- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Висновок
ТЕНДЕРНА ПАЛАТА УКРАЇНИ
В И С Н О В О К
Стосовно дотримання процедур державних закупівель
Підстава: в порядку громадського контролю, відповідно до статті
17-3 Закону України
"Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти", Тендерна палата України провела дослідження щодо дотримання процедур державних закупівель, вимогам чинного законодавства, проведених в 2005 році Сумським обласним Центром акушерства, гінекології та репродукції.
Загальна інформація:
1. Інформація про замовника
Назва: Сумський обласний Центр акушерства, гінекології та репродукції;
Адреса: 40018, м. Суми, вул. Санаторна, 3.
2. Головний розпорядник: Управління охорони здоров'я Сумської облдержадміністрації.
3. Відповідальний за проведення торгів: Головна акушерка Сумського обласного Центру акушерства, гінекології та репродукції, член тендерного комітету Гнатенко Надія Володимирівна.
4. Предмет закупівлі: дезінфекційні засоби (надалі - деззасоби).
5. Процедура закупівлі: запит цінових пропозицій.
6. Джерело фінансування закупівель: кошти місцевого бюджету.
7. Період здійснення процедури закупівлі: початок - 04.03.2005, закінчення - 15.03.2005.
Для розгляду та дослідження надано копії наступних матеріалів:
1. Кошторис по КВКВ 030 УОЗ Сумської облдержадміністрації
КПКВ 080201 "Спеціалізовані лікарні та інші спеціалізовані заклади" на 2005 рік від 18.02.2005 б/н - 2 арк.
2. Звіт про виконання загального фонду кошторису установи (форма
2м) за 2005 - 3 арк.
3. Протокол засідання тендерного комітету від 04.01.2005 N 1 - 3 арк.
4. Свідоцтво про підвищення кваліфікації Тесленко Ю.В. від 08.04.05 N 1110 - 1 арк.
5. Свідоцтво про підвищення кваліфікації Кукушки Г.Г. від 08.04.05 N 1111 - 1 арк.
6. Річний план закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти на 2005 рік б/д і б/н - 1 арк.
7. План придбання товарів, робіт і послуг по Сумському обласному центру акушерства, гінекології та репродукції на 2005 рік, б/н і б/д - 3 арк.
8. Звіт про проведення торгів (тендерів)на закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти за січень - грудень 2005 року б/д і б/н - 3 арк.
9. Протокол засідання тендерного комітету від 22.02.2005 N 2 - 2 арк.
10. Звіт про результати здійснення процедур відкритих і двоступеневих торгів щодо закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти від 15.03.2005 N 2 - 2 арк.
11. Договір купівлі-продажу від 16.03.2005 року N 14 - 2 арк.
12. Повідомлення про акцепт тендерної пропозиції на постачання деззасобів для Сумського обласного Центру акушерства, гінекології та репродукції від 15.03.2005 N 119/1 - 1 арк.
13. Платіжне доручення від 14.04.2005 N 408 - 1 арк.
14. Рахунок від 06.04.2005 N СФ-00376 - 1 арк.
15. Платіжне доручення від 16.05.2005 N 499 - 1 арк.
16. Рахунок від 04.05.2005 N СФ-00462 - 1 арк.
17. Рахунок від 04.05.2005 N СФ-00489 - 1 арк.
18. Платіжне доручення від 08.06.2005 N 582 - 1 арк.
19. Рахунок від 02.06.2005 N СФ-00676 - 1 арк.
20. Рахунок від 02.06.2005 N СФ-00673 - 1 арк.
21. Платіжне доручення від 13.07.2005 N 680 - 1 арк.
22. Рахунок від 08.07.2005 N СФ-00832 - 1 арк.
23. Рахунок від 04.07.2005 N СФ-00801 - 1 арк.
24. Рахунок від 04.07.2005 N СФ-00798 - 1 арк.
25. Платіжне доручення від 29.07.2005 N 739 - 1 арк.
26. Рахунок від 28.07.2005 N СФ-00926 - 1 арк.
27. Платіжне доручення від 29.08.2005 N 795 - 1 арк.
28. Рахунок від 17.08.2005 N СФ-00955 - 1 арк.
29. Платіжне доручення від 30.08.2005 N 806 - 1 арк.
30. Накладна від 17.08.2005 N 1037 - 1 арк.
31. Накладна від 07.08.2005 N 976 - 1 арк.
32. Накладна від 18.08.2005 N 1060 - 1 арк.
33. Платіжне доручення від 23.09.2005 N 892 - 1 арк.
34. Накладна від 31.08.2005 N 1090 - 1 арк.
35. Платіжне доручення від 26.09.2005 N 900 - 1 арк.
36. Рахунок від 19.09.2005 N СФ-1114 - 1 арк.
37. Рахунок від 19.09.2005 N СФ-1113 - арк.
38. Рахунок від 19.09.2005 N СФ-01105 - 1 арк.
39. Платіжне доручення від 28.09.2005 N 929 - 1 арк.
40. Рахунок від 27.09.2005 N СФ-001156 - 1 арк.
41. Рахунок від 27.09.2005 N СФ-01158 - 1 арк.
42. Платіжне доручення від 14.09.2005 N 853 - 1 арк.
43. Накладна від 31.08.2005 N 1087 - 1 арк.
44. Накладна від 31.08.2005 N 1088 - 1 арк.
45. Накладна від 31.08.2005 N 1089 - 1 арк.
46. Платіжне доручення від 19.10.2005 N 995 - 1 арк.
47. Накладна від 03.10.2005 N 1249 - 1 арк.
48. Платіжне доручення від 12.10.2005 N 982 - 1 арк.
49. Рахунок від 11.10.2005 N СФ-1244 - 1 арк.
50. Платіжне доручення від 22.11.2005 N 1126 - 1 арк.
51. Рахунок від 17.11.2005 N СФ-01467 - 1 арк.
52. Платіжне доручення від 16.11.2005 N 1100 - 1 арк.
53. Рахунок від 01.11.2005 N СФ-01356 - 1 арк.
54. Рахунок від 14.11.2005 N СФ-01431 - 1 арк.
55. Платіжне доручення від 27.12.2005 N 1270 - 1 арк.
56. Рахунок від 27.12.2005 N СФ-01728 - 1 арк.
57. Протокол засідання тендерного комітету Сумського обласного центру акушерства, гінекології та репродукції від 15.03.2005 N 6 - 3 арк.
58. Протокол розкриття тендерних пропозицій від 15.03.2005 N 5 - 3 арк.
59. Комерційна пропозиція від ТОВ "Сарторіус" б/д, б/н - 7 арк.
60. Комерційна пропозиція від ПП "Суми - Респект" б/д, б/н - 7 арк.
61. Тендерна пропозиція ТОВ "Парсек" б/д, б/н - 4 арк.
62. Цінова пропозиція від ТОВ "Вілан" від 14.03.2005 N 129 - 6 арк.
63. Комерційна пропозиція від ТОВ "Стара аптека" б/д, б/н - 5 арк.
64. Реєстр отриманих тендерних пропозицій щодо закупівлі деззасобів б/д, б/н - 1 арк.
65. Лист-запит до ТОВ "Парсек" та ТОВ "Сарторіус" щодо надання пропозиції від 04.03.2005 N 113/3 - 2 арк.
66. Лист-запит до ПП "Суми - Респект" щодо надання пропозиції від 04.03.2005 N 113/1 - 1 арк.
67. Лист-запит до ТОВ "Сарторіус" щодо надання пропозиції від 04.03.2005 N 113/5 - 1 арк.
68. Лист-запит до ТОВ "Вілан" щодо надання пропозиції від 04.03.2005 N 113/4 - 2 арк.
69. Лист-запит до ТОВ "Стара аптека" щодо надання пропозиції від 04.03.2005 N 113/1 - 2 арк.
Завдання сформульоване наступним чином:
"Надати висновок про законність та обгрунтованість проведення процедури запиту цінових пропозицій (котирувань) Сумським обласним Центром акушерства, гінекології та репродукції щодо закупівлі деззасобів".
ДОСЛІДЖЕННЯ:
Об'єкти, що досліджуються: матеріали, перелічені у вступній частині висновку.
При дослідженні наданих матеріалів встановлено.
1. Щодо створення та функціонування тендерного комітету, кваліфікації членів тендерного комітету.
Процедуру закупівлі проведено розпорядником бюджетних коштів - Сумським обласним центром акушерства, гінекології та репродукції (надалі - Замовник).
Наказ про склад тендерного комітету, що діяв на момент проведення процедур Замовником для дослідження не надано.
Інформація про членів тендерного комітету
N |
П.І.Б. |
Дата та номер розпорядчого акта включення до складу тендерного комітету |
Займана посада в ТК |
N, дата свідоцтва чи сертифіката |
1. |
Бойко В.І. |
Відомості не надано |
Голова тендерного комітету |
Свідоцтво відсутнє |
2. |
Кукушка Г.Г. |
Відомості не надано |
Заступник голови тендерного комітету |
Серія СПК N 217208 від 08.04.2005 |
3. |
Маренце- ва Л.В. |
Відомості не надано |
Заступник голови тендерного комітету |
Свідоцтво відсутнє |
4. |
Павлючен- ко О.О. |
Відомості не надано |
Член тендерного комітету |
Свідоцтво відсутнє |
5. |
Гнатенко Н.В. |
Відомості не надано |
Член тендерного комітету |
Свідоцтво відсутнє |
6. |
Пісакова С.О. |
Відомості не надано |
Член тендерного комітету |
Свідоцтво відсутнє |
7. |
Тесленко Ю.В. |
Відомості не надано |
Секретар тендерного комітету |
Серія СПК N 217207 від 08.04.2005 |
В порушення вимог п. 2 постанови Кабінету Міністрів України від 01.06.2002
N 734 "Про організацію навчання та підвищення кваліфікації спеціалістів з питань здійснення процедури закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти" головним лікарем Бойко В.І. не забезпечено підвищення кваліфікації на курсах спеціалістів Маренцевої Л.В., Гнатенко Н.В., Пісакової С.О., Павлюченко О.О., які відповідно до покладених на них функцій беруть участь у роботі тендерного комітету.
В порушення п. 2.5 Положення про порядок створення та головні функції тендерних комітетів щодо організації та здійснення процедур закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти, затвердженого наказом Міністерства економіки від 26.12.2000
N 280, Положення про тендерний комітет Замовника у встановленій формі відсутнє та не визначено права та обов'язків його членів.
2. Фінансування закупівель.
Кошторисом на 2005 р. Сумському обласному Центру акушерства, гінекології та репродукції затверджено видатки за рахунок місцевого бюджету
КПКВ 080201 "Спеціалізовані лікарні та інші спеціалізовані заклади" 1132 "Медикаменти та перев'язувальні матеріали" в загальній сумі 308,0 тис. гривень.
Обгрунтування та підтвердження відповідними розрахунками необхідності використання коштів на придбання медикаментів для перевірки не надано.
Відповідно звіту про виконання загального фонду кошторису Замовником протягом 2005 року по
КЕКВ 1132 "Медикаменти та перев'язувальні засоби" використано коштів в сумі 360,99 тис. гривень.
3. Вибір процедури закупівлі.
Протоколом засідання тендерного комітету від 22.02.2005 року затверджено план закупівель на 2005 рік, предмети закупівлі визначено відповідно до класифікатора продукції та обрано процедури закупівлі - запит цінових пропозицій.
Таким чином, для закупівлі деззасобів очікуваною вартістю 55,5 тис.грн., Замовником обрано процедуру запиту цінових пропозицій (котирувань), що відповідає вимогам ч. 1 ст.
32 Закону, так як для предмета закупівлі існує постійно діючий ринок, а сума закупівлі не перевищує 10,0 тис. євро.
4. Визначення предмета закупівлі.
Предмет закупівлі - "дезінфекційні засоби" тендерним комітетом Замовника визначено відповідно до вимог Порядку визначення предмета закупівлі за державні кошти, доведеного наказом Міністерства економіки України від 27.06.2003
N 165, у відповідності з Державним класифікатором продукції та послуг
ДК 016-97, затвердженого наказом Державного комітету України стандартизації, метрології та сертифікації від 30.12.97
N 822. Відповідно до зазначеного класифікатора дезінфекційні засоби відносяться до коду 24.20.14 "Засоби дезінфікуючі".
5. Подання запиту щодо цінових пропозицій (котирувань) та інформування учасників процедури закупівлі.
Запити щодо цінових пропозицій Замовником направлено листами від 04.03.2005 року N 113/1 - N 113/5, таким підприємствам:
................Перейти до повного тексту