1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Висновок


ТЕНДЕРНА ПАЛАТА УКРАЇНИ
В И С Н О В О К
06.07.2007 N в-66/07
Стосовно дотримання процедур державних закупівель
(відповідно до ст. 17-3 Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти"
Підстава: в порядку громадського контролю, відповідно до статті 17-3 Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти", Тендерна палата України провела дослідження щодо дотримання процедур державних закупівель, проведених в 2006 році Головним управлінням з питань цінової політики виконавчого органу Київської міської ради.
Загальна інформація:
1. Інформація про замовника
Назва: Головне управління з питань цінової політики виконавчого органу Київської міської ради.
Адреса: 03057, м. Київ, вул. Смоленська, 6-а.
2. Головний розпорядник: КМДА.
3. Відповідальний за проведення торгів: заступник голови тендерного комітету - Бойко І.П.
4. Предмет закупівлі: автотранспортні послуги легковим автомобілем "Опель-Омега 2.2".
5. Процедура закупівлі: торги з обмеженою участю.
6. Джерело фінансування закупівель: кошти місцевого бюджету.
7. Період здійснення процедури закупівлі: початок - 05.01.2006 р., закінчення - 06.03.2006 р.
Для розгляду та дослідження надано копії наступних матеріалів:
1. Протокол засідання тендерного комітету Головного управління з питань цінової політики виконавчого органу Київської міської ради щодо організації проведення процедури закупівлі "Автотранспортних послуг з надання в користування легкового автомобіля "Опель-Омега 2.2" для службових поїздок" від 05.01.2006 N 1 - 2 арк.;
2. Протокол розкриття тендерних (цінових) пропозицій від 20.02.2006 N 2 - 2 арк.;
3. Протокол засідання тендерного комітету Головного управління з питань цінової політики виконавчого органу Київської міської ради щодо порівняння, оцінки тендерних пропозицій та вибору переможця на закупівлю автотранспортної послуги з надання від 20.02.2006 N 3 - 5 арк.;
4. Лист від Комунального підприємства "Автотранспортне підприємство Київської міської ради" від 20.02.2006 N 09050/4-4 - 1 арк.;
5. Лист-акцепт тендерної пропозиції від Комунального підприємства "Автотранспортне підприємство Київської міської ради" від 20.02.2006 N 09050/4-5 - 1 арк.;
6. Реєстр отриманих цінових пропозицій по закупівлі послуги з надання в користування автомобіля "Опель-Омега 2.2" б-н та дати - 1 арк.;
7. Договір з додатками від 27.02.2006 р. N 43 про надання легкових автомобілів для службових поїздок - 6 арк.;
8. Акти здачі-прийняття робіт (надання послуг) по виду послуг. Автопослуги за період з 01.03.2006 по 15.03.2006 N 10/43-1; 16.03.2006 по 31.03.2006 N 14/43-1; 01.04.2006 по 16.04.2006 N 16/43-1; 17.04.2006 по 30.04.2006 N 20/43-1; 01.05.2006 по 15.05.2006 N 22/43-1; 16.05.2006 по 31.05.2006 N 28/43-1; 01.06.2006 по 15.06.2006 N 32/43-1; 16.06.2006 по 30.06.2006 N 36/43-1; 01.07.2006 по 16.07.2006 N 40/43-1; 17.07.2006 по 31.07.2006 N 41/43-1; 16.08.2006 по 31.08.2006 N 45/43-1; 01.09.2006 по 17.09.2006 N 48/43-1; 18.09.2006 по 30.09.2006 N 53/43-1; 16.10.2006 по 31.10.2006 N 60/43-1; 01.10.2006 по 15.10.2006 N 55/43-1; 16.11.2006 по 30.11.2006 N 66/43-1; 01.11.2006 по 15.11.2006 N 64/43-1; 01.12.2006 по 17.12.2006 N 68/43-1 - 18 арк.;
9. Акти здачі-прийняття науково-технічної продукції до договору на створення (передачу) науково-технічної продукції від 10.04.2006 N 55; 27.06.2006 N 98; 03.11.2006 N 154; 27.06.2006 N 99; 27.06.2006 N 100; 03.11.2006 N 155; 27.06.2006 N 101 - 6 арк.;
10. АКТ здавання-приймання продукції за контрактом N 49/2011 від 20.12.2006 N 1 - 1 арк.,
11. АКТ прийому-здачі виконаних робіт/послуг за грудень 2006 від 25.12.2006 б-н - 1 арк.;
12. Платіжні доручення: від 20.07.2006 N 339; від 20.07.2006 N 338; від 20.04.2006 N 180; від 11.12.2006 N 1; від 22.12.2006 N 2; від 30.03.2006 N 133; від 11.04.2006 N 164; від 05.05.2006 б-н; від 20.04.2006 N 175; від 07.06.2006 N 276; від 18.04.2006 N 236; від 26.06.2006 N 298; від 06.07.2006 N 326; від 20.07.2006 N 342; від 11.08.2006 N 400; від 08.09.2006 N 454; від 25.09.2006 N 476; від 20.10.2006 N 531; від 16.10.2006 N 521; від 21.11.2006 N 602; від 07.11.2006 N 585; від 26.12.2006 N 735; від 21.12.2006 N 694; від 11.12.2006 N 655 - 13 арк.;
13. Звіт про результати здійснення процедури з обмеженою кількістю учасників щодо закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти від 21.02.2006 N 1 - 3 арк.;
14. Тендерна документація на закупівлю автотранспортних послуг з надання в користування легкового автомобіля "Опель-Омега 2.2" для службових поїздок від 05.01.2006 р. - 12 арк.;
15. Запрошення до торгів (тендера) від 05.01.2006 N 09050/4-2 - 4 арк.;
16. Запрошення до торгів (тендера) від 05.01.2006 N 09050/4-1 - 4 арк.;
17. Запрошення до торгів (тендера) від 05.01.2006 N 09050/4-3 - 4 арк.;
18. Наказ начальника Управління з питань цінової політики Київської міської державної адміністрації від 13.08.2002 N 66 - 1 арк.;
19. Наказ начальника Головного управління з питань цінової політики виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 31.08.2006 N 81 - 2 арк.;
20. Положення про створення та головні функції тендерного комітету щодо організації та проведення процедур закупівель товарів, робіт та послуг за державні кошти в Головному управлінні з питань цінової політики виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 01.04.2003 - 6 арк.;
21. Свідоцтво про підвищення кваліфікації від 28.04.2006 СПК N 342540 - 1 арк.;
22. Свідоцтво про підвищення кваліфікації від 12.03.2004 СПК N 037143 - 1 арк.;
23. Звіт про виконання загального фонду кошторису установи за 2006 р. від 20.01.2007 - 6 арк.;
24. Кошторис на 2006 р. - 6 арк.;
25. Повідомлення про присвоєння кодів N NDU/V-4857/ЗОЮцк від 08.11.2006 року про розміщення повної інформації щодо державних закупівель в інформаційній системі в мережі Інтернет - 1 арк.;
26. Звіт про проведення процедур закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти від 02.10.2006 - 2 арк.;
27. Звіт про проведення процедур закупівель товарів робіт і послуг за державні кошти від 03.07.2006 - 2 арк.;
28. Звіт про проведення процедур закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти від 03.04.2006 - 2 арк.;
29. Тендерна пропозиція "Автоцентр ГДІП" б-н та дати - 1 арк.;
30. Тендерна пропозиція КП "Генеральна дирекція Київської міської ради з обслуговування іноземних представництв" б-н та дати - 20 арк.;
31. Тендерна пропозиція КП "Автотранспортне підприємство Київської міської ради" б-н та дати - 23 арк.
Завдання сформульоване наступним чином:
"Надати висновок щодо законності та обґрунтованості проведення процедур закупівлі товарів, робіт і послуг Головним управлінням з питань цінової політики виконавчого органу Київської міської ради".
ДОСЛІДЖЕННЯ
Об'єкти, що досліджуються:
Матеріали, перелічені у вступній частині висновку.
При дослідженні наданих матеріалів встановлено:
1. Щодо створення та функціонування тендерного комітету, кваліфікації членів тендерного комітету
На підставі наказу від 13.08.2002 N 66 про створення постійно діючого тендерного комітету та внесених змін до нього від 31.08.2006 N 81, тендерний комітет Головного управління з питань цінової політики виконавчого органу Київської міської ради (надалі - Замовник) затверджено в складі семи осіб, в тому числі - головою тендерного комітету призначено заступника начальника Головного управління з питань цінової політики виконавчого органу Київської міської ради - Пушенко Л.І.
Інформація про членів тендерного комітету:
N П.І.Б. Дата та номер
розпорядчого акта
включення до
складу тендерного
комітету
Посада
в ТК
N, дата
свідоцтва чи
сертифіката
1. Пушенко Л.І. наказ від
13.08.2002 N 66
(та з внесеними
змінами - наказ
від 31.08.2006
N 81)
Голова
тендерного
комітету
Відсутнє
2. Бойко І.П. Член
тендерного
комітету
від 12.03.2004
СПК N 037143
3. Басс Д.Я. Член
тендерного
комітету
Відсутнє
4. Головач В.В. Член
тендерного
комітету
Відсутнє
5. Рибак Г.Ф. Член
тендерного
комітету
Відсутнє
6. Шевцова В.Є. Член
тендерного
комітету
Відсутнє
7. Пашко О.А. Секретар
тендерного
комітету
від 28.04.2006
СПК N 342540
В порушення вимог ч. 7 ст. 12 Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти" від 22.02.2000 N 1490-III (надалі - Закон) п'ять членів тендерного комітету, а саме: Пушенко Л.І., Басс Д.Я., Головач В.В., Рибак Г.Ф., Шевцова В.Є. не пройшли навчання або підвищення кваліфікації та не отримали упродовж установленого терміну відповідні сертифікати чи свідоцтва з питань організації та здійснення процедур у сфері державних закупівель.
Тендерний комітет діє на підставі Положення про тендерний комітет з питань організації та проведення тендерних закупівель, затвердженого начальником Головного управління з питань цінової політики виконавчого органу Київської міської ради В. Яструбинським від 01.04.2003.
2. Фінансування закупівель
Кошторисом Головного управління з питань цінової політики виконавчого органу Київської міської ради на 2006 р. затверджено видатки за рахунок державного бюджету за КПКВ 010117 "Органи виконавчої влади в м. Києві" та КЕКВ 1135 "Оплата транспортних послуг та утримання транспортних засобів" в загальній сумі 205,6 тис.грн., в т.ч. за загальним фондом - 203,6 тис.грн. та спеціальним - 2,0 тис. гривень.
Відповідно до інформації, викладеної в Звіті про виконання загального фонду кошторису установи за 2006 рік (2м, 2д), надійшло коштів на виконання програми по коду 1135 - 193,6 тис.грн. та фактичні видатки склали 185,59 тис. гривень.
3. Вибір процедури закупівлі
Річний план державних закупівель на дослідження надано не було.
Підтверджуючих документів щодо оприлюднення Замовником Річного плану державних закупівель на 2006 рік в інформаційних системах мережі Інтернет також на дослідження надано не було.
Відповідно до ч. 3 ст. 18 Закону процедура торгів з обмеженою участю застосовується у разі, якщо товари, роботи чи послуги через їх складний або спеціалізований характер можуть бути запропоновані обмеженою кількістю учасників.
Згідно з інформацією, викладеною у Протоколі засідання тендерного комітету від 05.01.2006 N 1, підставою обраної процедури закупівель торгів з обмеженою участю є затверджений тимчасовий індивідуальний кошторис, так як бюджетний розпис не був затверджений в установлений законодавством термін.
Таким чином, в порушення вимог ч. 3 ст. 18 Закону, Замовником з метою уникнення процедури відкритих торгів необґрунтовано прийнято рішення щодо вибору процедури закупівлі.
4. Визначення предмета закупівлі
Предмет закупівлі визначено тендерним комітетом Замовника відповідно до вимог ст. 1 Закону та Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016-97, затвердженого наказом Державного комітету України стандартизації, метрології та сертифікації від 30.12.97 N 822 (далі - Класифікатор).
Відповідно до Класифікатора "Автотранспортні послуги легковим автомобілем "Опель-Омега 2.2" можуть визначатися за показником п'ятого знака Класифікатора: 60.22.1 "Послуги таксі та послуги з оренди пасажирських автомобілів з водієм".
5. Направлення запрошень для участі у процедурі торгів з обмеженою участю
Замовником було направлено запрошення від 05.01.2006 для участі в торгах з обмеженою участю трьом учасникам: "Об'єднане підприємство транспортного забезпечення державного управління справами", Дирекція "Автоцентр" Генеральної дирекції Київської міської ради з обслуговування іноземних представництв, КП "Автотранспортне підприємство Київської міської ради".

................
Перейти до повного тексту