1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ ПО ВОДНОМУ ГОСПОДАРСТВУ
Н А К А З
31.07.2006 N 157
Про підсумки діяльності водогосподарсько-меліоративного комплексу в I півріччі поточного року і завдання на III квартал 2006 року
Колегія Комітету, розглянувши підсумки роботи галузі у I півріччі та завдання на III квартал 2006 року, відзначила, що Держводгосп, виходячи з положень Послання Президента України до Верховної Ради України та його передвиборчої платформи "Десять кроків назустріч людям", Указу Президента України від 03.03.2006 N 187 "Про заходи щодо розвитку зрошуваного землеробства в Україні" та Постанови Верховної Ради України від 23.02.2006 N 3506-IV "Про Рекомендації парламентських слухань "Актуальні проблеми зрошення, підтоплення та повеней в Україні", пріоритетних завдань, визначених постановою Кабінету Міністрів України від 25.05.2006 N 733 "Про підсумки соціально-економічного розвитку України у I кварталі 2006 року", спрямовував роботу водогосподарсько-меліоративного комплексу на забезпечення потреб населення і галузей економіки України у водних ресурсах та їх раціональне використання, працездатності меліоративних систем, виконання природоохоронних заходів, збереження і ремонт основних фондів, а також вирішення проблемних питань соціально-економічного розвитку.
У I півріччі 2006 року водогосподарські організації в повному обсязі виконали завдання із забезпечення держави водними ресурсами. В умовах формування середнього за об'ємами стоку весняного водопілля в басейнах основних річок водосховища були наповнені до проектних позначок.
Міжвідомчими комісіями в основних басейнах річок країни - Дніпра, Сіверського Дінця, Південного Бугу, Інгульця, Дністра та Росі з урахуванням пропозицій Комітету були встановлені оптимальні режими роботи міжгалузевих водогосподарських систем та здійснювався постійний контроль за їх дотриманням, оперативно вносилися необхідні корективи. За звітний період відбулося 24 засідання Міжвідомчих комісій.
Вчасно і в необхідних обсягах проведені еколого-репродукційні попуски. Розроблено графіки подачі води каналами та водоводами в маловодні регіони країни. Із запланованого на 2006 рік обсягу подачі води - 2,8 куб. км, каналами міжбасейнового перерозподілу вже подано 2,28 куб. км.
Станом на 25 липня 2006 року всі водосховища працюють відповідно до встановлених режимів роботи, згідно з правилами їх експлуатації.
На цей час на більшості річок країни встановився режим літньої межені.
Робота водогосподарських організацій з питань моніторингу вод була спрямована на забезпечення контролю якості води на водних об'єктах держави.
У повному обсязі виконано програму I півріччя з моніторингу поверхневих вод, проведено 65215 вимірювань показників якості води.
В умовах літньої межені водогосподарська ситуація вимагає від фахівців галузі особливої уваги до якості води та санітарного стану у зонах питних водозаборів. Насамперед це стосується дніпровських водосховищ, особливо Київського та Кременчуцького, регіонів басейну Дніпра, водопостачання яких здійснюється з водосховищ, розташованих на його притоках - Росі, Тетереві, Орелі, Інгульці; деяких регіонів басейну Сіверського Дінця, зокрема міста Харків, Придунайських водосховищ.
Антропогенне навантаження на поверхневі води у басейнах річок збільшується, що призводить до погіршення їх якісного стану і вимагає відповідно посиленого контролю за їх станом. З цією метою наказом Комітету затверджено нову програму моніторингу поверхневих вод, в якій збільшено кількість пунктів спостережень на 179 одиниць, всього до 507. В основному до нової програми включено створи на транскордонних річках, джерелах питного водопостачання та в місцях антропогенного впливу на водні об'єкти.
Водоресурсний потенціал України дозволяє забезпечити водою потреби населення та галузей економіки на поточний рік у повному обсязі, згідно з вимогами водокористувачів. За оперативними даними за I півріччя з водних об'єктів України було забрано 7,0 куб. км води, що відповідає показнику за аналогічний період 2005 року.
До Державного бюджету України за спеціальне використання водних ресурсів станом на 1 липня 2006 року надійшло 164,2 млн. гривень (бюджетні річні призначення - 572,1 млн. гривень). Ці надходження на 14,5 млн. гривень більше, ніж за аналогічний період минулого року.
Протягом I півріччя 2006 року фахівцями водогосподарських організацій здійснено 6790 перевірок дотримання водоохоронного законодавства на землях водного фонду та водокористувачів усіх форм власності. Порівняно з аналогічним періодом 2005 року кількість перевірок зросла на 400.
Продовжується робота по удосконаленню нормативно-правової бази з питань управління водними ресурсами.
Постановами Кабінету Міністрів України від 13.02.2006 N 130 та від 03.07.2006 N 901 затверджені Програма комплексного протипаводкового захисту в басейні р. Тиси у Закарпатській області на 2002 - 2006 роки та прогноз до 2015 року та Комплексна програма захисту сільських населених пунктів і сільськогосподарських угідь від шкідливої дії вод на період до 2010 року та прогноз до 2020 року.
Продовжується робота по впровадженню басейнового принципу управління водним господарством. Проведені наради-семінари в Західно-Бузькому та Дніпровському БУВР, готується до проведення така нарада-семінар в Дністровському БУВР.
Комітет зобов'язав басейнові управління водних ресурсів, облводгоспи вважати пріоритетними розробку і впровадження моделі басейнового управління водними ресурсами - створення басейнових рад, укладання угод про співробітництво у галузі використання і охорони водних ресурсів основних басейнів річок.
На сьогодні за замовленням Держводгоспу Українським науково-дослідним інститутом водогосподарсько-екологічних проблем розроблено проект Положення про басейновий принцип управління водними ресурсами. Проект направлено на погодження в усі заінтересовані органи виконавчої влади на погодження та в усі водогосподарські організації для вивчення та відпрацювання остаточної редакції. Разом з тим, зауважень і пропозицій щодо зазначеного проекту від облводгоспів не надходило.
Експлуатаційні водогосподарські організації у першому півріччі поточного року зосередили свою діяльність на виконанні вимог спільного наказу Мінагрополітики та Держводгоспу від 15.11.2005 N 632/309 "Про підготовку меліоративних систем до роботи у 2006 році" та наказу Комітету від 10.02.2006 N 30 "Про основні напрямки роботи та завдання експлуатаційних водогосподарських організацій у 2006 році". Протягом першого півріччя про виконання цих наказів на засіданнях колегії Держводгоспу звітували керівники Рескомводгоспу, Миколаївського, Херсонського та Закарпатського облводгоспів, управлінь каналів - Головного Каховського магістрального, Північно-Кримського, Інгулецької зрошувальної системи.
Водогосподарськими організаціями в цілому забезпечено своєчасне виконання завдання з підготовки до роботи у поточному році державних магістральних каналів, насосних станцій, трубопроводів, захисних дамб.
За підготовчий період на міжгосподарській державній меліоративній мережі було здійснено очищення каналів від наносів та мулу в обсязі 980,9 тис. куб. м, відремонтовано 5567 гідротехнічних споруд, 5011 насосно-силових агрегатів. Готовність державної зрошувальної мережі дає можливість проводити поливи на площі 1005 тис. га (105% від завдання), або на 50,5 тис. га більше від завдання, доведеного зазначеним вище спільним наказом Мінагрополітики та Держводгоспу. Осушувальні системи підготовлені на площі 2902,1 тис. га (100% від завдання).
Відповідно до регламенту, затвердженого Міжвідомчою комісією при Держводгоспі, протягом квітня - травня здійснено промивку русла річки Інгулець. За час проведення промивки з Карачунівського та Макортівського водосховищ скинуто 60 млн. куб. м води.
Одночасно з підготовкою державних меліоративних фондів до роботи у поточному році експлуатаційними водогосподарськими організаціями проводилася робота щодо підвищення ефективності використання зрошуваних земель та укладення договорів на поливи. 14 квітня під головуванням Віце-прем'єр-міністра України Ю.Мельника на базі Херсонського облводгоспу, управлінь Головного Каховського та Північно-Кримського каналів було проведено республіканську нараду з питань підвищення ефективності використання зрошуваних земель.
Експлуатаційними підрозділами виконується комплекс заходів з покращання технічного та естетичного стану систем і об'єктів міжгосподарського меліоративного комплексу. Так, за перше півріччя водогосподарськими організаціями виконано роботи з капітального ремонту на суму 2,3 млн. грн., що на 0,5 млн. грн. менше відповідного періоду минулого року, поточного ремонту виконано на суму 9,4 млн. грн. проти 7,8 млн. грн. аналогічного періоду минулого року. При цьому не забезпечили освоєння виділених коштів на капремонт Донецький, Луганський, Миколаївський, Сумський та Харківський облводгоспи, Управління Північно-Кримського каналу, Державний інститут управління і економіки водних ресурсів.
Завдяки стабільному фінансуванню з'явилася можливість здійснити капітальний ремонт таких проблемних та складних об'єктів, як заміна другого затвору головної споруди Північно-Кримського каналу, розпочати роботи зі встановлення протифільтраційного екрана на Станційному водосховищі, розширити обсяги робіт з відновлення методом внутрішньої цементно-піщаної ізоляції сталевих трубопроводів, почалося накопичення аварійного запасу матеріалів - за перше півріччя на ці цілі направлено близько 2,2 млн. гривень.
У першому півріччі поточного року об'єми земляних робіт з очищення міжгосподарської меліоративної мережі виконані в обсязі 797 тис. куб. м проти 846 тис. куб. м у першому півріччі минулого року. У той же час зменшили обсяги очищення Рескомводгосп Автономної Республіки Крим, Вінницький, Волинський, Івано-Франківський, Київський, Львівський, Луганський, Одеський та Сумський облводгоспи, Управління каналів Інгулецької зрошувальної системи. Зросли обсяги з ремонту гідротехнічних споруд, їх відремонтовано за I півріччя 2006 року 7,6 тис. одиниць проти 6,6 тисяч у минулому році.
Порівняно з аналогічним періодом минулого року збільшено обсяги виконаних доглядових робіт.
У цілому експлуатаційні організації своєчасно заповнили зрошувальну державну міжгосподарську меліоративну мережу водою, що дало змогу сільгосптоваровиробникам своєчасно розпочати поливи.
Договори на подачу води для поливу сільгоспкультур укладено на площу 635 тис. га (у 2005 році - 663 тис. га). Погодні умови квітня нинішнього року стримували початок поливів сільгоспкультур. Станом на 1 липня в цілому по Україні було полито 336 тис. гектарів, що становить 82% від обсягів поливів на цю дату у минулому році.
Всього водогосподарськими організаціями за перше півріччя поточного року подано 682 млн. куб. м води, з них на зрошення - 446 млн. куб. метрів.
Активізовано роботу із землевласниками меліорованих земель щодо технічного обслуговування та ремонту внутрішньогосподарських систем. За перше півріччя підрозділами експлуатаційних водогосподарських організацій виконано таких робіт на суму 1,4 млн. грн. проти 0,9 млн. грн. за аналогічний період минулого року.
Організаціями Держводгоспу спільно з органами Мінагрополітики та місцевої влади продовжується робота щодо передачі у комунальну власність внутрішньогосподарських меліоративних систем. Станом на 1 липня органам місцевого самоврядування їх передано на площі 3,5 млн. га (71% від тих, які підлягають передачі). У той же час залишаються незадовільними темпи передачі у Донецькій області, де передано лише 6%, Луганській - 13%, Харківській - 14% та Волинській - 26% від наявних систем.
Гідрогеолого-меліоративними експедиціями та партіями проведені планові роботи з визначення якості поливних вод на передполивний період, у повному обсязі визначено меліоративний стан зрошуваних і осушуваних земель, які задіяні у сільгоспвиробництві. Гідрогеолого-меліоративна обстановка, яка склалася у першому півріччі поточного року на зрошуваних сільгоспугіддях та прилеглих до них територіях, оцінюється як стабільна, а меліоративний стан зрошуваних і осушуваних земель в цілому як сприятливий та задовільний.
На площі 32,3 тис. га зрошуваних земель спостерігаються критичні рівні ґрунтових вод (менше 1,5 м), що складає 1,5% від загальної площі.
У першому півріччі поточного року водогосподарськими організаціями Комітету використано енергоносіїв, вартість яких оплачується за рахунок держбюджету, на суму 53,7 млн. грн., у тому числі електроенергії - 173 млн. кВт.год. на суму 51,5 млн. грн., що становить 90% від обсягу використаної електроенергії у I півріччі 2005 року.
Станом на 1 липня поточного року, через брак коштів, утворилась заборгованість по бюджету за спожиту електроенергію в цілому по Комітету в розмірі 3,3 млн. гривень. Заборгованість по спецфонду за спожиту електроенергію на цю дату склала 4,2 млн. гривень.
У нинішніх умовах все більшого значення набуває робота з економії електроенергії та коштів на її оплату. За 6 місяців поточного року за рахунок використання багатотарифних лічильників електроенергії і оптимізації часу роботи насосних станцій організаціями Комітету було зекономлено 5,2 млн. грн. бюджетних коштів, що на 46% більше, ніж за аналогічний період минулого року.
Завдяки виконанню запланованих організаційно-технічних заходів протягом звітного періоду зекономлено 7,1 млн. кВт.год. електроенергії на суму 2,1 млн. грн., що складає близько 4% від обсягу спожитої електроенергії. Разом з тим, необхідно відмітити досить низький рівень розроблених та затверджених організаціями організаційно-технічних заходів щодо економії енергоресурсів та звітів про їх виконання. В окремих організаціях спостерігається непрофесійний та формальний підхід до цих заходів, особливо це стосується Дністровського БУВР, Управління Північно-Кримського каналу, Закарпатського, Луганського, Львівського та Київського облводгоспів.
Незважаючи на неодноразові попередження, збільшились проти аналогічного періоду минулого року витрати електроенергії на власні потреби у Волинському (110,6%), Львівському (109,6%), Сумському (107,1%) облводгоспах, Управління каналів Інгулецької зрошувальної системи (117,2%), Дніпровському (137,9%) та Дністровському (129,8%) БУВР.
Важливим чинником для подальшої роботи з енергозбереження та ефективного використання енергоресурсів є енергоаудит водогосподарських об'єктів. У значній кількості організацій роботі з цього питання не приділяється належна увага. Найгірша ситуація у Дніпровському БУВР, Рескомводгоспі Автономної Республіки Крим, Запорізькому, Луганському та Київському облводгоспах. Як засвідчила перевірка Запорізького, Херсонського та інших облводгоспів, працюючі об'єкти не обладнані засобами компенсації перетоків реактивної енергії, термін окупності яких складає не більше 6 місяців. Разом з тим, через їх відсутність втрачається від 2 до 8% коштів, передбачених на оплату електроенергії.
У першому півріччі 2006 року на 177 діючих вітроенергоустановках Сакської ВЕС загальною потужністю 19,1 МВт вироблено майже 7 млн. кВт.год. електроенергії (на 27% більше, ніж за аналогічний період минулого року) вартістю 2,2 млн. грн., що дозволило зекономити 2,4 тис. тонн умовного палива.
Протягом півріччя особлива увага Комітету приділялась питанням підвищення ефективності використання наявного парку техніки, налагодженню роботи по ремонту і технічному обслуговуванню машин і механізмів, зниженню питомих витрат пально-мастильних матеріалів за рахунок комплексного використання машинно-транспортних агрегатів зі складу технологічних комплектів та засобів малої механізації. У водогосподарських організаціях в складі технологічних комплектів зараз працює 59% автомобілів та 71% меліоративних машин і механізмів до наявних.
Дещо погіршилася порівняно з відповідним періодом минулого року ефективність використання механізмів зі складу технологічних комплектів. При цьому загальний обсяг споживання дизельного пального за цей період зріс на 18% порівняно з минулим роком і склав 1333 тонни. У Дніпропетровському, Закарпатському, Запорізькому, Кіровоградському, Одеському, Сумському, Тернопільському і Хмельницькому облводгоспах використання дизельного пального зросло в 1,5 - 2 рази без відповідного збільшення обсягів оглядових робіт.
Пробіг автотранспорту зі складу технологічних комплектів залишився практично на рівні минулого року і склав 7,9 млн. кілометрів, при цьому витрати бензину склали 924 тонни, або 67% від загальної його витрати. Середній пробіг легкових автомобілів зі складу технологічних комплектів також залишився на рівні минулого року - 8,9 тис. км на один автомобіль. Проте на легкові автомобілі зі складу технологічних комплектів у першому півріччі витрачено понад 230 тонн бензину, або 25% від загальних його витрат на роботу автотранспорту. Значно вищі витрати у Дніпропетровському (53%), Донецькому (52,8%), Житомирському (58,1%), Кіровоградському (49,2%), Тернопільському (54,7%), Хмельницькому (62,3 %) і Черкаському (48,9%) облводгоспах.
За звітний період зросла до 252 одиниць кількість косарок у технологічних комплектах, що на 14 більше, ніж у минулому році. У зв'язку з частковим оновленням парку виробіток на одну косарку порівняно з цим же періодом минулого року зріс з 15,9 га до 18,7 га, або на 17%. У цілому засобами механізації за 6 місяців 2006 року обкошено 6678 га, або 38,6% загальної площі (завдання на 2006 рік - 40%), що в 1,3 раза більше минулорічного. У Вінницькому, Луганському та Рівненському облводгоспах у складі технологічних комплектів немає жодної косарки. За цей же період виробіток на один кущоріз зріс з 2,9 до 4,5 га, а середній змінний виробіток - з 0,11 до 0,17 га, а в Запорізькому, Луганському, Сумському, Черкаському та Чернівецькому облводгоспах - не перевищує 0,1 га.
З метою вирішення завдань, передбачених Галузевою програмою механізації робіт на водогосподарських об'єктах на 2005-2008 роки і на перспективу до 2010 року, щодо закупівлі нової техніки необхідно покращити інформаційне забезпечення водогосподарських організацій через електронну мережу.
За підсумками роботи експертних рад і погодженням з управліннями і самостійними відділами Комітету в березні 2006 року було сформовано план з науки і нової техніки на 2006 рік, затверджений наказом Держводгоспу від 28.03.2006 N 50. До плану включено 65 тем, з них 10 перехідних і 55 нових.
Станом на 1 липня на виконання наукової тематики укладено 54 договори на суму 1103,9 тис. гривень. У I півріччі закінчено розробку та затверджено 8 нормативних документів.
Впровадження передового досвіду у водогосподарських організаціях здійснювалось шляхом проведення короткотермінових шкіл-семінарів. У цілому за I півріччя було проведено 7 короткотермінових шкіл-семінарів.
У I півріччі 2006 року було атестовано 5 вимірювальних лабораторій (Волинська ГГМП, Львівська ГГМЕ, Запорізьке РУВР, Деснянське РУВР, Тернопільський ОВГ).
Підготовлено та проведено 4 засідання Технічної ради Держводгоспу.
Відповідно до наданих повноважень у I півріччі підготовлено та видано 20 ліцензій та 1 копія ліцензії на провадження господарської діяльності з проектування, будівництва нових і реконструкції існуючих меліоративних систем та окремих об'єктів інженерної інфраструктури. Переоформлено 10 ліцензій.
Згідно з затвердженим Планом виставкової діяльності Держводгоспу України на 2005-2006 роки Держводгосп взяв участь у XVIII Міжнародній агропромисловій виставці-ярмарку "Агро-2006", яка відбулася з 13 по 18 червня у Національному комплексі "Експоцентр України".
Тендерними комітетами водогосподарських організацій проведено 495 процедур закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти, в тому числі за процедурами закупівель: відкриті торги - 73, торги з обмеженою участю - 7, запиту цінових пропозицій - 407, закупівлі в одного виконавця - 8.
За I півріччя державними проектними інститутами виконано проектно-вишукувальних робіт на суму 7125,6 тис. грн., що на 67,5 відсотка більше, ніж за відповідний період минулого року, з них за рахунок коштів державного бюджету - 1470 тис. грн., або 20,6%, і збільшились на 115% порівняно з відповідним періодом минулого року. Станом на 1 липня середньооблікова чисельність працівників державних інститутів становить 652 особи.
Водогосподарські організації продовжували здійснювати заходи щодо скорочення обсягів незавершеного будівництва. Станом на 1 липня залишається на балансі 62 об'єкти вартістю 253,6 млн. гривень. За наказом ФДМУ приватизовано Південний груповий водопровід з обсягом незавершеного будівництва 9,6 млн. гривень.
У I півріччі здійснювалось будівництво Нікопольського, Білоцерківського, Кілійського, Татарбунарського та Іванівського групових водопроводів. Решта коштів направлені на коригування проектно-кошторисної документації по раніше розпочатих будівництвом групових водопроводах. Станом на 1 липня з державного бюджету на будівництво водопроводів профінансовано 4,8 млн. грн., виконано робіт на суму 1,1 млн. гривень.
За рахунок коштів, виділених з державного бюджету на виконання заходів щодо захисту від шкідливої дії, вод у I півріччі побудовано та відновлено 2,34 км захисних протипаводкових дамб, укріплено берегів протяжністю 0,492 км, здійснено регулювання 3,12 км русел річок, побудовано 4 гідротехнічні споруди.
Протягом I півріччя із загального та спеціального фондів державного бюджету на реалізацію бюджетних програм, відповідальним виконавцем яких є Держводгосп, отримано 286,3 млн. грн., що на 90,5 млн. грн. більше, ніж за відповідний період минулого року.
За бюджетною програмою "Експлуатація загальнодержавних та міжгосподарських державних меліоративних систем" з метою погашення боргів за електроенергію з грудня на квітень та липень наближено 5,0 млн. грн. коштів на оплату електроенергії та наближено з грудня на березень та квітень 900 тис. гривень для проведення капітальних ремонтів меліоративних фондів.
У III кварталі потребують вирішення два надзвичайно важливих питання. Це - збільшення лімітів на оплату електроенергії, дефіцит яких за попередніми розрахунками складає близько 30 млн. грн., та питання подальшого наближення асигнувань для виконання будівельних робіт, у першу чергу по сільських групових водопроводах.
Потребують детального аналізу стан виконання результативних показників, доведених розпорядникам коштів листом Держводгоспу від 10.04.2006 N 595/12/11-06, та напрацювання на підставі аналізу заходів, які забезпечать отримання очікуваних від освоєння бюджетних коштів результатів.
Протягом I півріччя велась систематична робота щодо виконання дохідної частини бюджету, зокрема подальшого нарощування обсягів платних послуг. На спеціальні рахунки організацій за цей період надійшло 42,2 млн. грн., що на 10 млн. грн., або майже на третину більше, ніж за I півріччя минулого року.
Обсяги послуг збільшила абсолютна більшість організацій. За рахунок зменшення замовлень на подачу води на зрошення зменшились обсяги послуг водогосподарських організацій Автономної Республіки Крим (4,0 млн. грн. проти 4,6 млн. гривень). Серед облводгоспів найнижчі надходження на рахунки Вінницького та Донецького облводгоспів (відповідно 117 та 189 тис. гривень).
Разом з тим, за 6 місяців організаціями Комітету отримано лише 41% власних надходжень із 104 млн. грн., передбачених Законом України "Про Державний бюджет України на 2006 рік".
Завдання I півріччя щодо мобілізації бюджетних платежів перевиконано як до зведеного, так і до державного бюджетів, внесено відповідно 16,6 млн. грн. (128% до завдання) та 4,5 млн. грн. (125%).
У I півріччі до державного бюджету надійшло 543,7 тис. грн. платежів за надані в оренду ставки, що знаходяться в басейнах річок загальнодержавного значення, що перевищує плановий показник на рік. Колегія відзначає роботу у цьому напрямі Донецького облводгоспу, який вже забезпечив надходження у сумі 146 тис. грн., а також Київського, Житомирського, Полтавського і Чернігівського (30,7 тис. грн.) облводгоспів. Разом з тим, слід відзначити незадовільну роботу Черкаського облводгоспу (Пазинич) щодо здійснення контролю за надходженням до державного бюджету плати за оренду водних об'єктів.
Протягом січня - червня на 269,4 тис. грн. скоротилась недоїмка водогосподарських організацій та підприємств з платежів до зведеного бюджету і станом на 1 липня складає 314,4 тис. грн., у тому числі до державного бюджету - відповідно на 152,2 тис. грн. і складає 254,2 тис. гривень.
Найбільша недоїмка значиться за Державним комплектувально-транспортним підприємством (194,8 тис. грн.), яке знаходиться в стадії ліквідації, а серед бюджетних установ недоїмка лишається лише в організаціях, повноваження по управлінню якими покладено Рескомводгосп Автономної Республіки Крим (далі - Рескомводгосп), яка з початку року скорочена удвічі та складає 68,6 тис. гривень. Обов'язковою вимогою до боржників є вирішення питання погашення боргів до кінця поточного року.
Комітетом здійснювався жорсткий контроль за станом розрахунків із заробітної плати та інших соціальних виплат. У цілому по підприємствах та організаціях, які належать до сфери управління Комітету, борги із заробітної плати на загальну суму 36,6 тис. грн. залишаються лише за недіючими державними підприємствами, які знаходяться у стадії ліквідації, а саме: працівникам Добропільського заводу залізобетонних виробів - у сумі 27,9 тис. грн., Державного комплектувально-транспортного підприємства - 3,9 тис. грн. та Очеретянської ПМК-256 - 4,8 тис. гривень. Ведеться робота щодо поетапного погашення боргів.
У I півріччі Комітетом проводилась цілеспрямована робота по запобіганню корупційним та злочинним проявам. На контролі виконання відповідних заходів Комітету, затверджених наказом від 07.04.2006 N 63.
Незважаючи на неодноразові доручення Кабінету Міністрів України, Міністерства фінансів та Держводгоспу щодо недопущення росту та стовідсоткового погашення дебіторської і кредиторської заборгованостей, борги по підсумках першого півріччя продовжують рости.
За даними зведеної фінансової звітності станом на 1 липня дебіторська заборгованість становить 19,8 млн. грн., у тому числі за загальним фондом - 7,1 млн. грн.; кредиторська заборгованість - 24,8 млн. грн., у тому числі за загальним фондом - 12,6 млн. гривень.
Порівняно з початком року дебіторська заборгованість збільшилась на 3,3 млн. грн., у тому числі за загальним фондом - на 1,6 млн. гривень. Значного зменшення дебіторської заборгованості досягнуто у Херсонському (Андрієнко), Рескомводгоспі Автономної Республіки Крим (Асанов), Запорізькому (Шляховчук), Миколаївському (Письменний), Луганському (Махортов), Рівненському (Терещенко) облводгоспах. Однак відмічено ріст дебіторської заборгованості у Одеському (Бузіян), Сумському (Федченко), Київському (Семенченко), Черкаському облводгоспах.
Кредиторська заборгованість порівняно з початком року збільшилась на 18,6 млн. грн., у тому числі за загальним фондом - на 12,1 млн. гривень. Значні суми кредиторської заборгованості зафіксовані по Дніпропетровському (Шевелєв), Миколаївському, Запорізькому, Одеському, Херсонському облводгоспах. Враховуючи те, що у нас значні обсяги саме виробничої діяльності, у середині бюджетного періоду неможливо стовідсотково погасити кредиторську заборгованість. Проте ніхто не звільняє керівників водогосподарських організацій від відповідальності за взяті зобов'язання. Питання розрахункової дисципліни знаходиться на особливому контролі Кабінету Міністрів України.

................
Перейти до повного тексту