- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Висновок
ТЕНДЕРНА ПАЛАТА УКРАЇНИ
В И С Н О В О К
Стосовно дотримання процедур державних закупівель
Підстава: Звернення Тимчасової слідчої комісії Верховної Ради України з питань розслідування причин незадовільного стану системи державних закупівель та перевірки фактів можливого зловживання службовим становищем посадових осіб, інших пов'язаних з цим питань, утвореної на виконання Постанови Верховної Ради України від 24.12.2004 р.
N 2298-IV.
Замовник торгів: Відділ освіти Іршавської районної державної адміністрації.
Адреса: 90100, Закарпатська область, м. Іршава, вул. Шкільна, 17.
Відповідальний за проведення торгів: голова тендерного комітету Попович Іван Степанович, тел.: 2-11-05; 2-27-82; факс: 2-11-05.
Головний розпорядник коштів: Іршавська районна державна адміністрація.
Предмет закупівлі: паливні дрова.
Процедура закупівлі: без застосування процедури закупівлі
Джерело фінансування: місцевий бюджет
Період здійснення процедури закупівлі: початок та закінчення 07.06.2005 р.
Для розгляду та дослідження надано копії наступних матеріалів:
1. Наказ відділу освіти Іршавської РДА про створення тендерної комісії від 23.08.2002 р. N 130 - 2 арк.
2. Свідоцтво про підвищення кваліфікації СПК N 087980 від 24.08.2003 р., видане Роман Оксані Іванівні - 1 арк.
3. Свідоцтво про підвищення кваліфікації СПК N 055504 від 07.03.2005 р., видане Роман Оксані Іванівні - 1 арк.
4. Свідоцтво про підвищення кваліфікації СПК N 050398 від 07.03.2005 р., видане Поповичу Івану Степановичу - 1 арк.
5. Свідоцтво про підвищення кваліфікації СПК N 055503 від 07.03.2005 р., видане Фозекош Ользі Василівні - 1 арк.
6. Свідоцтво про підвищення кваліфікації СПК N 098797 від 07.03.2005 р., видане Стець Ганні Іванівні - 1 арк.
7. Зведений кошторис на 2005 рік - 2 арк.
8. Звіт про виконання загального фонду кошторису установи (форма N 2д,
N 2м) за грудень 2005 р. - 1 арк.
9. Звіт про проведення торгів на закупівлю товарів, робіт, послуг за державні кошти (форма N 1-торги) за 1 кв., 2 кв., 3 кв., 4 кв. 2005 р. - 4 арк.
10. Протокол засідання тендерної комісії відділу освіти Іршавської РДА від 07.06.2005 р. N 9 - 1 арк.
11. Договір на поставку, укладений з Іршавським держлісгоспом від 07.06.2005 р. N 37, та додаток N 2 до договору від 07.06.2005 р. - 2 арк.
12. Договір на поставку, укладений з Загатським держлісгоспом від 07.06.2005 р., та додаток до договору N 1 від 07.06.2005 р. - 2 арк.
13. Платіжне доручення від 25.08.2005 N 2197 - 1 арк.
14. Платіжне доручення від 25.08.2005 N 2196 - 1 арк.
15. Платіжне доручення від 12.09.2005 N 2376 - 1 арк.
16. Платіжне доручення від 30.11.2005 N 3142 - 1 арк.
Завдання сформульоване у запиті (зверненні) таким чином:
"Надати висновок про законність та обгрунтованість проведення процедури щодо закупівлі відділом освіти Іршавської районної державної адміністрації паливних дров".
ДОСЛІДЖЕННЯ:
Об'єкти, що досліджуються: матеріали, перелічені у вступній частині висновку.
При дослідженні наданих матеріалів встановлено.
1. Щодо створення та функціонування тендерного комітету, кваліфікації членів тендерного комітету.
Згідно з Наказом начальника відділу освіти Іршавської райдержадміністрації від 23.08.2002 р. N 130 було створено тендерний комітет.
Тендерний комітет відділу освіти Іршавської районної державної адміністрації (далі - Замовник) створено та функціонує з порушенням вимог Положення про порядок створення та головні функції тендерних комітетів щодо організації та проведення процедур закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти, затвердженого наказом Міністерства економіки України від 26.12.2000
N 280 (далі - Положення), а саме:
- в порушення п. 2.5 положення про тендерний комітет Замовника у вигляді розпорядчого акта не затверджено;
- в порушення п. 2.5 не внесено зміни та не затверджено розпорядчим актом новий склад тендерного комітету, який підписує надані на дослідження протоколи;
- в порушення п. 2.8 не призначено заступника голови тендерного комітету.
Згідно наданих сертифікатів протягом 2005 року всі члени тендерного комітету отримали необхідні свідоцтва.
2. Фінансування закупівель.
Кошторисом на 2005 р. відділу освіти Іршавської РДА затверджено видатки за рахунок загального фонду місцевого бюджету за
КЕКВ 1166 "Оплата інших енергоносіїв" в сумі 75,00 тис.грн. Відповідно до звіту "Про використання загального фонду кошторису установи за 2005 рік" надійшло коштів 45,017 тис.грн.
Касові видатки становили 45,017 тис.грн.
3. Вибір процедури закупівлі. В порушення вимог п. 2.13 Положення про порядок створення та головні функції тендерних комітетів щодо організації та проведення процедур закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти, затвердженого наказом Міністерства економіки України від 26.12.2000
N 280, рішення тендерного комітету Замовника щодо обрання процедури на закупівлю паливних дров у формі протоколу не оформлено.
4. Визначення предмету закупівлі.
Відповідно до наданих для дослідження матеріалів Замовником предметом закупівлі були паливні дрова.
Наказом Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції України від 27.06.2003 р.
N 165 "Про порядок визначення предмета закупівлі за державні кошти" визначення предмету закупівлі товарів, робіт і послуг здійснюється Замовником згідно з абз. 7 ст.
1 Закону на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016-97 (далі - Класифікатор), затвердженого наказом Державного комітету України стандартизації, метрології та сертифікації від 30.12.97 р.
N 822.
Тендерним комітетом Замовника предмет закупівлі визначено Замовником як товар, а саме "Продукція лісозаготівлі" за кодом 02.01.1, що відповідає вимогам Закону.
5. Інформування учасників про проведення процедури закупівлі.
Запити щодо цінових пропозицій Замовником не оформлені, чим порушено вимоги ч. 2 та ч. 3 ст.
32 Закону.
................Перейти до повного тексту