1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Лист


МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІКИ ТА З ПИТАНЬ
ЄВРОПЕЙСЬКОЇ ІНТЕГРАЦІЇ УКРАЇНИ
Л И С Т
Міністерство економіки та з питань європейської інтеграції України розглянуло лист Київської міської організації роботодавців від 18.11.2003 N 06-168 щодо надання роз'яснення порядку застосування законодавства України про закупівлі і повідомляє таке.
Відповідно до ч. 3 ст. 20 Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти", за надання тендерної документації замовник має право вимагати плату, яка не повинна перевищувати суму, необхідну для покриття витрат на підготовку такої документації та її розсилання.
Згідно із п. 10 ст. 26 зазначеного вище Закону для оцінки тендерних пропозицій можуть залучатися відповідні експертні організації чи окремі експерти, рекомендації яких можуть бути використані під час визначення переможця закупівлі. Причому витрати, пов'язані з залученням експертної установи до розробки тендерної документації, включаються до витрат на її підготовку.
У разі, якщо експертна організація, що залучається замовником до розробки тендерної документації, має зареєстроване належним чином авторське право, до витрат на підготовку тендерної документації включається авторська винагорода.
Відповідно до п. 2 ст. 34 Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти", договір про закупівлю укладається тільки в письмовій формі та відповідно до положень Цивільного кодексу України.
Положеннями Цивільного кодексу, зокрема ст. 164, передбачено, що якщо з закону, договору або з суті зобов'язання особисто кредитор повинен прийняти виконання, запропоноване за боржника третьою особою. При чому таке виконання згідно із ст. 216 Цивільного кодексу України можна вважати належним. Тобто отримання коштів від учасників торгів розробником тендерної документації відповідає вимогам чинного законодавства України.
Перейти до повного тексту