1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Висновок


КОМІСІЯ ПО РОЗГЛЯДУ СКАРГ
ПРИ ТЕНДЕРНІЙ ПАЛАТІ УКРАЇНИ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Протокол засідання
Комісії по розгляду скарг
при Тендерній палаті України
28.11.2005 N 19
ВИСНОВОК
щодо розгляду скарги
До Комісії по розгляду скарг при Тендерній палаті України надійшла скарга закритого акціонерного товариства "Лізоформ" від 4 листопада 2005 р. N 75 (вх. Тендерної палати України від 7 листопада 2005 р. N с-37/11-1) щодо порушень чинного законодавства при здійсненні Поліклінікою N 2 Управління охорони здоров'я Святошинської районної у м. Києві державної адміністрації процедури закупівлі за державні кошти рентгенівського діагностичного комплексу на три робочих місця.
Скарга ЗАТ "Лізоформ" (далі - Скаржник) містить вимогу:
"Е признати торги такими, що не відбулися".
Для розгляду скарги від Скаржника надійшли наступні матеріали:
1. Скарга ЗАТ "Лізоформ" від 04.11.2005 р. N 75 - 2 арк.
2. Довідка про включення ЗАТ "Лізоформ" до Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ) від 20.10.2005 р. N 12786103 - 2 арк.
3. Копія Протоколу розкриття тендерних пропозицій від 13.10.2005 р. N 1 - 2 арк.
4. Копія Повідомлення про результати проведених торгів (тендерів) від 03.11.2005 р. N 462 - 1 арк.
5. Копія Тендерної документації на проведення відкритих торгів щодо закупівлі рентгенодіагностичного апарату на три робочих місця - 15 арк.
Згідно частини першої статті 37 Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти" (далі - Закон) Комісією по розгляду скарг при Тендерній палаті України було направлено до Поліклініки N 2 Управління охорони здоров'я Святошинської районної у м. Києві державної адміністрації (далі - Замовник) запит від 10.11.2005 р. N с-89/11 щодо надання необхідних документів для розгляду скарги.
Для розгляду скарги від Замовника надійшли наступні матеріали:
1. Лист від 14.11.2005 р. N 486 - 1 арк.
2. Пояснення щодо скарги про визначення переможця торгів - 1 арк.
3. Копія Тендерної документації на проведення відкритих торгів щодо закупівлі рентгенодіагностичного апарату на три робочих місця - 15 арк.
4. Лист Замовника від 26.09.2005 р. N 386 про внесення змін до тендерної документації - 4 арк.
5. Копія листа ЗАТ "Лізоформ" від 03.10.2005 р. - 1 арк.
6. Копія листа Замовника від 07.10.2005 р. N 408 - 1 арк.
7. Копія Протоколу розкриття тендерних пропозицій від 13.10.2005 р. N 1 - 2 арк.
8. Копія Тендерної пропозиції ЗАТ "Лізоформ" - 5 арк.
9. Копія Тендерної пропозиції ТОВ "Укрімунопрепарат" - 5 арк.
10. Копія Протоколу оцінки тендерних пропозицій та визначення переможця від 03.11.2005 р. N 3 - 3 арк.
11. Копія акцепту тендерної пропозиції від 03.11.2005 р. N 459 - 1 арк.
12. Копія повідомлення про результати проведених торгів (тендерів) від 03.11.2005 р. N 462 - 1 арк.
13. Копія Звіту про результати здійснення процедури закупівлі від 03.11.2005 р. N 4. - 2 арк.
За результатами розгляду скарги на підставі наданих Скаржником та Замовником матеріалів Комісією по розгляду скарг при Тендерній палаті України було встановлено наступне:
Замовником в ІАБ "Вісник державних закупівель" N 35 (204) від 29.08.2005 р. було опубліковано оголошення N 13267 (МЕД) про проведення відкритих торгів на закупівлю рентгенодіагностичного апарату на 3 робочих місця.
Розкриття тендерних пропозицій відбулося 13 жовтня 2005 р. На участь у торгах було подано 4 (чотири) тендерні пропозиції від наступних учасників: ВАТ "Київський завод релє та автоматики", ЗАТ "Лізоформ", ТОВ "Київська медтехніка", ТОВ "Укрімунопрепарат".
Відповідно до Протоколу розкриття тендерних пропозицій від 13.10.2005 р. N 1 лише тендерна пропозиція ТОВ "Київська медтехніка" була подана у відповідності до вимог тендерної документації та містила правильно оформлені всі документи, передбачені тендерною документацією. Тендерні пропозиції ВАТ "Київський завод релє та автоматики", ЗАТ "Лізоформ", ТОВ "Укрімунопрепарат" не містили всіх необхідних документів, передбачених тендерною документацією Замовника і у відповідності до вимог статті 27 Закону повинні були бути відхилені як такі, що не відповідали кваліфікаційним вимогам, встановленим статтею 15 Закону, та не відповідали умовам тендерної документації.
Однак, відповідно до протоколу оцінки тендерних пропозицій та визначення переможця від 03.11.2005 р. N 3 Замовником було відхилено лише тендерну пропозицію ВАТ "Київський завод релє та автоматики", пропозиції інших учасників були допущені до оцінки та співставлення.
Крім того, за результатами оцінки тендерних пропозицій учасників переможцем торгів було обрано ТОВ "Укрімунопрепарат", тендерна пропозиція якого не відповідала кваліфікаційним та іншим вимогам, встановленим в тендерній документації Замовника.
Таким чином, при здійсненні процедури закупівлі рентгенодіагностичного апарату на 3 робочих місця Замовником були порушені вимоги частини сьомої статті 26 Закону та частини першої статті 27 Закону.
Слід також зазначити, що враховуючи те, що процедура закупівлі рентгенодіагностичного апарату на 3 робочих місця Замовником була розпочата до набуття чинності змін до Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти", внесених Законом України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо додаткових гарантій захисту фінансових інтересів держави" і згідно листа Міністерства економіки України від 05.09.2005 р. N 55-36/2000 повинна була здійснюватися до свого завершення відповідно до встановленого на день початку процедури закупівлі порядку, Замовник міг обрати переможцем процедури закупівлі тільки тендерну пропозицію ТОВ "Київська медтехніка", яка відповідала всім встановленим вимогам Замовника.

................
Перейти до повного тексту