- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Рішення
РАХУНКОВА ПАЛАТА
МІЖВІДОМЧА КОМІСІЯ З ПИТАНЬ ДЕРЖАВНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Р І Ш Е Н Н Я
Про розгляд скарги
Відповідно до статті
3-
3 та частини 5 статті
37 Закону України
"Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти" (далі - Закон), розглянувши скарги Науково-виробничого підприємства "ХіМеК" (Скаржник 1) (м. Київ) від 24.09.2007 N 146 та скарги ТОВ "Діагностичні системи - Україна" (Скаржник 2) (м. Київ) від 24.09.2007 N 126 на дії Київського міського центру крові (Замовник) (м. Київ) при проведенні процедури закупівлі за державні кошти продукції хімічної технічного призначення (тест-систем імуноферментних до роботизованого імуноферментного комплекс-аналізатора для визначення антигену ВІЛ, антитіл до ВІЛ-1 та ВІЛ-2, HBs-антигену та антитіл до HBc-антигену вірусу гепатиту B, антитіл до вірусу гепатиту C, антитіл до збудника сифілісу в крові донорів), Комісія В С Т А Н О В И Л А:
Скарга Науково-виробничого підприємства "ХіМеК" має наступну вимогу:
1. Відмінити торги". Скарга ТОВ "Діагностичні системи - Україна" має наступну вимогу:
Зобов'язати Замовника привести тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства. Скаржники скаржаться на те, що Замовник порушив
Закон, так як він встановив вимоги в тендерній документації, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Скаржник 1 вважає, що Замовник встановив дискримінаційну вимогу щодо можливості використання запропонованих тест-систем шляхом надання роботизованого комплекс-аналізатора для одночасного виконання досліджень із визначення антигену ВІЛ, антитіл до ВІЛ-1 та ВІЛ-2, HBs-антигену та антитіл до HBc-антигену вірусу гепатиту B, антитіл до вірусу гепатиту C, антитіл до збудника сифілісу з продуктивністю від 200 тестів на годину. Також Скаржник 1 стверджує, що Замовник нав'язує додаткові послуги учаснику по технічному обслуговуванню аналізатора, що не є предметом закупівлі, та не може бути пов'язано з закупівлею предмета закупівлі в кількості, зазначеній в тендерній документації.
Згідно зі статтею
21 Закону Замовник має повне право в тендерній документації розмістити інформацію, яку він вважає за необхідне, за умови, якщо такі вимоги тендерної документації не призводять до дискримінації інших учасників.
Відповідно до абзацу десятого статті
1 Закону тендерна документація - це документація, що готується Замовником та передається учасникам для підготовки ними тендерних пропозицій щодо предмету закупівлі, визначеного Замовником відповідно до Закону. При цьому, згідно з пунктом 3 статті 14 Закону, Замовник не має права ділити закупівлю товару, роботи, послуги на частини з метою уникнення проведення відкритих торгів із зменшенням ціни. Таким чином, Замовник не порушив норми Закону.
Скаржник 2 стверджує, що в тендерній документації Замовника за вказаними умовами, товар може поставляти лише одне підприємство, що дискримінує інших учасників, зокрема "використання сучасної технології імуноферментного аналізу з твердою фазою на парамагнітних мікрочастинках і сучасної технології детекції високочутливої хемілюмінесценції".
Відповідно до матеріалів, наданих Замовником, встановлено наступне. Умовами тендерної документації на закупівлю приладу для вимірювання фізичних та хімічних величин (Роботизований імуноферментний комплекс-аналізатор для визначення антигену ВІЛ, антитіл до ВІЛ-1 та ВІЛ-2, HBs-антигену та антитіл до HBc-антигену вірусу гепатиту B, антитіл до вірусу гепатиту C, антитіл до збудника сифілісу в крові донорів) передбачено відповідність вимозі щодо використання технології саме імуноферментного аналізу з використанням сучасної технології детекції - високочутливої хемілюмінесценції". Ця вимога повністю відповідає
Інструкції з організації роботи лабораторії діагностики ВІЛ-інфекції.
................Перейти до повного тексту