1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Висновок


ТЕНДЕРНА ПАЛАТА УКРАЇНИ
В И С Н О В О К
07.02.2007 N в-54/02
Стосовно проведення Управлінням капітального будівництва Львівської міської ради процедури відкритих торгів з придбання робіт на об'єкті "Ремонт і реконструкція інженерних мереж на пл. Ринок"
Підстава: в порядку громадського контролю Тендерна палата України проводить дослідження щодо дотримання процедур державних закупівель відповідно до статті 17-3 Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти"
Загальна інформація:
Інформація про Замовника:
назва: Управління капітального будівництва Львівської міської ради
адреса: 79044, м. Львів, вул. Горбачевського, 10
Предмет закупівлі: роботи на об'єкті "Ремонт і реконструкція інженерних мереж на пл. Ринок"
Процедура закупівлі: відкриті торги
Джерело фінансування закупівель: кошти місцевого бюджету
Період здійснення процедури закупівлі: початок - 06.06.2005, закінчення - 12.12.2005
Для розгляду та дослідження надано копії наступних матеріалів:
Наказ від 28.01.2005 N 6 "Про утворення тендерного комітету" на 2 арк.
Свідоцтво про підвищення кваліфікації від 16.02.2005 СПК N 110660 на 1 арк.
Свідоцтво про підвищення кваліфікації від 16.02.2005 СПК N 110663 на 1 арк.
Свідоцтво про підвищення кваліфікації від 16.02.2005 СПК N 097906 на 1 арк.
Свідоцтво про підвищення кваліфікації від 16.02.2005 СПК N 097907 на 1 арк.
Свідоцтво про підвищення кваліфікації від 16.02.2005 СПК N 110659 на 1 арк.
Свідоцтво про підвищення кваліфікації від 16.02.2005 СПК N 110672 на 1 арк.
Свідоцтво про підвищення кваліфікації від 16.02.2005 СПК N 110670 на 1 арк.
Сертифікат про оприлюднення оголошення від 06.06.2005 N 529/05 на 1 арк.
Тендерна документація, що затверджена протоколом від 18.05.2005 N 2 та підписана головою тендерного комітету, на 18 арк.
Оголошення про заплановану закупівлю N 07698 (БУД), що опубліковано у ІАБ "Вісник державних закупівель" від 06.06.2005 N 23(192), на 1 арк.
Протокол розкриття тендерних пропозицій від 01.07.2005 N 3 на 3 арк.
Тендерна пропозиція ВАТ "Львівське спеціалізоване будівельно-монтажне управління" на 31 арк.
Тендерна пропозиція Львівського комунального підприємства "Львівелектротранс" на 35 арк.
Протокол оцінки тендерних пропозицій від 04.08.2005 N 4 на 2 арк.
Повідомлення Львівському комунальному підприємству "Львівелектротранс" про результати проведення закупівлі від 05.08.2005 N 21/1323 на 1 арк.
Повідомлення ВАТ "Львівське спеціалізоване будівельно-монтажне управління" про акцепт тендерних пропозицій від 05.08.2005 N 21/1323 на 1 арк.
Повідомлення про присвоєння коду ЧТО/EFопвт-163 від 05.12.2005 на 1 арк.
Договір від 25.08.2005 N 54 на 11 арк.
Платіжне доручення від 29.11.2005 N 821 на 1 арк.
Платіжне доручення від 16.05.2006 N 248 на 1 арк.
Платіжне доручення від 29.05.2006 N 313 на 1 арк.
Платіжне доручення від 29.11.2005 N 822 на 1 арк.
Платіжне доручення від 26.12.2005 N 1124 на 1 арк.
Платіжне доручення від 12.05.2006 N 227 на 1 арк.
Платіжне доручення від 08.06.2006 N 405 на 1 арк.
Платіжне доручення від 06.07.2006 N 564 на 1 арк.
Звіт про результати здійснення процедури відкритих торгів від 25.08.2005 N 1 на 2 арк.
Завдання сформульоване у зверненні таким чином: "надати висновок про законність та обґрунтованість проведення процедури щодо закупівлі УКБ Львівської міської ради робіт на об'єкті "Ремонт і реконструкція інженерних мереж на пл. Ринок".
ДОСЛІДЖЕННЯ
Об'єкти, що досліджуються: матеріали, перелічені у вступній частині висновку.
При дослідженні наданих матеріалів встановлено.
1. Щодо створення та функціонування тендерного комітету, кваліфікації членів тендерного комітету
Тендерний комітет УКБ Львівської міської ради (далі - Замовник) створено та затверджено його склад у кількості 7 осіб наказом від 28.01.2005 N 6 "Про утворення тендерного комітету".
В порушення вимог п. 2.5 Положення про порядок створення та головні функції тендерних комітетів щодо організації та здійснення процедур закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти, затвердженого наказом Міністерства економіки України від 26.12.2000 N 280, положення про тендерний комітет у вигляді розпорядчого акта затверджено не було.
На виконання вимог абз.11 ст. 1 Закону України "Про закупівлю товарів, робіт та послуг за державні кошти" (далі - Закон) у лютому 2005 року навчання у сфері державних закупівель пройшли всі члени тендерного комітету, що підтверджується відповідними свідоцтвами.
2. Фінансування закупівель
На закупівлю робіт на об'єкті "Ремонт і реконструкція інженерних мереж на пл. Ринок" протягом 2005-2006 років передбачено фінансування за рахунок місцевого бюджету у розмірі 11 500,00 тис.грн. (звіт про результати здійснення процедури відкритих торгів від 25.08.2005 N 1). Зокрема, у 2005 році передбачено фінансування цього будівництва в розмірі 2450,00 тис.грн.
Кошторису Замовника на 2005 рік на дослідження надано не було.
3. Вибір процедури закупівлі
Тендерним комітетом Замовника проведено закупівлю робіт на об'єкті "Ремонт і реконструкція інженерних мереж на пл. Ринок", очікуваною вартістю 11 500,00 тис.грн., шляхом застосування процедури відкритих торгів відповідно до вимог ст. ст. 2, 14, 18 Закону.
4. Визначення предмета закупівлі
Предмет закупівлі визначено тендерним комітетом Замовником відповідно до вимог ст. 1 Закону, Порядку визначення предмета закупівлі за державні кошти, затвердженого наказом Міністерства економіки України від 27.06.2003 N 165, а саме "Роботи на об'єкті "Ремонт і реконструкція інженерних мереж на пл. Ринок".
5. Публікація оголошення та оприлюднення інформації щодо закупівлі
Оголошення про заплановану закупівлю N 07698 (БУД) опубліковано у ІАБ "Вісник державних закупівель" від 06.06.2005 N 23(192) та оприлюднене на сайті www.zakupivli.com. (сертифікат від 06.06.2005 N 529/05).
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 01.07.2005, через 26 календарних днів після опублікування оголошення (06.06.2005).
У звіті про результати здійснення процедури відкритих торгів від 25.08.2005 N 1 нагальна необхідність вказаної закупівлі обґрунтована наступним чином: "у зв'язку з терміновістю початку робіт, враховуючи технологічні процеси, виконання яких необхідно проводити у літній та осінній період".
6. Тендерна документація
На дослідження надана тендерна документація, що затверджена протоколом від 18.05.2005 N 2 та підписана головою тендерного комітету.
У наданому на дослідження оголошенні про заплановану закупівлю відповідно до вимог ч. 2 ст. 23 Закону Замовником встановлено надання учасниками тендерного забезпечення у формі банківської гарантії або переказним векселем у розмірі 115,00 тис.грн.
Однак, у п. 4 "Забезпечення тендерної пропозиції" тендерної документації зазначено, що тендерне забезпечення не вимагається.
Слід звернути увагу, що у тендерну документацію зміни стосовно тендерного забезпечення Замовником не вносились.
В порушення вимог ст. 10 Закону інформація щодо тендерного забезпечення у оголошенні про заплановану закупівлю не автентична інформації, яка зазначена у тендерній документації.
Такі дії Замовника можуть свідчити про свідоме звуження конкурентного кола учасників, а також не забезпечують прозорості при проведенні процедури закупівлі.
Вартість тендерної документації встановлено у розмірі 500,00 гривень.
Документів, що підтверджують оплату вартості тендерної документації учасниками, та реєстру про надання тендерної документації учасникам Замовником на дослідження надано не було.
7. Подання та розкриття тендерних пропозицій
У протоколі розкриття від 01.07.2005 N 3 Замовником вказано, що у всіх тендерних пропозиціях документи, що підтверджують кваліфікацію виконавців, є у наявності.
Слід звернути увагу, що у оголошенні про заплановану закупівлю встановлено розмір тендерного забезпечення, а саме 1% від очікуваної вартості закупівлі у формі банківської гарантії або переказним векселем, що становить 115,00 тис.гривень.
Дослідженням наданих тендерних пропозицій встановлено, що пропозиції усіх учасників не відповідають встановленим кваліфікаційним вимогам та умовам тендерної документації:
ВАТ "Львівське спеціалізоване будівельно-монтажне управління":
тендерне забезпечення відсутнє;
оригінал довідки про відсутність порушеної справи про банкрутство, виданої Державною госпрозрахунковою установою Львівської обласної Агенції з питань банкрутства, відсутній.
Львівське комунальне підприємство "Львівелектротранс":
тендерне забезпечення відсутнє.
Таким чином, Замовником порушено вимоги ч. 3 ст. 26 Закону в частині перевірки наявності всіх необхідних документів, передбачених інструкцією щодо їх підготовки, правильності їх оформлення, під час проведення розкриття тендерних пропозицій.

................
Перейти до повного тексту