- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Висновок
ТЕНДЕРНА ПАЛАТА УКРАЇНИ
В И С Н О В О К
Стосовно дотримання процедур державних закупівель
Замовник торгів: Державне управління екології та природних ресурсів у Вінницькій області.
Адреса: 21100, м. Вінниця, вул. 600-річчя, 19.
Предмет закупівлі: роботи по реконструкції очисних споруд.
Процедура закупівлі: відкриті торги.
Джерело фінансування: обласний фонд охорони навколишнього природного середовища у складі обласного бюджету.
Відповідальний за проведення торгів: голова тендерного комітету - Ванжула Микола Іванович, тел.: (0432) 43-19-86.
Період здійснення процедури закупівлі: початок 24.10.2005, закінчення 16.12.2005.
Для розгляду та дослідження надано копії наступних матеріалів:
1. Звіт про проведення торгів (тендерів) на закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти за січень - грудень 2005 року - на 1 арк.;
2. Наказ від 15.03.2004 N 08"ОД" щодо затвердження тендерного комітету - на 1 арк.;
3. Свідоцтво СПК N 264856 від 26.06.2005 про підвищення кваліфікації, видане Іщенку Анатолію Степановичу, - на 1 арк.;
4. Свідоцтво СПК N 244046 від 26.06.2005 про підвищення кваліфікації, видане Ванжулі Миколі Івановичу, - на 1 арк.;
5. Свідоцтво СПК N 264855 від 26.06.2005 про підвищення кваліфікації, видане Романчику Василю Леонідовичу, - на 1 арк.;
6. Свідоцтво СПК N 264858 від 26.06.2005 про підвищення кваліфікації, видане Муравській Ірині Миколаївні, - на 1 арк.;
7. Свідоцтво СПК N 264857 від 26.06.2005 про підвищення кваліфікації, видане Українцю Івану Іллічу, - на 1 арк.;
8. Форма оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю товарів, робіт та послуг за державні кошти від 12.10.2005 - на 1 арк.;
9. Форма оголошення про результати проведення відкритих торгів на закупівлю товарів, робіт та послуг за державні кошти б/д - на 1 арк.;
10. Протокол засідання тендерного комітету від 10.10.2005 б/н щодо організації проведення процедури закупівлі - на 1 арк.;
11. Реєстр видачі тендерної документації на закупівлю робіт по реконструкції очисних споруд в смт Тиврів Вінницької області б/н б/д - на 1 арк.;
12. Інвестиційний договір на виконання робіт від 14.12.2005 N 29/05-оф - на 2 арк.;
13. Лист-запит ТзОВ "Вінницька будівельна компанія" від 02.11.2005 N 313 щодо надання тендерної документації для участі у торгах - на 1 арк.;
14. Лист-запит ВАТ "Промжитлосільбуд" від 01.11.2005 б/н щодо надання тендерної документації для участі у торгах - на 1 арк.;
15. Лист-запит ТОВ НВФ "Він Еко ЛТД" від 10.11.2005 N 28 щодо надання тендерної документації для участі у торгах - на 1 арк.;
16. Лист-запит ТОВ "Фірма "Агроспецмонтаж" від 07.11.2005 N 59 щодо надання тендерної документації для участі у торгах - на 1 арк.;
17. Лист-запит ПП "Фірма "Дуумвірат" від 01.11.2005 б/н щодо надання тендерної документації для участі у торгах - на 1 арк.;
18. Лист-запит МП ООО "Омега" від 27.10.2005 б/н щодо надання тендерної документації для участі у торгах - на 1 арк.;
19. Лист-запит ПП "Экотон" від 26.10.2005 N 7-01/529 щодо надання тендерної документації для участі у торгах - на 1 арк.;
20. Протокол засідання тендерного комітету від 15.11.2005 б/н стосовно розкриття тендерних пропозицій - на 1 арк.;
21. Протокол засідання тендерного комітету від 18.11.2005 б/н стосовно акцепту тендерної пропозиції - на 1 арк.;
22. Реєстр отримання тендерних пропозицій б/н б/д - на 1 арк.;
23. Протокол засідання тендерного комітету від 12.10.2005 б/н щодо затвердження тендерної документації - на 1 арк.;
24. Тендерна документація щодо проведення торгів (тендера) на роботи по реконструкції очисних споруд в смт Тиврів, затверджена головою тендерного комітету б/д, - на 5 арк.;
25. Повідомлення про акцепт тендерної пропозиції від 21.11.2005 N 2849/05 - 3 арк.;
26. Звіт про результати здійснення процедури відкритих торгів щодо закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти від 16.12.2005 б/н - на 1 аркуші.
Завдання сформульовано таким чином:
"Надати висновок про законність та обґрунтованість проведення Державним управлінням екології та природних ресурсів у Вінницькій області процедури закупівлі робіт по реконструкції каналізаційних очисних споруд".
ДОСЛІДЖЕННЯ:
Об'єкти, що досліджуються: матеріали, перелічені у вступній частині висновку.
При дослідженні наданих матеріалів встановлено.
1. Щодо створення та функціонування тендерного комітету, кваліфікації членів тендерного комітету.
Відповідно до наказу Державного управління екології та природних ресурсів у Вінницькій області (надалі - Замовник) від 15.03.2004 N 08"ОД" затверджено тендерний комітет у складі 5 осіб.
В порушення вимог п. 2.7 Положення про порядок створення та головні функції тендерних комітетів щодо організації та здійснення процедур закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти, затвердженого наказом Міністерства економіки України від 26.12.2000
N 280, в наказі не визначено права голови тендерного комітету Замовника на підписання договорів на закупівлю.
В порушення вимог Положення про порядок створення та головні функції тендерних комітетів щодо організації та здійснення процедур закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти, затвердженого наказом Міністерства економіки України від 26.12.2000
N 280, положення про порядок створення та головні функції тендерного комітету не розроблялось.
Інформація про членів тендерного комітету:
N |
П.І.Б. |
Дата та номер розпорядчого акта включення до складу тендерного комітету |
Займана посада в ТК |
N, дата свідоцтва чи сертифіката |
1. |
Іщенко А.С. |
від 15.03.2004 N 08 "ОД" |
Член тендерного комітету |
СПК N 264856 від 26.06.2005 |
2. |
Ванжула М.І. |
від 15.03.2004 N 08 "ОД" |
Заступник голови тендерного комітету |
СПК N 244046 від 26.06.2005 |
3. |
Романчик В.Л. |
від 15.03.2004 N 08 "ОД" |
Член тендерного комітету |
СПК N 264855 від 26.06.2005 |
4. |
Муравська І.М. |
від 15.03.2004 N 08 "ОД" |
Секретар тендерного комітету |
СПК N 264858, від 26.06.2005 |
5. |
Українець І.І. |
від 15.03.2004 N 08 "ОД" |
Голова тендерного комітету |
СПК N 264857 від 26.06.2005 |
2. Фінансування закупівлі.
Згідно з даними форми оголошення про проведення відкритих торгів від 12.10.2005 очікувана вартість закупівлі робіт по реконструкції очисних споруд становила 314,981 тис. гривень.
3. Вибір процедури закупівлі.
Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету від 10.10.2005 б/н Замовником для проведення зазначеної закупівлі обрано процедуру відкритих торгів.
4. Визначення предмета закупівлі.
5. Публікація оголошення та оприлюднення інформації щодо закупівлі.
Оголошення про відкриті торги щодо робіт по реконструкції очисних споруд було опубліковано Замовником в Інформаційно-аналітичному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 24.10.2005 N 43 (212) за N 15224 (БУД).
Згідно з інформацію, наведеною в формі оголошення про проведення відкритих торгів, адреса обраної системи в мережі Інтернет - www.tender.com.
В порушення вимог ст.
4-2 Закону Замовник не оприлюднив оголошення про проведення відкритих торгів за допомогою інформаційної системи у мережі Інтернет, яка відповідає вимогам Закону.
В оголошенні, опублікованому тендерним комітетом Замовника, термін розкриття тендерних пропозицій учасників призначено на 15.11.2005, або на 22 календарний день після опублікування оголошення, чим порушено вимоги ст.
19 Закону.
Факт необґрунтованої причини скорочення терміну подання учасниками тендерних пропозицій може свідчити про наміри Замовника послабити конкуренцію між учасниками торгів.
6. Тендерна документація.
Тендерна документація щодо проведення торгів (тендера) на роботи по реконструкції очисних споруд в смт Тиврів затверджена головою тендерного комітету б/д.
В порушення вимог ч. 1 ст.
21 Закону в тендерній документації не зазначено:
- основних умов, які обов'язково будуть включені до договору про закупівлю;
- не зазначено щодо передбачення альтернативних тендерних пропозицій;
- методики розрахунку ціни тендерної пропозиції із зазначенням того, чи повинна вона включати інші елементи, крім вартості самих товарів, робіт чи послуг, наприклад, витрати на транспортування, страхування, навантаження, розвантаження, сплату митних тарифів, податків тощо.
Замовником в тендерній документації визначено, що оцінка тендерних пропозицій буде здійснюватись на основі наступних критеріїв: ціна предмета торгів - 700 балів; умови оплати - 100 балів; рівень відповідності кваліфікаційним вимогам - 150 балів; строки будівництва - 50 балів.
Сума балів (i=1:n) по позиції, що оцінюється, може розраховуватись по формулі:
Б = сума Бi = сума бi * Кi <= 1000, при Кi < = 1, або
Б = сума Бi = сума бi / Кi <= 1000, при Кi > 1, де
бi - максимально можлива кількість балів по i-тому показнику (критерію), що затверджується на стадії, яка передує оцінці пропозиції;
Кi - коефіцієнт відхилення i-того показника поданій пропозиції від найкращого (найгіршого) показника інших пропозицій;
n - сума показників, що розглядаються.
В п. 4.1 тендерної документації зазначено, що "для належної оцінки тендерних пропозицій учасників торгів вони повинні у складі пропозиції надати свої кваліфікаційні дані". Пунктом 17.2 тендерної документації визначено, що "оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі затверджених критеріїв та методики".
Згідно з вимогами ч. 3 ст.
26 Закону під час розкриття тендерних пропозицій перевіряється наявність всіх необхідних документів, передбачених інструкцією щодо їх підготовки, правильність їх оформлення.
Згідно з вимогами ст.
26 Закону Замовник допускає до оцінки тендерні пропозиції, які не були відхилені. Замовник визначає переможця торгів із числа учасників, тендерні пропозиції яких не було відхилено на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених у тендерній документації.
................Перейти до повного тексту