1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Висновок


КОМІСІЯ ПО РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРИ ТЕНДЕРНІЙ ПАЛАТІ УКРАЇНИ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Протокол засідання Комісії
по розгляду скарг
при Тендерній палаті України
16.09.2005 N 1
ВИСНОВОК
щодо розгляду скарги
До Комісії по розгляду скарг при Тендерній палаті України надійшла скарга Приватного підприємства "Гермес" від 23.08.2005 р. N 279 (вх. Тендерної палати України від 02.09.2005 р. N с-03/09) щодо порушень чинного законодавства при організації та здійсненні Національним університетом внутрішніх справ МВС України процедури закупівлі за державні кошти продукції харчової промисловості.
Скарга приватного підприємства "Гермес" (далі - Скаржник) містить наступну вимогу: "розглянути дану скаргу та передвинути указані торги на більш пізній строк, при можливості своєчасної сплати тендерної документації".
Для розгляду скарги від Скаржника надійшли наступні матеріали:
1. Копія скарги ПП "Гермес" від 23 серпня 2005 року N 278, адресована Національному університету внутрішніх справ МВС України;
2. Копія скарги ПП "Гермес" від 23 серпня 2005 року N 280, адресована Міністерству економіки України;
3. Копія довідки від 29.12.98 року про включення Приватного підприємства "Гермес" до Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України;
4. Копія оголошення N 12084(ПИЩ) про проведення Національним університетом внутрішніх справ МВС України процедури закупівлі за державні кошти продукції харчової промисловості, яке було опубліковане у інформаційно-аналітичному бюлетені "Вісник державних закупівель" N 32(201)/08.2005 р.;
5. Копія листа Приватного підприємства "Гермес" від 10.08.2005 р. N 264, адресованого голові тендерного комітету Національного університету внутрішніх справ МВС України;
6. Копія чека "Укрпошта" від 10.08.2005 року N 1200;
7. Копія повідомлення "Укрпошта" про вручення поштового відправлення від 10 серпня 2005 року N 1056054;
8. Копія розрахунку вартості тендерної документації;
9. Копія рахунку-фактури N СФ-12084/14 від 18 серпня 2005 року на суму 800 (вісімсот) грн.;
10. Копія листа Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції України від 31.12.2003 р. N 19-53/2452.
Згідно частини першої статті 37 Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти" Комісією по розгляду скарг при Тендерній палаті України було направлено запит від 08.09.2005 р. N с-12/09 до Національного університету внутрішніх справ МВС України (далі - Замовник) щодо надання необхідних документів для розгляду скарги.
Для розгляду скарги від Замовника надійшли наступні матеріали:
1. Пояснювальна записка від 12.09.2005 р. N 30/397 щодо змісту скарги;
2. Копія тендерної документації Національного університету внутрішніх справ МВС України на закупівлю продуктів харчової промисловості, затвердженої головою тендерного комітету 08.08.2005 року;
3. Копія Договору від 13.06.2005 р. N 13/06-05, укладеного між Національним університетом внутрішніх справ МВС України та ТОВ "Європейські консалтингові агентства";
4. Копія розрахунку вартості тендерної документації;
5. Копія рахунку-фактури N СФ-12084/14 від 18 серпня 2005 року на суму 800 (вісімсот) грн.;
6. Копія листа Приватного підприємства "Гермес" N 264 від 10.08.2005 року, адресованого голові тендерного комітету Національного університету внутрішніх справ МВС України;
7. Копія листа Приватного підприємства "Гермес" від 10.08.2005 року N 265, адресованого голові тендерного комітету Національного університету внутрішніх справ МВС України;
8. Копія чеків "Укрпошта" від 19.08.2005 року NN 1631, 1632;
9. Копія листа Національного університету внутрішніх справ МВС України від 29.08.2005 р. N 30/337, адресованого Директору ПП "Гермес";
10. Копія Протоколу засідання постійного тендерного комітету Національного університету внутрішніх справ МВС України від 30 серпня 2005 року N 11;
11. Копія рахунку-фактури N СФ-0000909 від 30 серпня 2005 року на суму 800 (вісімсот) грн;
12. Копія чека "Укрпошта" NN 6418, 6419 від 31 серпня 2005 року;
13. Копія журналу реєстрації видачі рахунків по тендерній документації.
За результатом розгляду скарги на підставі наданих Скаржником та Замовником матеріалів Комісією по розгляду скарг при Тендерній палаті України було встановлено наступне.
1. Скаржник письмово листом від 10.08.2005 р. N 264 звернувся до Замовника з проханням надіслати рахунок на оплату тендерної документації на закупівлю продукції харчової промисловості згідно оголошення N 12084, опублікованого у ІАБ "Вісник державних закупівель" N 32(201)/08.2005 р.
Згідно частини 1 ст. 20 Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти" (далі - Закон) Замовник повинен в триденний термін надати (надіслати) документ для оплати вартості тендерної документації учаснику, який письмово звернувся до Замовника.
13.08.2005 р. - дата, на яку посилається Скаржник і стверджує про отримання в цей день замовником зазначеної заявки, було вихідним днем.
Зазначений запит від Скаржника Замовник отримав 15.08.2005 р. (вх. Національного університету внутрішніх справ МВС України від 15.08.2005 р. N 30/413 ТК).
Документ для оплати тендерної документації (рахунок-фактуру від 18 серпня N СФ-12084/1419) Замовником було направлено Скаржнику 19.08.2005 р., що підтверджується ксерокопією чека "Укрпошта".
Таким чином, рахунок-фактура був наданий Замовником з порушенням термінів видачі документів, встановлених частиною 1 ст. 20 Закону.
2. Скаржник вважає, що надісланий на його адресу рахунок-фактура не відповідає вимогам чинного законодавства.

................
Перейти до повного тексту