1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Висновок


ТЕНДЕРНА ПАЛАТА УКРАЇНИ
В И С Н О В О К
02.04.2007 N в-137/04
Стосовно дотримання процедур державних закупівель
(відповідно до ст. 17-3 Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти"
Підстава: в порядку громадського контролю Тендерна палата України проводить дослідження щодо дотримання процедур державних закупівель відповідно до статті 17-3 Закону України "Про закупівлю товарів робіт, робіт і послуг за державні кошти за державні кошти".
Загальна інформація:
1. Інформація про Замовника:
Назва: Відділ освіти Дубровицької райдержадміністрації;
Адреса: 34100, Рівненська область, м. Дубровиця, вул. Поштова, 11;
2. Відповідальний за проведення торгів: Кухаревич Катерина Миколаївна.
3. Предмет закупівлі: дрова паливні - 02.01.14.
4. Процедура закупівлі: запит цінових пропозицій (котирувань).
5. Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету.
6. Період здійснення процедури закупівлі: початок - 25.05.2006, закінчення - 20.07.2006.
Для розгляду та дослідження надано копії наступних матеріалів:
1. Кошторис на 2006 рік, б/д затвердження - на 2 арк.;
2. Звіт про виконання загального фонду кошторису установи (форма N 2д, N 2м) за 2006 рік від 15.01.2007 б/н - на 2 арк.;
3. Звіт про проведення процедур закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти за січень-червень 2006 року від 30.06.2006 б/н - на 1 арк.;
4. Звіт про результати здійснення процедури запиту цінових пропозицій (котирувань) щодо закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти від 20.07.2006 N 7 - на 1 арк.;
5. Протокол засідання тендерного комітету щодо організації проведення процедури закупівлі торфу паливного та дров від 23.05.2006 б/н - на 1 арк.;
6. Запит-запрошення для участі на проведення процедури запиту цінових пропозицій (котирувань) по закупівлі дров за державні кошти, без зазначення адресату, б/д, б/н - на 1 арк.;
7. Заявка ДП "Висоцький лісгосп" Голові тендерного комітету відділу освіти Дубровицької райдержадміністрації про включення підприємства для участі у тендері по закупівлі дров паливних - на 1 арк.;
8. Лист-запрошення без зазначення адресата, б/д, б/н - на 1 арк.;
9. Лист-повідомлення відділу освіти Дубровицької райдержадміністрації, Управлінню економіки Дубровицької райдержадміністрації від 23.06.2006 N 01-18/546 - на 1 арк.;
10. Розрахунок ціни тендерної пропозиції ДП "Висоцький лісгосп" від 20.06.2006 б/н - на 1 арк.;
11. Розрахунок ціни тендерної пропозиції ДП "Дубровицьке лісове господарство" від 26.06.2006 N 752 - на 1 арк.;
12. Протокол розкриття тендерних пропозицій (запиту цінових котирувань) відділу освіти Дубровицької райдержадміністрації та вибору переможця від 26.06.2006 б/н - на 1 арк.;
13. Протокол засідання тендерного комітету щодо порівняння, оцінки цінових пропозицій та вибору переможця на закупівлю дров від 05.07.2006 N 7 - на 1 арк.;
14. Повідомлення ДП "Висоцький лісгосп" про акцепт тендерної пропозиції без зазначення адресата, б/д, б/н - на 1 арк.;
15. Лист випускного редактора-начальника відділу інформаційних технологій ДП Редакція інформаційно-аналітичного бюлетеня "Вісник державних закупівель" Пазича Ю.А. начальнику відділу освіти Дубровицької райдержадміністрації та вибору переможця Кухаревич К.М. про розміщення запиту цінових пропозицій (котирувань) за предметом закупівлі дрова (код 9057) від 25.07.2006 N 07/2047 - на 1 аркуші.
Завдання сформульоване у зверненні таким чином:
"Надати висновок про законність та обгрунтованість проведення процедури щодо закупівлі відділом освіти Дубровицької райдержадміністрації з придбання дров паливних".
ДОСЛІДЖЕННЯ:
Об'єкти, що досліджуються: матеріали, перелічені у вступній частині висновку.
1. Щодо створення та функціонування тендерного комітету, кваліфікації членів тендерного комітету.
Дослідженням наданих Замовником до розгляду матеріалів, а саме - протоколу засідання тендерного комітету від 23.05.2006 б/н щодо організації проведення процедури закупівлі дров та протоколу розкриття тендерних пропозицій від 26.06.2006 б/н встановлено, що на період здійснення процедури запиту цінових пропозицій (котирувань) головою тендерного комітету була Кухаревич К.М., заступником голови тендерного комітету - Стасюк Н.І., членами тендерного комітету - Головіна Г.М. та Яковець Л.П., а також секретарем тендерного комітету - Кот О.В.
Слід зазначити, що розпорядчого акту про створення та затвердження тендерного комітету відділу освіти Дубровицької райдержадміністрації (далі - Замовник) та положення про нього на виконання вимог ст. 12 Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти" від 22.02.2000 N 1490-III (далі - Закон) та Положення про порядок створення та головні функції тендерних комітетів щодо організації та здійснення процедур закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти, затвердженого наказом Міністерства економіки України від 26.12.2000 N 280, на дослідження не надано.
Згідно з вимогами ч. 7 ст. 12 Закону та постанови Кабінету Міністрів України від 01.06.2002 N 734 "Про організацію навчання та підвищення кваліфікації спеціалістів з питань здійснення процедури закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти", члени тендерного комітету мають отримати сертифікати протягом шести місяців з моменту вступу до тендерного комітету.
Проте документального підтвердження щодо проходження членами тендерного комітету навчання Замовником на дослідження не надано, що свідчить про те, що тендерний комітет Замовника на дату проведення торгів функціонував в порушення чинного законодавства, в чому вбачається порушення вимог ч. 7 ст. 12 Закону та постанови Кабінету Міністрів України від 01.06.2002 N 734 "Про організацію навчання та підвищення кваліфікації спеціалістів з питань здійснення процедури закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти" в частині проходження членами тендерного комітету навчання чи підвищення кваліфікації з питань організації та здійснення процедур закупівель.
2. Фінансування закупівель.
Кошторисом на 2006 рік Замовнику затверджено видатки за рахунок загального фонду місцевого бюджету за КТКВ 070000 "Освіта" по КЕКВ 1166 "Оплата інших енергоносіїв" в загальній сумі 1043,0 тис. гривень.
Очікувана вартість закупівлі за даною процедурою, відповідно до звіту про результати здійснення процедури від 20.07.2006 N 7, склала 48,0 тис. гривень.
Річний план закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти, складання та затвердження якого передбачено вимогами ч. 1 ст. 2-2 Закону та Методичних рекомендацій, затверджених наказом Міністерства економіки України від 17.01.2006 N 8, Замовником для дослідження не надано.
Згідно з вимогами ч. 2 ст. 2-2 Закону закупівля здійснюється відповідно до річного плану, який затверджується замовником не пізніше ніж у місячний строк після затвердження кошторису (програми, плану використання державних коштів) та оприлюднюється шляхом розміщення принаймні в одній інформаційній системі в мережі Інтернет протягом 15 календарних днів з дати його затвердження.
Однак документальне підтвердження щодо оприлюднення річного плану в інформаційній мережі в системі Інтернет Замовником не надано, що свідчить про порушення вимог ч. 1 ст. 4-1 Закону щодо його оприлюднення.
3. Вибір процедури закупівлі.
Замовником надано для дослідження протокол засідання тендерного комітету від 23.05.2006 б/н щодо організації проведення процедури закупівлі торфу паливного та дров.
Так, в протоколі від 23.05.2006 б/н визначено, що для організації проведення процедури закупівлі торфу паливного та дров щодо підготовки установ освіти до нового опалювального сезону, відповідно до вимог ч. 1 ст. 32 Закону обрано процедуру запиту цінових пропозицій.

................
Перейти до повного тексту