- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Висновок
ТЕНДЕРНА ПАЛАТА УКРАЇНИ
В И С Н О В О К
Стосовно дотримання процедур державних закупівель
Підстава: Звернення Тимчасової слідчої комісії Верховної Ради України з питань розслідування причин незадовільного стану системи державних закупівель та перевірки фактів можливого зловживання службовим становищем посадових осіб, інших пов'язаних з цим питань, утвореної на виконання Постанови Верховної Ради України від 24.12.2004 р.
N 2298-IV.
Замовник торгів: Відділ освіти Іршавської районної державної адміністрації.
Адреса: 90100, Закарпатська область, м. Іршава, вул. Шкільна, 17.
Відповідальний за проведення торгів: голова тендерного комітету Попович Іван Степанович, тел.: 2-11-05; 2-27-82; факс: 2-11-05.
Головний розпорядник коштів: Іршавська районна державна адміністрація.
Предмет закупівлі: капітальний ремонт та реконструкція адмінбудівель.
Процедура закупівлі: Відкриті торги
Джерело фінансування: Місцевий бюджет.
Період здійснення процедури закупівлі: початок 10/01/2005 р. закінчення 15/02/2005 р.
Для розгляду та дослідження надано копії наступних матеріалів:
1. Наказ відділу освіти Іршавської РДА про створення тендерної комісії від 23.08.2002 р. N 130 - 2 арк.
2. Свідоцтво про підвищення кваліфікації СПК N 087980 від 24.08.2003 р., видане Роман Оксані Іванівні - 1 арк.
3. Свідоцтво про підвищення кваліфікації СПК N 055504 від 07.03.2005 р., видане Роман Оксані Іванівні - 1 арк.
4. Свідоцтво про підвищення кваліфікації СПК N 050398 від 07.03.2005 р., видане Поповичу Івану Степановичу - 1 арк.
5. Свідоцтво про підвищення кваліфікації СПК N 055503 від 07.03.2005 р., видане Фозекош Ользі Василівні - 1 арк.
6. Свідоцтво про підвищення кваліфікації СПК N 098797 від 07.03.2005 р., видане Стець Ганні Іванівні - 1 арк.
7. Зведений кошторис на 2005 рік. - 2 арк.
8. Звіт про виконання загального фонду кошторису установи (форма N 2д,
N 2м) за грудень 2005 р.- 1 арк.
9. Звіт про проведення торгів на закупівлю товарів, робіт, послуг за державні кошти (форма N 1-торги) за 1 кв., 2 кв., 3 кв., 4 кв. 2005 р. - 4 арк.
10. Протокол засідання тендерної комісії відділу освіти Іршавської РДА щодо проведення процедури закупівлі продуктів харчування та капітальний ремонт і реконструкцію адмінбудівель від 13.12.2004 р. б/н - 1 арк.
11. Протокол засідання тендерної комісії відділу освіти Іршавської РДА щодо проведення процедури закупівлі продуктів харчування та капітальний ремонт і реконструкцію адмінбудівель від 20.12.2004 р. - 1 арк.
12. Оголошення про проведення торгів на капітальний ремонт б/н, б/д - 1 арк.
13. Оголошення про результати проведення торгів на закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти б/н, б/д - 2 арк.
14. Тендерна документація щодо проведення торгів (тендеру) на закупівлю капітальних ремонтів та реконструкцію адмінбудівель, затверджена 20.12.2005 р. - 12 арк.
15. Протокол засідання тендерного комітету від 01.02.2005 р. - 3 арк.
16. Звіт про результати здійснення процедур відкритих і двоступеневих торгів щодо закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти від 15.02.2005 р. N 3 - 1 арк.
17. Тендерна пропозиція ВАТ Іршавської міжгосподарської пересувної механізованої колони - 29 арк.
18. Тендерна пропозиція МСП "Техносервіс" - 23 арк.
19. Тендерна пропозиція ВАТ Ільницький завод механічного зварювального устаткування - 9 арк.
20. Тендерна пропозиція Іршавська філія ВАТ "Закарпатгаз" - 24 арк.
21. Тендерна пропозиція ВАТ "Хустська ПМК" - 37 арк.
22. Тендерна пропозиція Іршавського ремонтно-будівельного колективного підприємства "Агробуд" - 35 арк.
23. Тендерна пропозиція ДП "Фортуна" ВАТ "Іршавське РТП" - 28 арк.
24. Контракт N 1 від 14.12.2005 р. на виконання робіт по капітальному ремонту, укладений з МСП "Техносервіс" - 1 арк.
25. Контракт N 1 від 04.02.2005 р. на проведення капремонту, укладений з ЗАТ "Іршавський абразивний завод" - 2 арк.
26. Контракт N 2 від 14.02.2005 р. на капітальний ремонт, укладений з ВАТ Іршавської МПМК - 1 арк.
27. Договір підряду від 04.02.2005 р., укладений з Іршавською філією ВАТ АТ "Закарпатгаз" - 3 арк.
28. Контракт N 3 від 14.02.2005 р. на газомонтажні, ремонтні та будівельні роботи, укладений з ДП "Фортуна" ВАТ "Іршавське РТП" - 1 арк.
29. Платіжне доручення від 11.02.2005 N 281 - 1 арк.
30. Платіжне доручення від 14.03.2005 N 586 - 1 арк.
31. Платіжне доручення від 14.03.2005 N 3585 - 1 арк.
32. Платіжне доручення від 17.03.2005 N 669 - 1 арк.
33. Платіжне доручення від 17.03.2005 N 670 - 1 арк.
34. Платіжне доручення від 22.03.2005 N 699 - 1 арк.
35. Платіжне доручення від 06.04.2005 N 903 - 1 арк.
36. Платіжне доручення від 06.04.2005 N 902 - 1 арк.
37. Платіжне доручення від 22.04.2005 N 1010 - 1 арк.
38. Платіжне доручення від 27.04.2005 N 1046 - 1 арк.
39. Платіжне доручення від 30.05.2005 N 1367- 1 арк.
40. Платіжне доручення від 20.05.2005 N 1269 - 1 арк.
41. Платіжне доручення від 13.05.2005 б/н - 1 арк.
42. Платіжне доручення від 06.05.2005 N 1177 - 1 арк.
43. Платіжне доручення від 01.06.2005 N 1387 - 1 арк.
44. Платіжне доручення від 06.06.2005 N 1529 - 1 арк.
45. Платіжне доручення від 14.06.2005 б/н - 1 арк.
46. Платіжне доручення від 29.07.2005 N 2154 - 1 арк.
47. Платіжне доручення від 26.07.2005 N 2116 - 1 арк.
48. Платіжне доручення від 21.07.2005 N 2071 - 1 арк.
49. Платіжне доручення від 21.07.2005 N 2072 - 1 арк.
50. Платіжне доручення від 07.07.2005 N 1820 - 1 арк.
51. Платіжне доручення від 25.08.2005 N 2188 - 1 арк.
52. Платіжне доручення від 25.08.2005 N 2189 - 1 арк.
53. Платіжне доручення від 17.08.2005 б/н - 1 арк.
54. Платіжне доручення від 17.08.2005 б/н - 1 арк.
55. Платіжне доручення від 29.09.2005 N 2549 - 1 арк.
56. Платіжне доручення від 07.09.2005 N 2346 - 1 арк.
57. Платіжне доручення від 07.09.2005 N 2347 - 1 арк.
58. Платіжне доручення від 07.10.2005 N 2573 - 1 арк.
59. Платіжне доручення від 19.10.2005 N 2692 - 1 арк.
60. Платіжне доручення від 09.11.2005 N 2877 - 1 арк.
61. Платіжне доручення від 12.12.2005 N 3181 - 1 арк.
62. Платіжне доручення від 19.12.2005 N 3317 - 1 арк.
63. Платіжне доручення від 29.12.2005 N 3473 - 1 арк.
64. Платіжне доручення від 28.12.2005 N 3517 - 1 арк.
Завдання сформульоване у запиті (зверненні) таким чином:
"Надати висновок про законність та обгрунтованність проведення процедури щодо закупівлі відділом освіти Іршавської районної державної адміністрації робіт та послуг на проведення капітального ремонту та реконструкції адмінбудівель".
ДОСЛІДЖЕННЯ:
Об'єкти, що досліджуються: матеріали, перелічені у вступній частині висновку.
При дослідженні наданих матеріалів встановлено.
1. Щодо створення та функціонування тендерного комітету, кваліфікації членів тендерного комітету.
Згідно з Наказом начальника відділу освіти Іршавської райдержадміністрації від 23.08.2002 р. N 130 було створено тендерний комітет.
Тендерний комітет відділу освіти Іршавської районної державної адміністрації (далі - Замовник) створено та функціонує з порушенням вимог Положення про порядок створення та головні функції тендерних комітетів щодо організації та проведення процедур закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти, затвердженого наказом Міністерства економіки України від 26.12.2000
N 280 (далі - Положення), а саме:
- в порушення п. 2.5 положення про тендерний комітет Замовника у вигляді розпорядчого акта не затверджено;
- в порушення п. 2.5 не внесено зміни та не затверджено розпорядчим актом новий склад тендерного комітету, який підписує надані на дослідження протоколи;
- в порушення п. 2.8 не призначено заступника голови тендерного комітету.
Згідно наданих сертифікатів протягом 2005 року всі члени тендерного комітету отримали необхідні свідоцтва.
2. Фінансування закупівель.
Кошторисом на 2005 р. відділу освіти Іршавської РДА затверджено видатки за рахунок загального фонду місцевого бюджету за
КЕКВ 2133 "Капітальний ремонт та реконструкція інших об'єктів" в загальній сумі 1065,00 тис.грн. Відповідно до звіту "Про використання загального фонду кошторису установи за 2005 рік" надійшло коштів 1071,174 тис.грн. Касові видатки відповідали отриманому фінансуванню та становили 1071,174 тис.грн. Згідно з оголошенням про відкриті торги від 10.01.2005 р. б/н очікувана вартість закупівлі складає 1000,00 тис. гривень.
3. Вибір процедури закупівлі.
Згідно з Протоколом засідання тендерного комітету щодо організації проведення процедури закупівлі від 13.12.2004 р. б/н Замовником для здійснення закупівлі капітального ремонту та реконструкції адмінбудівель прийнято рішення застосувати процедуру відкритих торгів, що відповідає вимогам ст. ст.
2,
14,
18 Закону України
"Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні (далі - Закон).
4. Визначення предмету закупівлі.
Згідно з Протоколом засідання тендерного комітету Замовника щодо організації проведення процедури закупівлі капітального ремонту та реконструкції адмінбудівель від 13.12.2004 р. б/н предмет закупівлі був визначений відповідно до норм ст.
1 Закону як роботи, а саме - "капітальний ремонт та реконструкція".
5. Публікація оголошення та оприлюднення інформації щодо закупівлі.
Відповідно до вимог ч. 1 ст.
8 Закону оголошення про відкриті торги щодо здійснення закупівлі капітального ремонту та реконструкції адмінбудівель було опубліковано Замовником у інформаційно-аналітичному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 10.01.2005 N 1 - 2 (170-171).
В наданому на дослідження тексті оголошення строки подання тендерних пропозицій - 23 календарних дня. Підстава скорочення строку Замовником не обгрунтована, чим порушено вимоги ч. 3 ст.
19 Закону.
6. Тендерна документація.
Тендерна документація на проведення відкритих торгів на закупівлю капітальних ремонтів та реконструкцію адмінбудівель затверджена головою тендерного комітету І.С.Поповичем.
В порушення вимог ч. 1 та ч. 2 ст.
21 Закону, п. 3.2.2 Наказу Держбуду України від 2000.08.27
N 174 "Про затвердження Правил визначення вартості будівництва (ДБН Д.1.1.-1-2000)", тендерна документація Замовника не містить необхідну інформацію щодо:
- місця, де мають бути виконані роботи;
- строків виконання робіт;
- переліку критеріїв та методику їх оцінки для визначення найкращої тендерної пропозиції;
- детального опису робіт, що закуповуються, з викладенням об'єктивних технічних та якісних характеристик.
7. Подання та розкриття тендерних пропозицій.
В порушення вимог ч. 3 ст.
26 Закону розкриття тендерних пропозицій у формі протоколу, затвердженого наказом Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції України від 20.05.2003 р.
N 129 "Про затвердження форм звітів про результати здійснення процедур закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти та інструкцій щодо їх заповнення", не оформлено.
8. Оцінка тендерних пропозицій та визначення переможця.
Відповідно до протоколу від 01.02.2005 р. N 3 засідання тендерного комітету переможцями торгів визначено:
1. Іршавський "Агробуд".
2. Іршавська філія ВАТ "Закарпатгаз".
3. Іршавське МПМК.
4. ДП "Фортуна".
5. ВАТ "Хустська ПМК".
6. МСП "Техносервіс".
7. Ільницький завод МЗУ.
8. ЗАТ "Іршавський Абразивний завод".
Згідно з протоколом оцінки тендерних пропозицій від 01.02.2005 N 3 основні критерії визначення переможців:
- наявність матеріально-технічної спроможності будівельних організацій;
- забезпеченість їх висококваліфікованими спеціалістами-будівельниками;
- виходячи з потреб у великому обсязі виконання капітальних ремонтів, реконструкції адмінбудівель та будівельно-монтажних робіт.
Оцінка та порівняння тендерних пропозицій здійснювалась Замовником на підставі критеріїв, які не були визначені у тендерній документації, чим порушено ч. 7 ст.
26 Закону.
На розгляд були надані сім тендерних пропозицій. Тендерна пропозиція Іршавського Абразивного заводу на дослідження не надана.
Дослідженням наданих тендерних пропозицій ДП "Фортуна" ВАТ Іршавське РТП", Ільницького заводу МЗУ, ВАТ "Іршавське МПМК" встановлено невідповідність вимогам, викладеним у п. 19 тендерної документації Замовника, так як вони не містять інформації про фінансове становище підприємства.
В порушення вимог ч. 1 ст.
15, ч. 7 ст.
26 та ч. 1 ст.
27 Закону тендерні пропозиції ДП "Фортуна" ВАТ Іршавське РТП", Ільницького заводу МЗУ, ВАТ "Іршавське МПМК" відхилено не було та були допущені до оцінки.
9. Інформування про акцепт тендерної пропозиції та про результати торгів.
Повідомлення про акцепт та результати торгів Замовником на дослідження не надано, в чому вбачається порушення вимог ч. 2 ст.
29 Закону.
Згідно з наданим оголошенням, що оформлено листом про результати проведення торгів на закупівлю товарів, послуг і робіт за державні кошти б/д та б/н дату акцепту зазначено 07.02.2005 р.
В порушення вимог наказу Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції України від 20.05.2003 р.
N 130 "Про затвердження форм оголошень стосовно державних закупівель та інструкції щодо їх заповнення" текст оголошення про результати торгів не містить необхідної інформації щодо переможців, а саме: не зазначено назву одного з переможців.
В порушення вимог ч. 3. ст.
29 Закону Замовником протягом семи календарних днів після укладення договору не передано для публікації у "Віснику державних закупівель" оголошення про результати відкритих торгів.
10. Укладення договору.
За результатами здійснення процедур відкритих торгів щодо закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти Замовником складено Звіт від 15.02.2005 N 3, в якому зазначено суму закупівлі капітального ремонту та реконструкції адмінбудівель - 1065,00 тис.грн., що перебільшує очікувану вартість закупівлі (1000,00 тис.грн.) на 65,00 тис. гривень.
З переможцями торгів Замовником укладено наступні договори:
................Перейти до повного тексту