- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Висновок
ТЕНДЕРНА ПАЛАТА УКРАЇНИ
В И С Н О В О К
Стосовно дотримання процедур державних закупівель
Підстава: в порядку громадського контролю, відповідно до статті
17-3 Закону України
"Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти", Тендерна палата України провела дослідження дотримання процедур державних закупівель, проведених в 2005 році Дочірнім підприємством "Івано-Франківський облавтодор".
Загальна інформація:
1. Інформація про замовника
Назва: Дочірнє підприємство "Івано-Франківський облавтодор".
Адреса: 76004, м. Івано-Франківськ, вул. Петрушевича, 1.
2. Головний розпорядник: Головне фінансове управління Івано-Франківської облдержадміністрації.
3. Відповідальний за проведення торгів: заступник директора з економічних питань - Олійник В.Т.
4. Предмет закупівлі: Трактор МТЗ-82.
5. Процедура закупівлі: відкриті торги.
6. Джерело фінансування закупівель: кошти державного бюджету.
7. Період здійснення процедури закупівлі: початок - 10.10.2005 р., закінчення - 03.01.2006 р.
Для розгляду та дослідження надано копії наступних матеріалів:
1. План використання бюджетних коштів на 2005 рік - 1 арк.;
2. Звіт про заборгованість бюджетних установ за 2005 рік (ф. N 7д,
N 7м) - 2 арк.;
3. Звіт про надходження і використання інших надходжень спеціального фонду за 2005 рік (
ф. 4-3д) - 2 арк.;
4. Звіт про проведення процедур закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти за 2005 рік (ф.
N 1-торги) - 1 арк.;
5. Річний план щодо організації та проведення процедур державних закупівель на 2005 рік - 5 арк.;
6. Наказ про створення тендерного комітету щодо організації та проведення процедур державних закупівель від 16.09.2005 N 161 - 1 арк.;
7. Положення про тендерний комітет щодо організації та проведення процедур державних закупівель ДП "Івано-Франківський облавтодор" від 16.09.2005 р. N 161 - 4 арк.;
8. Свідоцтво про підвищення кваліфікації Рачкевичу В.С. СПК N 2256 від 07.10.2005 - 1 арк.;
9. Свідоцтво про підвищення кваліфікації Олійнику В.Х. СПК N 2248 від 07.10.2005 - 1 арк.;
10. Свідоцтво про підвищення кваліфікації Федоріву В.І. СПК N 2249 від 07.10.2005 - 1 арк.;
11. Свідоцтво про підвищення кваліфікації Мельникович Л.Ю. СПК N 2260 від 07.10.2005 - 1 арк.;
12. Свідоцтво про підвищення кваліфікації Клочку О.М. СПК N 2259 від 07.10.2005 - 1 арк.;
13. Свідоцтво про підвищення кваліфікації Фединяку В.М. СПК N 2258 від 07.10.2005 - 1 арк.;
14. Оголошення про запланові закупівлі в Інформаційному бюлетені Тендерної палати України від 10.10.2005 N 8 - 1 арк.;
15. Тендерна документація на закупівлю дорожніх машин трактор (еквівалент МТЗ-82) від 04.10.2005 р. б-н - 18 арк.;
16. Протокол розкриття тендерних пропозицій від 02.11.2005 N 5 - 2 арк.;
17. Тендерна пропозиція ТОВ "Арніка" б/н та дати - 1 арк.;
18. Тендерна пропозиція ТОВ "Самшит" б/н та дати - 1 арк.;
19. Протокол оцінки тендерних пропозицій та визначення переможця від 16.11.2005 N 05-05-ТО - 1 арк.;
20. Повідомлення від 16.11.2005 N 1091-02-В в ТОВ "Арніка" про акцепт тендерної пропозиції - 1 арк.;
21. Договір від 12.12.2005 N 27-01-05 з ТОВ "Арніка" на закупівлю тракторів - 1 арк.;
22. Звіт про результати здійснення процедури відкритих торгів щодо закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти від 22.12.2005 N 5-зв - 1 арк.;
23. Видаткова накладна N РН-0000024 від 20.12.2005 - 1 арк.;
24. Платіжне доручення від 27.12.2005 N 47- 1 арк.
Завдання сформульоване наступним чином:
"Надати висновок щодо законності та обґрунтованості проведення процедур закупівлі товарів, робіт і послуг Дочірнім підприємством "Івано-Франківський облавтодор".
ДОСЛІДЖЕННЯ:
Об'єкти, що досліджуються: матеріали, перелічені у вступній частині висновку.
При дослідженні наданих матеріалів встановлено:
1. Щодо створення та функціонування тендерного комітету, кваліфікації членів тендерного комітету.
Тендерний комітет Дочірнього підприємства "Івано-Франківський облавтодор" (надалі - Замовник) створено на підставі наказу від 16.09.2005 N 161 та затверджено в складі семи осіб, в тому числі - головою тендерного комітету було призначено головного інженера ДП - Рачкевича В.С.
Інформація про членів тендерного комітету:
N |
П.І.Б. |
Дата та номер розпорядчого акта включення до складу тендерного комітету |
Займана посада в ТК |
N, дата свідоцтва чи сертифіката |
1. |
Рачкевич В.С. |
наказ від 16.09.2005 N 161 |
Голова тендерного комітету |
СПК N 2256 від 07.10.2005 |
2. |
Фединяк В.М. |
|
Заступник голови тендерного комітету |
СПК N 2258 від 07.10.2005 |
3. |
Олійник В.Т. |
|
Член тендерного комітету |
СПК N 2248 від 07.10.2005 |
4. |
Федорів В.М. |
|
Член тендерного комітету |
|
5. |
Клочко О.М. |
|
Член тендерного комітету |
СПК N 2259 від 07.10.2005 |
6. |
Федорів В.І. |
|
Член тендерного комітету |
СПК N 2249 від 07.10.2005 |
7. |
Мельникович Л.Ю. |
|
Секретар тендерного комітету |
СПК N 2260 від 07.10.2005 |
Тендерний комітет діє на підставі Положення про тендерний комітет, затвердженого директором Дочірнього підприємства "Івано-Франківський облавтодор" - М.В.Новосільським від 16.09.2005.
2. Фінансування закупівель.
Планом використання бюджетних коштів на 2005 рік Дочірнього підприємства "Івано-Франківський облавтодор" затверджено видатки за рахунок місцевого бюджету за КПКВ 3111020 "Розвиток мережі і утримання автомобільних доріг загального користування"
КЕКВ 2410 "Капітальні трансферти підприємствам" в загальній сумі 5000,0 тис. гривень.
Відповідно до Звіту про надходження і використання інших надходжень спеціального фонду за 2005 рік (
ф. 4-3д) надійшло коштів на виконання програми по коду 2410 - 10 154,4 тис. гривень.
3. Вибір процедури закупівлі.
В порушення вимог ч. 6 ст.
12 Закону України
"Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти" (надалі - Закон) та вимог п. 2.10, п. 2.11 Положення про порядок створення та головні функції тендерних комітетів щодо організації та проведення процедур закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти, затвердженого наказом Міністерства економіки України від 26.12.2000
N 280, протокол засідання тендерного комітету щодо прийнятого рішення вибору процедури проведення відкритих торгів Замовником не складено.
Прийняте рішення про застосування процедури закупівлі "відкриті торги" не має відповідного протокольного обґрунтування та не засвідчено узгодження вибраної процедури підписами членів тендерного комітету.
Відповідно до річного плану державних закупівель на 2005 рік (без номера та дати) закупівлю тракторів МТЗ-82 було заплановано здійснити у квітні - грудні 2005 року у формі відкритих торгів на загальну суму 415,5 тис. гривень.
Підтверджуючі документи (сертифікат) щодо оприлюднення річного плану закупівель Замовником на дослідження надано не було, що може свідчити про порушення вимог ч. 2 ст.
22 Закону щодо оприлюднення в інформаційній системі в мережі Інтернет річного плану закупівель на 2005 рік.
4. Визначення предмета закупівлі.
У річному плані на 2005 рік Замовником було визначено предмет закупівлі відповідно до Державного класифікатора продукції та послуг
ДК 016-97 як "Трактори з потужністю двигуна 37-59 кВт, нові з приводом на 4 колеса" за кодом 29.31.22.050.
5. Публікація оголошення та оприлюднення інформації щодо закупівлі.
Оголошення про запланову закупівлю закупівлю тракторів МТЗ-82 було розміщено Замовником в Інформаційному бюлетені Тендерної палати України від 10.10.2005 N 8 (8) за номером N 0808305.
Згідно з інформацією, викладеною в Оголошенні про запланові закупівлі, строк подання тендерних пропозицій скорочено до 22 календарних днів та визначено кінцевий термін надання пропозицій 02.11.2005 р.
Відповідно до Звіту про результати здійснення процедур відкритих торгів щодо закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти від 22.12.2005 N 5-зв, термін подання тендерних пропозицій скорочено у зв'язку з нагальною потребою у закупівлі дорожньої техніки, пов'язаною з особливими умовами (ліквідація наслідків повені).
6. Тендерна документація.
Відповідно до тендерної документації Замовник проводить торги на закупівлю товарів - закупівлю дорожніх машин - тракторів (еквівалент МТЗ-82).
Замовником було встановлено вартість тендерної документації у розмірі 500,0 гривень.
Відповідно до п. 1.3 тендерної документації учасники торгів до моменту надання тендерних пропозицій повинні сплатити вартість тендерної документації.
Проте підтверджуючої інформації щодо оплати наданої учасникам тендерної документації на дослідження надано не було.
У п. 6.1 тендерної документації було передбачено, що пропозиції, які подаються учасниками, повинні складатися з комерційної та технічної частин.
Комерційна частина повинна включати цінову інформацію та підтвердження учасника кваліфікаційним вимогам, передбаченим Додатком 2 до тендерної документації, - право здійснення підприємницької діяльності у відповідності до свого Статуту, відсутність заборгованості за податками та зборами, інформацію про загальні відомості підприємства, копія свідоцтва про державну реєстрацію та фінансових документів підприємства.
Технічна частина повинна включати повну інформацію про основну технічну характеристику товару, передбачену розділом 10 до тендерної документації, а також сертифікати походження тракторів, гарантійний термін не менше 12 місяців з моменту введення в експлуатацію та сервісне обслуговування протягом гарантійного періоду та інше.
Основні умови договору передбачають поставку товару за 15 календарних днів з дня підписання договору, розрахунки відповідно до ст.
51 Бюджетного кодексу України тощо.
Оцінка тендерних пропозицій проводиться на основі критерію - ціни згідно з методом рангування.
Тендерна документація затверджена від 04.10.2005 головою тендерного комітету - Ракевич В.С.
7. Подання та розкриття тендерних пропозицій.
Відповідно до Протоколу розкриття тендерних пропозицій від 02.11.2005 N 5 тендерні пропозиції учасників торгів надійшли без порушення встановленого терміну (встановлений термін - 02.11.2005 р.).
Пропозиції учасників надійшли з відповідними ціновими пропозиціями:
- ТОВ "Арніка" - 528 500,0 грн. за 5 од. тракторів;
- ТОВ "Самшит" - 532 500,0 грн. за 5 од. тракторів;
Перевіркою фактично наданих тендерних пропозицій в частині відповідності учасників технічним та кваліфікаційним вимогам, визначених Замовником у тендерній документації, виявлено наступне:
Жодним із учасників не надано документального підтвердження кваліфікаційних вимог, а саме: відомостей про підприємство, право здійснення підприємницької діяльності у відповідності до свого Статуту, відсутність заборгованості за податками та зборами, копію свідоцтва про державну реєстрацію, а також не надамо і технічних основних відомостей про повну характеристику тракторів, сертифікати їх походження, не зазначено гарантійного терміну і сервісного обслуговування тощо.
................Перейти до повного тексту