.
Адміністративна послуга надається в результаті здійснення владних повноважень НКРЗ при виділенні номерного ресурсу та переоформленні відповідних дозволів за заявами операторів. Перелік документів, необхідних для надання адміністративної послуги наведений в пунктах 2.1-2.4, 5.3, 5.4, 6.3
Положення.
3.1. Для отримання номерного ресурсу оператор подає до НКРЗ із супровідним листом заяву про виділення номерного ресурсу, до якої додаються:
3.1.1. Завірена копія ліцензії на відповідний вид діяльності з надання послуг у сфері телекомунікацій.
3.1.2. Пояснювальна записка з обґрунтуванням потреби у виділенні заявленого обсягу номерного ресурсу (до заяви на виділення кодів пунктів сигналізації мережі СКС-7 не додається).
3.1.3. Звіт про використання виділеного номерного ресурсу (додаток 6) на тій території, де заявник планує отримати номерний ресурс, станом на перше число місяця, у якому подається заява. При первинному зверненні заявника на отримання номерного ресурсу та до заяви про виділення кодів пунктів сигналізації мережі СКС-7 звіт не додається.
3.1.4. Для отримання кодів мереж сигналізації у складі нумерації мережі СКС-7 чи кодів пунктів сигналізації мережі СКС-7 додається завірена копія схеми приєднання до мережі СКС-7, погоджена з оператором, до якого запроектоване приєднання.
3.1.5. Заявник може додати до заяви про виділення номерного ресурсу інші інформаційні матеріали, що містять додаткові пояснення щодо мети звернення.
3.1.6. Заява і комплект документів, які заявник подає НКРЗ, повинні містити повну та достовірну інформацію і складаються українською мовою.
3.1.7. Не допускається надання одного комплекту документів по різних типах заяв та видах номерного ресурсу
3.2. Для отримання скорочених номерів оператор, до місцевої мережі якого приєднаний замовник (служба) послуг, подає до НКРЗ із супровідним листом заяву про виділення скороченого номера, до якої додаються документи, зазначені в підпунктах 3.1.1, 3.1.2 цього Стандарту (2.1.1, 2.1.2
Положення. Разом із заявою оператора надається звернення замовника послуг відповідної служби з обґрунтуванням необхідності створення такої служби або надання послуги та належним чином завірені копії документів останнього на право здійснення діяльності щодо надання цих послуг.
3.3. Для переоформлення дозволу оператор подає до НКРЗ із супровідним листом заяву про переоформлення номерного ресурсу, до якої додаються документи, зазначені в підпунктах 6.3.1-6.3.6
Положення:
3.3.1. Завірена копія ліцензії на відповідний вид діяльності з надання послуг у сфері телекомунікацій.
3.3.2. Пояснювальна записка з обґрунтуванням підстави переоформлення дозволу.
3.3.3. Звіт про використання виділеного оператору номерного ресурсу на території, де заявлене переоформлення, станом на перше число місяця, у якому подається заява.
3.3.4. Оригінали документів, які надають право на використання номерного ресурсу, заявленого до переоформлення. Якщо переоформленню відповідно до підстав, зазначених у пункті 6.2, підлягає частина номерного ресурсу із зазначеного в дозволі, то переоформлюється дозвіл на весь номерний ресурс.
3.3.5. Нотаріально завірені копії документів, що засвідчують наявність підстав для переоформлення дозволу у зв'язку з реорганізацією юридичної особи - суб'єкта господарювання шляхом перетворення, злиття, приєднання, виділення, поділу.
................Перейти до повного тексту