- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Висновок
ТЕНДЕРНА ПАЛАТА УКРАЇНИ
В И С Н О В О К
Стосовно проведення Доманівською районною державною адміністрацією процедури відкритих торгів на закупівлю вугілля для відділу освіти Доманівської РДА
Загальна інформація:
Інформація про Замовника:
назва: Доманівська районна державна адміністрація.
адреса: 56400, Миколаївська обл., смт Доманівка, вул. Леніна, 46, тел. (5152) 9-16-88.
голова тендерного комітету: Пилипюк В.М.
Предмет закупівлі: вугілля.
Процедура закупівлі: відкритті торги.
Джерело фінансування закупівель: кошти районного бюджету.
Період здійснення процедури закупівлі: початок - 20.12.2004, закінчення - 02.02.2005.
Для розгляду та дослідження надано копії наступних матеріалів:
Розпорядження від 03.12.2004 N 670 "Про затвердження нового складу постійно діючого тендерного комітет райдержадміністрації по здійсненню закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти" - 2 арк.
Оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю вугілля за державні кошти - 1 арк.
Протокол засідання тендерного комітету від 07.12.2004 б/н - 1 арк.
Тендерна документація на проведення торгів на закупівлю вугілля від 17.12.2004 - 7 арк.
Протокол розкриття тендерних пропозицій від 11.01.2005 N 4 - 2 арк.
Протокол оцінки від 31.01.2005 N 6 - 1 арк.
Оголошення про результати проведення торгів на закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти - 1 арк.
Договір на постачання вугілля від 01.02.2005 N 10 - 2 арк.
Звіт про результати здійснення процедур відкритих і двоступеневих торгів закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти від 02.02.2005 N 5 - 3 арк.
Тендерна пропозиція ТОВ "Торгово-промышленная компания "Николаевоблтопливо" - 5 арк.
Тендерна пропозиція СПД Головач В.А. - 5 арк.
Тендерна пропозиція ТОВ "Торгово-промышленная компания "Украинское угольное топливо" - 4 арк.
Тендерна пропозиція ТД "Векша" - 7 арк.
Завдання сформульоване таким чином: "надати висновок про законність та обґрунтованість проведення процедури відкритих торгів щодо закупівлі Доманівською районною державною адміністрацією вугілля".
ДОСЛІДЖЕННЯ:
Об'єкти, що досліджуються: матеріали, перелічені у вступній частині висновку.
При дослідженні наданих матеріалів встановлено.
1. Щодо створення та функціонування тендерного комітету, кваліфікації членів тендерного комітету.
Тендерний комітет Доманівської районної державної адміністрації (далі - Замовник) створено та затвердженого у кількості 10 осіб розпорядженням голови райдержадміністрації (Власик В.Д.) від 03.12.2004 N 670 "Про затвердження нового складу постійно діючого тендерного комітету райдержадміністрації по здійсненню закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти".
Слід звернути увагу, що на момент проведення процедури закупівлі постійно діючий тендерний комітет Доманівської районної державної адміністрації складається переважно з керівних представників управлінь Доманівської РДА, а саме:
1) голова тендерного комітету - заступник голови райдержадміністрації;
2) заступник голови тендерного комітету - старший економіст відділу освіти райдержадміністрації;
3) секретар тендерного комітету - медичний статистик Доманівської центральної районної лікарні;
4) члени тендерного комітету:
заступник голови райдержадміністрації;
керівник апарату райдержадміністрації;
начальник фінансово-господарського відділу апарату райдержадміністрації;
начальник управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації;
начальник юридичного відділу апарату райдержадміністрації;
начальник відділу освіти райдержадміністрації;
начальник управління економіки райдержадміністрації.
ст. 2 цього
Кодексу розпорядники бюджетних коштів - бюджетні установи в особі їх керівників, уповноважені на отримання бюджетних асигнувань, взяття бюджетних зобов'язань та здійснення видатків з бюджету;
ст. 22 цього
Кодексу головні розпорядники коштів місцевих бюджетів визначаються рішенням про місцевий бюджет із дотриманням умов, визначених пунктами 2 і 3 частини першої цієї статті;
ст. 51 цього
Кодексу розпорядники бюджетних коштів беруть бюджетні зобов'язання та провадять видатки тільки в межах бюджетних асигнувань, встановлених кошторисами. Кошторис є основним плановим документом бюджетної установи, який надає повноваження щодо отримання доходів і здійснення видатків, визначає обсяг і спрямування коштів для виконання бюджетною установою своїх функцій та досягнення цілей, визначених на бюджетний період відповідно до бюджетних призначень.
Також, ст.
1 Закону замовник - розпорядник державних коштів, який здійснює закупівлю в порядку, визначеному цим Законом.
В порушення вимог п. 2.5 Положення про порядок створення та головні функції тендерних комітетів щодо організації та здійснення процедур закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти, затвердженого наказом Міністерства економіки України від 26.12.2000
N 280, положення про порядок створення та головні функції тендерного комітету щодо організації та проведення процедур закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти затверджено не було.
Положеннями п. 3 постанови КМУ від 01.06.2002
N 734 "Про організацію навчання та підвищення кваліфікації спеціалістів з питань здійснення процедури закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти" встановлено, що заступниками голів та секретарями тендерних комітетів організацій-замовників мають право працювати спеціалісти, які пройшли навчання або підвищили кваліфікацію на курсах і отримали сертифікат чи свідоцтво встановленого зразка.
Проте, протягом 2004 року заступник голови та секретар тендерного комітету Замовника навчання у сфері державних закупівель не проходили.
Таким чином, в порушення вимог п. 3 постанови КМУ від 01.06.2002
N 734 "Про організацію навчання та підвищення кваліфікації спеціалістів з питань здійснення процедури закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти" заступником голови та секретарем тендерного комітету працювали спеціалісти, які не пройшли навчання у сфері державних закупівель.
2. Фінансування закупівель.
Кошторис на 2005 рік на дослідження надано не було.
Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету від 07.12.2004 б/н очікувана вартість закупівлі вугілля визначена в сумі 200,00 тис.гривень.
3. Вибір процедури закупівлі.
Тендерним комітетом Замовника проведено закупівлю вугілля, очікуваною вартістю 200,00 тис.грн., шляхом застосування процедури відкритих торгів, що відповідає вимогам ст. ст.
2,
14,
18 Закону.
4. Визначення предмету закупівлі
Предмет закупівлі визначено Замовником відповідно до вимог ст.
1 Закону як товар, а саме "вугілля кам'яне".
На виконання вимог Порядку визначення предмета закупівлі за державні кошти, затвердженого наказом Міністерства економіки України від 27.06.2003
N 165, тендерним комітетом сформований предмет закупівлі за показником п'ятого знака (класифікаційне угруповання "категорія") Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016-97, затвердженого наказом Державного комітету України стандартизації, метрології та сертифікації від 30.12.97
N 822, а саме 10.10.1
"вугілля кам'яне".
5. Публікація оголошення та оприлюднення інформації щодо закупівлі.
Тендерним комітетом Замовника було опубліковане оголошення про здійснення процедури відкритих торгів на закупівлю вугілля кам'яного в Інформаційно-аналітичному бюлетені "Вісник державних закупівель" N 35 (168) від 20.12.2004 за N 14371 (ПАЛ).
В оголошенні, опублікованому тендерним комітетом Замовника, термін розкриття тендерних пропозицій учасників призначено на 11.01.2005, тобто на 23 календарний день від дати опублікування оголошення про проведення торгів.
Відповідно до вимог ч. 3 ст.
19 Закону, строк для подання тендерних пропозицій має становити 45 календарних днів від дати опублікування оголошення про проведення торгів чи відправлення запрошення до участі в них. В окремих випадках цей строк може бути скорочено до 21 календарного дня (до 15 календарних днів - у разі проведення процедури торгів з обмеженою участю). Причини скорочення строку викладаються у звіті; вони не повинні свідчити про наміри замовника послабити конкуренцію між учасниками.
У звіті про результати здійснення процедури відкритих і двоступеневих торгів щодо закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти від 02.02.2005 N 5 тендерним комітетом Замовника причина скорочення строку подання тендерних пропозицій до 23 календарного дня, викладена таким чином "Термін подання тендерних пропозицій скорочено до 22 днів у зв'язку з необхідністю та нагальною потребою шкіл району у вугіллі, для оптимального проведення опалювального періоду".
6. Тендерна документація.
Тендерна документація на закупівлю "вугілля кам'яного" затверджена головою тендерного комітету В.М.Пилипюк 17.12.2004.
7. Подання та розкриття тендерних пропозицій.
Згідно з протоколом розкриття тендерних пропозицій від 11.01.2005 N 4 тендерні пропозиції подали 4 учасника, а саме:
- цінова пропозиція ТОВ "ТПК "Украинское угольное томливо" від 05.01.2005 N 1;
- цінова пропозиція ТОВ ТД "Векша" від 10.01.2005 N 2;
- цінова пропозиція ТОВ "ТПК "Николаевоблтопливо" від 11.01.2005 N 3;
................Перейти до повного тексту