1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Рішення


НАЦІОНАЛЬНА КОМІСІЯ З ПИТАНЬ РЕГУЛЮВАННЯ ЗВ'ЯЗКУ УКРАЇНИ
Р І Ш Е Н Н Я
07.12.2007 N 1006
Про визначення можливості застосування радіоелектронних засобів на території України
Відповідно до статей 25, 26 Закону України "Про радіочастотний ресурс України", Плану використання радіочастотного ресурсу України (далі - План), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 09.06.2006 N 815, Положення про порядок і форму ведення реєстру радіоелектронних засобів та випромінювальних пристроїв, що можуть застосовуватися на території України в смугах радіочастот загального користування (затверджене рішенням НКРЗ від 03.11.2005 N 117, та розглянувши заявочні документи щодо можливості застосування на території України конкретних типів радіоелектронних засобів, Національна комісія з питань регулювання зв'язку України
ВИРІШИЛА:
1. Доповнити Розділи 2, 3, 5, 6, 7, 8 Реєстру радіоелектронних засобів та випромінювальних пристроїв, що можуть застосовуватися на території України в смугах радіочастот загального користування, затвердженого рішенням НКРЗ від 18.05.2006 N 277 (далі - Реєстр), інформацією про радіоелектронні засоби, згідно з Додатком 1.
2. Внести зміни до Розділів 1, 3, 6, 7 Реєстру за додатково наданою інформацією, згідно з Додатком 2.
3. Погодити застосування в Україні радіолокаційної станції (радіовизначення) типу "CTX-A8", призначеної для забезпечення оперативним обміном інформацією в режимі реального масштабу часу про судноплавну обстановку в зоні відповідальності поста регулювання руху суден, та допплерівського метеорологічного радіолокатора "Метеор-Метеоячейка", призначеного для метеорологічного забезпечення польотів цивільної авіації, згідно з Додатком 3.
4. Відмовити ДП ВЦ "Омега" у внесенні до Реєстру базових станцій радіодоступу системи ІЕЕЕ 802.16 типів BTS 5120, BTS 5125 у зв'язку з тим, що радіотехнологія "широкосмуговий радіодоступ" стандарту ІЕЕЕ 802.16 у смузі радіочастот 3400 - 3600 МГц не визначена в розділі I Плану як діюча в Україні.

................
Перейти до повного тексту