1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Висновок


ТЕНДЕРНА ПАЛАТА УКРАЇНИ
В И С Н О В О К
02.03.2007 N в-14/03
Стосовно дотримання процедур державних закупівель
(відповідно до ст. 17-3 Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти"
Підстава: в порядку громадського контролю у відповідності до вимог ст. ст. 17-1, 17-3 Закону України "Про закупівлю товарів, робіт та послуг за державні кошти".
Замовник торгів: Управління з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи Хмельницької обласної державної адміністрації.
Адреса: 29005, м. Хмельницький, майдан Незалежності, 1, Будинок рад.
Відповідальний за проведення торгів: Гвоздикова Ірина Вікторівна, тел.: 8(03822) 2-07-45.
Процедура закупівлі: відкриті торги.
Предмет закупівлі: послуги санаторіїв та інших оздоровчих закладів з відновлювання здоров'я.
Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету.
Період здійснення процедури закупівлі:
початок 30.01.2006, закінчення 31.03.2006.
Для розгляду та дослідження надано копії наступних матеріалів:
1. Кошторис на 2006 рік за КПКВ 092213 "Оздоровлення громадян, які постраждали від наслідків Чорнобильської катастрофи" на 2-х арк.;
2. Повідомлення про присвоєння коду N 3Ш/TF-рпп 029 від 22.03.2006 щодо розміщення річного плану державних закупівель товарів, робіт і послуг в інформаційній системі в мережі Інтернет "Портал "Державні закупівлі України" (www.zakupivli. com).
3. Наказ Управління з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи від 08.02.2006 N 2006 N 6 "Про затвердження Положення про тендерний комітет управління з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи Хмельницької облдержадміністрації" на 5-ти арк.;
4. Наказ Управління з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи від 16.02.2006 N 9 "Про оголошення складу тендерного комітету управління щодо організації та здійснення процедур закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти" на 1-му арк.;
5. Свідоцтво про підвищення кваліфікації СПК N 322125, видане Косому Ю.В. від 18.02.2006 на 1-му арк.;
6. Свідоцтво про підвищення кваліфікації СПК N 324263, видане Гвоздиковій І.В. від 18.02.2006 на 1-му арк.;
7. Свідоцтво про підвищення кваліфікації СПК N 281695, видане Мельник Л.М. від 27.10.2005 на 1-му арк.;
8. Звіт про результати здійснення процедури відкритих і двоступеневих торгів щодо закупівлі товарів і послуг за державні кошти від 31.03.2006 N 2 на 3-х арк.;
9. Протокол засідання тендерного комітету щодо порівняння, оцінки тендерних пропозицій-та вибору переможця на закупівлю послуг санаторіїв та інших оздоровчих закладів з відновлення здоров'я від 13.03.2006 N 5 з додатками на 6-ти арк.;
10. Протокол розкриття тендерних пропозицій від 21.02.2006 N 1 із додатками на 8-ми арк.;
11. Оголошення про проведення відкритих торгів та двоступеневих торгів на закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти на 2-х арк.;
12. Звіт про проведення процедур закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти за 2006 рік на 1-му арк.;
13. Тендерна документація для учасників щодо підготовки тендерних пропозицій до участі у процедурі відкритих та двоступеневих торгів на закупівлю послуг санаторіїв та інших оздоровчих закладів з відновлення здоров'я на 12-ти арк.;
14. Повідомлення про акцепт тендерної пропозиції без номеру та дати на 1-му арк.;
15. Оголошення про результати проведення торгів на закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти на 1-му арк.;
16. Договір щодо надання послуг санаторіїв та інших оздоровчих закладів з відновлення здоров'я від 24.03.2006 N 2 на 6-ти арк.;
17. Договір щодо надання послуг санаторіїв та інших оздоровчих закладів з відновлення здоров'я від 24.03.2006 N 3 на 6-ти арк.;
18. Договір щодо надання послуг санаторіїв та інших оздоровчих закладів з відновлення здоров'я від 24.03.2006 N 87/5 на 6-ти арк.;
19. Договір щодо надання послуг санаторіїв та інших оздоровчих закладів з відновлення здоров'я від 24.03.2006 N 19/9 на 7-ми арк.;
20. Договір щодо надання послуг санаторіїв та інших оздоровчих закладів з відновлення здоров'я від 24.03.2006 N 8 на 6-ти арк.;
21. Договір щодо надання послуг санаторіїв та інших оздоровчих закладів з відновлення здоров'я від 24.03.2006 N 7 на 7-ми арк.;
22. Договір щодо надання послуг санаторіїв та інших оздоровчих закладів з відновлення здоров'я від 24.03.2006 N 4/6 на 9-ти арк.;
23. Договір щодо надання послуг санаторіїв та інших оздоровчих закладів з відновлення здоров'я від 24.03.2006 N 10 на 6-ти арк.;
24. Договір щодо надання послуг санаторіїв та інших оздоровчих закладів з відновлення здоров'я від 24.03.2006 N 11 на 6-ти арк.;
25. Договір щодо надання послуг санаторіїв та інших оздоровчих закладів з відновлення здоров'я від 24.03.2006 N 12 на 6-ти арк.;
26. Договір щодо надання послуг санаторіїв та інших оздоровчих закладів з відновлення здоров'я від 24.03.2006 N 13 на 7-ми арк.;
27. Договір щодо надання послуг санаторіїв та інших оздоровчих закладів з відновлення здоров'я від 24.03.2006 N 14 на 6-ти арк.;
28. Тендерні пропозиції учасників на 20-ти арк.;
29. Платіжне доручення від 22.05.2006 N 13 на суму 32 000 грн.;
30. Платіжне доручення від 03.05.2006 N 5 на суму 3780 грн.;
31. Платіжне доручення від 03.05.2006 N 4 на суму 31 860 грн.;
32. Платіжне доручення від 03.05.2006 N 3 на суму 38 520 грн.;
33. Платіжне доручення від 24.04.2006 N 2 на суму 55 080 грн.;
34. Платіжне доручення від 13.06.2006 N 33 на суму 16 000 грн.;
35. Платіжне доручення від 13.06.2006 N 31 на суму 32 400 грн.;
36. Платіжне доручення від 07.06.2006 N 21 на суму 12 150 грн.;
37. Платіжне доручення від 22.05.2006 N 20 на суму 2340 грн.;
38. Платіжне доручення від 22.05.2006 N 17 на суму 8640 грн.;
39. Платіжне доручення від 22.05.2006 N 19 на суму 21 240 грн.;
40. Платіжне доручення від 22.05.2006 N 18 на суму 85 860 грн.;
41. Платіжне доручення від 16.05.2006 N 12 на суму 22 140 грн.;
42. Платіжне доручення від 13.06.2006 N 25 на суму 10 440 грн.;
43. Платіжне доручення від 13.06.2006 N 29 на суму 12 960 грн.;
44. Платіжне доручення від 22.05.2006 N 15 на суму 64 800 грн.;
45. Платіжне доручення від 22.05.2006 N 16 на суму 66 366 грн.;
46. Платіжне доручення від 31.07.2006 N 48 на суму 63 261 грн.;
47. Платіжне доручення від 31.07.2006 N 46 на суму 70 650 грн.;
48. Платіжне доручення від 29.06.2006 N 38 на суму 31 320 грн.;
49. Платіжне доручення від 13.06.2006 N 27 на суму 21 240 грн.;
50. Платіжне доручення від 13.06.2006 N 30 на суму 61 785 грн.;
51. Платіжне доручення від 13.06.2006 N 28 на суму 81 270 грн.;
52. Платіжне доручення від 13.06.2006 N 32 на суму 3132 грн.;
53. Платіжне доручення від 13.06.2006 N 26 на суму 4860 грн.;
54. Платіжне доручення від 31.07.2006 N 49 на суму 35 100 грн.;
55. Платіжне доручення від 31.07.2006 N 52 на суму 55 080 грн.;
56. Платіжне доручення від 04.10.2006 N 68 на суму 16 000 грн.;
57. Платіжне доручення від 04.10.2006 N 72 на суму 37 760 грн.;
58. Платіжне доручення від 31.07.2006 N 50 на суму 3132 грн.;
59. Платіжне доручення від 31.07.2006 N 44 на суму 4860 грн.;
60. Платіжне доручення від 31.07.2006 N 43 на суму 12 780 грн.;
61. Платіжне доручення від 31.07.2006 N 47 на суму 12 960 грн.;
62. Платіжне доручення від 31.07.2006 N 51 на суму 16 000 грн.;
63. Платіжне доручення від 31.07.2006 N 45 на суму 20 060 грн.;
64. Платіжне доручення від 04.10.2006 N 71 на суму 10 800 грн.;
65. Платіжне доручення від 04.10.2006 N 70 на суму 14 760 грн.;
66. Платіжне доручення від 04.10.2006 N 69 на суму 3132 грн.;
67. Платіжне доручення від 04.10.2006 N 73 на суму 3780 грн.;
68. Платіжне доручення від 13.12.2006 N 81 на суму 119 880 грн.;
69. Платіжне доручення від 20.12.2006 N 82 на суму 120 000 грн.;
70. Платіжне доручення від 05.12.2006 N 75 на суму 3780 грн.;
71. Платіжне доручення від 13.12.2006 N 80 на суму 118 800 грн.;
72. Платіжне доручення від 05.12.2006 N 76 на суму 9440 грн.;
73. Платіжне доручення від 05.12.2006 N 78 на суму 6264 грн.;
74. Рішення Спеціальної контрольної комісії з питань державних закупівель при Рахунковій палаті від 07.04.2006 N 2/10-СКК-16-225/101 на 2-х арк.;
75. Лист Управління з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи Хмельницької обласної державної адміністрації від 07.07.2006 N 880 на 1-му арк.;
76. Лист Спеціальної контрольної комісії з питань державних закупівель при Рахунковій палаті від 12.07.2006 N 186 на 1-му аркуші.
Завдання сформульоване таким чином:
"...надати висновок про законність та обґрунтованість проведення процедури щодо закупівлі Управлінням з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи Хмельницької обласної державної адміністрації послуг санаторіїв та інших оздоровчих закладів з відновлювання здоров'я".
ДОСЛІДЖЕННЯ:
Об'єкти, що досліджуються: матеріали, перелічені у вступній частині висновку.
При дослідженні наданих матеріалів встановлено:
1. Щодо створення та функціонування тендерного комітету, кваліфікації членів тендерного комітету.
Відповідно до наказу Управління з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи Хмельницької облдержадміністрації (далі - Замовник) від 16.02.2006 N 9 створено тендерний комітет у складі 5-ти осіб.
Інформація про членів тендерного комітету:
N
п/п
П.І.Б. Дата та номер
розпорядчого акта
включення до
складу тендерного
комітету
Займана
посада в
тендерному
комітеті
N, дата
свідоцтва чи
сертифіката
1 Косий Ю.В. наказ від
16.02.2006 N 9
голова
тендерного
комітету
СПК N 322125
від 18.02.2006
2 Тарасюк В.В. наказ від
16.02.2006 N 9
член
тендерного
комітету
відсутнє
3 Костишин В.В. наказ від
16.02.2006 N 9
член
тендерного
комітету
відсутнє
4 Гвоздикова І.В. наказ від
16.02.2006 N 9
член
тендерного
комітету
СПК N 324263
від 18.02.2006
5 Мельник Л.М. наказ від
16.02.2006 N 9
член
тендерного
комітету
СПК N 281695
від 27.10.2005
Відповідно до вимог ч. 4 ст. 12 Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти" (далі - Закон), голова тендерного комітету призначає заступника (заступників) голови, відповідального секретаря.
Отже, в порушення вимог ч. 4 ст. 12 Закону головою тендерного комітету не призначено заступника та відповідального секретаря тендерного комітету.
Крім цього, згідно з вимогами ч. 7 ст. 12 Закону члени тендерного комітету протягом шести місяців з моменту вступу до тендерного комітету мають отримати відповідні сертифікати чи свідоцтва встановленого зразка про проходження навчання чи підвищення кваліфікації з питань організації та здійснення процедур закупівель.
На момент дослідження надано лише три свідоцтва про підвищення кваліфікації з п'яти необхідних, що порушує вимоги ч. 7 ст. 12 Закону в частині проходження навчання всіма членами тендерного комітету протягом шести місяців з моменту вступу до тендерного комітету.
Наказом Замовника від 08.02.2006 N 2006 N 6 затверджено Положення про тендерний комітет управління з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи Хмельницької облдержадміністрації, яким визначено права та обов'язки тендерного комітету, повноваження голови, секретаря та інших членів тендерного комітету.
2. Фінансування закупівель.
Відповідно до кошторису видатків Управління з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи Хмельницької облдержадміністрації на 2006 рік за КПКВ 092213 "Оздоровлення громадян, які постраждали від наслідків Чорнобильської катастрофи" затверджено видатки на загальну суму 1 509 900 грн., у тому числі за КЕКВ 1343 "Інші поточні трансферти населенню" - 1 509 900 гривень.
3. Вибір процедури закупівлі.
На дослідження протоколу засідання тендерного комітету Замовника щодо вибору процедури закупівлі не надано, в чому вбачається можливе порушення вимог ст. 2-2 та ч. 6 ст. 12 Закону в частині обрання і проведення процедур закупівель на підставі затвердженого кошторису та річного плану державних закупівель.
4. Визначення предмету закупівлі.
Предмет закупівлі визначено Замовником відповідно до вимог ст. 1 Закону як послуга, а саме "послуги санаторіїв та інших оздоровчих закладів з відновлювання здоров'я".
На виконання вимог Порядку визначення предмета закупівлі за державні кошти, затвердженого наказом Міністерства економіки України від 27.06.2003 N 165, тендерним комітетом сформований предмет закупівлі за показником дев'ятого знака (класифікаційне угруповання "тип") Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016-97, затвердженого наказом Державного комітету України стандартизації, метрології та сертифікації від 30.12.97 N 822, а саме 85.11.14.200 "послуги санаторіїв та інших оздоровчих закладів з відновлювання здоров'я".
5. Публікація оголошення та оприлюднення інформації щодо закупівлі.
Оголошення про відкриті торги щодо здійснення закупівлі послуг санаторіїв та інших оздоровчих закладів з відновлювання здоров'я було опубліковано Замовником у Інформаційно-аналітичному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 30.01.2006 N 4(225) за N 00807 (МЕД). Адреса обраної інформаційної системи в мережі Інтернет - www.tender.com.ua; код - 6301т5337.
6. Тендерна документація.
Тендерна документація із закупівлі послуг санаторіїв та інших оздоровчих закладів з відновлювання здоров'я затверджена головою тендерного комітету Косим Ю.В. 03.02.2006, проте не завірена печаткою організації Замовника або окремою печаткою тендерного комітету, що порушує вимоги п. 4.3.1 Положення про порядок створення та головні функції тендерних комітетів щодо організації та проведення процедур закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти, затвердженого наказом Міністерства економіки України від 26.12.2000 N 280 в частині оформлення документів.
Пунктом 23.4 тендерної документації передбачено, що оцінка та порівняння тендерних пропозицій здійснюється за такими критеріями:
- найнижча ціна (у гривнях) - 70 відс.;
- умови розрахунків в частині терміну відстрочки платежу (у днях) - 20 відс.;
- термін надання послуг (у днях) - 10 відсотків.
В оголошенні про проведення торгів зазначено, що послуги мають бути надані в лікувальних закладах Львівської, Хмельницької, Одеської областях, а також в АР Крим, проте в тендерній документації місце, де мають бути надані послуги, не вказано, що порушує вимоги ст. 21 Закону в частині незазначення місця, де мають бути надані послуги.
Тендерна документація із закупівлі послуг санаторіїв та інших оздоровчих закладів з відновлювання здоров'я не містить інформацію про характер і необхідні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі:
- відповідну технічну специфікацію;
- основні умови, які обов'язково будуть включені до договору про закупівлю, що порушує вимоги ст. 21 Закону в частині зазначення необхідної інформації.
Крім цього, в п. 1.1.2 "Загальна характеристика предмету закупівлі" вказано, що послуги санаторіїв та інших оздоровчих закладів з відновлювання здоров'я включають в себе наступні частини:
- путівки дитячі;
- путівки дорослі;
- путівки матері та дитини;
- профіль пульмонологічний;
- профіль неврологічний;
- профіль опорно-рухового апарату;
- профіль гастроентерологічний;
- профіль серцево-судинний.
Разом з цим вказано, що учасники можуть подавати тендерні пропозиції як на весь обсяг предмету закупівлі, так і на його окремі частини.
Відповідно до вимог ст. 1 Закону частина предмета закупівлі (лот) - визначена замовником (за обсягом, номенклатурою чи місцем поставки товару (виконання робіт, надання послуг) частина товарів, робіт чи послуг, на яку, в межах єдиної процедури закупівлі, учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції. Кількість тендерних пропозицій на кожну окрему частину предмета закупівлі не може бути меншою ніж дві.

................
Перейти до повного тексту